طراحی بنر اینستاگرام

نمونه طراحی بنر اینستاگرام در پنتازوم

5/5 - (1 امتیاز)

طراحی بنر اینستاگرام در پنتازوم با توجه به نیاز کارفرما برای او انجام خواهد شد. حوزه کاری شما چیست؟! خدمات طراحی بنر اینستاگرام با توجه به نوع کسب و کار شما انجام خواهد شد.

با توجه به تاثیرگذاری بالای فعالیت در شبکه های اجتماعی طراحی بنرهای اختصاصی می تواند به شما در این موارد کمک کند:

1- طراحی بنر اینستاگرام در برندسازی شما موثر است.

2- طراحی بنر اینستاگرام به معرفی محصولات یا خدمات شما کمک می کند.

3- به روزرسانی صفحه شما تاثیر مثبتی روی دنبال کننده ها خواهد داشت.

ممکن است شما برای به روزرسانی صفحه اینستاگرام خود از بنرهای کاملا اختصاصی استفاده کنید.

هم چنین می توانید از طراحی های نیمه آماده استفاده کنید. پیشنهاد ما برای به روزرسانی صفحه اینستاگرام شما در بهترین حالت ترکیبی از موارد ذیل است:

1- استفاده از بنرهای طراحی شده برای معرفی کسب و کار شما

2- استفاده از تصاویر محصولات یا معرفی خدمات به صورت تکی.

3- استفاده از بنرهای مناسبتی که برای مجموعه شما طراحی شده باشد.

4- استفاده از تصاویر مغازه یا دفتر محل کار شما به جهت اعتماد سازی.

مرتبط بخوانید: ادمین اینستاگرام چه وظایفی دارد؟!

نکات مهم در طراحی بنر اینستاگرام

در طراحی بنر اینستاگرام و یا به روزرسانی صفحات اجتماعی باید چند نکته مهم را در نظر داشته باشید:

1- کیفیت طراحی ها می تواند روی کیفیت مشتریان شما تاثیرگذار باشد.

2- در درج پست ها برنامه ریزی داشته باشید!پیوسته و با سرعت مناسبی صفحات اجتماعی خود را بروز کنید.

3- استراتژی مهم ترین بخش کار شماست! برای مشتریان و درگیر کردن آن ها با برند خود برنامه ریزی کنید!

4- از دنبال کننده ها نظرسنجی کنید. در پست ها آن ها را ترغیب به عکس العمل کنید! از آن  ها درخواست نظردهی کنید.

5- برای پست های اینستاگرام کپشن مناسب بنویسید.

6- برای پست های خود در اینستاگرام از هشتگ های مناسب استفاده کنید.

7- حتما بخش بیزنسی صفحات اینستاگرام را فعال کنید. با استفاده از آمار می توانید این نکته را متوجه شوید که چه نوع پست هایی و یا چه نوع طراحی هایی برای دنبال کننده های شما جذاب تر است. استراتژی بعدی خود را بر اساس علاقه مندی مشتریان خود تعیین کنید.

در طراحی بنرها علاوه بر گرافیک زیبا به مفید بودن مطلب نیز توجه کنید. کامل و دقیق توضیح بدهید. همچنین محتوایی بازخورد بیشتری به همراه دارد. بازخورد بیشتر یعنی نمایش پست شما به افراد بیشتر. از همین طریق می توانید مشتریان بیشتری هم داشته باشید.

 نمونه بنرها اینستاگرام به شکل بنرهای آلبومی

بنرهای آلبومی در اینستاگرام که به صورت مرحله به مرحله توضیحات مفیدی ارائه می کنند، معمولا از پربازخورد ترین پست های اینستاگرام هستند. یکی از بهترین پیشنهاداتی که برای افزایش بازخوردها طراحی یک بنر برای درخواست به اشتراک گذاری، لایک ، ذخیره ی پست و ارسال پست برای دوستان است. استفاده از لحن صمیمانه و دوستانه در پست ها باعث ارتباط بهتر بین شما و فالوئرهایتان می شود.

خیلی از صفحات در اینستاگرام برای مناسبت های مختلف پست طراحی می کنند. بعضی از این مناسبت ها مانند عید نوروز واقعا مهم هستند. در حالی که توجه به بعضی دیگر، تنها باید با توجه به نوع کسب و کار شما در اینستاگرام صورت بگیرد. به طور مثال برای یک صفحه ی دندانپزشکی تبریک روز دندانپزشک می تواند پیشنهاد خوبی باشد.

به هر حال درست مانند دیگر پست های صفحه ی شما، تبریک، تسلیت و یا یادآوری یک مناسبت بستگی به برنامه ی بازاریابی و استراتژی شما در تولید محتوا دارد.

نمونه بنر اینستاگرام برای محصولات غذایی

اینستاگرام یعنی تصاویر جذاب! تبلیغات برای غذا، آشپزی، رستورانها و کلیه موارد مربوط به خوراکی ها از موفق ترین حوزه هایی است که شما می توانید برای آن ها در اینستاگرام بازاریابی کنید.

نمونه بنر اینستاگرام برای پزشکان

در هر یک از رشته های پزشکی که فعالیت می کنید، اینستاگرام یک فضای عالی برای معرفی شماست. پزشکان می توانند در این زمینه ها از اینستاگرام استفاده کنند:

1- ارتباط نزدیک با بیماران و معرفی خدمات

2- صفحه ای که زیر نظر یک پزشک تولید محتوا می کند قابل اطمینان است. پس از این امتیاز استفاده کنید.

3- می توانید از صفحه ی خود در اینستاگرام به عنوان ابزار آموزش مجازی استفاده کنید.

4- درج نمونه کارها و احتمالا تصاویر قبل و بعد از جراحی برای پزشکان حوزه ی زیبایی یکی از متداول ترین کاربردهای اینستاگرام است. این نوع پست ها اتفاقا بسیار هم مورد توجه قرار می گیرد.

نمونه بنر اینستاگرام در حوزه ی سلامت و بهداشت

صفحات مربوط به انوع رژیم های سلامتی، توصیه های بهداشتی، سبک زندگی سالم، نحوه ی تغذیه و… همه از این دسته هستند. موضوعات مربوط به سلامت یکی از فوق العاده ترین موضوعات برای جلب مخاطب در اینستاگرام است.

اینستاگرام برای آموزشگاه زبان

اگر یک آموزشگاه زبان هستید، اینستاگرام سکوی پرش شماست!

ایده های مربوط به صفحه آموزشی در حوزه زبان های خارجی:

1- آموزش اصطلاحات جالب هر زبان

2- پست های نظرسنجی

3- درخواست ترجمه یک جمله از فالوئرها

4- سخن بزرگان به انگلیسی و دیگر زبان ها

5- پست های تستی گرامر و لغت

معمولا پست هایی که شامل تلفظ کلمه یا اصطلاح آموزشی باشند و یا ویدئوهای آموزشی بیشترین بازخورد را در اینستاگرام دارند.

 اینستاگرام برای لوازم مربوط به خودرو

شاید تصور کنید استفاده از اینستاگرام برای معرفی محصولات مربوط به خودرو متداول نباشد! اما رقیبان شما به سرعت مشغول درج تصاویر محصولات و یا آموزش های خودرویی در اینستاگرام هستند.

ممکن است این موضوع نسبت به صفحات زیبایی و رژیم و طنز دنبال کننده ی کمتری داشته باشد.

اما به هر محصولات مربوط به خودرو هم بازار خودش را دارد. حتما در صورت رسیدگی مناسب خیلی پربار تر از بسیاری از صفحات سلامتی و .. خواهد بود.

اینستاگرام برای برگزاری کمپین ها و اهدای جایزه

صفحه ی شما در اینستاگرام هر موضوعی که داشته باشد، به این یکی نیاز دارید!

برای برگزاری مسابقه، کمپین و .. اول نیاز به یک هدف و موضوع دارید. طراح گرافیک به شما کمک می کند بنر مناسب را برای آن بسازید.

اینستاگرام برای لوازم یدکی

شک نکنید اگر هر پست به همراه توضیحات کافی و تصاویر خوب باشد، این نوع صفحات هم در اینستاگرام می توانند مخاطبان خودشان را داشته باشند. افرادی که در زمینه ی تولید و پخش لوازم یدکی فعالیت دارند می توانند با درج منظم پست به نتیجه ی دلخواه برسند. درج پست های آموزشی در حوزه ی نگهداری خودرو هم می تواند انتخاب خوبی برای طراحی پست های اینستاگرام این نوع صفحات باشد.

نمونه بنر اینستاگرام برای آرایشگاه ها

پست های نمونه کار قبل و بعد در مورد نمونه کارهای آرایشگران در اینستاگرام غوغا می کند!

علاوه بر آن می توانید از پست های آموزشی جذاب استفاده کنید.

ویدئوهای آموزشی که خودتان تهیه می کنید هم بیشترین بازخورد در بین پست های آرایشی اینستاگرام دارد.

نمونه بنر مذهبی برای اینستاگرام

این بنرها می توانند برای مناسبت های مذهبی طراحی شوند. شاید هم شما یک صفحه اینستاگرام از سخن بزرگان مذهبی داشته باشید. بدون تردید این صفحات هم مخاطبان خاص خود را دارند.

 اینستاگرام به شکل اینفوگرافی

اینفوگرافی به زبان ساده یعنی با آیکن ها و رنگ ها به صورت جذاب و تیتروار به توضیح یک موضوع بپردازیم.

دلیل محبوبیت اینفوگرافیک ها به این خاطر است که جذاب و سرگرم کننده بوده و خیلی راحت به اشتراک گذاشته می شوند. با توجه به سایز نسبتا کوچک تصاویر (در مقایسه با بنرهای سایت) در اینستاگرام، توصیه می شود از موارد کوتاه در طراحی بنرهای اینفوگرافی اینستاگرام استفاده کنید.

 اینستاگرام برای موسسه ی مهاجرتی

مگر می شود یک موسسه ی مهاجرتی باشید و در اینستاگرام صفحه ای نداشته باشید؟! یکی از بهترین فضاها برای معرفی تخصص شما اینستاگرام است. بخشی از بهترین ایده ها برای صفحات مهاجرتی در اینستاگرام:

1- پست اینستاگرام در مورد کشورهای حوزه ی فعالیت.

2- پست در خصوص اخبار مهاجرت.

3- پست در مورد آخرین تغییرات قوانین کشورهای حوزه کاری شما.

4- راهنمایی در خصوص نحوه ی اخذ ویزا.

5- راهنمایی در مورد فرهنگ کشورها و نکات مهم برای معاشرت.

6- پست هایی در خصوص رشته ها و دانشگاه ها و نحوه ی پذیرش آن ها.

 انگیزشی و سخن بزرگان در اینستاگرام

صفحات انگیزشی نیاز به معرفی ندارند! مردم عاشق این نوع صفحات هستند.

شاید صفحه ی شما صرفا مربوط به پست های انگیزشی نباشد و گاه به گاه و بنا بر استراتژی محتوای صفحه بخواهید از این نوع پست ها در اینستاگرامتان درج کنید.

چطور می توانم در پنتازوم سفارش طراحی بنر اینستاگرام خود را ثبت کنم؟

شما می توانید برای سفارش طراحی بنر اینستاگرام با پشتیبانی ما تماس بگیرید. یا در تلگرام به ما پیام ارسال کنید. یا مشخصات خود را در نوار آبی ذیل این پست وارد کنید تا با شما تماس بگیریم. شماره پشتیبانی مستقیم: 09223896531

جدیدترین مقالات

ما را در تلگرام دنبال کنید
@pentazoom
ما را در آپارات دنبال کنید
@pentazoom
ما را در اینستاگرام دنبال کنید
@pentazoom
ما را در یوتیوب دنبال کنید
@pentazoom

مقالات مرتبط در پنتازوم

8 پاسخ

    1. سلام ممنون از نظرتون. سلیقه کارفرما. نوع صفحه و .. موضوعات زیادی در تعیین نوع طراحی نقش دارند.

  1. سلام. اگر بخواهیم به صورت ویدئویی کار کنین به چه صورت هست تعرفه هاتون؟؟ و درخواست نمونه کار دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *