هزینه ی تولید محتوا اینستاگرام

هزینه تولید محتوا اینستاگرام یکی از مواردی است که صاحبان کسب و کار اینترنتی برای برنامه ریزی بودجه ی خود باید به آن ها توجه کنند. پکیج تولید محتوا اینستاگرام یکی از مواردی است که شرکت های تولید محتوا برای مدیریت هزینه به مشتریان ارائه می کنند. در مورد برآورد هزینه تولید محتوا اینستاگرام یا همان قیمت تولید محتوا اینستاگرام اول از همه توجه کنید که این محتوا گرافیکی است و یا به صورت تولید ویدئو است؟ چه تعداد ویرایشی قبل از ارسال برای هر پست صورت می گیرد؟ قیمت تولید پست اینستاگرام مستقیما بستگی به درخواست شما دارد! تعرفه ادمین اینستاگرام 1402 بستگی به درخواست کارفرما دارد!
چه تعداد پست در روز آماده و ارسال می شود؟ محتوای صفحه شما چقدر تخصصی است؟ آیا نیاز به خدمات ترجمه بابت هر پست نیز هست؟! پنتازوم در این مطلب همه ی این موارد را برای شما توضیح می دهد.
علاوه بر آن راهکار هایی برای مدیریت مناسب هزینه تولید محتوا اینستاگرام تهیه کرده ایم. اگر نیاز به استخدام یک ادمین اینستاگرام دارید، این مطلب می تواند به شما کمک کند.
جدول هزینه تولید محتوا اینستاگرام 1402 + مدیریت پیج اینستاگرام
خدمات تولید محتوا و پشتیبانی صفحه اینستاگرام از تنوع بسیار بالایی برخوردار است. بنابراین هزینه تولید محتوا اینستاگرام هم می تواند بسیار متفاوت باشد. بسیاری از کارفرما ها نیاز به فعالیت بیشتر یا متفاوت تری روی صفحه ی خود دارند. در صورتی که برنامه مورد نیاز شما در این صفحه موجود نیست با ما تماس بگیرید. مطابق درخواست شما پکیج تولید محتوا اینستاگرام طراحی می کنیم.
هزینه تولید محتوا در اینستاگرام بسته به نوع کسب و کار شما و همچنین تعداد پست درخواستی متفاوت است. فعالیت مورد نیاز در اینستاگرام فقط تهیه پست و محتوا نیست. در بسته های تولید محتوا اینستاگرام که طبق جدول تعرفه ادمین اینستاگرام 1402 برای شما تهیه کردیم، سعی کردیم موارد کاملی از نیازمندی صفحات را پوشش بدهیم.
پکیج تولید محتوا اینستاگرام
پکیج تولید محتوا اینستاگرام در پنتازوم در اصل با درخواست کارفرما قابل سفارش است. قیمت تولید محتوا در اینستاگرام هم بستگی به تعداد پست، تعداد استوری و در کل نوع فعالیت در صفحه دارد. برنامه تولید محتوا و پشتیبانی اقتصادی (پکیج تولید محتوا و مدیریت اقتصادی) برای کسب و کار های کوچک و یا صفحات شرکتی ایده آل است. با صرف هزینه کمی در ماه شما می توانید صفحه اینستاگرام فعالی داشته باشید و با مشتریان خود در تعامل باشید.
توجه : ثبت سفارش پلن هایی که با تخفیف صورت میگیرد قابل کنسلی نیست.
برنامه اقتصادی تولید محتوا اینستاگرام
- 18 عدد طراحی پست (شامل 5 پست ویدئویی + 4 پست آلبومی + 9 پست محتوایی)
- طراحی استوری: 40 عدد (به همراه استوری مارکتینگ)
- پاسخگویی به دایرکت ها و کامنت ها (عمومی)
- برنامه ریزی و طراحی پست ها
- طراحی تم اختصاصی صفحه
- تولید محتوای مناسبتی در صورت نیاز
- تنظیمات اینستاگرام تجاری در صورت نیاز
- درج پست ها توسط ادمین
- تعداد ادمین ها فعال در اینستاگرام : 1
- مشاوره عمومی با کارفرما
- طراحی استوری به صورت جداگانه از پست ها
- تعیین استراتژی صفحه
- مشاوره و ایده پردازی فعالیت در اینستاگرام
- ارسال ویدئو از عملکرد رقبا
- ارسال ویدئو آموزشی نحوه تعامل
- فعالیت در اکسپلورر اینستاگرام
- فعالیت روی مخاطبین هدف شما
- تعامل با هشتگ ها و اکانت های مشابه برای بازخورد بهتر
- جلسه آنلاین اختصاصی با کارفرما
برنامه کاربردی تولید محتوا اینستاگرام
- 22 عدد طراحی پست (شامل 8 پست ویدئویی + 10 پست آلبومی + 4 پست محتوایی)
- استوری: 70 عدد (به همراه استوری مارکتینگ)
- پاسخگویی به دایرکت ها و کامنت ها (عمومی)
- برنامه ریزی و طراحی پست ها
- طراحی تم اختصاصی صفحه
- تولید محتوای مناسبتی در صورت نیاز
- تنظیمات اینستاگرام تجاری در صورت نیاز
- درج پست ها توسط ادمین
- تعداد ادمین ها فعال در اینستاگرام : 2
- مشاوره عمومی با کارفرما
- طراحی استوری به صورت جداگانه از پست ها
- تعیین استراتژی صفحه
- مشاوره و ایده پردازی فعالیت در اینستاگرام
- ارسال ویدئو از عملکرد رقبا
- ارسال ویدئو آموزشی نحوه تعامل
- فعالیت در اکسپلورر اینستاگرام
- فعالیت روی مخاطبین هدف شما
- تعامل با هشتگ ها و اکانت های مشابه برای بازخورد بهتر
- جلسه آنلاین اختصاصی با کارفرما
برنامه حرفه ای تولید محتوا اینستاگرام
- 28 عدد طراحی پست (شامل 12 پست ویدئویی + 12 پست آلبومی + 2 پست محتوا)
- طراحی استوری: 120 عدد (به همراه استوری مارکتینگ)
- پاسخگویی به دایرکت ها و کامنت ها (عمومی)
- برنامه ریزی و طراحی پست ها
- طراحی تم اختصاصی صفحه
- تولید محتوای مناسبتی در صورت نیاز
- تنظیمات اینستاگرام تجاری در صورت نیاز
- درج پست ها توسط ادمین
- تعداد ادمین ها فعال در اینستاگرام : 2
- مشاوره عمومی با کارفرما
- طراحی استوری به صورت جداگانه از پست ها
- تعیین استراتژی صفحه
- مشاوره و ایده پردازی فعالیت در اینستاگرام
- ارسال ویدئو از عملکرد رقبا
- ارسال ویدئو آموزشی نحوه تعامل
- فعالیت در اکسپلورر اینستاگرام
- فعالیت روی مخاطبین هدف شما
- تعامل با هشتگ ها و اکانت های مشابه برای بازخورد بهتر
- جلسه آنلاین اختصاصی با کارفرما
تولید محتوا اینستاگرام چیست؟!
زمانی که به اینستاگرام به چشم یک ابزار برای فروش یا توسعه کسب و کارمان فکر می کنیم، تولید محتوا اهمیت پیدا می کند. (پس همینجاست که هزینه تولید محتوا اینستاگرام هم بیشتر اهمیت پیدا می کند!) پکیج تولید محتوا اینستاگرام چیست؟ تولید محتوا اینستاگرام چیست؟! تولید محتوا اینستاگرام در واقع همان تهیه پست های جذاب و هدفمند از عکس ها و ویدئوهای خام است. این محتوا به همراه محتوا متنی که به آن کپشن اینستاگرام می گویند، یک پست کامل اینستاگرام را تشکیل می دهند.
اما در مورد پکیج تولید محتوا اینستاگرام : بسیاری از شرکت های تولید محتوا اینستاگرام مثل پنتازوم به جهت ارائه خدامات بهتر اقدام به تهیه پکیج تولید محتوا اینستاگرام به صورت پیشنهادی می کنند. داخل این پکیج ها تعداد پست و استوری معین معمولا به صورت ماهیانه ارائه می شود و خرید پکیج تولید محتوا اینستاگرام از نظر کیفی و اقتصادی به صرفه تر از سفارش یک یا چند عدد پست اینستاگرام به صورت تک است.
اما نکات مهم در تولید محتوا اینستاگرام چیست؟ چطور محتوایی تهیه کنیم که پر بازخورد باشد؟ نقش زمان درج پست ها و هشتگ گذاری در موفقیت یک پیج اینستاگرام چیست؟
هزینه ادمین اینستاگرام برای تولید محتوا اصولی در اینستاگرام چقدر است؟
( در مورد هزینه پکیج ادمین اینستاگرام جداول هزینه تولید محتوا اینستاگرام را در ابتدای این نوشته ببینید!)
در ادامه مطلب به بقیه سوالات در خصوص هزینه تولید محتوا اینستاگرام و پکیج تولید محتوا اینستاگرام پاسخ می دهیم.
قیمت تولید پست اینستاگرام
می خواهید از پکیج تولید محتوا اینستاگرام پنتازوم استفاده کنید یا نیاز به طراحی تعدادی بنر یا کاور اینستاگرام دارید؟
قیمت تولید پست اینستاگرام بستگی به نوع پست، تعداد و کیفیت و زمان تحویل کار دارد. اگر نیاز به مشاوره در خصوص قیمت تولید محتوا اینستاگرام دارید، با ما تماس بگیرید. مشاورین پنتازوم برای ثبت سفارش در کنار شما هستند.
در ادامه جدول هزینه طراحی پست اینستاگرام را ببینید.
جدول هزینه و تعرفه طراحی پست اینستاگرام
شما می توانید برای طراحی پست اینستاگرام به صورت یک یا چند اسلایدری یا برای طراحی کاور اینستاگرام سفارش خود را ثبت کنید.
نمونه تولید محتوا اینستاگرام (طراحی پست و استوری اینستاگرام)
در این بخش می توانید تعدادی از نمونه تولید محتوا اینستاگرام را ببینید. این نمونه ها سفارش داده شده توسط شرکت های مختلف استکه پنتازوم طراحی پست و استوری اینستاگرام آن ها را بر عهده داشته است.
مهم نیست در چه حوزه ای فعالیت می کنید. اینستاگرام آنقدر محبوب است که می توانید در حوزه کاری خودتان یک برنامه تولید محتوا اینستاگرام جذاب داشته باشید و با آن مشتری جذب کنید.
سفارش تولید محتوا اینستاگرام
اگر صاحب یک شرکت یا فروشگاه هستید به احتمال زیاد یا صفحه اینستاگرام دارید و یا در فکر پشتیبانی صفحه اینستاگرام خود هستید، پکیج تولید محتوا اینستاگرام پنتازوم برای شروع عالی است! برای ثبت سفارش تولید محتوا اینستاگرام می توانید از بسته های پیشنهادی پنتازوم استفاده کنید.
اگر نیاز به برنامه مطابق با کسب و کار خودتان دارید، با ما در تماس باشید تا تولید محتوا و پشتیبانی صفحه شما به شکل دلخواه خودتان صورت بگیرد. هزینه تولید محتوا اینستاگرام بستگی به تعداد پست و یا استوری طراحی شده دارد. برای سفارش تعداد بیشتر و با تخفیف با ما در تماس باشید.
پنتازوم مشاوره و تولید کننده محتوا برای ده ها صفحه ی موفق اینستاگرامی است. جای شما در بین برند ها خالی است!
خرید و سفارش پکیج تولید محتوا اینستاگرام
همانطور که در ابتدای این مطلب و در بخش جدول هزینه تولید محتوا اینستاگرام دیدید، در پنتازوم 3 پکیج تولید محتوا اینستاگرام تهیه کرده ایم.
_ در پکیج اقتصادی تولید محتوا اینستاگرام می توانید با هزینه بسیار مناسب مدیریت صفحه خود را (در هر زمینه کاری) برون سپاری کنید.
_گزینه دوم در جدول تولید محتوا : پکیج تولید محتوا اینستاگرام به صورت کاربردی تضمین می کند که تمامی نیازمندی اولیه صفحه شما اعم از ایجاد ارتباط با مخاطب، تولید محتوا و رسیدگی به صفحه پوشش داده شود.
_ آخرین و کامل ترین گزینه پیشنهادی پکیج تولید محتوا و مدیریت اینستاگرام که یک برنامه حرفه ای است، به شما کمک می کند صفحه را بهتر مدیریت کنید.
✅ توجه! بسیاری از صفحاتی که در پنتازوم مدیریت و پشتیبانی آن ها را انجام می دهیم نیازمند خدمات عکاسی/ فیلم برداری از محصول و تهیه کلیپ های اختصاصی/ درج پست و استوری با تعداد بیشتر و دیگر جزئیات هستند.
شما می توانید با استفاده از مشاوره رایگان پنتازوم در خرید پکیج تولید محتوا اینستاگرام بهترین گزینه را با توجه به شرایط صفحه سفارش بدهید یا از بسته اختصاصی مطابق با درخواست خودتان استفاده کنید.
نقش تولید محتوا در اینستاگرام چیست؟
یکی از هدفهای اصلی اینستاگرام ایجاد فضایی برای تفریح و سرگرمی است. در کنار این هدف، آنچه که میزان استفاده از اینستاگرام را بیشتر کرده، فراهمکردن فضای کسبوکار مجازی است و از اصلیترین نیازهای کسبوکارهای مجازی، استفاده از تولید محتوا است.
تولید محتوا اینستاگرام اصولی دارد. کیفیت بالای تولید محتوا علاوه بر اینکه موجب افزایش میزان فروش برای کسبوکارهای مجازی میشود، در جذب فالوور هم قطعا مهم ترین عامل است. قدم اول در تولید محتوا اینستاگرام، تهیه عکس و ویدئو خام است. اینستاگرام برای اینکه به تولید کنندگان محتوا کمک کند، اپلیکیشن را به روز کرده است و انواع ابزارها مثل امکان سایت ویدئو های ریلز به همراه افکت ها و موزیک های متنوع را در آن قرارداده است. بنابراین 3 گام خیلی ساده برای تولید محتوا اینستاگرام :
1- مشخص کردن هدف و استراتژی صفحه
2- تهیه محتوا (عکس و فیلم خام از محصولات یا خدمات یا اگر صفحه بلاگری دارید، در حوزه کاری خودتان ویدئو و عکس تهیه کنید)
3- استفاده از ابزارهای تولید محتوا برای تدوین محتوای خام . همانطور که گفتیم اینستاگرام در بروزرسانی جدیدش، امکانات فوق العاده ای برای تدوین محتوا در قالب ریلز گذاشته است. اما در ادامه همین مطلب می خواهیم ابزارهای دیگری به جز خود اپلیکیشن هم به شما معرفی کنیم.
پشتیبانی صفحه اینستاگرام چطور انجام می شود؟
از موارد بسیار مهم دیگر در پشتیبانی صفحه اینستاگرام، داشتن یک استراتژی مناسب محتوا اینستاگرام است. داشتن استراتژی به زبان ساده یعنی این که بدانیم در هر زمان باید چه پستی را قرار دهیم.
انتخاب یا حذف هدفمند پست ها موجب جذب هر چه بیشتر مخاطبان به سمت پیج شما خواهد شد.
مطمئن باشید حضور در فضای اینستاگرام هم از نظر میزان هزینه و هم از نظر تاثیرگذاری شگفت انگیز است.
انتخاب تصاویر با کیفیت و مناسب نیز از جمله مواردی است که بسیاری از پیج های اینستاگرامی رعایت نمیکنند. اینستاگرام یک اپلیکیشن تصویری است. قرار دادن عکس های حرفه ای باعث زیبایی هر چه بیشتر صفحه شما خواهد شد.
6 نکته مهم در تولید محتوا اینستاگرام
تولید محتوا اینستاگرام اصولی دارد که با رعایت آن ها به موفقیت می رسید. مشخص کردن هزینه تولید محتوا اینستاگرام هم بستگی به این دارد که ادمین اینستاگرام شما تا چه حد روی این مباحث مسلط باشد.
این 6 اصل را به ترتیب رعایت کنید تا فروش بیشتری در اینستاگرام داشته باشید:
1- شناخت مخاطب و تعیین هدف از تولید محتوا اینستاگرام
هدف خود را از تولید محتوا در اینستاگرام بهدرستی تعیین کنید. زمانی که هدف را بهدرستی انتخاب کنید، راحتتر در مسیر درست قرار میگیرید و فعالیتهای مناسبتری را انجام میدهید. برای این که بتوانید بفروشید باید سلیقه مخاطب خود را بشناسید. پاسخ به این سوال ها به شما کمک می کند:
1- مخاطبان شما در چه رده سنی هستند؟
2- جنسیت آنها چیست؟
3- در چه زمانهایی از اینستاگرام استفاده میکنند؟
4- این بازار هدف شما بیشتر چه محتوایی را دنبال میکنند و میپسندند؟
2. برنامهریزی دقیق و نظم در تولید محتوا اینستاگرام
بعد از مشخصکردن هدف، نیاز است که برنامهریزی دقیق داشته باشید. برای داشتن برنامهریزی درست بهتر است از تقویم تولید محتوا استفاده کنید.
داشتن برنامهریزی این امکان را فراهم میکند که روزهای کاری متعادلی داشته باشید. علاوه بر اینکه با داشتن برنامه، مخاطب متوجه خواهد شد که برای کسبوکار خود ارزش قائل هستید و بر اساس طرحی خاص پیش میروید.
به صورت منظم در صفحه پست درج کنید. با این کار به الگوریتم های اینستاگرام کمک می کنید، محتوای صفحه ی شما را بهتر بشناسند و به مخاطب نشان بدهند. مهم تر از الگوریتم ها فالوررهای صفحه شما هستند. درواقع عکس العمل آن هاست که باعث می شود اینستاگرام به شما امتیاز بدهد. برای فالوورهای خود ارزش قائل شوید و طبق روند منظمی پست ارسال کنید.
( شما هم وقتی خودتان صفحه را مدیریت می کنید در زمانبدی درج پست ها مشکل دارید؟! ما میتوانیم کمک کنیم)
3. شناخت رقبا برای تولید محتوا اینستاگرام
برای اینکه در کسبوکار خود موفق شوید نیاز است که رقیبان خود را بشناسید.
موفقیتها و شکستهای آنها را زیر نظر داشته باشید. محتوای آنها را بررسی کنید.
فعالیتهای موفقیتآمیز آنها را تقلید نکنید ولی ایده بردارید. از شکستهای آنها نیز درس بگیرید و در کسبوکار خود به کار نبندید.
4. زمان پست گذاری در اینستاگرام
تا قبل از آپدیت های اخیر اینستاگرام زمان پست گذاری یکی از خیلی موارد مهم در جلب توجه مخاطبین صفحه بود. در حال حاضر بیشتر از زمان پست گذاری، نوع محتوا و توانایی شما برای جلب توجه فالوورها اهمیت دارد.
دقت کرده اید که برخی از صفحاتی که به صورت شخصی دنبال می کنید و با آن ها تعامل خوبی دارید، هر ساعتی که اینستاگرام را باز کنید پست آن صفحه در ابتدای فید هوم شما نمایش داده می شود؟
از آن گذشته برای مشخص کردن دقیق تر زمان آنلاین بودن فالوورها می توانید با استفاده از گزینه Insight بهراحتی بازه زمانی متناسب با مخاطبان خود را به دست بیاورید.!

5. فعالیت در اینستاگرام برای جذب فالوئر
یکی از مهم ترین فعالیت هایی که برای جذب فالوور هدفمند در اینستاگرام باید داشته باشیم، تولید محتوای خوب است. اما تولید محتوا اینستاگرام محتوا کافی نیست. با هشتگ ها وصفحات مرتبط با حوزه کاری خودتان ارتباط داشته باشید. زیر پست های صفحات مشابه کامنت درج کنید.
کامنت ها را با توجه به همان پست درج کنید و از نوشتن کامنت های تبلیغی و بی ارزش خودداری کنید.) پست های مشابه حوزه کاری خودتان را لایک کنید.
از فالوورها بخواهید عکس العمل نشان بدهند! نظر بدهند. لایک کنند. پست را برای دوستان خود ارسال کنند و… هر چقدر فالوئرهای شما فعال تر باشند به صورت تصاعدی به تعداد بیشتری از حساب های کاربری در اینستاگرام نشان داده می شوید.
6. استفاده مناسب از هشتگ در تولید محتوا
استفاده ی هوشمندانه از هشتگ در اینستاگرام حتی باعث می شود پست شما تا 20 برابر پست های عادی صفحه تان بازدید شود. استفاده بیش از انداز از هشتگ باعث بیشتر دیده شدن صفحه ی شما نمی شود.
به طور معمول اینستاگرام اجازه ی استفاده از حدود 30 هشتگ را در هر پست به شما می دهد. توصیه ی پنتازوم این است که از هشتگ ها به تعداد کمتر و کاملا مرتبط با حوزه کاری خود استفاده کنید.
در انتخاب هشتگ ها دقت کنید که معمولا باید ترکیبی از این موارد باشد:
هشتگ اختصاصی صفحه ی شما که به کاربران کمک می کند به موضوعات پیج به صورت دسته بندی شده دسترسی داشته باشند.
مثل: #پنتازوم_تولید_محتوا
استفاده از برترین و پربازدید ترین هشتگ ها در حوزه کاری خودتان و مربوط به آن پست.
مثل : #تولید_محتوا . #بازاریابی
استفاده از هشتگ های میانی با بازدید و استفاده متوسط.
مثل : #تولید_محتوا_هدفمند #تولید_محتوا_جذاب
برای هر پست هشتگ ها را دوباره بازبینی و متناسب با همان پست درج کنید. هشتگ تمامی پست ها را یکسان درج نکنید.
برای تولید محتوا در اینستاگرام به نوع و نیاز کسب و کار خود فکر کنید.
هیچ شکی نیست که کاربران مختلف و با نیاز های متفاوت از هر سن، جنس و با شغل های مختلف ساعات زیادی را در اینستاگرام سپری می کنند.
برخی از کاربران ممکن است استفاده صرفا شخصی از این شبکه اجتماعی داشته باشند و بسیاری هم استفاده تجاری دارند.
شما باید متناسب با بودجه، نیاز و نوع مشتریان خود برای تولید محتوا در اینستاگرام برنامه ریزی داشته باشید. اجازه بدهید با یک مثال این موضوع رو بیشتر برای شما توضیح بدهیم.
فرض کنید شما صاحب یک شرکت در حوزه واردات و صادرات مشتقات نفتی هستید. در این صورت تعامل شما با کاربران در اینستاگرام قابل مقایسه با یک صفحه فروش پوشاک بانوان و یا حتی یک صفحه سرگرمی نیست.
چه تعداد افراد عادی هستند که به محصولات یا تولیدات شما علاقه مند هستند؟! و یا اصولا برای همچنین محصولاتی بازاریابی از طریق اینستاگرام تا چه حد امکان پذیر و منطقی است؟!
اما آیا برای این نوع کسب و کار ها تولید محتوا اینستاگرام باید متوقف شود؟! قطعا خیر.

اما نوع پست ها و نحوه تعامل با دنبال کننده ها و هم چنین نتیجه ای که ما از تعامل با مشتریان در اینستاگرام خواهیم داشت، نسبت به موضوعات مورد علاقه ی عموم بسیار متفاوت است.
در مورد این شرکت ها اولین چیزی که اهمیت دارد، به روز بودن صفحه، ارسال پست های مناسبتی و حفظ شان شرکت در شبکه های اجتماعی است. بنابراین می توان گفت در مجموع هزینه ی تولید محتوا اینستاگرام برای این کسب و کار ها بسیار کمتر است.
از سوی دیگری برای این نوع کسب و کارها، تبلیغات در صفحه های پر مخاطب عام پسند، صفحات آشپزی و.. برای این کسب و کار ها چندان توصیه نمی شود.
بنابراین با توجه به عدم نیاز به برنامه ریزی های زمان بر و تبلیغات در صفحه های دیگر، هزینه تولید محتوا اینستاگرام برای مجموعه های شرکتی که مهم ترین مقصود آن ها به روز رسانی محتوای صفحه اینستاگرام است، با کمترین مبلغ در ماه قابل مدیریت است.
از طرف دیگر اگر تمرکز اصلی بازاریابی کسب و کار شما اینستاگرام باشد، علاوه بر هزینه تولید محتوا اینستاگرام باید برای هزینه های مربوط به تبلیغات در اینستاگرام نیز برنامه ریزی کنید.
برای آن بودجه ای مشخص کنید. هم چنین شما نیاز به طراحی مسابقه اینستاگرامی برای درگیری مخاطبان با صفحه و برند خود را خواهید داشت و زمان بیشتری را نسبت به نمونه اولی که برای شما توضیح دادیم باید برای رشد و توسعه صفحه اینستاگرام خود در نظر بگیرید.
هزینه تولید محتوا اینستاگرام بستگی به توانایی ادمین پیج شما در تشخیص این موارد نیز دارد.
برنامه اختصاصی تولید محتوا اینستاگرام
خدمات ارائه شده در این برنامه مناسب کسب و کارها و شرکت های حرفه ای که مایل به برند سازی در اینستاگرام هستند، می باشد. علاوه بر تولید محتوا، این پکیج تولید محتوا اینستاگرام شامل تدوین استراتژی، ارائه مشاوره تبلیغاتی و هم چنین برگزاری کمپین تبلیغاتی نیز می شود.
در برنامه اختصاصی امکاناتی متناسب با درخواست شما ارائه می شود. ممکن است تنها نیاز به برگزاری کمپین های تبلیغاتی و یا مشاوره داشته باشید. بنابراین هزینه ها هم پس از مشاوره با شما و تعیین نیازمندی شما مشخص خواهد شد.
با توجه به تنوع نیازمندی در حوزه تولید محتوا اینستاگرام و مشاوره تبلیغاتی در این برنامه انعطاف لازم برای پوشش نیازمندی شما وجود دارد. در صورت نیاز به مشاوره و یا آموزش با ما تماس بگیرید.
هزینه تولید محتوا اینستاگرام : نوع محتوا در هزینه تاثیر گذار است!
1- پادکست در اینستاگرام (محتوای صوتی یا پادکست)
در صورتی که برای درج در اینستاگرام میخواهید از این نوع محتوا استفاده کنید باید ابتدا یک کاور مناسب برای آن بسازید.
(اصولا صفحه ی اول بیشترین جلب توجه را می کند. بنابراین چه در پست های آلبومی و چه در پست های ویدئویی و چه در مورد پادکست ها به این مورد باید واقعا توجه کرد).
معمولا پادکست ها با یک کاور و یا تعدادی تصاویر مرتبط با موضوع نمایش داده می شوند.
یک نمونه مربوط به تولید محتوای پادکست در اینستاگرام را ببینیم.
2- هزینه طراحی تک بنر در اینستاگرام
بنرها در واقع همان تصاویری هستند که در اینستاگرام و یا تلگرام در سایز مشخص برای شما طراحی می شود. این بنرها را به عنوان پست در اینستاگرام روی صفحه ی خودتان منتشر می کنید. یا ممکن است به صفحات دیگر برای بخش تبلیغات بدهید و یا ممکن است در کانال تلگرامی خود درج کنید.
البته با توجه به حوزه ی کاری شما این طراحی ممکن است گرافیک متفاوتی داشته باشد. موضوع دیگری که در مورد هزینه ی طراحی هر بنر تاثیرگذار است، خلاقیت و نوع طراحی است. بعضی از پست هایی که به صورت بنر تک طراحی می شوند به جهت معرفی یک رویداد، مسابقه و ..طراحی می شوند. این پست ها ممکن است بارها از سوی کارفرما ادیت شوند تا در نهایت طرح دلخواه تایید شود.
به طور مثال این طراحی ها که به صورت پست اینستاگرام انجام شده است را ببینید:
در بنر اول حتی جعبه ها به صورت موکاپ طراحی شده است و تصویر کاملا اختصاصی برای معرفی خدمات صادرات یه مجموعه ی میوه و تره بار صورت گرفته است. در مقابل این بنر بعدی که در مورد قهوه اطلاع رسانی می کند را نیز در نظر بگیرید که بیشتر جنبه ی اطلاع رسانی دارد و نسبت به طرح اول طراحی ساده تری دارد و در مدت زمان کمتری تهیه شده است:
بنر سوم در حوزه هدف گذاری طراحی شده است. یک اینفوگرافی بسیار زیبا و شکیل.
هزینه تولید محتوا اینستاگرام بستگی به نوع و تعداد محتوای درخواستی شما نیز دارد.
3- هزینه تولید پست های آلبومی در اینستاگرام
یکی از موارد دیگری که روی هزینه تولید محتوا اینستاگرام موثر است تعداد پست های آلبومی طراحی شده است. پست های آلبومی در واقع طراحیِ متحدالشکلی دارند که حول موضوع همان پست اینستاگرام شما می چرخند. ممکن است اطلاعاتی که می خواهید در اختیار دنبال کننده ها بگذارید، در یک بنر قابل ارائه نباشد. در این صورت حتما از پست های جذاب آلبومی استفاده کنید:
در تولید محتوای اینستاگرام به صورت آلبومی هم به طور معمول نیاز به صرف زمان بیشتری نسبت به بنرهای تکی می باشد.
پکیج تولید محتوا اینستاگرام در پنتازوم شامل پست های آلبومی نیز هست. این پست ها می توانند به تعداد دلخواه شما طراحی شوند.
در تولید محتوای اینستاگرام که به شیوه های مختلفی انجام می شود، نکته ی مهم مخاطب شماست! سعی در ارائه ی مطالب مفید داشته باشید. گاهی از اوقات حتی درج یک تصویر ساده ده ها برابر نسبت به طراحی های زمان بر و پرهزینه دارد. مهم این است آن چیزی را به مخاطب ارائه کنید که نیاز دارد!
پست آموزشی درج کرده اید که نیازمند ارائه اطلاعات کامل به همراه ویدئو و عکس در چند اسلاید است؟! کم کاری نکنید! ارزش یک محتوای به درد بخور در اینستاگرام صدها برابرِ هزینه ای است که می پردازید!
4- هزینه تولید ویدئو در اینستاگرام
هزینه تولید محتوا اینستاگرام به شکل ویدئویی قطعا بیشتر است! هر فیلم، ویدئو یا کلیپ تبلیغاتی در مرحله ی اول نیاز به یک سناریو دارد. برای تخمین هزینه ها در این مورد که ممکن است از یک فیلم برداری ساده از خدمات شما انجام شود، تا تهیه ی فیلم های سریالی دنباله دار هم ادامه داشته باشد، به این موارد فکر کنید:
_هزینه ی طراحی سناریو
_هزینه ی پرداختی به بازیگران
_هزینه مربوط به فنی (از نظر اجرای پروژه مانند فیلم برداری و ادیت و تدوین و …)
_هزینه ی …?!
البته در مقابل راه بسیار بهتری هم وجود دارد! خودتان در تهیه ی محتوای ویدئویی کمک کنید! این ویدئو از مشتریِ پنتازوم که در حوزه ی تغذیه فعالیت دارد را ببینید:
پشتیبانی صفحه اینستاگرام
همانطور که توضیح دادیم، برای نگهداری یک صفحه نیاز به تولید محتوا،پاسخگویی به فالوئرها ، ایجاد طرح های جدید برای افزایش فالوئرهاو بالا رفتن فروش دارید.
برای داشتن یک صفحه اینستاگرام جذابنیاز به پشتیبانی صفحه ی اینستاگرام به شکل حرفه ای است. قبل از پرداخت هزینه های بالا برای تبلیغات، یک پشتیبان و ادمین پیج خوب استخدام کنید.
برای رسیدن به نتیجه دلخواه باید روی پشتیبانی اینستاگرام خود سرمایه گذاری کنید.
5- تولید محتوای اینستاگرام : انیمیشن
در تولید انیمیشن هم دقیقا بسیاری از مواردی که در بخش تولید محتوای ویدئویی گفتیم، باید در نظر بگیرید. کلیپ های تبلیغاتی داخل اینستاگرام معمولا به صورت موشن گرافی تهیه می شوند و تعرفه ای در حدود 3 الی 4 میلیون تومان به ازای هر دقیقه خواهند داشت . (هزینه مربوط به یک کار حرفه ای)
در صورتی که برای صفحه اینستاگرام خود نیاز به برنامه ریزی، تولید محتوا و پشتیبانی داشته باشید با پنتازوم تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را خدمت شما ارائه کنیم.
تولید محتوای با کیفیت + نمونه
برای تخمین هزینه ی تولید محتوای اینستاگرام باید ابتدا مشخص کنید کدام یک از این موارد مورد نظر شماست؟ بهترین انتخاب ترکیبی از همه ی این موارد است که با آن بتوانید با کاربران ارتباط برقرار کنید.
شاید در بین تعرفه های سرسام آور تولید محتوا، تولید ویدئو و موشن گرافی های خاص، شما تنها نیاز به همراهی از سوی یک تیم حرفه ای برای چگونه انجام دادن این روند داشته باشید. ما در کنار شما هستیم.
نکته ی پایانی : توجه به جزئیات، نوع خدمات و کیفیت اجرا در یک پروژه ی تولید محتوا اهمیت دارد. در هر حوزه ای، افراد خبره و مجموعه های مسئولیت پذیر برای متخصص شدن در یک حوزه، سال ها وقت و انرژی صرف کرده اند. بنابراین هزینه های متناسب با تخصص خود را از شما دریافت خواهند کرد. معمولا در صورتی به صورت ماهیانه و تعداد بیشتری محتوا سفارش دهید، در هزینه صرفه جویی می شود. در حال حاضر هزینه ی طراحی هر بنر (فقط یک عدد و بدون سفارش تعداد بالاتر) از 200 هزارتومان شروع می شود. در واقع هزینه تولید محتوا اینستاگرام بستگی به درخواست شما دارد!
نمونه صفحات اینستاگرام که پنتازوم برای آن ها تولید محتوا انجام داده است را ببینید.
سوالات متداول در هزینه تولید محتوا اینستاگرام
هزینه تولید محتوا اینستاگرام چقدر است؟ خرید پکیج تولید محتوا اینستاگرام از نظر اقتصادی به صرفه تر است؟ برای این که پیج اینستاگرام من در اصطلاح بالا بیاید چقدر باید هزینه کنم؟! بیشتر از پست های آلبومی استفاده کنم؟ ویدئو درج کنم یا انیمیشن اختصاصی سفارش بدهم؟ هزینه هر کدام از این موارد چقدر است؟ در این بخش به سوالات متداول شما در خصوص قیمت تولید محتوا و نکاتی که در خرید پکیج تولید محتوا اینستاگرام باید توجه کنید، می پردازیم.
پکیج تولید محتوا اینستاگرام در واقع پیشنهاد ترکیب تعداد محتوا از جمله پست، استوری، ویدئو، پست های آلبومی و.. است که معمولا طی یک ماه توسط شرکت تولید محتوا یا ادمین اینستاگرام به کارفرما برای مدیریت پیج اینستاگرام پیشنهاد داده می شود.
نسبت هزینه دریافتی به خدمات ارائه شده را به دقت بررسی کنید. تعداد ادیت روی پست هایی که تولید می شود، نوع تولید محتوا اعم از تدوین فیلم، عکس، طراحی بنر، مشاوره و برنامه ریزی و تعیین استراتژی برای صفحه، خدمات ایده پردازی، سنجش رقبا و مقدار میانگین زمانی که قرار است روی صفحه شما صرف شود. برای مشاوره تماس بگیرید: 09223896531
برای اطلاع از قیمت پکیج های تولید محتوا به سایت پنتازوم مراجعه کنید. برای کمک به شما در قالب بسته های تولید محتوا اینستاگرام مواردی را جمع آوری کرده ایم. به طور کلی هزینه تولید محتوا در اینستاگرام بستگی به نوع کسب و کار، نوع محتوا و کیفیت و تعداد پست ها دارد.
_ توجه به نیاز مخاطب
_تولید محتوا با تعیین یک استراتژی مناسب
_تولید محتوا در اینستاگرام باید به صورت منظم انجام شود
_ در تولید محتوا خلاقیت به خرج بدهید
در مورد سفارش پکیج هایی که به صورت ماهیانه ثبت می شود، تولید محتوا بعد از ارسال موضوعات درخواستی کارفرما در 1 الی 2 روز کاری استارت می خورد.
برای سفارش تک بنرهای اینستاگرام 2- 3 روز کاری زمان نیاز است.
اول از همه هدف خود برای راه اندازی صفحه اینستاگرام را مشخص کنید. بعد نوبت شناسایی پرسونای مخاطب است. در مرحله ی بعد سراغ تولید محتوا بروید. سعی کنید همیشه تعدادی محتوا را از قبل آماده کنید تا در زمانبندی مشخص در صفحه منتشر کنید. این کار کمک بسیار زیادی در منظم انجام شدن فرآیند تولید محتوا دارد.
هر محتوایی که یک ایده نو و تخصصی را ارائه کند، خوب است. با این حال اگر سوال شما در مورد پر مخاطب ترین موضوعات در اینستاگرام است، این موضوعات شامل : صفحات سرگرمی و طنز، آشپزی، آرایش و زیبایی ، پوشاک و مد و استایل است. اگر هنوز ایده ی مشخصی ندارید، سری به صفحات با این موضوعات بزنید.
قیمت تولید پست اینستاگرام بستگی به نوع پست (ویدئویی، آلبومی، تک اسلایدری، اینفوگرافی و…) تعداد پست و زمان درخواستی شما برای تحویل دارد.
22 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
عالی بودو موفق باشید
تشکر از شما
جالب بود و موفق باشید
خسته نباشین. تو واتس آپ پشتیبانی میکنین در طول ماه؟
سلام اگر مشتری درخواست داشته باشد بله.
سلام هزینه برای روزی 3 عدد پست و استوری های داستانی چقدر هست؟
سلام بستگی به حوزه کاری تون و این که پست ها چند اسلایدری باشند داره. لطفا برای مشاوره رایگان با ما در تماس باشید.
سلام برای شخصیت داستانی تو پیج واستوری ننوشتین هزینه اش رو؟ مثل صفحه خودتون. چطور هست اون؟
سلام موردی که پرسیدین جزو طراحی کاراکتر یا بهتر بگم نیاز به طراحی کاراکتر داره لطفا با پشتیبانی تماس بگیرین. 🙂
سلام اگر فقط پست ویدئویی بخواهیم قابل انجام هست؟
سلام بله حتما. حوزه کار و نمونه ویدئو که لازم دارین تدوین یا ادیت بشه به همراه آدرس صفحه تون (اگر برای اینستاگرام تولید محتوا ویدئویی میخواهید) یا به همراه آدرس سایتتتون ارسال کنین. در خدمت هستیم. سپاس
نیاز به ادمین اینستاگرام دارم این با هزینه ی تولید محتوا اینستاگرام فرق داره یعنی فقط تولید محتواست یا مدیریت هم هست؟
سلام وقتتون بخیر هزینه ادیت ریلز در حوزه زیبایی (فیلم و عکس ها رو خودمون میگیریم و فقط به ادیت نیاز داریم) چقدر میشه ؟؟
سلام خانم غزل باید ببینیم چه ادیتی نیاز دارین. چه تعداد نیاز دارین. لطفا در تلگرام بفرستین نمونه ای که تاییدتون هست. 09223896531
ضمن اینکه این هزینه که در پکیج تولید محتوا اینستاگرام آورده شده همه تدوین یا همون ادیت هست. یعنی کارفرما خام تحویل میده ویدئوها رو. اگر قرار باشه ما خودمون فیلمبرداری کنیم، هزینه مجزا دارد. تشکر
سلام اگر تولید محتو موشن برای همه ی پست های اینستاگرام بخواهیم هزینه اش چقدر میشه؟! زمینه کاری خدمات ایزو
سلام نوع موشن و همچنین تعداد دقایق موشن در هزینه آن موثر هستش.
من فکر میکنم برای هماهنگی بهتره با کارشناسانمون صحبت کنید.
شماره 09223896531
سلام این پکیج های شما چقدر فالوور اینستاگرام اضافه میکنه؟
تعداد فالوور اضافه شده بستگی به وضعیت فعلی پیج. نوع محتوا و فعالیت در خود اینستاگرام داره. نمیشه یه عدد کلی گفت.
سلام قیمت تولید محتوا شکل ریلز چقدره؟ برای اینستاگرام انجام میدین؟
سلام بستگی به دقیقه و سختی کار از هر ریلز 150 هزار تومان شروع میشه. کلا تولید محتوا اینستاگرام خیلی بستگی به درخواست مشتری داره روندش. سپاس
سلام به عنوان یک طراح باید بگم خیلی طراحی پست ها معمولی هستش ، و به عنوان نمونه کار سعی کنید کارای با کیفیت تر بزارین اینجوری حداقل وقتی میان میگن تولید محتوا رو با 3 تومن هم دارن انجام میدن به عنوان یه طراح نحوام حرض بخورم.
خانم نسترن عزیز سلام
موضوع مهم در تولید محتوا اینستاگرم این هست که مخاطب اون صفحه جذب بشه. یعنی صرفا کیفیت طراحی باعث فروش نمیشود. نکته بعدی این هست که طراحی ها باید با نظر مشتری و اون کسب و کار انجام بشه. شاید اگر شما هم مشتری رو اولویت قرار بدین تو کارتون موفق تر باشین و حرص نخورین. نکته بعدی که این 3 تومن که شما میگین بابت یک سری خدمات دریافت میشه و نه فقط طراحی (مثل درج پست و خدمات ادمینی و … ) که اگر پکیج تولید محتوا اینستاگرام ما رو به دقت ببینین حتما این موارد رو ملاحظه میکنین. و در آخر اگر مشتری استوری های داستانی خاص خودش، طراحی کاراکتر، طراحی موشن، عکاسی و … این چنین موارد رو درخواست داشته باشه، قطعا با این هزینه ها قابل پیاده سازی نیست و باید روی پروژه اش بررسی بیشتری صورت بگیره.