حقوق ادمین اینستاگرام چقدر است؟! [آیا درآمد بسیار بالا ممکن است؟!]

حقوق ادمین اینستاگرام

حقوق ادمین اینستاگرام چقدر است؟ آیا تولید محتوا برای اینستاگرام مانند تولید محتوا برای سایت است؟! حقوق ادمین را چطور حساب کنم؟ آیا تعداد پست و یا نوع محتوا و فعالیت ادمین روی حقوق و میزان دریافتی او موثر است؟! در این مطلب از پنتازوم قصد داریم در خصوص درآمد شغل ادمین اینستاگرام و چگونگی محاسبه ی آن صحبت کنیم.
 

هر چقدر وظایف ادمین در اینستاگرام بیشتر شود، حقوق او نیز افزایش بیشتری خواهد داشت. در نظر بگیرید که اگر شما صاحب یک صفحه هستید، پرداختی به ادمین کاملا توافقی است. مبلغی که می پردازید به چند مورد مهم بستگی دارد که شامل نوع پست ها، نوع محتوای تولید شده، کیفیت و نظم و ترتیب در درج پست ها و پارامتر های دیگر است که به ترتیب در مورد آن ها صحبت می کنیم.

 

 

نحوه ی اضافه کردن ادمین اینستاگرام را هم ببینید!

1-  کیفیت و تعداد استوری های درج شده در اینستاگرام

یکی از بخش های مهم اینستاگرام، قسمت استوری ها می‌باشد. استوری برای کاربران جذابیت ویژه ای دارد و از بازدید بالایی برخوردار است.

پس توجه به محتوای استوری و کیفیت آن نکته مهمی است که باید رعایت شود.

از موارد تعیین کننده حقوق ادمین اینستاگرام در رابطه با استوری ها را تعداد استوری، نوع و کیفیت استوری می‌توان نام برد‌. 

گاهی متناسب با شرایط روز، استیکرهایی توسط اینستاگرام طراحی می شود که باعث افزایش بازدید می شود. هوشمندی یک ادمین اینستاگرام در به روز بودن و استفاده از آخرین ترفند ها یک موضوع واقعا مهم در تعیین دستمزد وی است.

مثلا در تصویر زیر نمونه استیکرهای سال نو چینی را می بینیم که در مدت زمان مشخص پس از انتشار به عنوان استوری مجزا در ابتدای دیگر استوری ها نمایش داده می شد.  استفاده کردن از دیگر ترفند ها برای افزایش بازدید استوری مانند درج انواع هشتگ، لوکیشن، درج نظرسنجی، تصاویر جذاب و .. عواملی هستند که باعث می شوند یک صفحه رشد داشته باشد و یک ادمین حرفه ای اینستاگرام به همه ی این موارد مسلط است. 

تعداد استوری در روز یا در ماه بستگی به توافقی که انجام می‌دهید، عامل تعیین کننده در افزایش یا کاهش میزان درآمد ادمین اینستاگرام خواهد بود. موضوع مهم تر از تعداد استوری ها کیفیت و نوع آن ها است.

یک ادمین خوب توجه ویژه ای به استوری ها دارد. سعی کنید توجه مخاطبان را جلب کنید. نظرسنجی کنید و از امکانات و به روزرسانی های جدید اینستاگرام جهت افزایش تعامل با پست ها استفاده کنید.

 

حقوق ادمین اینستاگرام

حقوق ادمین اینستاگرام

2- تعداد و کیفیت پست ها در اینستاگرام

بدنه اصلی هر صفحه ی اینستاگرام را پست های آن صفحه تشکیل می‌دهد. هر چه از نظر بصری پست های جذاب تری داشته باشید،‌سریعتر رشد می کنید.

پس مهمترین بخش اینستاگرام بخش پست ها هستند که برای تولید یک پست خوب، باید به نکات مختلف و مهمی توجه کنید.

میزان حقوق ادمین اینستاگرام ارتباط مستقیمی به تعداد پست ها و نوع آن ها دارد. از موارد تعیین کننده حقوق ادمین اینستاگرام در رابطه با پست ها را تعداد پست، نوع و کیفیت پست می‌توان نام برد‌.

 

این موارد را برای تعیین حقوق ادمین اینستاگرام در نظر بگیرید:

_ استفاده از تصاویر حرفه ای

_درج منظم پست ها 

_ طراحی گرافیک شیک و جذاب

_ارائه ی اطلاعات مفید 

_ ارائه پست های چند اسلایدری ( ارائه کامل اطلاعات)

_کیفیت بالای پست

_استفاده از تیترهای جذاب برای پست های اینستاگرام

_استفاده از فونت مناسب در طراحی 

 

پست ها دو قسمت اصلی یعنی عکس یا ویدیو و کپشن ها را شامل می‌شوند. در ادامه به ترتیب از روش های تولید پست از کمترین درآمد تا بیشترین درآمد را توضیح می‌دهیم : 

 

گاهی پیش می‌آید که محتوا آماده است و ادمین فقط وظیفه ی درج آن ها را برعهده دارد.

ادمین در اینجا در واقع بیشتر نقش یک اپراتور را بر عهده دارد.

در برخی موارد دیگر، ادمین باید توانایی ساخت و ادیت تصاویر و ویدئو های جذاب را داشته باشد.

 (مثلا : در مورد صفحات آرایشی، مدل های عروس و .. این موضوع نیاز به تخصص ویژه ای در فتوشاپ دارد و از عهده ی یک ادمین درج مطلب برنمی آید و نیاز به گرافیست حرفه ای دارد)

محتواهایی که به هر نحو از وب جمع آوری می شوند باید متناسب با صفحه ی کارفرما طراحی و ادیت شوند. 

 

تولید محتوای حرفه ای در اینستاگرام 

بالاترین میزان درآمد یک ادمین اینستاگرام مربوط به تولید محتوای حرفه ای از صفر تا صد است. در این نوع فعالیت با توجه به حوزه کاری پیج اینستاگرام

شما، ادمین شخصا به تولید محتوا و تکمیل آن برای پست ها بصورت عکس و فیلم و همچنین متن کپشن ها می‌پردازد.  

برای جذب مخاطب از این راه باید پست های جذاب و با کیفیت تولید شود. که این کار نیازمند تهیه عکس و فیلم و توانایی ادیت آنها می باشد که دارای محتوای درگیر کننده باشند.

پس بصورت کلی برای ساختن پست های حرفه ای به :

_توانایی جمع آوری اطلاعات مربوط به حوزه کاری صفحه اینستاگرام

_توانایی تبدیل این اطلاعات به عکس یا فیلم

_مسلط بودن به ابزار های ادیت ویدیو و عکس

_توانایی نوشتن کپشن های استاندارد 

 

نیاز به یک ادمین حرفه ای خواهید داشت، تا بتوانید با تولید پست های با کیفیت، مخاطبان را درگیر صفحه ی خود کنید.

 

 ادیت ویدئو در اینستاگرام

یک ادمین اینستاگرام حرفه ای برای تولید محتوای باکیفیت، جذاب و تاثیرگذار، باید با برنامه های ادیت ویدیو و عکس آشنایی داشته باشد.

از حداقل کار های ادیت به کات کردن قسمتی از ویدیو، چسباندن قسمت های مختلف ویدیو به همدیگر، گذاشتن لوگو و متن در ویدیو، صدا گذاری روی ویدیو و ساخت کاور برای ویدیو می‌توان اشاره کرد.

کاوری که برای ویدیو تهیه می شود باید دارای متنی جذاب و همچنین با کیفیت باشد.

مثلا به این کاور ویدئو  توجه کنید که برای یک صفحه ی بدنسازی تهیه شده است:

1- فونت درشت و Bold انتخاب شده است تا از اکسپلورر مخاطب در یک نگاه جذب شود.

2- تیتر جذاب انتخاب شده است. سوالی است. ارتباط دادن بخت و اقبال به بلندی و کوتاهی ورزشکار؟! چالش برانگیز است! باعث می شود که فالوورها و بازدید کننده ها نظر خود را زیر پست درج کنند. 

هر چه بیشتر بتوانید تعامل مردم را در اینستاگرام بالا ببرید، بیشتر مخاطب جذب می کنید. ادمینی که چنین هوش و استعدادی داشته باشد مطمئنا هزینه های بیشتری دریافت می کند. اما در عوض واقعا نتیجه بخش فعالیت می کند!

 

 

4- پاسخگویی به کامنت ها توسط ادمین اینستاگرام

از دیگر وظایف ادمین ها پاسخ گویی به کامنت های کاربران می‌باشد.  ادمین باید زمان کافی برای پاسخ گویی به کامنت های کاربران را داشته باشد.

یک ادمین باید از کلام مناسبی برخوردار باشد و کامنت کاربران را با ادبیاتی صحیح جواب دهد. 

ادمین یک صفحه ی فروشگاهی باید بداند کاربران زیادی چه در کامنت ها و چه در دایرکت در مورد مواردی مثل اطلاعات محصول، قیمت محصول، شرایط فروش و ارسال و موارد دیگر را سوال خواهند کرد. پس باید تسلط و آشنایی کافی به حوزه کاری پیج داشته باشد.

مواقعی پیش می‌آید که پیج ها در موضوعی تخصصی در حال فعالیت هستند و احتمال اینکه کاربران سوالی بپرسند که جواب آن نیازمند به داشتن دانش کافی در آن زمینه باشد زیاد است.

5- ایده پردازی و مشاوره اینستاگرام

پشتیبانی از یک صفحه ی اینستاگرام فقط درج پست ها و استوری ها نیست! حتی اگر این موارد با بهترین کیفیت انجام شود، یک ادمین حرفه ای هرگز منتظر کارفرما نیست تا جز به جز فعالیتش را به او دیکته کنند!

برعکس! او به کارفرما ایده می دهد. در مورد دیگر رقبا نمونه هایی ارسال می کند. در خصوص نحوه ی طراحی پست ها نظر می دهد و نمونه ارسال می کند. یک فعالیت حرفه ای در اینستاگرام واقعا یک پروژه ی همکاری چند جانبه است. با این کار نتیجه عملکرد در اینستاگرام  افزایش پیدا می کند.

 

یک ادمین باید دغدغه ای همیشگی برای تولید محتوای خوب در اینستاگرام را دارد.  همیشه باید به فکر این باشد که چه موضوعاتی را به محتوا اضافه کند. او این خدمات را در زمینه ی مشاوره به شما ارائه می دهد: 

چطور برای بالا بردن مخاطبان پیج به دنبال راهکار هایی تازه و مفید باشید؟ برای مثال روی تبلیغات خود مانور دهد.

_برای بازدهی بیشتر چطور تبلیغ کنید؟

_تبلیغ در چه پیج هایی در اینستاگرام تاثیر بیشتری خواهد داشت؟ (آنالیز صفحات و بررسی ادعاهای صاحبان آن ها 😊😁👌)

_محتوای تبلیغاتی خود را چگونه تنظیم کنید تا بتواند بیشترین نتیجه را در جذب افراد داشته باشد؟

_بنر تبلیغاتی شما حاوی چه محتوایی باشد تا بالاترین اثر بخشی را داشته باشد؟

_برای شرکت در کمپین های تبلیغاتی، تحقیق بکنید که آیا این کار برای شما مفید و نتیجه بخش خواهد بود یا خیر.

_فعالیت هایی که کاربران بیشتری به خود جذب می‌کنند داشته باشید، مثلا می‌توانید مسابقات برگزار کنید.

_اگر خواستید مسابقات برگزار کنید، در مورد آن فکر کنید که مسابقه چگونه برگزار شود تا کاربران بیشتری تمایل به شرکت در آن را داشته باشد؟

_مسابقه چگونه برگزار شود تا بیشترین نتیجه را به شما بدهد؟

 

آنالیز رفتار کاربر در اینستاگرام

در کنار همه اینها یک ادمین حرفه ای باید با سازوکار برنامه اینستاگرام آشنا باشد.  بتواند رفتار کاربران را در رابطه با اینستاگرام متوجه شود.

اینستاگرام دارای ابزار های داخلی کارآمدی است که در آنالیز رفتار کاربران  و همچنین محتوای پیج‌تان به شما کمک بسیاری می‌کند.

اینکه بدانید در چه ساعتی از روز پست را در صفحه تان قرار دهید تا بیشترین بازدید را داشته باشد.

در مورد موضوعاتی که کاربران علاقه بیشتری به آن نشان می‌دهند را بیشتر محتوا تولید کنید.

 

حقوق ادمین اینستاگرام

حقوق ادمین اینستاگرام

از صفحه ی اینستاگرام یک شخصیت بسازید

یک ادمین موفق بباید سعی کند از صفحه ای که در اختیار دارد، یک شخصیت بسازد.

یک شخصیت چه زمانی بقیه را به خود جذب می‌کند؟

اول از همه با روبرو شدن با  آن، لباس هایش توجه مارا جلب می‌کند.

سپس از گفتار آن شخصیت لذت می‌بریم.

بعد از آن اگر با گفتگو با این شخصیت بنشینیم، میبینیم که چقدر با حوصله، دقیق و کامل جواب مارا می‌دهد.

در نهایت کار و خدمات مطلوبی که شخصیت انجام می‌دهد، ما را مشتری دائمی خود می‌کند.

پس:

_لباس این شخصیت که همان پست ها و کاور آنها می‌‌شود باید با کیفیت و هماهنگ باشد.

_گفتار این شخصیت که متن های موجود در استوری و کپشن ها را شامل می‌شود باید جذاب، گیرا و مطلوب باشد.

_رفتار این شخصیت که در جواب به کامنت ها و دایرکت ها دیده می‌شود باید صمیمانه، کمک کننده و کامل باشد.

_و از همه مهم تر خدمات این شخصیت. که نتیجه و کیفیت خدماتی که انجام میدهیم باید به بهترین نحو باشد.

 

حقوق ادمین اینستاگرام

حقوق ادمین اینستاگرام

حقوق ادمین اینستاگرام و میزان آن رابطه مستقیمی با نکاتی که گفته شد دارد. شما به عنوان صاحب یک صفحه در اینستاگرام، 

 

اگر در حال حاضر نیاز به یک ادمین صفحه اینستاگرام دارید و در حال تخمین هزینه ها هستید، سعی کنید همه ی مواردی که ذکر کردیم را در نظر بگیرید. برای مشاوره رایگان، پنتازوم در کنارشماست.

 

ادمین بودن یک شغل تمام وقت حساب می‌شود. شما در روز یک ادمین باید مرتبا در حال تولید محتوا و رسیدگی پیج باشد.  اگر هدف شما از دیدن این صفحه دریافت خدمات تولید محتوا و ادمینی اینستاگرام است، پنتازوم در کنار شماست. اگر نیاز به دوره های آموزشی نیز دارید، با ما تماس بگیرید.

 

برچسب‌ها:
دیدگاه‌ها
  • دیدگاهی فرستاده نشده است
  • دیدگاه خودتان را بنویسید

شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید
درخواست تماس شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما جهت راهنمایی تماس بگیرند
logo-samandehi

مفتخریم به شفافیت در ارایه خدمات به شما

logo-samandehi
اطلاعات بیشتر