بازاریابی املاک در اینستاگرام

در این مطلب از پنتازوم می خواهیم به بررسی مهمترین نکات در بازاریابی اینستاگرام بپردازیم. نکته ی مهم برای بازاریابی املاک در اینستاگرام این است که باید به یاد داشته باشید که معمولا تبلیغات در شبکه های اجتماعی مورد پسند مردم نیست. پس باید به شیوه ای غیر مستقیم پیغام خود را به مخاطب برسانید. پیدا کردن تعادلی بین انتشار پست با محتوای معتبر و با کیفیت بالا و شناخت موقعیت های فروش مسئله مهمی است که باید به آن توجه کرد. اگر بتوانید از امکانات به نحوی مناسب بهره ببرید، اینستاگرام می تواند بستری مناسب برای به نمایش گذاشتن محصول شما به مخاطب هدف باشد.
روش های بازاریابی املاک در اینستاگرام
شرکت ها و برندهای مختلف نیز برای عقب نماندن از رقبایشان سرمایه گذاری های قابل توجهی را برای بازاریابی در این شبکه ی اجتماعی انجام داده اند. در این میان شرکت ها و افراد فعال در حوزه ی املاک نیز به مرور وارد اینستاگرام شده اند و به بازاریابی املاک در اینستاگرام می پردازند. در این بین بهترین روش برای تاثیرگذاری در اینستاگرام چیست؟! شما با استفاده از اینستاگرام می توانید عکس ها و ویدیوهای دیدنی از خانه ها یا املاک را با کاربران به اشتراک بگذارید، با صاحبان خانه ها و مشتریان مصاحبه های 1دقیقه ای ترتیب دهید و آنها را به اشتراک بگذارید.
برای بازاریابی املاک در اینستاگرام عکس ها و ویدیوهایی ارسال کنید که خودتان تهیه کرده اید
دنبال کننده های شما در اینستاگرام به اطلاعات واقعی نیاز دارند! آن ها می خواهند مطالبی را ببینند که شما خودتان تهیه کرده اید. آن ها می خواهند نظرات شما را در مورد وضعیت کنونی بازار املاک بشنوند و بخوانند و ببینند که همکاران و مشتریان شما چه چیزی درباره ی شما برای گفتن دارند. این کار یعنی این که ارسال کردن عکس ها و ویدیوهایی که خود شما گرفته باشید ضروری است.
بعضی از کارشناسان بازار املاک برای بازاریابی املاک در اینستاگرام عکس های کلیشه ای را در صفحه خود قرار می دهند و به آن متنی برای تبلیغ تجارت خودشان اضافه می کنند. این کار را نکنید! گرفتن عکس های دسته اول و واقعی و جذاب که جزییات کارها و املاک را نشان می دهند بهترین راهی است که می توانید مخاطبان را با صفحه اینستاگرام خودتان درگیر کنید.
به یاد داشته باشید که اینستاگرام یک شبکهی اجتماعی برای بهاشتراک گذاری محتواهای تصویری است. به همین دلیل بر پایهی مسائل دیداری بنا شده است. تنها موردی که میان همهی حسابهای کاربریِ موفق و محبوب در اینستاگرام مشترک است، عکسهای خارقالعادهشان است. به منظور اینکه تبلیغات اینستاگرامیتان به افزایش فروش، یادآوری تبلیغات و شهرت برند شما منجر شوند، استفاده از عکسهایی با کیفیت بالا یک ضرورت است.

برای بازاریابی املاک در اینستاگرام لایک یا فالوئر تقلبی نخرید!
یکی از بدترین کارها برای افزایش تعداد مخاطبانتان و بازاریابی املاک در اینستاگرام خرید فالوئر یا لایک تقلبی است. سعی کنید با تولید عکس ها و ویدیوهای جذاب کاربران را تشویق کنید عکس ها و ویدیوهای خانه ها و املاکی که به اشتراک گذاشته اید را لایک کنند. به این ترتیب می توانید دنبال کننده های خود را تبدیل به مشتریان واقعی کنید.
برای بازاریابی املاک در اینستاگرام از هشتگ های محبوب و مرتبط استفاده کنید.
استفاده از هشتگ های مرتبط با حوزه املاک و تخصص شما مهم ترین روشی است که دیگران می توانند شما را در شبکه های اجتماعی جست و جو و پیدا کنند. اگر این هشتگ ها باید مربوط به شهر یا منطقه ای باشند که شما در آن فعالیت می کنید، هم تاثیرگذار است. همچنین می توانید تعدادی هشتگ طولانی تر و اختصاصی تر مانند “ویلا_دوطبقه_شمال” استفاده کنید. با جستجو در اینستاگرام در خصوص حوزه تخصص خود هم چنین می توانید از وضعیت رقبا نیز اطلاع پیدا کنید.
توجه داشته باشید که برای بازاریابی املاک در اینستاگرام در استفاده از هشتگ زیاده روی نکنید. این موضوع باعث می شود که تمرکز موضوعی پست شما از بین برود.
پاسخگو باشید.
مورد آخر این که پاسخگو باشید! به نظرات تشکر یا سوال فالوئر ها در زیرپست ها پاسخ بدهید. به فالوئر ها اهمیت بدهید. پاسخ پیام های دایرکت خود را به سرعت و به گرمی دهید و با حوصله پاسخ تمامی سوالات و ابهامات مخاطبانتان را بدهید.
می توانید برای راحت تر و ثمربخش تر بودن این امر از ادمین های اینستاگرام کمک بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید