پنتازوم به جز خدمات طراحی سایت و سئو، خدمات اینستاگرام نیز ارائه می دهد. شاید اولین موضوعی که در خصوص مدیریت صفحه اینستاگرام داشته باشید،سوال در مورد قیمت تولید محتوا اینستاگرام باشد. هزینه پکیج تولید محتوا اینستاگرام معمولا به صورت ماهیانه است و با توجه به حجم کار درخواستی کارفرما و تعداد پست ها و استوری ها و هم چنین نیاز به دیگر خدمات مانند: عکاسی، ادمینی، افزایش فالوئر و فعالیت در صفحه هزینه هم افزایش پیدا می کند.
عنوان خدمات اینستاگرام | توضیحات |
---|---|
تولید محتوا پست اینستاگرام | تهیه ریلز، ویدئوهای جذاب و پست های تک اسلایدری و چند اسلایدی و استوری |
مدیریت اینستاگرام | درج پست ها و استوری ها با زمان بندی مناسب و فعالیت روزانه |
تعیین استراتژی پست ها و استوری ها | بررسی .ضعیت کسب و کار کارفرما و تعیین استراتژی بر اساس هدف پیج |
فعالیت روی پیج | درج کامنت، لایک و فالو و آنفالو مخاطبین برای افزایش بازدید پیج |
جلسه ماهیانه تحلیل و آنالیز پیج | برای رسیدگی به وضعیت صفحه با کارفرما جلسه برگزار می شود. |
آموزش و راهبری | برگزاری جلسات کوچینگ فعالیت در اینستاگرام |
کسب و کارهای بسیاری هستند که از تبلیغات در اینستاگرام توانسته اند درآمد خود را تا چندین برابر افزایش بدهند. فرقی ندارد موضوع صفحه شما چه باشد. از کسب و کارهای بزرگ و حرفه ای گرفته تا کسب و کارهای کوچک خانگی همه می توانند از خدمات اینستاگرام استفاده کنند. برای استفاده از مشاوره رایگان خدمات صفحه اینستاگرام شماره خود را در کادر زیر وارد کنید:
تولید محتوا حرفه ای
محتوا بر اساس الگوریتم های اینستاگرام و با توجه به ترند رزو تهیه می شود.
مدیریت پیج
درج روزانه و با زمانبدی دقیق پست ها و استوری ها به همراه فعالیت مستمر.
طراحی قالب پست
برای صفحه شما یک تم و قالب مشخص طراحی می شود.
تعیین استراتژی
یک استراتژی مشخص برای تولید پست ها و تبلیغات طراحی می شود.
نمونه طراحی پست اینستاگرام
در ادامه تعدادی از نمونه طراحی کاور پست اینستاگرام تهیه شده در پنتازوم را ببینید. طراحی کاور اینستاگرام معمولا با توجه به نوع حوزه کاری کارفرما انجام می شود. از جمله نکات مهم که در طراحی باید به آن توجه شود، انتخاب تیتر، فونت و رنگ مناسب برای طراحی پست اینستاگرام است.
استفاده از اینستاگرام برای اهداف تجاری فقط تولید محتوا نیست. محتوا هم فقط عکس نیست. شرکت هایی که خدمات اینستاگرام ارائه می دهند معمولا مدیریت صفحه را هم انجام می دهند. این یعنی برای هر پست کپشن مناسب تهیه می شود که به همراه هشتگ گذاری حرفه ای انجام می شود. استفاده از آهنگ های ترند، محتوایی که وایرال شود و فالوور به صفحه اضافه کند، از وظایف یک ادمین اینستاگرام حرفه ای است. درج ریلزهای کوتاه و جذاب به این موضوع کمک می کند. هم چنین شرکت ارائه دهنده خدمات باید به الگوریتم اینستاگرام مسلط باشد. بنابراین فعالیت روی هر صفحه اینستاگرام برای اینکه رشد پیدا کند و سودآور باشد، یک پروژه است و نه صرفا کار تولید محتوا و درج آن در پیج. در ادامه خدمات اینستاگرام را دسته بندی کردیم.
1ـ مدیریت پیج اینستاگرام و تعیین استراتژی صفحه
مدیریت صفحه اینستاگرام کاری تخصصی است که نیازمند مسلط بودن به ترندهای روز اینستاگرام است. یک کسب و کار تنها با مدیریت حرفه ای پیج موفق می شود و فالوور های واقعی پیدا می کند که می تواند منجر به افزایش فروش شود. این موارد در مدیریت پیج اینستاگرام باید انجام شود:
- تعیین یک استراتژی مشخص و اهداف ماهیانه برای پیج
- نظارت بر روند تولید محتوا و تعیین یک تقویم تولید محتوا
- آنالیز رقبا و ایده برداری از آن ها
- درج پست و استوری به صورت منظم در پیج
- آنالیز صفحه و پیگیری آمار بازدید و افزایش فالوورهای پیج اینستاگرامی
تولید محتوا به تنهایی نمی تواند باعث رشد صفحه ی شما شود. مثلا در تهیه یک ریلز برای اینستاگرام باید این نکات در نظر گرفته شود:
2ـ خدمات اینستاگرام: تولید محتوا پیج
همانطور که می دانید اینستاگرام شبکه اجتماعی بر اساس ویدئو و تصاویر است. هرچه در زمینه تولید محتوا اینستاگرام خلاقیت بیشتری خرج دهید، آسان تر می توانید کاربران بیشتری را به سمت خودتان جذب کنید. برای تولید محتوا اینستاگرام باید از موزیک ها و ترندهای روز اینستاگرام و میم های جالب با توجه به موضوع صفحه استفاده کرد. بسیاری از این ترندها به بیشتر دیده شدن پیج کمک می کند.
برای تولید محتوا تنها تسلط به نرم افزارهای تولید محتوا مثل فتوشاپ یا اینشات کافی نیست. بلکه شرکت خدمات اینستاگرام باید به نحوه تولید پست هایی که برای این شبکه اجتماعی مناسب است، تسلط داشته باشد. مثلا این پیشنهادها در تولید محتوا به رشد بیشتر صفحه کمک می کند:
- استفاده از ویدئوهای طولانی و بدون جذابیت پیشنهاد نمی شود.
- برای اینکه محتوا جذابیت کافی داشته باشد، باید از تیترهای جالب استفاده کرد تا بازدید بیشتر شود.
- برای بازدید بیشتر و هم چنین عدم برخورد به مشکل بلاک شدن ویدئو از سمت اینستاگرام از موزیک های ترند استفاده شود.
- از هشتگ های مناسب برای انتشار ریلز و پست های آلبومی یا تک اسلایدی استفاده شود.
- در تولید محتوا سعی شود با فالوورها ایجاد ارتباط شود و از آن ها درخواست به اشتراک گذاری پست ها و لایک و کامنت گذاری شود.
3-طراحی قالب اینستاگرام
پست هایی که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته می شود بهتر است دارای قالب باشد. قالب می تواند شامل استفاده از تم رنگ های خاص، درج لوگر بر تصاویر، اضافه کردن شماره تماس و … باشد.
پست های اینستاگرام می توانند در فضاهای دیگری مانند گوگل نیز نمایش داده شوند. اگر پست های شما دارای قالب باشند کاربر را با کسب و کار شما آشنا کرده و باعث ایجاد برندسازی برای شما می شود. قالب اینستاگرام در واقع هویت و شخصیت کسب و کار شما است بنابراین باید به آن توجه ویژه ای شود.
می توانید از یک ادمین اینستاگرام حرفه ای و یا شرکت های ارائه کننده خدمات اینستاگرام در این زمینه کمک بگیرید. افراد متخصص می توانند به صورت حرفه ای برای شما قالب طراحی کنند که به محتوای شما هویت ببخشند. همچنین از نظر گرافیکی نیز دارای جذابیت های بصری بوده و کاربر را علاقه مند به دنبال کردن پیج شما کند.
4-افزایش فالوور، لایک و کامنت در اینستگرام
برای افزایش فالوور روش های مختلفی وجود دارد که احتمالا شما نیز با برخی از آن ها آشنایی دارید. یکی از این روش ها خرید فالوور می باشد. وب سایت هایی وجود دارند که فالوئر فیک را به عنوان خدمات اینستاگرام ارائه می کنند. بدین صورت که با ربات اکانت های غیر واقعی ایجاد می کنند و آن را به فروش می رسانند. این روش می تواند تاثیرات بسار بدی بر روی صفحه شما داشته باشد.
مورد بعدی این است که با استفاده از ربات و یا به صورت دستی افرادی را فالو کرده و بعد از مدتی آنفالو می کنید. فالوورهای شما در این روش واقعی هستند اما کیفیت بالایی ندارند. پنتازوم در ارائه خدمات اینستاگرام از روش های فیک برای افزایش فالوئر استفاده نمی کند.
روش دیگر درج تبلیغات در صفحات پر مخاطب است که افراد اگر به تبلیغ شما علاقه مند شوند پیج شما را فالو می کنند.
با کیفیت ترین روشی که می توانید برای افزایش فالوور، لایک و کامنت خود استفاده کنید تولید محتوای خوب و جذاب است. با این روش خود به خود تعداد فالوورهای شما افزایش پیدا خواهد کرد.
5-برگزاری کمپین و مسابقه در اینستاگرام
این مورد نیز یکی از روش های افزایش فالوور است که باعث معرفی پیج شما به افراد زیادی می شود. کمپین های مسابقه ای از بهترین روش های جذب مخاطبان و تبلیغات در عرصه شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام هستند و آمار مشتریان و سطح آگاهی آنها نسبت به برند، خدمات و محصولات یک کسب و کار رشد پیدا می کند.
اما موضوع اصلی این است که برگزاری موفق این کمپین ها کار پیچیده ای است و نیازمند تخصص در این زمینه می باشد. اما به طور کلی شامل مراحل انتخاب یک جایزه مناسب، مشخص کردن قواعد مسابقه، طراحی پست مناسب برای معرفی مسابقه، تبلیغ مسابقه، پیگیری نتایج مسابقه و اعلام برندگان است.
شما می توانید از ارائه کنندگان خدمات اینستاگرام کمک بخواهید تا کمپین های شما را به صورت کامل حرفه ای برگزار کنند تا رشد قابل توجهی در تعداد فالوورهای شما ایجاد شود.
6-تبلیغات در دیگر صفحات در اینستاگرام
در این روش شما با صرف هزینه می توانید تبلیغات پیج خود را در صفحاتی که مخاطبین بیشتری دارند تبلیغ کنید. فالوورهایی که تبلیغ پیج شما را می بینند در صورتی که تمایل داشته باشند از صفحه شما در اینستاگرام بازدید کرده و آن را فالو می کنند. این مورد می تواند باعث افزایش سریع فالوورهای شما شود. در نتیجه افزایش تعداد فالوور میزان فروش و ارائه خدمات شما افزایش پیدا خواهد کرد. برای انتخاب صفحه مناسب تبلیغ و همچنین نوع مناسب تبلیغ این نکات را در نظر بگیرید:
- نسبت فالوئرها با لایک ها و ویو پست ها عدد معقولی باشد.
- از صاحب پیچ آمار پست ها و استوری ها را بگیرید و بررسی کنید.
- تاکید کنید که افزایش تعداد فالوئر برای شما در این تبلیغ مهم نیست و دیده شدن اهمیت دارد. (با اینکار از احتمال اضافه شدن فالوور فیک به صفحه توسط صاحب پیج جلوگیری می کنید!)
- از صاحب پیج راهنمایی بخواهید. چه نوع تبلیغی بیشتر جواب می دهد؟ چطور پست تبلیغاتی تهیه کنید؟ چه سناریویی بسازید؟
- برای مدتی تبلیغ کنندگان دیگر در آن صفحه خاص را زیرنظر بگیرید و از آن ها نظرسنجی کنید.
پنتازوم ارائه کننده خدمات اینستاگرام
پنتازوم مجموعه ای حرفه ای در زمینه ارائه خدمات برای شبکه اجتماعی اینستاگرام است که تجربه زیادی در این زمینه دارد.
روند کاری در پنتازوم به این صورت است که در مرحله اول مشخص می شود که حوزه کاری شما چیست. سپس استراتژی های لازم برای تولید محتوای اینستاگرام تعیین می شود.
فعالیت های این مجموعه به صورت یک پروسه طولانی مدت است تا زمانی که اهداف شما محقق شود. این کار شامل تبلیغات، طراحی و آنالیز می باشد و ارتباط موثری با شما برقرار می کند تا مشخص شود که مخاطبین شما به چه نوع محتوایی علاقمند هستند، چه عناوینی در کسب و کار شما مهم است و کدام یک از خدمات شما طرفداران بیشتری دارد.
با انجام این آنالیزها تعیین می شود که پست های صفحه اینستاگرام شما چه روند باید داشته باشد. ما این علم را داریم که چه پست هایی در اینستاگرام بهتر جواب می دهند و با توجه به عناوینی که با کسب و کار شما مرتبط است، پست هایی را طراحی می کنیم که بازخورد بیشتری از سمت کاربران دریافت کنید.
این مجموعه حرفه ای از ربات ها برای افزایش فالوور استفاده نمی کند و به شما نیز پیشنهاد نمی کند که از روش های ارزان قیمت و با خرید فالوور فیک، تعداد دنبال کنندگان صفحه خود را افزایش دهید. افزایش فالوور های با کیفیت و دریافت بازخورد بیشتر فقط از تولید محتوای جذاب امکان پذیر است. شما باید محتوایی ایجاد کنید که برای کاربر مفید باشد، مزایای خدمات و محصولات شما را به کاربر انتقال دهد و او را علاقمند به استفاده از خدمات شما کند.
ما در پنتازوم به شما کمک می کنیم که این اقدامات را به بهترین نحو انجام دهید. فقط به خاطر داشته باشید که این یک فعالیت مستمر است و در کوتاه مدت نتیجه قابل توجهی نخواهد داشت. باید صبور باشید و تیم پنتازوم را همراهی کنید تا خدمات اینستاگرام خود را به بهترین نحو به شما ارائه کند.
خدمات اینستاگرام پنتازوم شامل ارائه مشاوره های کاربردی، تولید محتوای یونیک و جذاب، افزایش فالوورها با بالاترین کیفیت و … می باشد.
ما خدماتی برای فالوورهای فیک و یا تبلیغات در صفحات دیگر ارائه نمی دهیم و همچنین صفحه ای برای درج تبلیغات شما نداریم. بلکه با یک تیم حرفه ای و خوب مشاوره های لازم را ارائه کرده و طراحی و گرافیگ، تولید محتوا، تولید کپشن و … را انجام می دهیم تا در کنار هم به موفقیت برسیم.
برای مشاوره رایگان برای خدمات اینستاگرام همین الان می توانید با کارشناسان پنتازوم تماس بگیرید!
2 پاسخ
خسته نباشین. یه مورد زدین آموزش . این روی بسته های خدمات اینستاگرام هست؟ یا هزینه اش جداست؟
سلام منظور خدمات کوچیک اینستاگرام و خط دادن به کارفرما هست. پکیج های تولید محتوا اینستاگرام ما شامل این مورد هم میشه بستگی داره شما کدوم رو انتخاب کنین.