هشتگ های پر بازدید

هشتگ های پر بازدید فارسی اینستاگرام

5/5 - (4 امتیاز)

استفاده از هشتگ های پر بازدید در اینستاگرام از آن جهت اهمیت دارد که به شما در دیده شدن بیشتر کمک می کند. در این همهمه و شلوغی دنیای مجازی و وجود بیش از حد محتوا، شاید یکی از مهمترین مسائل، به خصوص برای افراد صاحب کسب و کار اینترنتی؛ داشتن دسترسی راحت تر به مخاطب ایده‌آل باشد. اینستاگرام هفتمین سایت پر بازدید با میلیارد ها کاربر است که در آن چیزی بیشتر از ۹۵ میلیون پست در روز در آن منتشر می شود. شرکت های تولید محتوا معمولا پکیج تولید محتوا اینستاگرام را به همراه خدمات تولید کپشن ارائه می دهند. (که شامل انتخاب هشتگ مناسب نیز هست). استفاده از هشتگ در اینستاگرام می تواند تا 29 درصد بازدید پست شما را بالا ببرد. این موضوع نشان می دهد باید از این فرصت استفاده کنید! چه چیز بدتر از این که، انرژی و هزینه خود را صرف ساخت یک محتوا کنید و آن محتوا را اصلا کسی نبیند؟ یکی از راه های ساده و کاربردی برای جلوگیری از این اتفاق، استفاده از هشتگ های پر بازدید است.

اگر از کمک شرکت های حرفه ای تولید محتوا اینستاگرام استفاده می کنید، جای نگرانی نیست. اما اگر می خواهید خودتان برای صفحه تولید محتوا کنید یا اینکه کلا به فعالیت در اینستاگرام علاقه مندید، در این مطلب همراه پنتازوم باشید. هشتگ، برای اولین بار در توییتر استفاده شد. پس از مشخص شدن مؤثر بودن آن، به شبکه های اجتماعی دیگر نیز راه یافت. طبق داده ها، پست هایی که در آن ها حداقل یک هشتگ به کار برده شده، به طور میانگین ۱۲.۶٪ تعامل بیشتری داشته اند.

چرا از هشتگ اینستاگرام استفاده کنیم؟

یک ادمین اینستاگرام موفق به نحوه هشتگ زدن در این شبکه مجازی تسلط دارد. هشتگ زدن در اینستاگرام شاید ساده ترین و راحت ترین کاری باشد که شما برای یک بازاریابی اینتزنتی انجام می دهید. به یاد داشته باشید که گاهی همین هشتگ بی دردسر موجب بازدید های میلیونی در اینستاگرام،  توییتر و سایر شبکه ها می شود. استفاده از هشتگ اینستاگرام این مزیت ها را دارد:

_کاربر به راحتی می تواند ما و محتواهایمان را پیدا کند. در واقع هشتگ در اینستاگرام، مانند سئو برای گوگل است.

_ تعامل بیشتر با کاربران. به عنوان مثال، هریک از هشتگ ها را یک گروه یا انجمنی از افراد در نظر بگیرید؛ که با هشتگ مربوطه علاقه مند و درگیر هستند. با استفاده از هشتگ مربوطه، شما وارد جهان آن ها می شوید و در معرض دیدشان قرار میگیرید.

_ حتما زیر پست های خود از هشتگ اختصاصی برند خود استفاده کنید. این موضوع نه تنها برای اینستاگرام بلکه برای دیدگاه مشتریان آینده شما به برندتان، فوق العاده میتواند قابل توجه باشد.

_ در مورد معضلات و مشکلات افراد تعامل کنید. برای مثال فرض کنید شما صاحب یک کسب و کار لوازم آرایشی و بهداشتی هستید. می توانید با استفاده از هشتگ #اگزما در زیر پستتان، در مورد اگزما با افراد در کامنت های مربوطه ارتباط برقرار کنید. این تعاملات از نظر مردم و هم از نظر اینستاگرام ارزشمند است و باعث رشد کسب و کار شما می شود.

_از هشتگ می توان برای انتقال یک بار احساسی و زیرمتن موضوعاتتان استفاده کرد. فرض کنید شما یک پست مربوط به طبیعت و جنگل دارید. استفاده از #احساس_ آرامش  باعث می شود افراد متوجه احساسات و تجربه های شما شوند.

_هشتگ های مرتبط و ارزشمند نظر مثبتی از شما در ذهن کاربران ایجاد می کند. هیچ گاه سعی نکنید از هشتگ های زیاد و غیر مربوطه در پیج اینستاگرام خود استفاده کنید.

آمار استفاده از هشتگ در 2024

طبق گزارش hubspot یک شرکت مدیریت اکانت های اجتماعی، از افراد متخصص بازاریابی نظر سنجی کردند که نتایج آن را مرور می کنیم:

 ۸‍۱٪ از آن ها می گویند که استفاده از هشتگ یک استراژی مؤثر بوده است.

۶۲٪ از بازاریابان از ۹-۴ عدد هشتگ در پست ها استفاده کردند.

۵۳٪ از آن ها می گویند شرکت هایی که با آن ها کار کردند، هشتگ مخصوص برند خود را داشته اند.

۳۷٪ آن ها استفاده از هشتگ های پر بازدید را مفید گزارش داده اند.

چگونه بهترین هشتگ را برای پیج اینستاگرام پیدا کنیم؟

_ برای پیدا کردن هشتگ شما در قسمت جستجوی اینستاگرام، کلمه مربوط به زمینه فعالیت خود را سرچ میکنید و در قسمت تگ، هشتگ های مشابه دیگر با بالاترین تعداد محتوا به ترتیب نمایش داده می شود.

_بعد از چند بار استفاده از یک هشتگ، شما می توانید با فعال کردن ویژگی بیزینس اکانت در اینستاگرام، به بخش ارزیابی فعالیت ها مراجعه کرده و عملکرد هشتگ مورد نظر را پی گیری کنید.

_از دیگر پیج ها برای یافتن مناسب ترین هشتگ استفاده کنید. جستجو کنید بهترین دنبال کننده های شما از کدام هشتگ ها استفاده میکنند. و همین را در مورد رقیبانتان، اینفلوئنسر ها و پیشگامان صنعتتان نیز می توانید تحقیق کنید.

ض_شما میتوانید از ابزار های هشتگ یاب استفاده کنید. از سری ابزار های آنالیزر هشتگ اینستاگرام می توان به Hashtagify، Command، Sprout Social، Instavast، Sistrix، All Hashtag و Ingramer اشاره کرد. برخی از این ابزار پولی و برخی رایگانند.

هشتگ های پر بازدید
برای توسعه برندتان از هشتگ های اختصاصی صفحه خود استفاده کنید.

انواع هشتگ در اینستاگرام

بر اساس محل و نوع استفاده از هشتگ ها، آن ها را می توان در دسته بندی های جداگانه قرار دهیم.

هشتگ اختصاصی صفحه شما

این نوع هشتگ ها مخصوص شرکت شما هستند. اگر بتوانید یک هشتگ مرتبط و مناسب برای شرکت خود ایجاد کنید، خودتان را از رقابت و بازار شلوغ جدا می کنید. به طور مثال : #طراحی_سایت_پنتازوم ، #سئو_سایت_پنتازوم و #تولید_محتوا_پنتازوم سه نمونه از هشتگ های اختصاصی صفحه یک برند هستند.

هشتگ محصول یا خدمات شما

شما میتوانید تولیدات شرکت خود را تبدیل به برند و هشتگ کنید. با این کار تبادل نظر درباره آن محصول یا خدمات راحت تر می شود و در صورت رضایت مشتری، مشتری های جدید با خیال راحت تر به سمت برند شما جذب می شوند. برندهای بزرگ مانند: کوکاکولا، پیتزا دومینو، آئودی و… از این نوع هشتگ ها استفاده کرده اند.

هشتگ مناسبتی در اینستاگرام

تمام شرکت های بزرگ منتظر رویداد هایی هستند که بتوانند به بهانه‌ی آن با مشتریان خود جشن بگیرند و خاطرات خوبی با برند خود برای آن ها درست کنند. شما نیز از این شیوه برای ایجاد فرصت هایی مثل: تخفیف های ویژه عیدهای مختلف و یا معرفی محصولات جدید استفاده کنید. هشتگ هایی مانند #حراج_تغییر_فصل، #تخفیف_روز_مادر، #کالکشن_عیدانه از جمله این هشتگ ها می باشند.

هشتگ تخصصی: در حقیقت شاید بهترین راه برای یادآوری حیطه تخصصیتان به مشتریان فعلی و راه معرفی خود به مشتریان آینده باشد. در اینصورت اگر کسی به تخصص شما احتیاج پیدا کند، به سرعت با نوشتن عنوان حرفه پیدایتان میکند.

اکنون تعدادی از هشتگ های پر بازدید در زمینه های مختلف را بررسی می کنیم:

هشتگ های پر بازدید اینستاگرام در موضوعات مختلف

گرچه هشتگ های پر بازدید امکان بازدید از پیج شما را بالا می برند، اما دقت داشته باشید بیشتر از هشتگ های تخصصی تر و کاملا مربوط به کسب و کارتان استفاده کنید. چون رقابت در آن ها کمتر است و از اسپم شدن دور خواهید ماند. 

بنابراین ما در اینجا برای شما در هر دسته‌بندی، به دو گروه هشتگ های پر بازدید و هشتگ های میانی تقسیم بندی کردیم.

هشتگ های میانی به موضوع اصلی فعالیت و یا هدف شما نزدیک ترند، پس شما خودتان هم باید برای پیدا کردن هشتگ های مناسب تر اقدام کنید اما در این لیست، تعدادی برای مثال برای شما فراهم کرده‌ایم.

1- هشتگ های پر بازدید اینستاگرام حوزه سفر و گردشگری

بیشتر ما علاقه مند هستیم تجربه های جالب خود را در مسافرت ها و طبیعت گردی های خود به اشتراک بگذاریم. مناظر بکر طبیعت، زیبایی های خیره کننده حیات وحش، طلوع و غروب بی نظیر آفتاب در دریا، جاذبه های شهری، ساختمان های مدرن و سنتی و…، همه و همه شایسته دیده شدن هستند. هشتگ های پربازدید در این حوزه برای نمایش کسب و کار شما به تعداد بیشتری از افراد به شرح زیر می باشند:

#تهران با 44 میلیون پست

#ایران با 37 میلیون پست

#اصفهان با 18 میلیون پست

#مشهد با 16.5 میلیون پست

#تبریز با 12.8 میلیون پست

#طبیعت با 10 میلیون پست

#خوزستان با 6.5 پست

#شمال با 6.3 پست

#طبیعتگردی با 4.5 میلیون پست

#گردشگری با 4.3 میلیون پست

#ایرانگردی با 2.8 میلیون پست

#کیش با 2.3 میلیون پست

#مسافرت با 2.3 میلیون پست

#تور با 2.2 میلیون پست

#تفریح با 1.8 میلیون پست

#طبیعت_گردی با 1.5 میلیون پست

#خراسان با 1.5 میلیون پست

#خلیج_فارس و #طبیعت_ایران با 1 میلیون پست

#جهانگردی با 800 هزار پست

#گردشگری_ایران با 391 هزار پست

#طبیعتگرد با 340 هزار پست

#طبیعت_ناب با 160 هزار پست

#تور_گردشگری با 112 هزار پست

#تور_مسافرتی با 110 هزار پست

#گردشگری_پایدار  و #گردشگری_ایرانی با 100 هزار پست

#گردشگری جهان با 60 هزار پست

#گردشگری_تهران با 55 هزار پست

#گردشگری_طبیعت با 45 هزار پست

#گردشگری_روستایی با 40 هزار پست

#گردشگری_گیلان با 32 هزار پست

2- هشتگ های پر بازدید غذا و آشپزی در اینستاگرام

بسیاری از افراد هستند که در تلاشند با استفاده از هنر آشپزی کسب درآمد کنند. اینستاگرام با قابلیت اشتراک ویدیو و عکس با تعداد بسیار زیادی از افراد، بستر مناسبی برای این افراد است. هشتگ های پربازدید در این زمینه عبارتند از:

#اشپزی با 5 میلیون پست

#غذا و #خوشمزه با 4.5 میلیون پست

#آشپزی و #غذای_ایرانی با 1.5 میلیون پست

#آشپزی_ایرانی، #غذای_سالم و #فست_فود با 1.3 میلیون پست

#غذای_خانگی با 1 میلیون پست

#عصرانه با 637 هزار پست

#غذای_خوشمزه با 362 هزار پست

#فودبلاگر با 123 هزار پست

 3- هشتگ های پر بازدید ورزشی اینستاگرام

ورزش و به خصوص فوتبال، از پرطرفدار ترین موضوعات روز در کل دنیا محسوب می شود. افراد زیادی هستند که به دنبال یک رشته ورزشی خاص می روند و به طور حرفه ای ان را دنبال می کنند. اخبار ورزشی، نکات هر رشته، آموزش ویدیویی رشته ها و دنبال کردن تیم مورد علاقه از مهم ترین موضوعاتی هستند که طرفداران زیادی دارند. پربازدیدترین هشتگ های فارسی اینستاگرام این موارد هستند:

#ورزش و #فوتبال با 7 میلیون پست

#بدنسازی و #فیتنس با 3میلیون پست

#رژیم با 1.4 میلیون پست

#رژیم_لاغری با 1 میلیون پست

#ورزش_در_خانه با 900 هزار پست

#چربیسوزی با ۶۵۴ هزار پست

#مربی_خصوصی و #برنامه_تمرینی 200 هزار

#ورزش_در_منزل با 150 هزار پست

#فوتبال_ملی با 44 هزار پست

#تمرینات_بدنسازی با 63هزار پست

4- هشتگ های پر بازدید سلامتی و بهداشت اینستاگرام

افراد زیادی هستند که به دنبال نکته های مهم سلامتی می گردند صفحات اینستاگرام حوزه سلامتی و بهداشت زیادی هم در اینستاگرام به فعالیت می پردازند. اگر زمینه کاری شما هم سلامت، بهداشت یا تغذیه است، می توانید به عنوان یک متخصص تغذیه، پزشک یا مهندس بهداشت از این هشتگ های پربازدید فارسی برای افزایش بازدید پست خود در اینستاگرام استفاده کنید:

#سلامتی با 5.9میلیون پست

#پوست با 5 میلیون پست

#طب_سنتی با 2.5 میلیون پست

#سلامت با 2.3 میلیون پست

#تغذیه با 2 میلیون پست

#پزشکی با 1.9 میلیون پست

#دکتر_زنان با 42.2 هزار پست

#بهداشت با 660 هزار پست

#کبد_چرب با 550 هزار پست

#درمان_دیابت با 153 هزار پست

#پوسیدگی_دندان با 32 هزار پست

5-هشتگ های پر بازدید سرگرمی

همه ی ما ترجیح می دهیم پس از یک روز کاری سخت کمی از فضای استرس زا دور بشیم و سراغ محتوای طنز در اینستاگرام برویم. بنابراین محتوای  خنده دار اینستاگرامی اگر با کیفیت بالا تولید شود و به درستی منتشر شود، توانایی جذب مخاطبان زیادی را خواهد داشت. اگر یک صفحه طنز یا سرگرمی در اینستاگرام دارید، این هشتگ های پربازدید اینستاگرامی به شما کمک می کنند:

#خنده با 12.5 میلیون پست

#طنز با 10.5 میلیون پست

#خنده با 4 میلیون پست

#سرگرمی با 3.6 میلیون پست

#ترفند با 2 میلیون پست

#گیم با 1 میلیون پست

#طنزترکی با 130 هزار پست

6- هشتگ های پر بازدید فروش و بازاریابی

اینستاگرام با بیش از 200 میلیون استفاده کننده بستر بسیار مناسبی برای هر نوع کسب و کاری از جمله کسب و کارهای فعال در زمینه ی فروش و بازاریابی (آموزش، ایده پردازی و… ) است.موضوع کسب و کار شما هر چیزی که باشد، می توانید از این هشتگ ها هم برای دیده شدن پست های خود استفاده کنید. درست است که در هر ساعت صدها و شاید هزاران پست با این هشتگ ها منتشر می شود. اما بهتر است شما هم شانس خود را برای دیده شدن امتحان کنید. البته توصیه پنتازوم این است که در تمامی پست ها و بیش از اندازه از یک هشتگ خاص استفاده نکنید.  پر بازدید ترین هشتگ های اینستاگرام در زمینه ی بازاریابی و فروش عبارت است از:

#تبلیغات با 4 میلیون پست

#کسب_و_کار با 1.4 میلیون پست

#بازاریابی با 1میلیون پست

#کسبوکار_اینترنتی با 451 هزار پست

#نتوورک_مارکتینگ با 325 هزار پست

#ادمین_اینستاگرام با 250 هزار پست

#کسبوکارخانگی با 164 هزار پست

#کسب_و_کار_آنلاین با 104 هزار پست

#کسبوکار موفق با 67 هزار پست

#کسب_کار_خانگی با 44 هزار پست

7- هشتگ های پر بازدید فیلم و سینما

اگر صفحه شما در حوزه ی سینما و فیلم و اخبار داغ هنرمندان است، از این هشتگ های پربازدید فارسی اینستاگرامی استفاده کنید تا بازدید پست ها و ریلز های شما بیشتر شود:

#فیلم با 7 میلیون پست

#سینما با 4.2 میلیون پست

#بازیگران  و #تئاتر با 2 میلیون پست

#سلبریتی با 1 میلیون پست

#اکشن با 400 هزار پست

#نقد_فیلم با 50 هزار پست

نکاتی در مورد استفاده از هشتگ های پر بازدید

_برای استفاده موثر از هشتگ ها، بین 5 تا ۱5 عدد در پست هایتان استفاده کنید. استفاده بیش از حد باعث اسپم شدن پیج می شود و این برای شما خوب نیست. استفاده پی در پی از یک مورد هشتگ نیز پیشنهاد نمی شود بنابراین به این مسائل دقت داشته باشید.

_می توانید برای مرتب تر جلوه دادن محتوای خود، هشتگ ها را در قسمت کامنت ها قرار بدهید. لازم نیست نگران کاهش بازدهی باشید چون هیچ تاثیری بر آن نخواهد گذاشت.

_هر هشتگ برای هر فردی میتواند نتایج متفاوتی داشته باشد. با ارزیابی هشتگ هایی که استفاده کردید، بهترین هشتگ برای پیجتان را پیدا کنید. برای تمامی پست ها صرفا از یک دسته هشتگ استفاده نکنید.🚫

✅برای بررسی آنلاین هشتگ مورد نظرتان می توانید از پلتفرم های آنلاین hashtag-tracker استفاده کنید.

امیدواریم این نکات و هشتگ های پر بازدید برای بالا بردن بازدید پیج به شما کمک کند. همانطور که گفته شد هشتگ ها برای هدف های بازاریابی و افزایش فعالیت کاربرانتان استفاده می شود. این نتیجه برای اینستاگرام و همچنین برای کسب و کار های مشابه خودتان که در آینده با آن ها همکاری خواهید داشت با ارزش است و می تواند قدرت درآمدزایی صفحه ی شما را افزایش بدهد.

جدیدترین مقالات

ما را در تلگرام دنبال کنید
@pentazoom
ما را در آپارات دنبال کنید
@pentazoom
ما را در اینستاگرام دنبال کنید
@pentazoom
ما را در یوتیوب دنبال کنید
@pentazoom

مقالات مرتبط در پنتازوم

2 پاسخ

  1. شانس اینکه با هشتگ ها بیای بالا هست بالاخره. نمیگم نیست. ولی هشتگ های پربازدید رو معمولا پیج های با بازدید بالا روشون جوابه

    1. ببینین بالاخره باید از هشتگ های پربازدید استفاده کرد. طبق الگوریتم های جدید اینستاگرام بالاخره تا یه درصدی پیج شما امکان این رو پیدا میکنه که دیده بشه حتی با این هشتگ های رقابتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *