بازاریابی محتوا چیست؟

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا چیست؟! شما بارها واژه بازاریابی محتوا را شنیده اید اما ممکن است که در رابطه با آن چیزی ندانید. ممکن است برای اطلاع از معنی و مفهوم این کلمه ( بازاریابی محتوا ) دچار سردرگمی باشید. همین طور امکان دارد که کسی را نداشته باشید تا در این رابطه از او کسب اطلاعات کنید. این مطلب برای شما در نظر گرفته شده است، از آن لذت ببرید.

مجموعه های حقیقی و یا حقوقی که در زمینه بازاریابی فعالیت می کنند یک منبع و مأخذ مشخص در رابطه با تمام مطالب مورد نیاز مخاطبین و مشتریان خود می باشند. در واقع از طریق بازاریابی محتوا به مشتریان خود خدمات لازم را ارائه می نمایند. بازاریابی محتوا یک تکنیک بازاریابی برای ایجاد و توزیع محتوای ارزشمند، مرتبط و سازگار برای جذب و به دست آوردن یک مخاطب کاملاً تعریف شده همراه با هدف به سود رساندن مشتری است. (آموزش تولید محتوا کلید برنده در بازاریابی محتوا است!)

 

در بازاریابی محتوا کلمات کلیدی بسیار ارزشمند می باشند. این کلمات تمام آن چیزی است که یک بازاریاب محتوا برای مخاطبین و مشتریان با مهارت توصیف و تبلیغ می نماید. اما سؤال مهم در این جا مطرح می شود آیا تبلیغات همان بازاریابی محتوا است؟

 

پاسخ این سوال بسیار واضح است تبلیغات می تواند بازاریابی محتوا باشد و بازاریابی محتوا می تواند تبلیغات بسیار جذاب و تأثیر گذاری را خلق نماید.

همه چیز بستگی به این دارد که شما چه چیزی را به مخاطبان خود تحویل می دهید و در ادامه چه باز خوردی خواهید گرفت. با ذکر این موارد شاید هنوز در فکر این هستید که بازاریابی محتوا دقیقاً چیست؟ در ادامه سعی می کنیم این موارد را با ذکر مدل ها و مثال های مختلف برایتان تعریف کنیم.

از آنجا که انواع مختلف محتوا قابل نشر و تولید می باشند بازاریابی محتوا نیز انواع مختلفی دارد.

در این مقاله هدف ما این است که بازاریابی محتوا را به شما معرفی نماییم و شما خود را به عنوان یک بازاریاب محتوا در نظر بگیرید تا بتوانید از فرصت های موجود کمال استفاده را ببرید. شما می توانید به طور متوسط روزانه 50 ایده بازاریابی محتوا داشته باشید و نباید این فرصت ها را به سادگی از دست بدهید .

بازاریابی محتوا قابلیت تبدیل شدن به کسب و کار شما را دارد و به شما کمک می کند تا به ذهن دیگران به سادگی نفوذ نمائید.

 

در این قسمت مدل های مختلفی از تولید محتوا برای بازاریابی محتوا را با یکدیگر بررسی می کنیم:

 

 

 نقش محتوای گرافیکی در بازاریابی محتوا

این نوع تولید محتوا بر اساس مدل های مختلفی مانند آمار، نمودارها، جداول و سایر اطلاعات از این دست می باشد.

این مدل تولید محتوا ممکن است سال ها بر روی وبسایت ها قرار گرفته و به عنوان یک مرجع از آن ها استفاده گردد. باید توجه داشت که تولید محتوا از این دست نیاز به ارائه دقیق و درست محتوا می باشد.

اگر پیمانکار و یا حتی کارفرما بخواهد محتوایی از این دست را تولید کند نیازمند صرف هزینه های گزاف خواهد بود؛ اما در صورتیکه این محتوا از قبل تولید شده باشد با صرف هزینه ی بسیار مناسب تری برای پیمانکاران و کارفرمایان قابل اجرا خواهد بود. ( مثلا محتوای بازنویسی شده)

از طرفی مجموعه و یا شخص تولید کننده محتوا می تواند به خوبی با توجه به فرآیند متقاضیان از اجرای یک تولید محتوای مناسب برای کسب و کار خود درآمد ایجاد نماید. بنابراین محتوا های مبتنی بر گرافیک نقش بسیار مهم و حیاتی در تولید محتوا و حتی تبلیغات ایفا می کنند.

این محتوا ها بر اساس مستندات درست و کاملاً دقیق طراحی می گردند. بدیهی است با گذر زمان و مشخص شدن عیار یک تولید کننده محتوا اعتماد و اطمینان به یک تولید کننده محتوا افزایش می یابد و منجر به تولید محتوای بیشتر در شاخه های مختلف و در پیامد آن رونق کسب و کار تولید کننده محتوا خواهد شد.

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا

پادکست ها در بازاریابی محتوا

یکی از مدل های دیگر تولید محتوا تولید پادکست می باشد. پادکست ها حاوی محتوا های مورد نظر تولید کننده به همراه صدا می باشد. در بسیاری از سایت ها و بر اساس تصمیم مدیران آن از پادکست ها در جهت جذب مخاطبین استفاده می گردد.

این صداها با برنامه ریزی قبلی و بر اساس تولید محتوا در زمینه فعالیت آن مجموعه اعم از خدمات و یا تولید محصول می باشد.

بسیاری از اشخاص در دنیا هستند که با تولید محتوا از طریق پادکست کارهایی بسیار ارزنده و پر سر و صدا تولید می کنند.

اینکه شما در پادکست خود چه محتوایی را تولید و به مخاطبین خود تحویل می دهید همان اثر جادویی کلمات را در بر خواهد گرفت.

برای این کار می بایست بر روی تولید محتوای خود برنامه ریزی دقیق و منظمی را انجام دهید و باید بدانید از مشتریان و مخاطبین خود چه می خواهید و به صورت کاملاً منطقی در مقابل آن ها از شما چه می خواهند. فراموش نکنید برای تولید محتوا حتماً دایره شناخت کلمات و معنی آن ها بسیار مهم خواهد بود.

 

بازاریابی با محتوای ویدئویی 

مدل های بسیار جذاب و پر تنوع دیگر از بازاریابی محتوا، ساخت ویدیو است.

بسیاری از کسانی که در دنیای کسب و کار به شهرت رسیده اند و کماکان بسیار پر قدرت و پرشتاب مسیر خود را طی می کنند از انواع ویدئو های برای جذب مشتریان و جلب مخاطبین استفاده می کنند. ویدئو و پادکست ها که در بالا به شرح آن ها پرداختیم یک شکل کاملاً مناسب در تولید محتوا و بازاریابی محتوا می باشند.

طبیعی است که مردم عادی فکر کنند که ساخت این ویدئو ها و تولید محتوای آن بسیار پر هزینه و پر خرج می باشد و اطمینان دارند که مخارج سرسام آوری را برای آن ها خواهد داشت اما می بایست توجه کرد که امروزه با استفاده از امکانات فراوان نرم افزاری و دیجیتال هزینه تولید این ویدیو ها به طرز چشمگیری متناسب گردیده است.

در نکته مهم دیگر لازم به ذکر است تا بدانیم با توجه به اینکه این نوع تولید محتوا دارای نوآوری های فراوانی می باشد می توان از آن بهره برداری های بسیار فراوانی را نمود. بنابراین هزینه های مرتبط با این امر بسیار مناسب می باشد.

به عنوان مثال واینر چاک با شروع به ساخت ویدئو در یوتیوب در حوزه تخصصی فعالیتش که تولید سرکه می باشد آن را تبدیل به یک تجارت 45 میلیون دلاری کرده است! هیچ بعید نیست که یک ویدیو که به صورت آنلاین قابل بازدید است، هنگامی که شما در استراحت شبانه هستید شما را تبدیل به یک مولتی میلیاردر کند! بنابراین تولید محتوا براساس ساخت ویدیو های آنلاین یکی دیگر از مدل های تولید محتوا و بازاریابی محتوا می باشد.

 

کتاب های الکترونیکی

مدل دیگری از تولید محتوا نشر و تولید کتاب های الکترونیک در فضای اینترنت است. تولید کنندگان محتوا بر اساس تخصص خود و با بررسی تمایل کارفرمایان و یا پیمان کاران اقدام به  نوشتن کتاب های الکترونیک می کنند. شکل و فرم و قاعده شکل گیری این کتاب ها بر اساس بازاریابی محتوا و ایجاد فضای تبلیغات در فضای اینترنت می باشد. کسانی که کار بازاریابی محتوا را به صورت حرفه ای دنبال می کنند، کتاب را فقط برای فروش عرضه می نمایند و از آن به عنوان یک ابزار بازاریابی مهم استفاده می کنند.

البته ناگفته نماند تولید محتوا بر اساس کتاب الکترونیک تنها کار متخصصان مشهور و حرفه ای در این فضا می باشد و تقریباً هیچ کس با داشتن اطلاعاتی در حد معمول اقبالی در این زمینه نخواهد داشت.

این متخصصان در واقع با تولید محتوا در کتاب هایشان قابلیت یک دگرگونی و یک تغییر و تحول ژرف و عمیق را در بازاریابی محتوا و بازار کار دارند. در واقع نوشتن کتاب در فضای مجازی نیز دقیقاً مانند فضای واقعی نیازمند تخصص، تبحر، ذوق و قریحه می باشد.

 

باید توجه داشت که تغییر ساختار های بزرگ در فضای کسب و کار حاصل تلاش و کوشش این متخصصان و تولید محتوای مناسب توسط آنها است. شاید مهم تر از درک بازاریابی محتوا سؤال مهم تری وجود داشته باشد. اصلاً چرا بازاریابی محتوا برای کسب و کار شما مهم است؟

 

بازاریابی محتوا

اینفوگرافی بازاریابی محتوا

چهار عامل مهم در بازاریابی محتوا کدام موارد هستند؟

1ـ آگاهی در بازاریابی محتوا

 شما باید بدانید که یک مشتری و یا یک مخاطب ممکن است در حوزه فعالیت کسب و کار شما چه چیزی نیاز داشته باشد؟ وقتی متوجه این امر شدید راه حل نیز پیدا خواهد شد.

 

2ـ تحقیقات در بازاریابی محتوا

زمانی که با یک مشتری آگاه مواجه می گردید باید بدانید که برای آن مشتری اتفاق بزرگی رخ داده است. او با تحقیقات به سراغ شما آمده است و در همان حال انتظار یک پاسخ قانع کننده از شما را دارد و آن این است که به او توضیح دهید چرا باید از شما و محصول شما استفاده نماید.

 

3ـ مقایسه در بازاریابی محتوا

 در این نقطه مشتری پس از توضیحات شما شروع به مقایسه محصولات مختلف از فروشندگان مختلف می نماید تا اطمینان یابد که محصول با کیفیت را با قیمت مناسب دریافت می دارد.

 

4ـ خرید در بازاریابی محتوا

 در نهایت این تصمیم مشتری است که اعلام می نماید خواهم خرید. تبلیغات و بازاریابی محتوا به روش سنتی زمانی که به مرحله دوم (تحقیقات )می رسد عالی است. بازاریابی محتوا به دو مرحله اول فرآیند خرید (آگاهی و تحقیقات) با افزایش آگاهی از راه حل ها و آموزش مصرف کنندگان در مورد محصولی که علاقه مند به آن هستند اما قبلاً در نظر گرفته نشده می پردازد.

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا

کسانی که بازاریابی محتوا می کنند عملاً می بایست به نقطه ای برسند که مشتریان بالقوه را شناسایی و ارزش گذاری نموده باشند و زمانی که با مشتریان تماس گرفته شد از قبل برای همکاری متقاعد شده باشند.

بازاریابان محتوا مجبور نخواهند بود در هیچ کدام از روش های فروش خود را درگیر اتفاقات پر استرس نمایند بلکه موضوع فقط کار کردن در جزئیات است و پس از آن توافقنامه و شروع به کار.

اعتمادی که معمولاً در یک چرخه فروش گسترده باید ساخته شود قبل از این که ما بدانیم مشتری بالقوه وجود دارد ایجاد شده است.

بازگشت سرمایه برای بازاریابی محتوا فوق العاده است که اگر به درستی اجرا گردد بیلان هزینه های مالی را به طرز چشم گیری کاهش خواهد داد.

بازاریابی محتوا مزایای دیگری را در این زمینه فراهم می کند که از دیگر کانال های بازاریابی دیجیتال پشتیبانی می کند. این کار محتوای بیشتری برای بازاریابی رسانه ای اجتماعی فراهم می کند و با ایجاد لینک های ورودی واقعی و ایجاد محتوای مناسب به رشد و توسعه شما کمک شایانی می کند. این امر که در اصطلاح سئو کردن وب سایت شما می باشد مبتنی بر بازاریابی محتوا بوده وشما را در منظر دید علاقه مندان و مشتریان کالا و یا خدمات شما قرار خواهد داد.

اغلب کسانی که برای سایت خود محتوا تولید می کنند به صورت غیر مستقیم مشغول انجام سئو می باشند اما چگونگی استفاده مناسب و مدیریت آن را نمی دانند.

برای این امر آسان ترین راه این است که وبلاگ نویسی مسلط به امور سئو پیدا کنید. او با دنبال کردن نکات مهم و کلیدی سایت شما برای ارائه خدمات کار خود را به سرعت شروع و با تولید محتوا بر روی سایت شما و همان مواردی که ذکر گردید شما را در معرض بررسی آنالیزور های موتور های جست و جو قرار خواهد داد و پس از آن شما مشاهده می کنید که به سرعت در حال افزایش بازدید کننده و بهبود جایگاه خود در رنکینگ های موتورهای جست و جو گر هستید.

 

ناگفته نماند بعضی از واژگان کلیدی که توسط رقبای شما بسیار مورد توجه است، و قبل از شما اقدام سئو بر روی آن ها (در سایت های رقیب) شروع شده است، کار شما را سخت تر می کند. ولی ناامید نشوید و با قدرت به بازاریابی محتوای خود ادامه دهید تا شرایط شما به سمت بهبود حرکت کند. برای تولید بازاریابی محتوا از متونی استفاده کنید که شما را در بهبود سازی وضعیت سئو یاری کند. ( تولید محتوا بر اساس سئو به شما در این زمینه کمک می کند!)

 

6 قدم برای بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا یک راه عالی برای هدایت ترافیک به سایت شما و بهبود رتبه شما در موتورهای جستجو است اما این بازاریابی به این سادگی نیست که چند محتوا را بر روی سایت خود قرار دهید و منتظر ترافیک باشید.😉 درست مانند هر چیز دیگری که ارزش تلاش در کسب‌وکار شما را دارد، بازاریابی محتوا نیز ارزش تلاش را دارد.

گذاشتن پست ها و مطالب در سایت شما معجزه نمی کند! بازاریابی محتوا و بازاریابی درونگرا یکی از اجزای کلیدی تلاش‌های شما برای بهینه‌سازی موتور جستجو هستند و زمانی که درست انجام شود، می‌تواند نقش مهمی در پیشرفت وب سایت شما داشته باشد.

 

1.تعیین هدف از مهم ترین مراحل بازاریابی محتوا است.

بازاریابی محتوی تقریبا یک مد زودگذر است، به همین دلیل بسیار مشهور است. متاسفانه، این به این معنی است که بسیاری از مردم به بازاریابی محتوا به عنوان چیزی شبیه اکسیر جادویی نزدیک می‌شوند و نه به عنوان یک ابزار بازاریابی که باید متفکرانه و با تامل به آن نزدیک شوند.

شما باید بدانید بازاریابی محتوا می‌تواند برای شما و هدفتان از کمپین بازاریابی محتوا موثر باشد. این تنها راه برای یک استراتژی بازاریابی محتوا موثر است.

زمانی که هدف خود را مشخص و بیان می‌کنید، برای خودتان مشخص می شود که چه کاری باید انجام دهید تا بتوانید به آن دست پیدا کنید. شما می‌توانید استراتژی خود را ارزیابی کنید تا مشخص کنید آیا هدفتان واقع گرایانه است یا خیر. تا زمانی که هدف تان مبهم است، شما هیچ راهی برای دانستن اینکه هدف و تلاشتان چقدر واقعی است ندارید.

زمانی که یک هدف مشخص ایجاد می‌کنید، می‌توانید بگویید که استراتژی شما چقدر خوب است (یا خوب نیست! 🤷‍♀️) و چه مراحلی را باید برای رسیدن به آن انجام دهید. چه هدف شما افزایش رتبه جستجو، افزایش نرخ تبدیل، افزایش موفقیت در بازاریابی ایمیلی و یا نگاه به تلاش‌های بازاریابی اجتماعی تان باشد، بازاریابی محتوی کمک خواهد کرد.

یک هدف بی جهت و نامشخص نمی تواند باعث رسیدن به یک نتیجه خاص و با ارزش شود. برای داشتن یک نتیجه هدفمند، به یک هدف مشخص نیاز دارید.

 

2.ایجاد یک استراتژی تولید محتوا

زمانی که یک هدف خوب دارید، زمان آن رسیده که آن را به یک استراتژی تبدیل کنید. برای انجام این کار، باید سوالات بیشتری را بپرسید. برای مثال:

مخاطبین شما چه کسی است؟

این محتوا برای چه کسی طراحی شده‌است؟

بیننده ها از خواندن مقاله چه کاری باید انجام دهند؟ آیا می‌خواهید شما را فالو کنند، محصول شما را بخرند، مقاله تان را به اشتراک بگذارند؟

یا در خبرنامه های ایمیل تان عضو شوند؟

شناخت مخاطبین شما به شما این امکان را می‌دهد که محتوای خود را براساس عواملی مانند آنچه که مخاطبین قبلا خوانده اند و نگاه کرده اند و چیزهایی که به دنبال آن هستند هدفمند تولید کنید.

بعد از این که به این سوالات پاسخ دادید، قادر خواهید بود که نوشتن محتوایتان را برنامه ریزی کنید، آن ها را ارتقا دهید و بدانید چه مراحلی را باید انجام دهید تا مخاطبین خود را تحت تاثیر قرار دهید.

3.برنامه‌ریزی برای تولید گرافیک، محتوا، تصاویر و … از مراحل بازاریابی محتوا است.

روش درست یا غلط برای انجام این کار وجود ندارد. راه‌های مختلفی برای تولید محتوای شما وجود دارد. با این حال، روش‌های بسیار موثرتری برای تولید محتوا بر مبنای کسانی مخاطب شما هستند و به کجا می‌روند تا اطلاعات خود را به دست آورند وجود دارند.

همیشه تجربه کاربر را در ذهن داشته باشید. تصور کنید که شما از مخاطبین هدف هستید. چه چیزی می‌خواهید مطالعه کنید، کجا آن را پیدا ‌کنید و چه چیزی شما را تشویق می‌کند که اقدام درست را انجام دهید، چطور آن محصول را بخرید؟ در خبرنامه ها عوض شوید؟ یا آن را به اشتراک بگذارید؟

4.در شبکه های اجتماعی مختلف (اینستاگرام، توییتر، فیس بوک، پینترست، لینکدین، و غیره) فعالیت کنید.

مردم فقط در اینترنت به دنبال چیزهای جدید نیستند تا بخوانند، و اگر این کار را بکنند، هیچ تضمینی وجود ندارد که در میان میلیون‌ها پست دیگر که هر روز آپلود می‌شوند، محصولات و یا خدمات شما را پیدا کنند.😮😁

شما باید محتوای خود را تقویت کنید. شما باید محتوای جدید خود را به بازار عرضه کنید مثل این که محصول جدید را به بازار عرضه خواهید کرد.

چگونه این کار را باید انجام ‌دهید؟ استراتژی‌های مختلفی وجود دارند، و استراتژی که برای شما بهتر عمل می‌کند، راهبردی است که مخاطبین شما را تحت تاثیر قرار می دهد.

آیا مخاطبین شما زمان زیادی را صرف رسانه‌های اجتماعی می‌کنند؟ محتوای جدید خود را در اینستاگرام، فیس بوک و توییتر ارتقا دهید، مقاله تان را pinnable کنید و آن‌ها را در پینترست به اشتراک بگذارید.

یک تصویر الهام‌بخش را در اینستاگرام همراه با یک لینک به محتوای خود قرار دهید. آیا محتوای جدید شما چیزی است که برای اعضای فروم ها جذاب باشد؟ در بحث ها شرکت کنید و به محتوای خود لینک دهید.

 

5.محتوای خود را به بخش های کوچک تقسیم کنید.

اتم‌ها قطعات کوچکی هستند که یک کل بزرگ‌تر را تشکیل می‌دهند. محتوای اتومایزد(atomized)، قطعات کوچکی از محتوا است که محتوای کلی را تشکیل می‌دهند. محتوای atomized  برای بازاریابی محتوی عالی است چرا که انتشار آن آسان است. هر قطعه از محتوا دارای احتمال خاصی است که به اشتراک گذاشته شود.

در مورد تولید محتوا در سایت  یکی از مهم‌ترین روش‌ها برای دیده شدن استفاده از کلمات کلیدی و رعایت اصول سئو در تولید محتوا است. دقت کنید که موتورهای جستجو می‌تواند محتوای شما را پیدا کند و شما هم می توانید محتوای خود را با کلمات کلیدی که دارای رتبه‌های بالا و سطح بالایی از جستجو هستند، بهینه کنید.

از تگ های متا برای کمک به موتورهای جستجو برای پیدا کردن آسان تر صفحات شما استفاده کنید و تصاویر خود را علامتگذاری کنید تا در جستجوهای تصویر ظاهر شوند.

 

برنامه ریزی برای تولید محتوا: توضیح کوتاه 6 مرحله ای

    1.  موضوع  را مشخص کنید (سر تیتر H1).
    2. موضوعات فرعی خود را مشخص کنید (H2 و تگ های H5/6).
    3. متن محتوایی که مشخص کرده‌اید را بنویسید.
    4. محتوای خود را سه بار  بخوانید!
    5. المان‌های گرافیکی خود را طراحی کنید.
    6. یکCTA ایجاد کنید. (کال تو اکشن : درخواست برای یک عکس العمل از جانب خواننده ها که شامل : مثلا درج کامنت، درج شماره تماس برای مشاوره، به اشتراک گذاری مقاله و .. می شود)
    7. لینک های داخلی ایجاد کنید.
    8. محتوا را بر روی شبکه های اجتماعی منتشر کنید.
    9. محتوای خود را در خبرنامه منتشر کنید.
    10. منتشر، منتشر، منتشر کنید!!

6.نتایج محتوای خود را اندازه گیری کنید (با گوگل آنالیز و گوگل وبمستر)

شما برای تولید محتوا پول خرج می‌کنید. یعنی انتظار دارید که از سرمایه‌گذاری خود نتیجه بگیرید.

 اندازه‌گیری نتایج محتوای شما پس از ایجاد و گذاشتن آن سخت نیست. کافی است از ابزار بسیار کارآمدی که گوگل وبمستر و گوگل آنالیز در اختیار شما قرار می دهد، استفاده کنید.

 

اما محتوای عالی چیست و بازاریابی محتوا چطور به شما کمک می کند؟!

اگر شما تا به امروز برای برطرف کردن نیاز خود بر روی یک سایت و گرفتن خدمات به جایی رفتید و تنها متن مقاله آن را خوانده اید (یا حتی بدون این که بخوانید و اطلاعات مورد نظرتان را بدست بیاورید، از سایت خارج شده اید)  قطعاً با بازاریابی خوبی مواجه نبوده اید. محتوایی عالی است که تمام آن چه مد نظر مشتری و یا مخاطب می باشد را برای او توضیح بدهد و در آخر  آن کار شما را به فروش برساند. در یک محتوای عالی مجموعه عملیات بازاریابی و بازارسازی همراه با برنامه ریزی دقیق و اصول مشتری مداری به صورت مناسب و حرفه ای به مشتریان و مخاطبین ارائه گردیده و موجب جذب و جلب نظر آن ها می گردد.

سعی کنید در تمام مراحل بازاریابی محتوا با مشتریان و مخاطبین خود ارتباط مستقیم داشته باشید و از آن ها پیرامون محتوای مورد علاقه شان مشاوره بگیرید. امیدواریم مقاله امروز ما در حوزه بازاریابی محتوا توانسته باشد پاسخ مناسبی به برخی از سؤالات شما پیرامون بازاریابی محتوا ارائه نماید. از اینکه همراه با ما هستید سپاس گزاریم.

در صورتی که شما نیاز به  خدمات برنامه ریزی و اجرا بازاریابی محتوا داشته باشید. با ما تماس بگیرید. 

 

برچسب‌ها:
دیدگاه‌ها
  • 2 دیدگاه فرستاده شده است
  • دیدگاه خودتان را بنویسید

شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید
درخواست تماس شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما جهت راهنمایی تماس بگیرند
logo-samandehi

مفتخریم به شفافیت در ارایه خدمات به شما

logo-samandehi
اطلاعات بیشتر