24 راه فروش آنلاین

فروش آنلاین

اولین فروش آنلاین به اندازه کافی ساده به نظر می رسد! با این حال، اجازه ندهید مفهوم ساده فروش اول شما را در فروش آنلاین گمراه کند. گاهی اوقات پیدا کردن اولین مشتری می تواند یک نبرد طولانی و سخت باشد. برای اینکه به راحتی در این جنگ پیروز شوید، در این مطلب از پنتازوم 24 راه فروش آنلاین برای فروش آنلاین برای شما جمع آوری کردیم.👌😀

محتوا نمایش

1. ارسال نمونه رایگان به اینفلوئنسرها

اینترنت مملو از وبلاگ نویسان، روزنامه نگاران، کارآفرینان، و بلاگر های با نفوذ از طیف گسترده ای از صنایع و حوزه ها است. شما فقط باید موارد مناسب را پیدا کنید.👌

بسیاری از آنها در شبکه های اجتماعی دنبال کنندگان زیادی دارند و در وب سایت خود مخاطبان وفادار دارند.

ارسال یک نمونه رایگان از محصول خود برای اینفلوئنسر ها در حوزه کسب و کار شما یا به نوعی مرتبط با آن، به شما این فرصت را می دهد تا با یک هدیه کوچک به آنها اطلاع دهید که از کارشان قدردانی می کنید. امیدواریم در یکی از سایت ها یا پلتفرم های آنها نامی از شما برده شود.

این کار می‌تواند منجر به افزایش ترافیک و دنبال‌کنندگان شبکه های اجتماعی شما شود، اما شما مهر تاییدی از کارشناسان آن حوزه نیز خواهید داشت.

فروش آنلاین با محتوانویسی برای وبلاگ

2. وبلاگ نویسی را شروع کنید(تولید محتوا وبلاگ)

اگر در حال حاضر برای بخش وبلاگ مرتبط با فروشگاه یا محصول خود تولید محتوا نمی کنید، پتانسیل بی حد و اندازه بازاریابی محتوا را از دست داده اید. وبلاگ نویسی در فروش آنلاین شما به شدت تاثیر گذار است.

با تولید محتوای رایگان و ارزشمند، برای برند خود اعتماد ایجاد کنید و مردم را از فروش آنلاین خود مطلع کنید. وبلاگ نویسی همچنین محتوایی را برای به اشتراک گذاشتن در شبکه های اجتماعی به شما می دهد و به شما کمک می کند در موتورهای جستجو رتبه خوبی بگیرید.

برای شروع فروش آنلاین، به تمام سؤالات مردم که برایشان در مورد محصولات و خدمات شما پیش می آید، فکر کنید. از وبلاگ خود برای پاسخ به این سؤالات به عنوان مقالات جداگانه استفاده کنید.

علاوه بر این، می توانید از وبلاگ خود برای ارائه نکات، آموزش ها و منابع مرتبط با محصولات و سبک زندگی پیرامون محصولات خود استفاده کنید.

اگر بتوانید به طور منظم محتوای قوی و خوب ایجاد کنید، قدرت بازاریابی محتوا را از طریق به اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی، موتورهای جستجو و غیره خواهید دید.

🚫 توجه همه ی این موارد را در راهنمای جامع پنتازوم برای بازاریابی محتوا به صورت کامل توضیح داده شده است.

3. یک لیست ایمیل فروش آنلاین بسازید

ایجاد یک لیست ایمیل برای اولین فروش آنلاین شما کاملا ضروری است.

داشتن لیستی از ایمیل‌های مشتریان قبلی و بالقوه به این معنی است که می‌توانید اطلاعات، محصولات و محتوای خود را در ایمیل آن ها ارائه کنید. در مقابل، به‌دلیل تفاوت‌های منطقه زمانی و الگوریتم‌های شبکه های اجتماعی، پست هایی که در صفحه اینستاگرام، فیس‌بوک و توییتر شما ایجاد می‌شوند، تقریباً هرگز به کل دنبال‌کنندگان شما نمی‌رسند.

ساخت لیست ایمیل خود را با قرار دادن فرم اشتراک ایمیل در وب سایت خود شروع کنید.💪😁

4. برای فروش آنلاین حامی یک رویداد (حضوری یا مجازی) شوید

حمایت از یک رویداد می تواند معجزه کند. البته اگر از رویکرد درست استفاده کنید.

ابتدا مطمئن شوید که ایونت (رویداد) مناسبی را برای این که حامی مالی (اسپانسر) شوید انتخاب کرده اید. رویدادهایی را جستجو کنید که در آن شرکت کنندگان احتمالاً به محصول شما علاقه مند هستند و بعد دنبال این پاسخ این سوال باشید که چه تعداد مصرف کننده در آن شرکت خواهند کرد.

در مرحله بعدی شروع به مرتب سازی آنها بر اساس هزینه کنید.

از فرستادن کاروانی از بازاریابان برای چیدن میز و پخش آگهی خودداری کنید. اگر مشتریان بالقوه حضور دارند، باید خلاقیت بیشتری برای ایجاد روابط داشته باشید.

برخی از جالب ترین محصولات خود را برای گفتن داستان خود، تشویق مردم به صحبت و ارائه جوایز در محل مانند کوپن ها و برچسب های رایگان در ازای اشتراک لیست ایمیل و یا فالو کردن در شبکه های اجتماعی (مثلا اینستاگرام ) به ارائه کنید.

شما می توانید علاوه بر شبکه های مجازی از سایت های فعال در این حوزه مانند ایوند برای ایجاد رویداد استفاده کنید.

5. مصاحبه با اینفلوئنسرهای حوزه کاری

اهمیت بازاریابی محتوا را که قبلاً به آن اشاره کردیم را به خاطر دارید؟ خب، مصاحبه با یک اینفلوئنسر حوزه کسب و کار شما راه اصلی برای ایجاد محتوای الهام بخش است.

مصاحبه ها نتیجه می دهند زیرا موقعیت های برد-برد هستند. مصاحبه‌شونده بیشتر در معرض دید قرار می‌گیرد، در حالی که مصاحبه‌کننده به محتوای داغ برای انتشار خود دست می‌یابد، که در این مورد، وبلاگ شماست.

با پرسیدن سوالات مرتبط در مورد زندگی و حرفه ی آنها و همچنین در کل حوزه ی موضوع مورد نظر، از مصاحبه حداکثر استفاده را ببرید. این موضوع تضمین می کند که طرفداران آن اینفلوئنسرکه به توصیه های تخصصی آنها اهمیت می دهند، با شما آشنا شوند.

6. یک شیرین کاری عجیب انجام دهید

اگر می خواهید اولین فروش آنلاین شما سریع اتفاق بیوفته، انجام دادن یک کار عجیب در عموم می تواند این فروش را برای شما رقم بزند.

مانند ویدیوهای ویرالی، انجام یک کار عجیب در شبکه های اجتماعی این پتانسیل را دارد که برند شما را به شهرت برساند. اگر به خوبی اجرا شود، بازاریابی برند معمولی زمان‌بر را با تبلیغات فوری عوض می‌کنید و در این فرآیند، دنبال‌کنندگان و مشتریان وفادار خود را به دست می آورید.

انجام یک کار عجیب و غریب شامل انجام کارهایی می شود که متداول نیست و حتی خنده دار نیز است و یا به اندازه کافی قابل توجه است که شایسته توجه رسانه ها باشد.

در نتیجه، فروشگاه شما می تواند از هزاران لینک از منابع خبری معتبر بهره مند شود، که هم برای ترافیک در کوتاه مدت و هم برای سئو در دراز مدت عالی است.

به یاد داشته باشید، انجام یک کار عجیب و بامزه نیازمند صرف هزینه زیاد یا مشارکت با یک برند بزرگ نیست. بیشتر خلاقیت شماست که در اینجا اهمیت دارد.

7. تبلیغات گوگل را امتحان کنید

تبلیغات گوگل شبکه تبلیغاتی بسیار محبوب گوگل با پرداخت به ازای هر کلیک است که به خرده فروشان آنلاین اجازه می دهد تبلیغات را در تقریباً هر صفحه نتایج جستجوی گوگل، ویدیوهای یوتوب و وب سایت های همکار قرار دهند.

زیبایی تبلیغات گوگل در سرعت و دسترسی گسترده آن است. تنها در چند دقیقه، می‌توانید یک کمپین تبلیغاتی راه‌اندازی کنید که تبلیغات متنی، تصویری یا حتی ویدیویی شما توسط مرورگرها در سراسر وب دیده شود.

با استفاده از گزینه های کمپین تبلیغات گوگل، می توانید تبلیغات هدفمندی ایجاد کنید که هنگام جستجوی کلمات کلیدی از پیش تعریف شده توسط مرورگرهای اینترنتی، در کنار جستجوهای گوگل فعال و نمایش داده شوند. علاوه بر این، تبلیغات شما در وب سایت ها و مقالاتی که حاوی کلمات کلیدی مشابه هستند نیز نمایش داده می شود.

8.فروش آنلاین با افیلیت مارکتینگ (Affiliate Marketing) یا سیستم همکاری در فروش 

تلاش برای فروش آنلاین محصولات خود به تنهایی می تواند کار دشواری باشد، پس چرا این کار را با دیگران تقسیم نکنید؟

شاید شما کلمه افیلیت مارکتینگ (Affiliate Marketing) و یا بازاریابی پورسانتی و یا سیستم همکاری در فروش را بارها شنیده باشید و از خود پرسیده باشید که آیا میشود از این راه درآمد کافی داشت و یا اصلآ این مدل کسب درآمدی چگونه کار می کند؟

افیلیت مارکتینگ زمانی است که به دیگران اجازه می دهید محصولات شما را بازاریابی کنند و ترافیک وب سایت را برای شما ارسال کنند. در ازای آن، درصدی از فروش هایی را که به خاطر تلاش آنها انجام شده است، به آنها پرداخت می کنید. با ارائه یک لینک یا کد کوپن منحصر به فرد می توانید روند بازاریابی آنها را پیگیری کنید.

نمونه ای از یک سایت که با همراه اول در فروش همکاری می کند!

به عنوان مثال، یک صاحب وب سایت ممکن است لینک محصول شما را برای یک ژاکت آبی برای فروش در وب سایت شما ارسال کند. اگر یکی از بازدیدکنندگان وب سایت او روی لینک کلیک کند و سپس ژاکت آبی را بخرد، شما یک فروش آنلاین انجام داده اید و به عنوان یک شرکت وابسته، صاحب وب سایت حق دریافت درصدی از آن فروش را خواهد داشت. نکته مهم در مورد این استراتژی فروش این است که شما فقط در صورت فروش هزینه پرداخت می کنید.

✅موفقیت در بازاریابی وابسته به شدت به انواع محصولاتی که می فروشید و درصد کمیسیونی که به شریک وابسته پرداخت می کنید بستگی دارد.

9. فروش عمده به خرده فروشان دیگر

فروش به مصرف کنندگان خوب است. اما فروش عمده ممکن است همان چیزی باشد که برای ادامه فروش آنلاین به آن نیاز دارید.

یکی از مزایای عمده فروشی افزایش آشکار در جریان نقدینگی است. ممکن است در خرده فروشی سود کمتری وجود داشته باشد، اما کمیت می تواند این تفاوت را جبران کند.

علاوه بر این، شما با این کا اساساً به شرکت‌ها و فروشندگان دیگر این فرصت را می دهید تا برای شما بازاریابی کنند و در حالی که کالای شما را خودشان خریداری می‌کنند، برای محصول شما نیز بازاریابی می کنند. (چون در واقع باید فروش خودشان را تضمین کنند) این بدان معناست که فروش عمده می تواند به طور غیر مستقیم فروش مصرف کننده خرده محصولات شما را افزایش دهد.

10. یک بیانیه مطبوعاتی منتشر کنید

بسیاری از فروشگاه های آنلاین جدید برای جلب توجه رسانه ها، یک بیانیه مطبوعاتی را منتشر می کنند، اما شکست می خورند. این یک استراتژی است که کمتر از گذشته مفید است، اما همچنان می تواند کارساز باشد.

نادیده گرفته شدن توسط هر خبرگزاری در هنگام توزیع یک بیانیه مطبوعاتی جدید باعث تضعیف روحیه و اغلب اتلاف عظیم منابع می شود.

راز جلب توجه ساده است. یک بیانیه مطبوعاتی سخیف منتشر نکنید!!!

اول از همه، مطمئن شوید که خبر شما واقعاً ارزش خبری دارد. انتظار پاسخ انبوه نداشته باشید مگر اینکه چیزی به طور جدی جالب برای خواندن در اختیار عموم قرار دهید. همچنین، بیانیه مطبوعاتی باید به گونه ای مختصر و حرفه ای و بدون یکنواختی ارائه شود.

11. به تجزیه و تحلیل و آنالیز سایت توجه کنید

رفتار هر بازدیدکننده وب سایت از ورود تا خروج به شما کمک می کند تا بفهمید چرا دارید محصولی را می فروشید و مهمتر از آن چرا این کار را نمی کنید.

آمار وب سایت شما (یا تجزیه و تحلیل و آنالیز سایت) به شما نشان می دهد که مشتریان شما در سایت شما چه کاری انجام می دهند. از جمله صفحات وب که وارد می شوند، زمانی که در صفحات خاص صرف می کنند و مسیری که برای خروج از سایت شما طی می کنند.

گاهی اوقات، برخی از ابزارها اطلاعات اضافی را نشان می دهند، به عنوان مثال تعداد دفعات بازدید مشتری از سایت شما.

برخی از این ابزارها یک ریال هم برای شما هزینه نخواهد داشت. گوگل آنالیتیکس یک سرویس کاملا رایگان است که به شما این امکان را می دهد تا ترافیک و رفتار مشتریان خود را به روش هایی بیشتر از آنچه که فکرش را می کنید اندازه گیری کنید.

12. یک نظرسنجی انجام دهید

نظرسنجی مصرف کنندگان ابزاری ایده آل برای به دست آوردن بازخورد صادقانه است. برخلاف دوستان و خانواده شما، مصرف کنندگان هیچ ابایی در مورد آسیب رساندن به احساسات شما با انتخاب طراحی وب یا مواد بازاریابی شما ندارند.

برای اجرای نظرسنجی شخصی خود، می توانید از فرم های رایگان گوگل یا یک برنامه آنلاین مانند پُرس لاین برای ایجاد نظرسنجی استفاده کنید.

فروش آنلاین
فروش آنلاین

13. گروه های آنلاین و شبکه های اجتماعی

انجمن‌های گفتگوی آنلاین و گروه‌های شبکه های اجتماعی مکان‌های خوبی برای به اشتراک گذاشتن نکات و مشاوره‌های حوزه مرتبط با کسب و کار شما، پاسخ به سؤالات و جذب یک یا دو مشتری هستند.

از گوگل یا فیس بوک برای یافتن انجمن ها و گروه های فعالی که مستقیماً به جایگاه شما مرتبط هستند، استفاده کنید. چت‌های توییتر و دیسکورد نیز می‌توانند مکان های مناسبی برای گروه‌های بحث و گفتگو باشند. هنگامی که پست می گذارید، مطمئن شوید که هنگام تبلیغ برند یا محصولات خود هیچ قانونی را زیر پا نمی گذارید.

محدودیت های آن انجمن را بشناسید و به آنها پایبند باشید. استفاده از آواتار انجمن، امضا، و صفحه اطلاعات شما برای تبلیغ نام تجاری خود معمولاً مطابق قوانین است.

هیچ گروهی تبلیغات مداوم یا پست های پر از لینک به وب سایت شما را تحمل نمی کند. علاوه بر این، شما را اسپم به نظر می‌رساند. بنابراین، آنقدر ساده بنویسید که مردم متوجه فعالیت شما شوند، اما نه به اندازه ای که اسپم (هرزنامه) باشد.

14. ایجاد روابط درست

این چیزی نیست که شما می دانید، این کسی است که شما می شناسید.😁 ایجاد روابط مناسب، چه آنلاین و چه آفلاین، می تواند به عنوان سکوی موفقیت شما عمل کند.

فرقی نمی کند که چه نوع محصولی را می فروشید یا در کدام حوزه کار می کنید، کسب و کارهای مرتبط با حوزه کاری شما وجود دارند و باید با آنها دوست شوید.

ترفند این است که روابطی با دیگران ایجاد کنید که با کسب و کار شما همسو باشد اما رقبای مستقیم ندارند.

برای مثال، تامین‌کنندگان، وبلاگ‌ها و وب‌سایت‌هایی که بر حوزه کاری شما شما تمرکز دارند، ایده‌آل خواهند بود، زیرا می‌توانند به شما کمک کنند تا بازخورد مصرف‌کننده را ارائه دهند و معاملات تبلیغاتی را ارائه دهند، بدون اینکه روی جا پای شما قدم بگذارند.

15. برای فروش آنلاین یک مسابقه برگزار کنید یا هدیه بدهید

همه گرفتن هدیه را دوست دارند. اگر به دنبال ایجاد اعتماد در هنگام راه اندازی فروش آنلاین خود هستید، برگزاری یک مسابقه یا هدیه می تواند به شما در انجام این کار کمک کند.

مسابقات و هدایا نه تنها می توانند به شما در ایجاد لینک های ورودی ارزشمند کمک کنند، بلکه راه بسیار خوبی برای نشان دادن مشتریان بالقوه هستند که می توانند در آینده به شما اعتماد کنند.

✅مهم است که به یاد داشته باشید، لازم نیست بزرگ شروع کنید.

فروش آنلاین
فروش آنلاین

سرویس‌های آنلاین به شما امکان می‌دهند چنین مسابقات و هدایایی را به صورت آنلاین اجرا کنید و به شما کمک می‌کنند تا کارها را ساده و حرفه‌ای نگه دارید، بدون اینکه کار اضافی انجام دهید.

16. توییت کردن را شروع کنید

سادگی توییتر آن را به یکی از موثرترین راه ها برای تعامل با بازار هدف شما تبدیل می کند. یک روش عالی برای یافتن مشتریان بالقوه، جستجوی فعالانه برای افرادی است که درباره صنعت شما سوالاتی را در توییتر ارسال می کنند و به روشی مفید با آنها ارتباط برقرار می کنند.

ایده این نیست که محصولات خود را مطرح یا حتی ذکر کنید – فقط مفید واقع شوید.

فروش آنلاین
فروش آنلاین

17. در لینکدین ارتباط برقرار کنید

لینکدین بهترین اپلیکیشن برای فروش آنلاین شماست. شما افراد حرفه ای و مدیران اجرایی را از همه نوع پیدا خواهید کرد که به توانایی های خود می بالند و با دیگران ارتباط برقرار می کنند.

پس از تنظیم اطلاعات پروفایل خود، می توانید همین کار را برای خودتان انجام دهید. ممکن است هیچ فروش مستقیمی از طریق لینکدین نداشته باشید، اما مجموعه ای از فرصت ها را با سایر شرکت ها، تامین کنندگان و وب سایت های مرتبط کشف خواهید کرد.

گروه‌های لینکدین همچنین راهی عالی برای تعامل با صاحبان مشاغل دیگر در صنعت شما هستند. تعداد زیادی گروه عمومی و خصوصی وجود دارد که برای جایگاه‌های خاص راه‌اندازی شده‌اند و به شما امکان می‌دهند سؤالات خود را ارسال کنید و با سایر اعضا گفتگو کنید.

برای یافتن چند گروه مرتبط، در لینکدین جستجو کنید یا از دنبال کنندگان خود بپرسید که چه گروه هایی را توصیه می کنند.

18. فروش آنلاین از طریق اینستاگرام، پینترست و یا تیک تاک

پینترست، اینستاگرام و اخیراً تیک تام به شما اجازه می‌دهند تا رویکرد کمی متفاوت برای تعامل با مصرف‌کنندگان داشته باشید.

این پلتفرم ها مکان مناسبی برای ارائه خلاقیت و اشتیاق هستند که در پشت صحنه کسب و کار شما وجود دارد. از محصولات خود عکس بگیرید، از فرآیند تولید فیلم بگیرید، داستانی را با تصاویر بگویید. در صورت امکان همیشه زیبایی را هدف قرار دهید. مردم زیبایی را دوست دارند.

به ایده نیاز دارید!؟ سفورا به عنوان یک برند جدید شروع به کار کرد اما اکنون بیش از 20.8 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

فروش آنلاین با ایجاد یک صفحه در اینستاگرام

آن‌ها در بازاریابی اینستاگرام بسیار خوب فعالیت میکنند. با عکس‌های زیبای خود، تصویر برند ایجاد می کنند و فالوور جذب می کنند.

19. فیسبوک را فراموش نکنید

اشتباه نکنید، فیس بوک هنوز یک مرکز مهم شبکه های اجتماعی است.

ازپروفایل شخصی فیس بوک و صفحه کسب و کار خود برای تعامل با دوستان، خانواده و آشنایان خود استفاده کنید تا مردم در مورد محصولات شما صحبت کنند. با انجام به‌روزرسانی‌های مختلف خلاقیت به خرج دهید و در گروه‌های عمومی و صفحه‌های طرفداران مرتبط با جایگاه خود در تعامل باشید.

همچنین مهم است که تبلیغات فیس بوک را در نظر داشته باشید. درست مانند تبلیغات گوگل، شما می توانید کمپین های هدفمند برای جذب لایک، فروش و تبلیغ برند خود ایجاد کنید.

20. دیگر سایت های رقیب را شکست دهید!

بیشتر مصرف کنندگان دوست دارند قبل از خرید از اطراف خرید کنند و این شامل بازدید از موتورهای جستجو و سایت هایی مانند دیجی کالا است.

سایت های محبوب عبارتند از دیجی کالا، ترب و فروشگاه اینترنتی زنبیل، و طیفی از سایت های دیگر که همگی هزاران محصول و فروشگاه را به طور همزمان با هم مقایسه می کنند.

در اینجا یک مثال از دیجی کالا است که در آن من به دنبال مقایسه قیمت سس گوجه فرنگی بیژن هستم.

برای جلب توجه، باید طبق قوانین هر سایت بازی کنید و از نظر قیمت، رقابتی باقی بمانید.

21. برای فروش آنلاین یک اینفوگرافی ایجاد کنید

اینفوگرافی دقیقاً همان چیزی است که از نام آن پیداست، نموداری از اطلاعات – و این روزها با استفاده از ابزارهایی مانند فتوشاپ واقعاً به راحتی می‌توان آنها را ایجاد کرد.

وقتی صحبت از به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی و ترافیک موتورهای جستجو به میان می‌آید، اینفوگرافیک‌ها طلایی هستند. 65 درصد از بازاریابان از اینفوگرافیک برای بازاریابی محتوا استفاده می کنند – و آنها به راحتی می توانند ترافیک شما را دو برابر کنند.

✅سوال : اینفوگرافی ها را در کجا به نمایش بگذاریم؟ سایت. شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک و اینستاگرام. کانال های تلگرام و…

اینفوگرافیک ها همچنین می توانند به جذب لینک کمک کنند که برای سئو سایت مفید است.

✅پی نوشت : در مقاله اینفوگرافی پنتازوم توضیحات کامل و نحوه اجرا برای این نوع محتوا را ارائه کرده ایم.

22. فروشگاه اینترنتی خود را طوری طراحی کنید که در نگاه اول جذاب باشد

اولین برداشت ها خیلی مهم هستند. وقتی نوبت به فروش آنلاین می رسد، اولین برداشت ها به شدت به طراحی وب بستگی دارد.

بازدیدکنندگان باید بتوانند برند و محصولات شما را بدون جستجوی زیاد،ببینند. علاوه بر این، حتی اگر بخش جستجوی محصولات لذت بخش و چشم نواز نباشد، باید آسان باشد.

علاوه بر این، ریسپانسیو بودن (نمایش درست در گوشی ها، تبلت ها و مانیتورها با سایزهای متفاوت) سایت شما واقعا مهم است. بیش از نیمی از کل ترافیک اینترنت روی یک گوشی های موبایل اتفاق می‌افتد. بنابراین مطمئن شوید که سایت شما در گوشی‌ها و تبلت‌ها درست کار می‌کند و ظاهر خوبی دارد.

اگر از وردپرس استفاده می کنید به دنبال تم هایی باشید که به طور خاص برای فروشگاه اینترنتی و فروش آنلاین طراحی شده اند.

23. میزبان یک فروشگاه فیزیکی موقت باشید

صرفاً به این دلیل که فروشگاه شما بصورت آنلاین شروع به کار کرد به این معنی نیست که باید آنلاین بماند. یک فروشگاه موقت می تواند همان چیزی باشد که برای تکمیل حضور آنلاین خود به آن نیاز دارید.

برخلاف مکان های سنتی آجر و ملات، یک فروشگاه به این شکل موقتی است و هزینه بسیار کمتری دارد.

مکان فروشگاه موقت شما مهم است. می توانید یک فروشگاه موقت در بازارهای فصلی، بازارهای کشاورزان، نمایشگاه های هنری، مراکز خرید، گالری ها و هر مکان دیگری که مردم جمع می شوند باز کنید. فقط مطمئن شوید که در مکانی این کار را انجام می دهید که به وضوح قابل مشاهده است و بازار هدف شما در آنجا سرگردان خواهد بود.

یک فروشگاه موقت همچنین می تواند به عنوان یک پایگاه بازاریابی آفلاین عالی عمل کند. می توانید از فروشگاه خود برای توزیع کوپن برای استفاده در فروشگاه آنلاین خود استفاده کنید و می توانید آدرس ایمیل یا شماره تماس بازدیدکنندگان را جمع آوری کنید.

24. راه اندازی وب سایت ردیت(Reddit) برای فروش آنلاین

ردیت، یک وب سایت خبری و سرگرمی اجتماعی است که در آن کاربران محتوا را ارسال می کنند. مهمتر از آن، ردیت مکانی است که می توانید تعداد زیادی دنبال کننده و مشتری اختصاصی را جذب کنید.

به طور خاص با استفاده از subreddit r/entrepreneur، می‌توانید نام تجاری خود را معرفی کنید، از مشتریان بازخورد بگیرید و درس‌هایی بیاموزید و در عین حال محصولات خود را نیز تبلیغ کنید.

با این حال، این فرآیند باید به صورت دو طرفه باشد. با دیگر رددیتورهای کارآفرین همراه شوید. با آن ها در پشت صحنه کار خود همراه باشید. اشتباهات خود را به تفصیل بیان کنید و شخصیتی را به نمایش بگذارید تا نه تنها مشتری، بلکه طرفدار پیدا کنید.

فروش آنلاین
فروش آنلاین با ردیت

سخن آخر در باب فروش آنلاین

راه اندازی فروشگاه آنلاین کار آسانی نیست. اما خریداران آنلاین زیادی وجود دارند که آماده اند آنلاین خریدکنند. 24 راه فروش آنلاین ذکر شده در بالا، راه های درخشانی برای شروع فروش آنلاین برای فروشگاه شما هستند.👌

با رویکرد صحیح، تنها به تعداد انگشت شماری از استراتژی های ذکر شده در بالا نیاز خواهید داشت تا از بین تعداد زیادی فروش، اولین مورد را داشته باشید. اگر برای جذب ترافیک هدفمند به کمک نیاز دارید، با پنتازوم تماس بگیرید.

از کدام استراتژی برای اولین فروش آنلاین خود استفاده خواهید کرد؟

برچسب‌ها:
دیدگاه‌ها
  • دیدگاهی فرستاده نشده است
  • دیدگاه خودتان را بنویسید

شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید
درخواست تماس شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما جهت راهنمایی تماس بگیرند
logo-samandehi

مفتخریم به شفافیت در ارایه خدمات به شما

logo-samandehi
اطلاعات بیشتر