زندگی انسان امروزی در مقایسه با گذشتگانش دچار تغییرات بسیار زیادی شده است. این تغییرات اگر چه در برخی از موارد بشر را دچار مشکلات جدی کرده است و بقای او را تهدید می کند. اما در بسیاری از موضوعات سبک و روش زندگی او را بهبود داده است. بشر از زمانی که در میان صفحات تاریخش جستجو کرده است، کسب و کار را همراه همیشگی خود دیده است. از آنجا که نیاز های فراوانی برای ادامه ی بقا داشته در تامین آن ها سعی و تلاش کرده و فکر خود را به کار گرفته تا بهتر، مرفه تر و با امنیت بیشتری گذران عمر کند.

از این رو برای خود شغلی انتخاب و از آن امرار معاش کرده است. مشاغل در ابتدا بسیار اندک و شاید به تعداد انگشتان یک دست نیز نبوده است. اما پس از انقلاب صنعتی رشدی سرسام آور داشته و هر روز به تعداد آن افزوده شده است. همین موضوع بازارهای مختلفی را ساخته و در آن فعالان اقتصادی به کسب درآمد مشغول شدند. در کنار خود رقبای قوی و کارآمد دیدند و متقاضیانی که هر روز بهترین های یک کسب و کار را می خواستند. دنیای امروز علاوه بر آن مشاغل تجارت های جدیدی را در قالب کسب و کارهای نو ایجاد کرده است که بر بستر فضای مجازی به رشد و توسعه ی عظیم و غیرقابل باوری دست پیدا کرده است.

درباره پنتازوم
درباره پنتازوم

حالا بازارها بزرگ تر، تولیدات بیشتر و متقاضیان با وسواس بیشتری به دنبال پیدا کردن علائق و سلیقه های خود هستند. کسب و کار ها برای بقا باید مشتریانی خارج از محدوده ی فیزیکی خود هم داشته باشند. به این ترتیب می توانند محصولات خود را بیشتر بفروشند و قوی تر، مدرن تر و کارآمد تر شوند و در بازار باقی بمانند.

مدیران ما سالیان قابل توجهی از زمان خود را در کنار اتمام تحصیلات آکادمیک در رشته مهندسی نرم افزار و مهندسی صنایع، در بازارهای کسب و کار سپری کرده اند و در این مدت تجربیات کاری زیادی بدست آوردند. آنچه در طول مدت زمانی تحصیل در دانشگاه و کار در بازار آموختیم توجه ما را به چند سوال مهم در حوزه کسب و کار جلب کرد.
1- کسب و کار ها چگونه متولد می شوند؟
2- کسب و کارها چگونه توسعه پیدا می کنند؟
3- کسب و کارها چگونه پایدار می مانند؟
بدیهی است هدف در تمامی این موارد کسب موفقیت و درآمد بیشتر در سایه ی حضور مشتریان بیشتر است. پس این پروسه با چگونگی پیدا کردن مشتریان بهتر کامل می شود. شکی نداشتیم که با تجربیاتی که بدست آورده ایم، می توانیم برای این 3 سوال در هر فعالیتی گزینه های مناسبی را ارائه کنیم.

پس تصمیم گرفتیم مجموعه ای راه اندازی کنیم که در آن خدمات موثری را در مواردی که ذکر شد، به صورت تخصصی ارائه کنیم. اساس کار ما مبتنی بر تمرکز بر روی بازارهایی از مشاغل است که مخاطبین ما در آن یا می خواهند شروع به فعالیت کنند یا به فعالیت مشغول اند. این تمرکز حواس ما را بر آن داشت که اسم مجموعه ی خود را پنتازوم بنامیم.
پنتا در حقیقت تعبیر بر 5 حواس اصلی ماست. زوم مبتنی بر ما بر این حواس و ارائه خدمات بهتر بر اساس آن است. این کار ماست.

اساس کار ما مبنی بر ارائه مشاوره در وهله اول و ارائه خدمات کسب و کار در مرحله ی دوم است. این بدین معنی است که در راستای سوالات طرح شده ی بالا در تمامی حوزه های اقتصادی که در آن مشاغل چه به صورت فیزیکی و یا مجازی امکان فعالیت یا توسعه دارند، در کنار صاحبان آن قرار بگیریم و بهترین ها را معرفی و اجرا کنیم. ما در پنتازوم این امکان را فراهم کردیم تا صاحبان کسب و کار بتوانند از اطلاعات واقعی بازارهای خود مطلع شوند. نقاط ضعف و یا قوت خود را بشناسند و از مشاوره های موثر بهره مند شوند و در نهایت بتوانند در حوزه اجرایی موارد مطرح شده، از خدمات ما استفاده کنند.

پنتازوم مجموعه ای است که پرسنل و مدیران آن در نهایت همراهی با مخاطبان حوزه ی کسب و کار بهترین و مطمئن ترین راهکارها را ارائه می کنند. بخشی از خدما ت موثر این مجموعه عبارت است از:

حوزه مشاوره

  • مشاور راه اندازی کسب و کار
  • مشاوره توسعه ی کسب و کار
  • مشاوره پایداری کسب و کار
  • مشاوره بازاریابی و بازارسازی
  • مشاوره تبلیغات

حوزه اجرا

  • طراحی سایت
  • پشتیبانی سایت
  • طراحی و ارائه خدمات در حوزه شبکه های اجتماعی (مانند اینستاگرام و …)
  • سئو سایت
  • تولید محتوا مختلف بر اساس نیاز مشتریان

ما بر این باوریم تمامی کسانی که علاقه مند به کسب موفقیت و پیروزی در سایه ی سعی و تلاش هستند، لایق آنند که زندگی خود را بهبود ببخشند و از رفاه و امنیت کافی برخوردار باشند.
آن ها کسانی هستند که اگر همراه و مشاور مناسبی داشته باشند، سریع تر و بهتر می توانند به اهداف والای خود دست پیدا کنند. با استفاده از تجربیات و امکانات ما دسترسی به این آرزو ها دور از دسترس نیست.

منتظر شما هستیم.