اگر یک سایت دارید و “هزینه سئو سایت” Seo cost را در گوگل جستجو کردید، حتما اعداد و ارقام نامشخصی را در زمینه قیمت سئو سایت دیده اید. نرخ سئو سایت بستگی به عوامل مختلفی دارد. اما ما در این مطلب به ترجمه مطلب از سئو موز moz یا ubersuggest  نمی پردازیم! بلکه حاصل تجربه پنتازوم در زمینه سئو انواع وبسایت را در اختیار شما قرار می دهیم. به علاوه پکیج هایی با قیمت مشخص را در زمینه تعرفه سئو سایت تهیه کرده ایم که برای تخمین قیمت پروژه سئو سایت خود می توانید از آن ها استفاده کنید.

اما در سئو کردن سایت باید موارد مختلفی را در نظر بگیرید. در تعیین نرخ خدمات سئو باید به فعالیت های شرکت سئو در این زمینه ها دقت کنید:

  1. سئو داخلی سایت
  2. سئو خارجی سایت
  3. سئو تکنیکال
  4. سئو محتوا
  5. لینک بیلدینگ
  6. برندینگ برای وبسایت

 

هزینه سئو سایت

خدمات حرفه ای سئو سایت پنتازوم​

اگر نمی دانید برای سئو سایت خود چه مواردی را باید انجام بدهید و  می خواهید همین حالا از مشاوره کارشناسان ما استفاده کنید، الان تماس بگیرید تا پروژه سئو سایت خود را با پنتازوم شروع کنید. 

09223896531

02144004726

یا شماره خود را جهت مشاوره رایگان سئو سایت درج کنید.

قیمت پکیج سئو سایت + لیست قیمت 1402 پنتازوم

قیمت پکیج سئو سایت با توجه به نیازمندی سایت شما تعیین می شود. لیست قیمت سئو که در ادامه درج شده است، دید مناسبی به شما می دهد که اصولا چه کارهایی باید برای رشد سئو وبسایت انجام شود. توجه مهم : پیش از شروع فعالیت سایت و زمینه کاری شما باید بررسی شود. در صورتی که نیاز به خدمات رپورتاژ، خرید ابزارها، تولید محتوا بیش از سقف تعیین شده در هر پلن و … دیگر جزئیات باشد این هزینه ها در قرارداد ذکر می شود و باید توسط کارفرما به صورت مجزا پرداخت شود. هم چنین حجم سایت و تعداد فعالیت فنی و محتوایی برای رسیدن به نتیجه خوب در سئو عامل تعیین کننده ای در قیمت سئو است که پیش از شروع قرارداد حتما باید بررسی شود. هزینه سئو سایت انتهای همین جدول درج شده است.

نوع فعالیتنوع فعالیتپلن 1پلن 2پلن 3
1تحقیق کلمه کلیدی پربازدید و هدفمند
2مشخص کردن استراتژی سئو
سئو داخلی سایت (سئو تکنیکال)
3بررسی کدهای سایت
4برطرف کردن اررهای کدنویسی
5بهینه کردن عنوان صفحات، کلمه کلید و متا تگ ها
6ساخت نقشه سایت
7بررسی و تصحیح ساختار لینکدهی داخلی
8فشرده سازی فایل های جاوااسکریپت
9بررسی url ها و تنظیم آن ها
10ویرایش کدهای HTML
11فشرده سازی کدنویسی سایت
12افزایش سرعت بارگزاری
13مرتب سازی فایل های CSS و Javascript
14بهینه سازی تصاویر سایت
15کاهش حجم کل سایت
16افزایش سرعت سایت و بهبود Gtmetrix
17ایجاد فایل بهینه شده Robotx.txt
18قرارد دادن کدهای اسکیما در صفحات لندینگ
19بررسی ساختار ریسپانسیو یا سازگار با موبایل بودن سایت
20بهینه سازی وضعیت کرالینگ و خزش ربات های گوگل در سایت
21بهبود UI وUX سایت
22یافتن و رفع خطاهای 404
23ساختار منو سازگار با سئو
24بررسی و بهینه سازی ریدایرکت ها
24حذف و پاکسازی صفحات زامبی
سئو محتوایی
25ایجاد تقویم و استراتژی محتوایی
26تولید محتوا تا 1000 کلمه4 عدد7 عدد10 عدد
27بازنویسی محتواهای قدیمی4 عدد7 عدد10 عدد
28حذف یا ترکیب محتواهای تکراری
29ایجاد ساختار کانونیکال
30تنظیم اسکیما برای بازخورد بهتر
31درج کامنت برای محتواها
سئو خارجی
ایجاد بک لینک پرقدرت (ماهیانه)52040
32اتصال سایت به گوگل سرچ کنسول
33تهیه رپورتاژ آگهی
34اتصال سایت به گوگل سرچ کنسول
35ثبت سایت در نقشه گوگل
36امتیاز و کامنت گذاری برای کسب و کار در گوگل
37سوشال سیگنال قوی
38سئو فنی یا تکنیکال
39برطرف کردن مشکلات گوگل سرچ کنسول
40بررسی مشکلات سایت با گوگل آنالیتیکس
41گزارش کار سئو
42گزارش ماهیانه فعالیت های انجام شده
43گزارش ماهیانه از بهبود رتبه کلمات کلیدی
44تعداد کلمات کلیدی235
قیمت ماهیانه (تومان)4,900,0006,900,0009,900,000

عوامل موثر در قیمت سئو سایت

یه سری از مشتری ها با پنتازوم تماس میگیرن. میگن من یه سایت فروشگاهی دارم! قیمت سئو سایت میخواستم! در جوابشون همیشه می پرسیم خب حوزه کاری شما چیه؟ آدرس سایت رو ازشون میخواهیم تا وبسایت رو برای مشخص کردن هزینه پکیج سئو مخصوص اون سایت بهشون اعلام کنیم.

یه نکته مهم که باید بدونین اینه که حتی در یه حوزه کاری پروفایل سایت ها با هم فرق دارن! یعنی چی؟ یعنی سیستم مدیریت محتوا سایت ها با هم فرق داره. طول عمر دامنه وبسایت ها با هم متفاوته. اصلا فعالیت هایی که روی هر سایتی شده با سایت دیگه فرق میکنه.

پس نمیشه کلی یه قیمت داد و برای همه یه نسخه برای حساب کردن تعرفه سئو پیچید. حتی اگه تو یه حوزه کاری باشن. حتی اگه سیستم مدیریت محتوا یکسان داشته باشن، باز نمیشه گفت دو تا سایت یک فعالیت براشون نتیجه یکسان میده!

بعد ممکنه شما نیاز به سفارش تولید محتوا بیشتری نسبت به اون چیزی که در تعهدات یکماهه پکیج سئو سایت باشه، داشته باشین. که این موارد با بررسی دقیق شرکت سئو معین و به شما اعلام میشه.

حالا چطوری بفهمم چه هزینه ای باید بدم؟

این موارد در هزینه پلن سئو یه سایت موثره:

  1. تعداد و نوع کلمه های کلیدی مورد نظرتون
  2. سیستم مدیریت محتوا سایت
  3. تجربه شرکت سئو یا سئوکار
  4. هدف شما از سئو
  5. تعداد خدماتی دریافتی
  6. مدت زمانی که می خواهید نتیجه بگیرید

یه جدول هم درست کردیم که دقیقا عواملی که روی نرخ سئو سایت تاثیر میذارن رو بررسی کردیم:

عامل موثر در نرخ سئو سایتتوضیحات قیمت پروژه سئو
خدمات سئو seoنوع خدمات در تعیین محاسبه هزینه سئو موثر است. تعداد محتوای منتشر شده در ماه، بهینه سازی سایت، سئو فنی سایت
نوع سایتزبان و سیستم مدیریت محتوا سایت روی اعلام قیمت پروژه سئو موثر است.(مثلا وردپرس، سایت اختصاصی با php، ASP.Net و... .
تجربه شرکت سئو یا فرد سئوکار تجربه شرکت یا فرد متخصص در کار سئو روی نرخ سئو سایت موثر است.
سختی کلمات کلیدیحوزه کاری شما و در نتیجه کلمات کلیدی روی هزینه پلن سئو سایت تفاوت چشمگیری ایجاد می کند. هر چقدر کلمه های کلیدی رقابتی تر باشد، نیاز به تلاش بیشتر، تجربه بیشتر و استراتژی های هوشمندانه تری برای موفقیت در سئو است. بنابراین یکی از پارامترهای محاسبه هزینه سئو در شرکت ها کلمه های مورد درخواست شما است.
هدف و بودجههدف شما از سئو و بودجه ای که به این کار اختصاص داده اید، مشخص می کند کدام پکیج سئو سایت مناسب شماست و با چه هزینه ای، چه خدمات و تضمین هایی را انتظار دارید.

قیمت سئو تضمینی

برای انجام کار سئو وبسایت نیاز به فعالیت منظم داخل و خارج سایت شما است. قیمت گذاری سئو هم با توجه به جدولی که در بالا ارائه شد، متفاوت است. هیچ گونه ضمانتی بابت سئو سایت و دریافت جایگاه لینک 1 گوگل وجود ندارد. زیرا این فعالیت رقابتی است. در اصل سئوکار ماهر سعی می کند با تجربه و دانش خود سایت شما را به بهترین جایگاه برساند.

اما چطور تضمین 100% در دریافت رتبه 1 گوگل وجود ندارد؟! و چرا برخی از شرکت ها تضمین ارائه می کنند؟

آیا در این شرکت ها قیمت سئو کلمه ای محاسبه می شود؟!

اصولا فعالیت روی کلمات رقابتی محسوب می شه! حالا این رقابت ممکنه کم باشه یا زیاد. مثلا روی حوزه هایی مثل ثبت شرکت این رقابت بسیار زیاده. ممکنه یکی از رقبا بیاد هزینه کنه 10 تا سایت بزنه و برای هر کدوم کلی هزینه کنه. هم هزینه تولید محتوا و سئو داخلی کنه. هم هزینه سئو خارجی بده!

اگه کارفرمای ما نخواد هم پای اون هزینه کنه، خب طبیعتا نمیتونه اون جایگاه رو بگیره. ما به عنوان مشاور سئو اینو بهش میگیم. فرض کنین که روز اول هم این رقیب وجود نداشت. حالا از ماه دوم فعالیت اومده و یه رقیب فعالیت زیادی انجام داد!

نوع خدمات سئوتعرفه سئواهداف مورد نظر
سئو ماهیانه سایتشروع قیمت از :
4,900,000 هزار تومان
سئو داخلی- سئو خارجی- برنامه ریزی مدت دار سئو- پشتیبانی ماهیانه سئو - انتخاب کلمه کلیدی مناسب
سئو پروژه ای سایتشروع قیمت از :
4,900,000 هزار تومان
نوع کلمه کلیدی روی نرخ سئو موثر است. پرداخت پله ای- میزان رقابت بررسی می شود.
بهبود ترافیک هدفمندشروع قیمت از :
3,900,000 هزار تومان
بهبود طبیعی بازدید سایت با اصلاح ساختار- بدون استفاده از ربات- بدون استفاده از بک لینک- با آنالیز رقبا
تعرفه سئو سایت

قیمت پروژه سئو

قیمت پروژه سئو همانطور که گفتیم به عوامل مختلفی بستگی دارد. نوع فعالیت شما، کلمات کلیدی keywords و هم چنین تعداد فعالیت های مجری (شرح وظایف سئو داخلی و سئو خارجی سایت) روی تعیین قیمت موثر است. اما از یک نگاه دیگر می توانیم برای محاسبه هزینه سئو از یک فرمول دیگر هم استفاده کنیم. قیمت سئو ماهیانه ، قیمت سئو ساعتی و قیمت سئو کلمه ای اصطلاحاتی است که ممکن است شنیده باشید.

در توضیح لیست قیمت سئو می خواهیم هر کدام از این روش را در ادامه بررسی کنیم.

انتخاب هر کدام از این روش ها مزایا و معایب مربوط به خود را دارد. اما محبوب ترین روش بین کارفرمایان استفاده از خدمات ماهیانه سئو است.

در این روش سئوکار هم زمان کافی برای برنامه ریزی رسیدگی به سایت را دارد و گزارشات ماهیانه منظم از روند رشد سایت ارسال می شود.

قیمت سئو ساعتی

در این روش شما از یک سئوکار یا همان متخصص سئو می خواهید طبق زمان مشخص روی وبسایت شما کار کند. معمولا شرکت ها از این روش برای سئو سایت مشتریان استفاده نمی کنند. شاید استفاده از این روش در نگاه اول به صرفه باشد، اما واقعا برای سایت های تازه تاسیس پیشنهاد نمی شود. زیرا شما در ابتدای کار نیاز به برنامه ریزی مدت دار و پشتیبانی ماهیانه سئو دارید.

در این روش شاید یک پارامتر مشخص برای سنجش عملکرد سئو کار وجود نداشته باشد. زیرا بر اساس نتیجه نیست و تنها قرارداد می کنید که یک فرد متخصص تعداد ساعت های مشخص روی سایت شما کار کند.

معایب استفاده از روش قیمت گذاری سئو ساعتی

  1. شاید در انجام کارها بیشتر از اندازه اتلاف وقت انجام شود.
  2. تعدادی تسک به واسطه کمبود وقت ممکن است انجام نشود.
  3. تعهد روی نتیجه کار ارائه نشده است و تنها زمان صرف سایت می شود.
  4. مقیاس عملکرد کاملا شفافی در تعیین عملکرد سئوکار وجود ندارد.

مزایای استفاده از روش پرداخت بر اساس سئو ساعتی 

  1. گزارش کار معمولا به ازای ساعت صرف شده روی سایت و دقیق تر اعلام می شود
  2. الویت بندی کارها توسط کارفرما می تواند صورت بگیرد (آیا این واقعا مزیت است!؟)
  3. هزینه تنها بابت ساعت صرف شده واریز می گردد.

قیمت سئو ماهیانه

استفاده از این روش یکی از بهترین راه ها برای بهبود سئو هر وبسایتی است. در این روش شرکت سئو یک تعداد کار مشخص را در طول 1 ماه برای سایت شما انجام می دهد. به علاوه گزارش آخر ماه به همراه میزان پیشرفت کار ارسال می شود. برخلاف روش قبلی که فعالیت ساعتی روی یک سایت بود، در این روش تعهدات بر مبنای شرح وظایفی است که مجری به کارفرما ارائه می کند. حال هر چند ساعت که لازم است برای رسیدن به این تعهدات باید صرف شود.

فعالیت روی دسته کلمات کلیدی، پایش سایت از هر نظر (سئو داخلی، سئو فنی، محتوا، سئو خارجی و… ) و در نهایت ارائه گزارشات لازم به کارفرما باعث می شود سایت به بهترین شکل ممکن پیش برود. به علاوه شما می توانید تصمیم بگیرید در ماه های آینده نیاز است روی کدام یک از بخش ها تمرکز بیشتری داشته باشید یا بودجه بیشتری اختصاص بدهید.

به طور مثال سایت های تازه تاسیس در ابتدای راه نیاز بیشتری به تولید محتوا و ساخت صفحات مورد نیاز (محصول یا مقاله یا صفحات خدمات) دارند. همین که این مقالات و یا محصولات منتشر بشوند در گام بعدی می توان بودجه را به موارد اولویت دار دیگر اختصاص داد.

مزایای سئو ماهیانه سایت

    1. هزینه ها از پیش مشخص شده است
    2. سئو کار زمان کافی برای انجام کار دارد(کار بر اساس تعهدات است و نه زمان صرف شده)
    3. در صورت عدم انجام فعالیتی از شرح تعهدات می توانید آن را از هزینه ها کسر کنید.
    4. در این روش به صورت کامل و جامع از وبسایت شما پشتیبانی می شود و برای صرف هزینه بودجه بندی لازم انجام می شود.
    5. گزارش های پایان ماه به کارفرما کمک می کند روند رشد سایت را به خوبی مقایسه کند
    6. وظیفه ی رسیدگی به سایت در مجموعه شما یه متولی دارد و پروژه به امان خود رها نمی شود!

    معایب پرداخت بر اساس سئو ماهیانه سایت

        1. ممکن است کلمات کلیدی سخت و دقیقا مورد درخواست شما صفحه اول نیایید و به صورت کلی روی بهبود وضعیت سئو سایت شما فعالیت شود.
      هزینه سئو ماهیانه

      قیمت سئو پروژه ای (قیمت سئو کلمه ای)

      این روش معمولا توسط کارفرماهای سخت گیر تر و افرادی که دقیقا تعهد روی کلمات خاصی را نیاز دارند انجام می شود. معمولا قرارداد سفت و سخت تری در ابتدای کار بسته می شود و تعهدات طرفین مشخص می شود. همانطور که گفتیم ارائه تعهد 100% برای هیچ کلمه ای و هیچ سایتی در زمینه سئو امکان پذیر نیست. (برعکس گوگل ادز که شما می توانید جایگاه بفروش برسانید)

      اما در قیمت دهی به صورت پروژه ای معمولا روی تعداد کلمات مشخصی تفاهم می شود و کارفرما هم تعهد می کند هزینه ی درج رپورتاژ، تبلیغات، محتوای اضافه مورد نیاز برای درج در سایت و دیگر موارد لازم که به صلاحدید مدیرسئو در سایت باید صورت بگیرد را پرداخت کند.

      بیشتر کارفرما ها در این روش توقع سئو تضمینی دارند. که این موضوع باعث بیشتر شدن قیمت ها می شود. اما در واقع همانطور که گفتیم استفاده از کلمه ی تضمین اساسا در قراردادهای سئو اشتباه است. در این روش ممکن است سئوکار به خاطر استرسی که دارد برای اینکه زودتر به نتیجه برسد از روش های سئو کلاه سیاه استفاده کند. در نتیجه سایت در طولانی مدت آسیب جدی می بیند.

      معایب استفاده از روش پرداخت پروژه ای سئو

        1. ممکن است سئوکار سایت را به هر قیمتی که شده بالا بیاورد(استفاده از روش های آسیب زا کلاه سیاه)
        2. معمولا گزارش دهی به کارفرما وجود ندارد.

        مزایای استفاده از روش سئو پروژه ای

            1. تمرکز بیشتری روی کلمات دقیق هدف شماست

          هزینه سئو سایت

          همانطور که در ابتدای این نوشته گفتیم، هزینه سئو سایت به تعداد فعالیت ها روی وب سایت شما هم بستگی دارد. برای اینکه یک پروژه سئو موفق شود، باید در چندین بخش روی سایت شما فعالیت شود. سئو داخلی سایت یا on page seo اولین و مهم ترین بخش انجام یک پروژه سئو است. از طرفی برای تکمیل فرآیند سئو باید حتما روی سئو خارجی یا off page seo سایت شما نیز فعالیت شود. در ادامه می خواهیم خدماتی که در کدام از این بخش ها ارائه می شود به همراه عوامل موثر بر تعرفه سئو سایت صحبت کنیم.

          قیمت سئو داخلی

          یکی از چیز هایی که به شدت می تواند هزینه سئو سایت شما را کاهش بدهد، فعالیت اصولی روی سئو داخلی وبسایت است. اگر استاندارهای تولید محتوا در سئو داخلی (on page seo) را رعایت کنید، نیازی نیست هزینه های بالایی برای دریافت رپورتاژ از سایت های خبری صرف کنید.

          در واقع اگر شما فونداسیون سایت را درست بچینید در ادامه ادامه کار بسیار راحت می شود. به همین دلیل است که تجربه سئوکار در تعیین نرخ سئو داخلی موثر است. درست است که ممکن است هزینه دستمزد شرکت سئو با تجربه بیشتر باشد، اما در ادامه در صرف هزینه های شما (به علت استفاده از راهکار های درست و اصولی سئو) کاهش پیدا می کند. سئو فنی سایت یکی از مهم ترین کارهایی هست که برای بالا اومدن سایت باید انجام شود. هم چنین افزایش سرعت سایت (اگر سایت وردپرسی دارین افزایش سرعت وردپرس ) یکی از موارد مهم در ثمربخش بودن تلاش های سئوکار است.

          هزینه سئو داخلی

          لیست برخی خدمات متداول در سئو داخلی سایت:

          1. معین کردن استراتژی وبسایت
          2. مشخص کردن لیست کلمات کلیدی هدف
          3. تولید محتوا مرتبط با هدف سایت (برای محصولات یا مقالات)
          4. بهینه سازی تصاویر سایت
          5. معماری صحیح لینک سازی داخلی سایت
          6. بررسی urlها و تصحیح آن ها در صورت لزوم
          7. بهینه سازی دسته بندی های سایت
          8. افزایش سرعت بارگزاری سایت
          9. چک کردن ریسپانسیو بودن سایت و اصلاح آن در صورت نیاز
          10. بررسی نوایندکس بودن صفحات خاص
          11. ایجاد نقشه سایت (site map)
          12. بهینه کردن حجم سایت
          13. ترکیب فایل های css
          14. بررسی ارر های 404 و بازدیدهای آن
          15. ری دایرکت صفحات404 در صورت لزوم
          16. بررسی صفحات زامبی و تصمیم گیری صحیح در خصوص آن ها
          17. ثبت سایت در گوگل وبمستر
          18. ثبت نقشه سایت در google webmaster
          19. فعال کردن پروتکل https
          20. بررسی وجود فایل های مخرب در سایت
          21. بررسی و بروزرسانی کدهای HTML منسوخ شده در سایت
          22. بهینه سازی کدنویسی سایت
          23. سایر اقدامات لازم در سئو داخلی سایت

          قیمت سئو خارجی

          سئو خارجی یا در واقع off page seo در واقع هر فعالیتی است که خارج از سایت شما برای بهبود رتبه انجام می گیرد. منظور از خارج سایت خودمان کجاست؟ شبکه های اجتماعی و حتی جستجوی نام برند ما در گوگل بخشی از سئو خارجی محسوب می شود.

          البته سئو خارجی به تنهایی مفید نیست و قبل از صرف هزینه برای سئو خارجی باید به سئو داخلی سایت خود رسیدگی کنید.

          نرخ خدمات سئو خارجی سایت

          نرخ سئو خارجی به میزان فعالیت در شبکه های اجتماعی، بک لینک گیری و درج تبلیغات در خارج از سایت شما بستگی دارد. خدماتی که در بخش سئو خارجی وبسایت انجام می شود:

          1. دریافت بک لینک برای سایت
          2. انتشار رپورتاژ
          3. وبلاگ نویسی (در خارج از سایت و لیندهی به سایت)
          4. تبلیغات در سایت های پربازدید
          5. کار کردن روی شبکه های اجتماعی (مثل اینستاگرام)
          6. فعالیت روی سایت های ویدئویی (مثل یوتوب، آپارات، نماشا و… )

          فاز 1= بررسی پروژه

          استراتژی سئو سایت و هم چنین کلمات کلیدی مورد نظر با توجه به درخواست و بودجه کارفرما مشخص می شود.

          فاز 2= برنامه ریزی

          برای اجرای پروژه سئو برنامه ریزی می شود. پروژه سئو طبق فایل زمان بندی استاندارد برای اجرا آماده می شود.

          فاز 3 = اجرا

          در فاز اجرا با توجه به اولویت های مشخص شده در بخش برنامه ریزی شروع به انجام کار می شود.

          فاز 4= بازبینی

          در این مرحله نتایج اجرا بررسی می شود. بر اساس نتایج اولیه بدست آماده برای ادامه کار برنامه ریزی انجام می شود.

          نمونه کار سئو سایت

          در این بخش تعدادی از نمونه کارهای سئو سایت انجام شده توسط پنتازوم را ببینید.

          نمونه کار سئو پنتازوم

          mokamelhaa.ir

          کلمات کلیدی
          استروئید خوراکی
          دیانابول
          ترنبولون
          سوستانون

          بولدنون

          و…

           

          نمونه کار سئو پنتازوم

          takshoorcarpetco.com

          کلمات کلیدی
          قالیشویی ارزان
          قالیشویی در محل
          قالیشویی آریاشهر
          قیمت شستن فرش 9 متری

          قالیشویی ارزان در جنوب تهران

          و…

           

          نمونه سئو سایت

          carwax.ir

          کلمات کلیدی
          بهترین مارک پولیش ماشین
          پولیش پلاستیک
          دیتیلینگ خودرو
          بهترین برند سرامیک خودرو

          پولیش کوکمی

          و…

           

          نمونه کار سئو پنتازوم

          sanatcarton.ir

          کلمات کلیدی
          کارتن ارزان
          انواع کارتن مقوایی
          صنعت کارتن سازی
          دستگاه جعبه سازی

          طراحی بسته بندی حبوبات

          و…

           

          نمونه کار سئو عطاری پنتازوم

          greenherb.ir

          کلمات کلیدی
          پودر آب پنیر
          ساخت پروتئین وی خانگی
          میان وعده کودک
          پودر ماکا طلایی

          قرص ماکا برای چاقی

          و…

           

          نمونه کار سئو

          parsian-pack.com

          کلمات کلیدی
          تسمه بسته بندی پت
          تسمه بسته بندی
          تسمه کش پنوماتیک
          تسمه پت

          قیمت تسمه بسته بندی

          و…

           

          نمونه کار سئو پنتازوم

          tajhizkhodrosamin.ir

          کلمات کلیدی
          دیاگ موتور سیکلت
          انواع ایسیو های بوش
          بهترین شمع برای تیوفایو
          چیپ سوئیچ 206

          نقشه گیربکس al4

          و…

           

          نمونه کار سئو پنتازوم

          miladcover.com

          کلمات کلیدی
          نصب روکش صندلی در محل
          روکش صندلی مگان
          روکش صندلی x55 pro
          روکش صندلی تیگو ۸ پرو

          روکش صندلی 207

          و…

           

          مراحل انجام پروژه سئو سایت

          1. مشاوره با کارفرما برای تعیین نوع کلمات و استراتژی سایت
          2. عقد قرارداد و شروع به انجام پروژه
          3. ارسال گزارش از روند پیشرفت کار پروژه
          4. بازبینی و اولویت دهی مجدد 

          هزینه سئو سایت وردپرس

          وردپرس wordpress یک سیستم مدیریت محتوا بسیار محبوب است. هزینه سئو سایت وردپرس هم با توجه به مواردی که در پکیج سئو سایت توضیح دادیم، تعیین می شود. 

          برخی از افراد به اشتباه فکر می کنند که سایت های وردپرسی سئو نمی شوند! این یک تصور اشتباه است. 

          وردپرس یکی از بهترین انواع سیستم مدیریت محتوا است که شاید بتوان گفت بهینه سازی آن از سایر سیستم ها هم آسان تر است. 

          برای سئو یک سایت وردپرسی هم همان مراحل استاندارد که در همه وبسایت ها طی می شود، باید انجام شود. 

          پیش از انجام پروژه سئو سایت وردپرسی با کارفرما مشاوره می شود و با توجه به بودجه، اولویت بندی لازم صورت می گیرد. 

          قیمت بهینه سازی سایت فروشگاهی

          سایت های فروشگاهی دسته ای از وبسایت ها هستند که در آن ها یک محصول یا خدمات به فروش می رسد. مشتری می تواند به صورت مستقیم و آنلاین هزینه خرید را بپردازد. 

          طبیعی است که این سایت ها پس از طراحی باید موضوع سئو را جدی بگیرند تا بتوانند فروش ایجاد کنند. سایت باید اول دیده شود تا محصولات به مشتریان معرفی شود. 

          پس می توان گفت بهینه سازی سایت فروشگاهی یکی از مهم ترین عوامل در موفقیت و فروش آن ها است.

          هزینه سئو سایت فروشگاهی بر اساس این عوامل تعیین می شود:

          • زمینه کاری و نوع کلمات کلیدی هدف
          • میزان قدرت رقبا در آن زمینه 
          • سیستم مدیریت محتوا سایت
          • حجم وبسایت و تعداد دسته بندی و محصول مورد نیاز برای سئو کردن

          قیمت بهینه سازی سایت شرکتی

          سایت های شرکتی آن دسته از وب سایت ها هستند که کار فروش محصول در آن ها به صورت آنلاین انجام نمی گیرد و بیشتر به معرفی محصول یا خدمات کارفرما می پردازند.

          این سایت هم برای درآمدزایی باید به دیگران معرفی شوند. سئو بهترین ابزار معرفی یک سایت شرکتی به بازار هدف است. برای بهینه سازی این دسته از وب سایت ها  هم مثل سایت های فروشگاهی، شخصی و … باید روال استاندار طی شود.

          مثل همیش ابتدا باید ضعف های داخل سایت برطرف شود و سپس به سئو خارجی پرداخته شود.

          مواردی که در هزینه سئو سایت شرکتی موثر است:

          1. حوزه کاری و کلمات کلیدی مورد نظر
          2. وضعیت رقبا در صنف شما
          3. حجم وبسایت 
          4. سیستم مدیریت محتوا سایت
          5. تعداد محتوای منتشر شده تا به امروز
          6. قدمت دامنه و تاریخچه وبسایت
          7. وضعیت کنونی سایت شما 
          قیمت سئو سایت

          هزینه پشتیبانی سئو سایت

          سئو یک پروژه طولانی مدت است. برای اینکه از آن نتیجه بگیرید باید حداقل 4-6 ماه روی وبسایت فعالیت کنید. با شروع فعالیت سئو نیاز به انجام برخی اصلاحات است. طبیعتا بعضی از موارد فقط یکبار نیاز به اجرا دارد و پس از برطرف شدن مشکل باید به اولویت های دیگر در سئو پرداخت.

          از نظر سئو محتوایی نیز وضعیت به همین شکل است. با اصلاح ساختار لینک دهی سایت و انتشار مقالات و صفحات خدمات مرتبط و محصولات در فاز بعدی باید به پشتیبانی سئو سایت پرداخت.

          سئو یک فرآیند است و یک شرکت سئو حرفه ای و با تجربه ابتدا فعالیت های مورد نیاز وبسایت را با توجه به پیشینه و وضیعت فعلی سایت می سنجد.

          پس از انجام اولویت های اولیه در پشتیبانی سئو سایت، وضعیت باید مرتب پایش شود و در صورت بروز اررهای 404، ایرادهای وبمستر و …رفع شود. در غیراینصورت زحماتی که در ابتدای کار برای سئو سایت کشیده شده است، بی نتیجه می ماند یا نتیجه دلخواه را نخواهد داشت. 

          چرا از خدمات پنتازوم برای سئو سایتم استفاده کنم؟

          تجربه در سئو مهم ترین عاملی است که می تواند شما را به نتیجه برساند. در پنتازوم تجربه سئو ده ها سایت را با موفقیت پشت سر گذاشته ایم.

          ___ سوالات متداول در زمینه نرخ سئو سایت ___

          هزینه سئو سایت به صورت کلی بر اساس اینکه روی چه کلمات کلیدی قرار است فعالیت شود، مشخص می شود. سختی کلمات کلیدی روی هزینه اعلام شده موثر است. هم چنین تخصص شرکت سئو، تجربه سئوکار و تعداد خدماتی که برای سئو داخلی و خارجی سایت انجام می شود، روی تعرفه سئو موثر است.


          نوع سایت شما در مشخص کردن قیمت تاثیری ندارد. مهم ترین عامل کلمات کلیدی هدف و تعداد خدماتی است که از شرکت سئو دریافت می کنید.


          با توجه به این که بخشی از سئو مربوط به کار فنی و بهینه سازی سایت می شود؛ ممکن است در cms های محبوب تر نظیر وردپرس این کار فنی به راحتی صورت بگیرد. در صورتی که در یک سایت که به صورت اختصاصی نوشته شده است، ممکن است یک سری استانداردهای سئو رعایت نشده باشد و یا پیاده سازی آن ها نیاز به استخدام برنامه نویس اختصاصی داشته باشد. هم چنین با توجه به این که سیستم هایی مثل وردپرس ابزارهای در دسترس تری برای آنالیز وب سایت و اعمال تغییرات لازم وجود دارد، طبیعتا هزینه سئو این سایت ها کمتر از سئو سایت های اختصاصی است.

          لیست قیمت سئو سایت با توجه به خواسته و حوزه کاری مشتریان تعیین می شود. شما می توانید در این رابطه از مشاوره رایگان پنتازوم استفاده کنید تا پاسخ سوالات خود را دقیق تر دریافت کنید.

          سئو ارزان یا با قیمت پایین چند دلیل اصلی می تواند داشته باشد. مهارت کم سئوکار، استفاده از روش های کلاه سیاه و تکنیک های غیراصولی از جمله این دلایل است.