اصول طراحی سایت که باعث موفقیت شما می شود چیست!؟ اصول طراحی سایت فروشگاهی چیست؟در مورد طراحی سایت شرکتی باید چه مواردی را در نظر بگیریم؟ طراحی سایت یکی از ابزارهای ضروری برای بازاریابی اینترنتی است. گوگل یک فرصت ویژه به شما می دهد تا محصولات و خدمات خود را معرفی کنید.
اما اگر سایت نداشته باشید اصلا چطور شروع کنید؟!
اگر شرکت شما یک وب سایت مناسب داشته باشد و از طریق آن اقدام به معرفی خدمات و محصولات خود کنید، بسیاری از مشتریان بالقوه از طریق آن وب سایت با شما آشنا شده و با شما تماس خواهند گرفت.
در این مطلب از پنتازوم قصد داریم اول دلایل این که داشتن یک سایت چرا واقعا مهم است را بنویسیم. بعد هم اصولی که باید در طراحی سایت حتما رعایت شود تا واقعا کارتان بازخورد داشته باشد را توضیح می دهیم. شاید طراحان سایت کمتر به صورت خیلی کامل و جامع در این موارد مقاله نوشته باشند. اما سعی کردیم در این مطلب خیلی کامل بنویسیم!
و اگر یک سایت استاندارد طراحی نکنید چطور بازاریابی کنید؟!
_ چرا باید برای شرکت یا مجموعه خود سایت طراحی کنیم؟
_ آیا با طراحی سایت شرکتی واقعا افزایش فروش شرکت را تجربه می کنیم؟
_ آیا طراحی سایت برای شرکت به برندسازی کمک می کند؟
_ چه مواردی در طراحی سایت مهم است؟
اصول طراحی سایت شرکتی
وب سایت های شرکتی با اهداف مختلفی طراحی می شوند. اما مهم ترین هدف طراحی سایت شرکتی طراحی سایت نیست!
یعنی مهم ترین هدف دیده شدن شماست نه صرفا طراحی سایتی که بازدید نداشته باشد. اقدام به سایت طراحی می کنید تا یک قدم دیگر در رقابت جلوتر باشید.
تا اسم شرکتتان برند شود. بگذارید خیالتان را راحت کنیم. بدون یک سایت اصلا انگار به عنوان یک شرکت معتبر وجود خارجی ندارید!
هر زمان مشتریان بخواهند محصولی را خریداری کنند آن را در گوگل جستجو می کنند. اگر نیاز به خدماتی داشته باشند آن را در وب جستجو می کنند. حتی اگر مشتری خود شما باشند (از طریق کانال های تبلیغاتی دیگر با شما آشنا شده باشند) باز هم تمایل دارند نمونه کارها، رزومه، محصولات و دیگر موارد مربوط به شرکت شما را در گوگل جستجو کنند. بنابراین برای نمایش این موارد به سایت نیاز دارید.
دنیای جدید بازاریابی محتوایی دری است که فقط با طراحی سایت به روی شما باز می شود. هر روزی که زودتر شروع کنید. ده ها قدم جلوتر از رقیبان قدم برمی دارید.
به جای صرفه هزینه های زیاد که در بازاریابی سنتی می کردید، این بار خود مشتریان سراغ نیازشان می آیند. چه تبلیغاتی هوشمندانه تر از این سراغ دارید؟
طراحی سایت حرفه ای شرکتی
با طراحی سایت یک روش به شیوه های بازاریابی شما اضافه می شود. این یعنی به تعداد افراد بیشتری کسب و کارتان را معرفی می کنید. با افزایش تبلیغات طبیعتا مشتری بیشتری خواهید داشت. شاید در بلند مدت در برنامه های بازاریابی تان تجدید نظر کنید و هزینه های کانال های دیگر را حذف و یا بسیار کاهش بدهید. (مثلا با ورود مشتریانی که از طریق سایت با شما آشنا شده اند ممکن است تبلیغات پیامکی، تبلیغات تراکتی و .. این موارد به کل حذف شود)
این حرف بیل گیتس را جدی بگیرید! تا 5 سال آینده 2 مدل کسب و کار وجود خواهد داشت:
1- کسب و کارهایی که آنلاین شدند.
2- کسب و کارهایی که نابود شدند.
البته همه می دانیم که خیلی از کسب و کار ها نمیتوانند به صورت کامل آنلاین شوند.
_ به طور مثال یک مجموعه ی ورزشی از طریق سایت می تواند دوره ها و هدف های خود را معرفی کند. ممکن است علاوه بر کلاس های حضوری به صورت آنلاین هم آموزش هایی ارائه کند.
_ صاحب یک معدن سنگ به طور حتم نمیتواند محصولات خود را تماما به صورت آنلاین به فروش برساند! اما می تواند رابط های تجاری بسیار عالی در فضای مجازی به کمک سایت خود پیدا کند. از فرصت های بی نظیر برای معرفی سازمان خود، گواهینامه هایی که دریافت کرده و .. شرح خدماتش استفاده کند.
اما صاحب هر نوع شرکت یا حرفه ای که باشید طراحی سایت شرکتی به شما کمک می کند.
هر چقدر بیشتر به سایت خود رسیدگی کنید اعتبار بالاتری خواهید داشت. هم از نظر گوگل و مهم تر از نظر مشتریان. اما اولین قدم طراحی یک سایت شرکتی عالی است. البته با رعایت اصول طراحی سایت شرکتی بهترین نتیجه را می گیرید.
اصول طراحی سایت خوب
برای این که در هر کاری از جمله طراحی سایت موفق عمل کنید، باید طبق قوائد، اصول و استانداردها کار کنید. در مورد طراحی سایت انتخاب دامنه مناسب و شرکت پشتیبانی خوب از اولین گام های راه اندازی حرفه ای سایت می باشد.
انتخاب دامنه و شرکت هاستینگ
شاید به نظرتان این بخش دقیقا به طراحی سایت شرکتی ارتباط نداشته باشد. اما به هر حال نقطه صفر تلاش های شما برای معرفی شدن در وب است. نام دامنه چیزی است که تا آخرین لحظه ی فعالیت سایت شما تغییر نخواهد کرد.
بنابراین رعایت اصول انتخاب نام برند در آن بسیار مهم است.
انتخاب درست شرکت هاستینگ هم یکی دیگر از مواردی است که در موفقیت سایت شما بسیار موثر است.
شرکتی را انتخاب کنید که آپ تایم بالا 99% داشته باشد. مثل همه ی کسب و کارهای دیگر مهم است که رزومه و سابقه فعالیت شرکت را بررسی کنید. در مورد هر سایتی یک مورد را یادتان باشد: مشکلات همیشه وجود دارند.
_ممکن است گاهی سرویس های شما از دسترس خارج شوند.
_سایت شما هک شود.
_ ربات ها به سایت شما حمله کنند. (با افزایش مصنوعی بازدید در بازه بسیار کوتاه باعث دان شدن یا عدم نمایش آن می شوند)
_درگاه پرداخت شما دچار مشکل شود.
_بسیاری از مشکلات دیگری که در دنیای وب طبیعی است.
مهم این است که شرکت هاستینگ پشتیبان شما باشد. تیکت ها را به موقع پاسخ بدهد. و البته از نظر دریافت هزینه نیز منصفانه باشد.
نکات مهم در هاست و دامنه :
1- هزینه ی های تمدید دامنه و هاست معمولا به صورت سالیانه دریافت می شود.
2- در مورد دامنه یکساله- پنج ساله- ده ساله می توانید اقدام به پرداخت کنید.
3- بسیار مهم است که هزینه های هاست و دامنه را به موقع پرداخت کنید.
4- عدم شارژ سالیانه ی دامنه در زمانی که هنوز وقت دارید،می تواند واقعا به شما آسیب بزند! (با از دست دادن دامنه تمامی زحمات شما برای نشان داده شدن در گوگل به هدر می رود)
5- عدم شارژ هزینه هاست باعث دان شدن سایت (عدم نمایش آن در وب) شما و ضربه جدی به سایت می شود.
رعایت اصول فنی در طراحی سایت
برنامه نویسی تخصصی است که نیاز مدام به بروزرسانی دارد.
برای طراحی قالب سایت معمولا از زبان PHP استفاده می شود.
البته با توجه بر اینکه طراحی وب سایت هر ساله پیشرفته تر میشود ، ساختارها و تکنولوژی های جدیدی نیز به موازات آن به وجود می آید. برخی از این تکنولوژی ها که با توجه به پروژه و نیازمندی آن استفاده می شود:
هدف از طراحی سایت
شاید بگویید هدف از طراحی سایت مشخص است! معرفی شرکت! یا فروش محصول! درست است. اما شما چه هدف های طولانی مدت و یا کوتاه مدت برای مشتریانی که از طریق سایت با شرکت شما آشنا می شوند دارید؟
آیا هدف فقط معرفی شماست و یا برخی از محصولات را هم به صورت آنلاین می فروشید؟
شاید تصمیم داشته باشید ابتدا بخش شرکتی را راه اندازی کنید. سپس قابلیت فروشگاهی را هم به سایت اضافه کنید. می توانید برای افرادی که عضو سایت شده اند برنامه های تخفیفی اجرا کنید.
موضوع دیگری که باید در هدف از طراحی سایت مشخص کنید پرسونای مخاطبان است. تنها با شناخت درست پرسونای مخاطب می توانید یک استراتژی درست برای سایت خود تعیین کنید.
قرار است با چه افرادی ارتباط داشته باشید؟ سلیقه و جنسیت و الگوی رفتاری آن ها چگونه است؟
طراحی UX و UI سایت : ظاهر و تجربه کاربر پسند
در این بخش دو مفهوم مجزا را در طراحی ظاهر سایت توضیح می دهیم.
_UX در اصول طراحی سایت : ux در طراحی سایت به مشتری آن چیز را که واقعا لازم دارد را ارائه می دهد، نه آن چیز که به زیباتر باشد. در حقیقت تجربه کاربری یا همان UX، یکی از ۳ پایه اصلی سوددهی یک کسبوکار است (که این روزها در قالب کسبوکارهای اینترنتی شهرت یافته) و در کنار فروش و بازاریابی باعث ایجاد درآمدزایی میشود.
_UI در اصول طراحی سایت : رابط کاربری یا همان UI، به معنی چیزی است که کاربر با آن درگیر است و آن را مشاهده میکند. اینکه محصول/سایت/نرمافزار شما چه شکلی است. برخلاف تعریف UX، رابط کاربری یا همان UI، تنها به ظاهر اهمیت می دهد و اینکه کاربر طراحی صفحه شما را دوست داشته باشد برای یک UI کار مهم است.
UI همان طرح و رنگ بندی است که در طراحی وب سایت باید به آن توجه کنید.
اصول طراحی سایت : استفاده از نقشه سایت
چرا باید در طراحی سایت از نقشه سایت استفاده کنیم؟ اصلا منظور از نقشه سایت چیست؟ نقشه سایت در طراحی سایت چه امکاناتی برای ما ایجاد می کند؟
نقشه سایت یکی از ابزارهایی است که درک سایت ما را برای موتور های جستجو راحت تر کرده و لینک ها و مطالب سایت را برای موتور های جستجو قابل درک تر می کند. نقشه ی سایت یکی از الزامات طراحی سایت است چون از این طریق موتورهای جستجو راحت تر سایت شما را ایندکس خواهند کرد. بنابراین اگر ما بخواهیم طراحی سایت را بر اساس سئو انجام دهیم از ابتدا این مورد مهم را باید در نظر بگیریم.
محتوا خوب برای سایت حرفه ای
محتوا شاه است! محتوای خوب کلید دیده شدن شما در گوگل است. بدون محتوا سایت شما دیده نمی شود. هر چقدر محتوای مفید تری داشته باشید بهتر در گوگل دیده می شوید. بعد از طراحی سایت شرکتی مهم ترین مورد برنامه ریزی برای پشتیبانی محتوا سایت شماست.
در تهیه ی محتوای خوب برای سایت، تنها تسلط به اصول نگارشی کافی نیست! رعایت اصول تولید محتوا سایت بسیار مهم است. بعضی از این موارد :
1- انتخاب تیتر مناسب
2- انتخاب کلمه کلیدی مناسب
3- دسته بندی مناسب محتوا
4- نوشتن توضیحات متا مناسب
5- مقاله/ محتوا تعداد کلمات کافی داشته باشد. (خیلی کوتاه یا بلند نباشد)
آنالیز یک سایت از اصول طراحی سایت
بعد از طراحی سایت و درج محتوای روزانه و مفید، زمان ارزیابی مخاطبان شماست. در طراحی سایت شرکتی معمولا ابزارهایی برای این کار در نظر گرفته می شود.
بهترین روش برای ارزیابی مخاطبان استفاده از ابزارهای وبمستر و گوکل آنالیز است. برای فعال کردن گوگل آنالیز باید یک قطعه کد (خود گوگل به شما می دهد) را در هدر سایتتان کپی کنید.
8- اصول طراحی سایت شرکتی : نحوه تبلیغات در سایت
در طراحی سایت معمولا بخشی را به عنوان جایگاه های تبلیغاتی در نظر می گیرند.
این جایگاه ها ممکن است در صفحه اول، صفحات داخلی از جمله وبلاگ و .. طراحی شوند.
البته به جز جایگاه های تبلیغاتی که به صورت بنری نمایش داده می شوند، یک سایت به صورت رپورتاژی هم تبلیغ دریافت می کند. تبلیغات رپورتاژی معمولا به صورت یک مطلب مفید در سایت درج می شوند و به کلمه (ها) کلیدی تبلیغ دهند لینک فالو (fallow) خواهند داشت.
9- اصول طراحی سایت شرکتی : استفاده از پاپ آپ
پاپ آپ (pop up) اصلا چیست؟!
پاپ آپ به صفحاتی گفته می شود که برای تبلیغات،اطلاع رسانی و… در سایت ها مورد استفاده قرار می گیرد. زمان بازدید از سایتهای مختلف و موردنظر شما پنجره هایی باز می شود که به آن پاپ آپ می گویند. هدفی که پنجرههای پاپ آپ داشتند این بود که بتوانند محتوای مهم و مورد نیاز کاربر را بدون تغییر در ساختار کلی وبسایت به نمایش بگذارند.
استفاده از این ابزار لزوما بد نیست. اما هیچ وقت بدون هدف از پاپ آپها استفاده نکنید.
اینکار باعث میشود وقت کاربران گرفته شده و در نتیجه اعتماد آنها را از دست بدهید.
پاپ آپ ها باید به شکلی طراحی بشوند که با ظاهر (تم) سایت شما هماهنگ باشند. هم چنین محتوای پاپ آپ باید با محتوای صفحه مورد نظر هماهنگ باشد.
10- نحوه استفاد از تصاویر و ویدیوها در سایت
استفاده از تصاویر جذاب و اینفوگرافی هایی که واقعا اطلاعات مفید به مردم ارائه می دهد، واقعا در جلب مخاطب یک سایت موثر است. ویدئوها هم که دو فایده اصلی دارد. هم محتوای جذابی است. یعنی کاربران با ارائه محتوا به شکل ویدئو بهتر ارتباط ایجاد می کنند. هم باعث افزایش ماندگاری افراد در سایت شما می شود.
با افزایش ماندگاری بازدید کننده ها در سایت، بانس ریت کاهش پیدا می کند. هر چقدر بانس ریپ پایین تر باشد، گوگل به سایت شما ارزش بیشتری می دهد.
برای استفاده از تصاویر باید آن ها را بهینه سازی کنید. حجم بالای عکس ها باعث سنگین شدن صفحه می شود. با افزایش حجم صفحه در اثر استفاده از عکس های با حجم بالا،ممکن است صفحه به کندی باز شود. که این یک عامل منفی در جلب و نگهداری بازدید کننده ها است.
11- ناوبری آسان
منظور از ناوبری آسان امکان استفاده راحت از سایت و به روزرسانی محتوای آن است. در طراحی سایت شرکتی باید این بخش ها را در نظر بگیریم تا نیروهای غیرفنی به راحتی بتوانند در سایت فعالیت کنند:
- کنترل پنل فارسی در طراحی سایت شرکتی : به کمک این بخش می توانید تمامی قسمت های سایت را ویرایش ، مدیریت و شخصی سازی کنید.
- بهینه سازی شده و سئوی قوی در طراحی سایت : کاملا بهینه و سئو شده است. بنابراین می توانید در مدت زمان کوتاهی به رتبه مناسبی دست پیدا کنید.
اتصال به درگاه پرداخت آنلاین : سایت های شرکتی که درپنتازوم طراحی می شوند، قابلیت اتصال به درگاه پرداخت آنلاین را دارند. محصولات را به صورت کاملا آنلاین و توسط درگاه های بانکی بفروش برسانید. - فروشگاه کاملا حرفه ای: امکان فروش محصولات به صورت آنلاین در بخش فروشگاه سایت نیز ممکن است اما به هر حال ضروری نیست زیرا هدف در طراحی سایت شرکتی معرفی شرکت شماست. در صورتی که تمایل داشته باشید می توانید در یک زیر دامنه مجزا بخش فروشگاهی سایت خود را نیز راه اندازی کنید.
- تنظیمات پیشرفته و راحت: در قسمت تنظیمات قالب سایت، اقدام به شخصی سازی دلخواه و تغییر چیدمان و رنگ بندی در طراحی سایت کرد.
طراحی پیشرفته و جدید: بروزترین نوع طراحی و استفاده از زیباترین و کاربردی ترین امکانات برای سایت شما استفاده می شود.
12- به روز بودن سایت
محتوا باید به صورت مدام به روز شود. عکس بنر سایت می تواند متناسب با تبلیغات، مناسبت ها و یا جشنواره های مربوط به شرکتتان عوض شود. از نظر اخبار و مقالات هم به روز بودن سایت باعث می شود بازدید کننده داشته باشید.
هر چقدر تعداد صفحات بیشتری از سایت شما در وب باشد: شانس دیده شدن بیشتر است.
البته در به روزرسانی سایت تنها به تعداد محتوا توجه نکنید! همانطور که در مورد شماره 6 این مقاله یعنی محتوای خوب گفتیم، نوشتن محتوا برای یک سایت اصولی دارد که باید به دقت رعایت شود. در غیر این صورت بازدید نخواهید داشت.
13- امکان درج نظر و امتیاز دهی
سیستم ثبت امتیاز یا ستاره دهی، برای کاربر امکانی را فراهم میکند که بتواند به صفحه یا مطلبی که خوانده است امتیاز دهد. این امتیازات به طور میانگین محاسبه شده و توسط گوگل خوانده میشود. این امتیازات می تواند در رتبه بندی سایت شما موثر باشد.
14- اصول طراحی سایت شرکتی : واکنش گرا بودن قالب سایت
قابلیت ریسپانسیو (Responsive) یا واکنش گرا بودن یک سایت به معنی نمایش سایت شما در نمایشگر های مختلف نظیر موبایل، تبلت و … به صورت درست است.
این به آن معنی است که برای دیدن مطلب یا لینک مورد نظر نیازی نیست مادام عملیات zoom in و zoom out کنید. طراحی ریسپانسیو در طراحی سایت شرکتی بسیار مهم است. پنتازوم نیز از همین روش استفاده می کند.
این روش به این شکل عمل می کند که سایت را برای ابعاد مختلف و متعارف گوشی های همراه و تبلت ها هماهنگ می کند.
بنابراین بازدید کننده های سایت با تغییر سایز صفحه فونت ها و لینک ها کاملا در سایز مناسب خود می بینند.
15- سازگاری قالب با همه مرورگرها (Browser)
گوگل کروم، موزیلا، سافاری و یا حتی اینترنت اکسپلورر! فرقی ندارد که بازدید کنندگان تمایل به استفاده از چه مرورگری (برازر) را دارند. سایت شما باید در همه ی مرورگر ها به خوبی نمایش داده شود. در غیر این صورت بخشی از جامعه ی هدف تان را از دست می دهید.
16- فعالیت در شبکه های اجتماعی
طراحی سایت شرکتی واجب است. اما هرگز کافی نیست! قدرت شبکه های اجتماعی را دست کم نگیرید. یکی از محبوب ترین آن ها در ایران اینستاگرام است. شبکه های اجتماعی از چند نظر می توانند به شما کمک کنند:
1- برندسازی : حضور در رسانه های مختلف باعث می شود بیشتر معرفی بشوید. هیچ فرصتی را از دست ندهید. برای صفحه ی اینستاگرام خود داستان برند خودتان را بسازید. خوبی دیگری که معمولا این شبکه ها دارند امکان ارتباط نزدیک با مخاطبان است.
هیچ نیازی نیست در صفحه ی اینستاگرامتان رسمی و شرکتی باشید! با لحنی صمیمانه با مخاطبان ارتباط ایجاد کنید. صفحه ی برند شما خانه ی مجازی شماست.
2- فروش : می توانید با جذب مخاطب و درگیر کردن آن ها با برندتان، از فرصت استفاده کنید و محصولاتتان را هم معرفی کنید. مثلا یک صفحه ی اینستاگرام ورزشی را مربوط به یک برند فروش لوازم تمرین ورزشی در نظر بگیرید.
این شرکت می تواند با درج کلیپ های ورزشی جذاب که با محصولاتش قابل اجراست هم مخاطب جلب کند. هم آموزش رایگان بدهد. هم در قالب این محتوا محصولاتش را برای فروش معرفی کند.
شبکه های اجتماعی هم چنین می توانند تکمیل کننده ی کمپین های فروش شما باشند.
3- کمک به رشد سایت : سیگنال های ارسال شده از شبکه های اجتماعی به رشد سایت شرکتی شما کمک می کند.
از طرفی هر جایی که امکان پذیر باشد، لینک سایتتان را درج کنید. مثلا در مورد اینستاگرام در قسمت بایو می توانید لینک سایت را وارد کنید.
17- تجزیه و تحلیل سایت
برای تحلیل سایت هم از ابزارهای فوق العاده می توانید استفاده کنید.
1- برای سنجش سرعت و کارایی سایت از gtmetrix استفاده کنید.
2- برای سنجش استاندارهای طراحی سایت شرکتی از نظر سئو می توانید از woorank استفاده کنید.
18- امنیت در طراحی سایت شرکتی
موضوع امنیت در طراحی سایت را از چند بخش می توانیم بررسی کنیم.
اول : استفاده از تکنولوژی های به روز در طراحی سایت. هر چقدر به روز تر باشید، احتمال هک شدن سایت شما به دلیل ضعف فنی، کمتر است.
دوم : شرکت هاستینگ معتبر. تمامی کدها و اطلاعات سایت شما باید در یک مکان امن نگهداری شوند یک شرکت هاستینگ حرفه ای خیال شما را از این بابت راحت می کند.
طراحی سایت بخشی از برند سازی اینترنتی است که در صورتی که به خوبی انجام شود، شما در انتقال اولیه پیام برند خود به مشتریان موفق عمل کرده اید.
امکانات سایت شرکتی در پنتازوم
1- طراحی وب سایت در پنتازوم به صورت حرفه ای انجام می شود.
2- استفاده از گرافیک زیبا و دلنشین باعث ماندگاری مشتریان در سایت شما می شود.
3- یک سایت خوب امکان مقایسه خدمات شرکت شما را به کاربران می دهد.
4- سرعت بارگزاری مناسب است.
5- دارای بخش فوتر برای درج مهم ترین لینک های کاربردی شرکت شما است.
6- تمامی سایت های طراحی شده در پنتازوم یکسال پشتیبانی فنی رایگان دارند.
7- صفحه اصلی که دارای اسلاید معرفی شرکت است.
8- صفحه درباره ی ما که تاریخچه ای از شرکت و فعالیت های شما در آن درج می شود.
9- فرم تماس با ما که مشتریان می توانند موارد مربوط به درخواست خرید را در آن درج کنند.
10- قابلیت درج نمونه کارها و پروژه های شرکت وجود دارد.
11- در صورت درخواست شما قابلیت اضافه شدن پرداخت آنلاین وجود دارد.
12- قابلیت مدیریت بسیار ساده مطالب و منوها وجود دارد.
13- طراحی به صورت داینامیک (امکان به روز نمودن محتوا توسط مدیریت سایت )
14- دسته بندی مطالب با قابلیت ایجاد شاخه ها و زیر دسته ها
15-برچسب گذاری ( ایجاد تگ ) جهت ارتباط بهتر میان مطالب
16- امکان دریافت نظرات کاربران بر روی هر صفحه از مقالات سایت
17- امکان زمان بندی مطالب جهت انتشار در تاریخ های تعیین شده
18- بخش ارتباط با مدیران در طراحی سایت شرکتی: در سایت های شرکتی نیاز است تا بخشی به عنوان ارتباط با مدیران وجود داشته باشد. با این امکان کاربران به سادگی بتوانند نظریات و پیشنهادات خود را با شما در میان بگذارند. پنتازوم این بخش را به خوبی برای شما طراحی و اجرا می کند.
19- بخش معرفی اعضای تیم در سایت شرکتی : معرفی تیم مدیریت و اعضای تیم یا صفحه درباره ی مدیران، یکی از مهم ترین بخش ها در سایت شرکتی است. این صفحه میتواند حاوی اطلاعات مشخصی از مدیران مانند رزومه کاری، پست سازمانی، نظریات و… باشد. در پنتازوم برای بخش طراحی سایت شرکتی این مورد نیز در نظر گرفته شده است.
2 پاسخ
سلام. میانگین زمانی که یک سایت شرکتی آماده می شود چند روز است؟ با سپاس
سلام . بستگی به این دارد که سایت شما تماما اختصاصی هست یا از قالب های نیمه آماده موجود در وب استفاده شود. در حالت اول حداقل 50 روز کاری و در حالت دوم حداکثر یک هفته ی کاری سایت اولیه آماده میشود.