سئو در تولید محتوا یکی از مواردی است که به موفقیت فرآیند تولید محتوا موفق توسط شما کمک می کند! بسیاری از شرکت های تولید محتوا به این باورند که سئو در تولید محتوا به دور یک فرآیند میچرخد که عبارت است از درج کلمات کلیدی در برچسب صفحه و بدنه خود متن. این باور به قوت خود باقی است، هر چند که امروزه کیفیت و ارتباط سئو در تولید محتوا بیشتر از ذکر چند کلمه کلیدی در عنوان و یا برچسب در نظر گرفته می شود.
طبق مطالعه اخیر عوامل رتبهبندی عمومی در گوگل، عوامل موثر در رتبه بندی محتوای شما چیزی بیشتر از تعداد کلمات، کلمات کلیدی در بدنه متن، توضیحات عنوان، یا برچسب H۱ است. از آنجا که سازمانها به طور طبیعی بر روی هنر سئو متمرکز هستند، آنها هنر نوشتن را فراموش میکنند.
اصول کلی سئو در تولید محتوا
موفقیت حقیقی برای رتبهبندی موتور جستجو زمانی رخ میدهد که هم هنر سئو و هم هنر نوشتن با هم ترکیب میشوند. هیچ یک از آنها نمیتوانند به تنهایی باعث موفقیت شوند. این مفهوم به آن سادگی که بسیاری از شرکت های تولید محتوا آن را ارائه می دهند، نیست. نویسندگان یا در یک رشته ی تخصصی دستی بر قلم دارند، یا برای دیجیتال مارکتینگ آموزش میبینند. بسیاری از شرکتها یکی یا دیگری را دارند؛ اما این دو مولفه همراه هم ارزش پیدا میکنند.
بیایید تکرار کنیم که سئو در تولید محتوا یک الزام برای هر گونه نوشتن آنلاین، به خصوص از دیدگاه کلید واژه است و باید به درستی آن کلمات کلیدی را برای صفحات، محتوای محصولات و سایر پستها استفاده کرد. استراتژی تولید محتوا بیشتر از تحقیق کلید واژه و پر کردن جاهای خالی با محتوا است؛ استراتژی همچنین باید بر ایجاد محتوای باکیفیت نظارت داشته باشد.
مخاطبین میتوانند صدای مقتدرانه یک محصول را بلافاصله تشخیص دهند و حتی یک صدای تقلبی را سریعتر تشخیص می دهند. با توجه به این موضوع، در اینجا ۴۷ نکته مهم برای سئو در تولید محتوا اشاره خواهیم کرد که برای هر نوع شرکتی، از طراحان نرمافزار بیلیون دلاری گرفته تا تولید کنندگان هر محصول محلی موثر است. تمرکز بر روی هنر نوشتن مهم است. به این ترتیب به طور طبیعی منجر به ایجاد محتوای با کیفیتی می شود که موتورهای جستجو نیاز دارند!
تحقیق کلمات کلیدی برای رعایت سئو در تولید محتوا
به هر حال شما قصد دارید مطالب را در سایت خود منتشر کنید. پس بهتر است زمانی را صرف کنید تا مطمئن شوید که گوگل به تلاشهای شما توجه میکند. مشخص کنید کدام کلمات و عبارت کلیدی هستند که افراد به دنبال آن میگردند (همینطور میزان رقابت را نیز بررسی کنید) و یک برنامه ی مشخص برای کلمات کلیدی سایت بسازید.
1- اول از همه دنبال هدف تولید محتوا و کلمه کلیدی مناسب باشید!
نوشته شما باید قبل از این که تاثیری روی مخاطب داشته باشد باید در موتور های جستجو پیدا شود. مهم نیست که الگوریتم های امتیاز دهی به نوشته ها در گوگل چقدر هوشمند میشوند، الگوریتم های موتور جستجو نمیتوانند بهترین کیفیت را در یک قطعه از نوشتن تشخیص دهند؛ اما اگر کلمات کلیدی وجود داشته باشند، شما فرصت این را خواهید داشت که دیده شوید.
استفاده از یک کلمه کلیدی باعث می شود موضوع مقاله شما متمرکز و حول یک موضوع مشخص باشد. الگوریتم های هوشمند گوگل هم در واقع همیشه کاربر را در نظر می گیرند. با رعایت این نکته می توانید محتوای با کیفیت تری را ارائه دهید و این یعنی گوگل هم به شما اعتبار بیشتری می دهد.
از ابزارهای مناسب برای ردیابی موقعیت کلمات استفاده کنید. SEMrushیکی از ابزارهای مناسب است که شما می توانید از آن استفاده کنید.
۲. برای رعایت سئو در تولید محتوا به یافتن کلیدواژه مناسب مانند یک هنر نگاه کنید.
هزاران کلیدواژه جستجو شده در دسترس وجود دارد؛ تحقیق، کشف و آزمایش کنید تا آنچه که برای شما بهتر عمل میکند را بیابید. این فرآیند را دوره ای انجام دهید؛ پیشنهاد می کنیم زمان های جستجو را در بخشهای سه ماه تنظیم کنید و در ابتدای هر سیکل تحقیق کلمه کلیدی جدید را انجام دهید. صنایع تغییر می کنند و کلمات کلیدی جدید سریعتر از آنچه که شما میدانید رایج می شوند. بنابراین به روز رسانی مقالات سایت (یا نگارش موارد جدید مطابق با لیست کلمات کلیدی جدید) کمک زیادی به پیشرفت سایت شما می کند.
۳. برای موفقیت سئو در تولید محتوا رقابت برای کلمات کلیدی را مطالعه کنید.
ابزارهای مختلفی برای یافتن میزان رقابت کلمات کلیدی در دسترس هستند. (یکی از بهترین ها kwfinder است) توجه داشته باشید که تنها از کلمات کلیدی استفاده کنید. نوشتههای واقعی رقبای خود را مطالعه نکنید. هنگامی که این کار را انجام دهید، همانند آن ها عمل می کنید و برای ایجاد هر نوشته ی اصیل با مشکل مواجه خواهید شد.
کلمات کلیدی – نه محتوای فعلی- رقبای خود را مطالعه کنید. یک محتوای بدون رقیب و نو ایجاد کنید و مطمئن باشید که این روش موثر است.
۴. از 1 یا 2 کلمات کلیدی برای هر صفحه یا وبلاگ (به جز صفحه اصلی) استفاده کنید.
همیشه بر روی عبارات وسیعتر برای صفحات “والد” اصلی و عبارت وسیع برای صفحات “فرزند” تمرکز کنید. هر صفحه از سایت شما باید تنها برای یک کلمه کلیدی (یا فرزند و والد) بهینه شود. استفاده از کلمه ی کلیدی یکسان در تعداد صفحات متعدد به سئو سایت شما آسیب می زند. زیرا چندین صفحه را برای تنها یک مفهوم بهینه می کنید. (با یک کلمه کلیدی در چند صفحه در گوگل نمایش داده می شوید و خودتان رقیب خودتان می شوید!)
۵. از کلمات کلیدی در هر جایی که پراهمیت است استفاده کنید.
برای ارسال سیگنالهای قوی از سئو در تولید محتوا، استفاده از کلید واژه در موارد زیر مهم است:
- برچسب عنوان
- لینک های داخلی در محتوا
- Alt attribute تصاویر
- برچسب های سرتیتر (حداقل یک تیتر H1 داشته باشید)
- توضیحات متا
۶. از بولد و شماره های بالت در جاهای ممکن استفاده کنید.
گوگل به این موارد توجه میکند، از جمله در زمانی که ویژگی snippet را ارائه میدهد. بنابراین دقت کنید که در صورت امکان از کلمات کلیدی به صورت بولد و شماره های بالت دار هم استفاده کنید.
۷. برچسب عنوان: مهمترین عنصر برای سئو در تولید محتوا
دقت کنید که کلیدواژه هدف شما بخشی از برچسب عنوان، به طور ایدهآل در ابتدای آن است. همچنین به یاد داشته باشید که برچسب عنوان باید در حدود ۶۰ کاراکتر باشد، بنابراین زمان زیادی را در این زمینه به عنوان خلق محتوای واقعی خود در نظر بگیرید.
برای عنوان صفحه اصلی، سه مورد از مهمترین کلمات کلیدی که کسب و کار یا وب سایت را توصیف میکنند را استفاده کنید. همیشه در مورد داستانسرایی فکر کنید. آن را ساده نگه دارید. به زبان مخاطب هدف خود صحبت کنید.
اصول سئو در انتخاب کلمه ی کلیدی
۸. اضافه کردن کلمات کلیدی مرتبط
فقط به این فکر نکنید که تعداد کلمات کلیدی را در متن زیاد کنید! اگر شما بخوبی تحقیقات کلید واژه را انجام داده باشید، لیستی از کلمات کلیدی مرتبط به معنایی به موضوعی که می خواهید بنویسید در اختیار خواهید داشت. واژههای کلیدی مرتبط را به طور طبیعی در محتوای خود درج کنید.
۹. از کلیدواژه های هدف خود در توضیحات متا استفاده کنید.
گوگل اظهار می کند که از توصیف متا به عنوان یک عامل رتبهبندی استفاده نمیکند. با این حال، اگر کسی به دنبال کلمه کلیدی یا عبارت هدف باشد، آن کلمات به صورت بولد خواهند بود.
کلمات بولد شده چشمها را به خود جذب میکند و ممکن است فرد جستجوگر را اغوا کند تا به جای اسکرول کردن، روی آن کلیک کند. توضیحات متای متن نوشته شده را مثل یک متن تبلیغاتی بنویسید.
اصول سئو در تولید محتوا : هنر و روتین نوشتن
۱۰. با علاقه بنویسید، عاقلانه ویرایش کنید.
شما باید یک حالتی ایجاد کنید تا کلمات به شیوهای طبیعی جریان یابند که هم خوانندگان و هم موتورهای جستجو به دنبال آن هستند.
راهحل برای همه ساده است: در مورد نوشتن نگران باشید و قبل از تفکر مطلب خود را آماده کنید. عجیب به نظر میرسد؟ امتحان کنید. سپس زمانی که کاملا تمرکز کرده اید ویرایش کنید.
۱۱. بنویسید. دوباره بنویسید و بعد دوباره بنویسید تا وقتی که همه چیز درست باشد.
همه چیز در مورد یک روتین و یک فرآیند است. همانطور که ویلیام زینسر در “بنویسید تا یاد بگیرید” میگوید: ” فقط با استفاده مکرر از فرآیند – نوشتن و بازنویسی و شکل دادن – میتوانیم یک نتیجه ساده و واضح را ایجاد کنیم.”
۱۲. نمای کلی و برنامه ریزی
برای ذهن راحتتر است که فکر کند و یک موتور جستجو در تکههای بزرگ بخواند، و در واقع آن تکههای بریده را به صورت متصل ببینید. بیشتر مردم طبیعتا میخواهند در جریانی از سبک خودآگاه بنویسند، اما این مانند نوشتن رمان نیست؛ هدف ما نوشتن برای یک کسبوکار و موفقیت در کسب و کار است.
عناوین را سازماندهی (برای موفقیت سئو در تولید محتوا ) و شکافها را پر کنید. گاهی اوقات این عناوین از متن اهمیت بیشتری دارند. این تیترها را ایجاد کنید، افکار را فریاد بزنید، و کلمات برای حمایت از آن فریادها به کار ببرید.
۱۳. جمله به جمله بنویسید.
صفحات Word یا گوگل را برای پیشنویس اولیه به صورت landscape تنظیم کنید و جمله به جمله بنویسید. هر پاراگراف را تا زمانی که اولین دوره ویرایش خود را انجام دهید، ننویسید.
جملات یک سطری، ذهن را تازه نگه میدارند. زمانی که ویرایش را شروع میکنید، آنها به شما کمک خواهند کرد. برای هر جمله کوتاه فکر کنید (مثل یک توییت ۱۴۰ کاراکتر) و نوشتن کوتاه و مختصر را در آغوش بگیرید.
۱۴. به صورت روزانه بنویسید.
ماهیچه وقتی رشد میکند که ورودی بیپایان همراه با استراحت قانونمند داشته باشد ،ذهن شما نیز همین گونه کار میکند، آن را در آغوش بگیرید. به صورت روزانه بنویسید تا ماهیچههای نوشتن را تمرین دهید، و پس از آن کمی استراحت کنید. هرگز رشد ماهیچهها را متوقف نکنید.
۱۵. اینترنت وای فای خود را خاموش کنید.
این روش ساده باعث میشود در محل تمرکز کنید و ذهن از پاسخ دادن به هر چیزی که در محدوده تمرکز شما نیست، آسوده باشد. حواسپرتی تمرکز شما را بر روی نوشتن از بین خواهد برد. عوامل حواسپرتی را نادیده بگیرید.
16. انتظار برای الهام شدن را متوقف کنید.
این کار بیفایده است. چیزی به نام الهام وجود ندارد مگر اینکه دوست داشته باشید به جای نوشتن صحبت کنید. نویسندگان حقیقی هر روز مینویسند و آن را سبک زندگی میسازند که به توسعه “هنر” کمک میکند و تمرین میکند و نظم میگیرد. کلمات به راحتی بعد از تمرین و نظم، بهتر و راحتتر جاری میشوند. هیچ چیز بدون تمرین اتفاق نمیافتد.
17.سئو در تولید محتوا : سعی کنید به صورت دست نویس بنویسید.
در اتوبوس، تاکسی، وسط جلسات، و غیره دست نویسی کنید. آن را امتحان کنید و قبل از تایپ کردن آن نکات را بررسی کنید.
18.در مورد چیزی که دوست دارید بنویسید.
برای اینکه واقعا مهارت یک نوشتن کلمات را درک کنید، نوشتن در موضوعی را در آغوش بگیرید که شما را خوشحال میکند، بدون در نظر گرفتن این که این کار شما را به پول می رساند. هر چه بیشتر بنویسید، بهتر خواهید شد.
19 . سئو در تولید محتوا : به صورت روزانه سوال بپرسید.
از دوستان، خانواده، همسر، فرزند و یا هر کس دیگری به طور پیوسته سوال کنید. هر چه بیشتر یاد بگیرید، بیشتر میتوانید به خوانندگان (چشمانداز احتمالی کسبوکار)، بدون توجه به صنعت خود، کمک کنید.
سوالات، نکات برجسته یادگیری هستند. بگذارید مردم حرف بزنند. به 80/20 فکر کنید – بگذارید دیگران ۸۰ درصد از زمان گوش دادن شما صحبت کنند و ۲۰ درصد دیگر زمان را صحبت کنید. برای نوشتن شما یک روز از شما سپاسگزاری خواهد شد.
20. سئو در تولید محتوا : مخاطبین خود را بشناسید و برای آنها بنویسید.
به یاد داشته باشید که صدا و سبک تان را حفظ کنید. و این روشی است که ما باید خود را از میلیونها دیگر از نویسندگان محتوا منحصر به فرد کنیم.
21.در آخرین مهلت بهتر کار می کنید؟
برای برخی افراد، فشار آخرین مهلت منجر به خلاقیت شخص میشود. اگر این برای شما صادق است، مدیران پروژه ای داشته باشید تا تاریخهای مقرر خود را افزایش دهند.
22.مانند یک روزنامهنگار فکر کنید.
5 سوال چه کسی، چه چیزی، چه زمانی، چه مکانی، چرا و از همه مهمتر، چطور را بپرسید. سئو در تولید محتوا مشتری بستگی به این موارد دارد.
23.تمام 5 سوال و چطور را در یک بند ننویسید.
انجام این کار نه تنها در هم ریختگی را به خواننده نشان میدهد، بلکه موتورهای جستجو میتوانند این را به عنوان هرزنامه و اشباع کلیدواژه ها ببینند. بگونه ای بنویسید که جریان طبیعی است.
24. سئو در تولید محتوا : در مورد مشکلات کاربر تولید محتوا کنید.
همیشه بپرسید که مشکل چیست و چطور من به روشنی یک راهحل برای این مشکل ارائه میکنم. از همه مهمتر بپرسید ، آیا خوانندگان به شما اهمیت میدهند؟ این کار به شما کمک میکند تا صدایتان را قابلاعتماد و معتبر نگه دارید و موتورهای جستجو و خوانندگان را خوشحال نگه دارید.
مطالب نوشتاری که مشکلات و مسائل مشتریان را حل میکند یک روش مطمئن برای اطمینان از موفقیت تلاشهای شما برای تولید محتوا بر اساس سئو است. افراد تمایل دارند که محتواهایی را به اشتراک بگذارند که مفید باشند و دسترسی به محتوا را افزایش دهند.
هرچه افراد بیشتری محتوای شما را بخوانند، گوگل بیشتر راضی خواهد بود.
25. سئو در تولید محتوا : تنها به ظاهر اتکا نکنید.
هم چنین سعی کنید از حواس دیگر، از قبیل بو، صدا، لمس و مزه استفاده کنید. سعی کنید در هر نوع محتوایی که ایجاد میکنید، از هر پنج حس استفاده کنید.
26.هنگام نوشتن، مانند یک دوربین فکر کنید.
از مناظر هوایی، نزدیک، وسط، و پشت صحنه موضوع، ورودی فراهم کنید. بگذارید حضار لحظهای را تجربه کنند و فقط در مورد آن مطالعه نکنند.
27.پروژههای بلند را به بخشهای کوتاه تقسیم کنید.
همه تیترها را اول بنویسید( به یاد داشته باشید که برای رعایت اصول سئو در تولید محتوا از کلمات کلیدی هدف در آنها استفاده کنید) و هر قسمت را پر کنید.
این کار را اگر شما یک محتوای ۲۵۰۰ کلمهای را در زمینه هر نوشتن، یا ۷۵۰ کلمه ای برای یک مشتری که در مورد جنبههای فنی یک محصول بحث میکند، انجام دهید.
28.همیشه یک پایان در ذهن خود داشته باشید.
دانستن اینکه محتوای شما به کجا هدایت خواهد شد باعث حفظ تمرکز می شود، و به شما کمک میکند که بیشتر به هدف نهایی از اغلب متن های آنلاین دست یابید.
29.برای رعایت سئو در تولید محتوا قواعد و املای کلمات را بررسی کنید.
نام و مقاله دارای اشتباه املایی به سرعت اعتبار خود را از دست میدهد. محتوای خود را با دستور زبان مرتب کنید تا مقاله شما اعتبار خود را از دست ندهد. بعد از اینکه اشتباهات املائی و دستور زبان را چک کردید، دوباره چک کنید.
30.به اعتبار برندتان به عنوان یک کلیدواژه برای سئو فکر کنید.
بدون اعتبار، شما هر شانسی برای جلب توجه مخاطبین خود را از دست خواهید داد. اگر حقایق غلط را منتشر کنید اوضاع بدتر میشود. زمان اضافه را برای تحقیق و بررسی در نظر بگیرید.
31.با قانون ۱۰ ثانیه در ذهن ویرایش کنید.
این برای هر پاراگراف، به خصوص برای پاراگراف اول و توضیحات متا کاربرد دارد. شما میخواهید فورا توجه خواننده را جلب کنید و آن را حفظ کنید.همچنین فکر کنید که آیا این مقاله ارزش گفت و گوی بیشتر را دارد؟ اگر اینطور است، و شما CTAs مناسب را در یک مقاله دارید، این میتواند به جذب مخاطبان کمک کند.
اصول سئو در تولید محتوا : فرم دهی به مطلب
32.پاراگراف ها و جملات قدرتمند بنویسید.
قویترین کلمات باید شروع و به یک جمله پایان دهند. قویترین جملات باید در پایان و شروع یک پاراگراف ظاهر شوند. این کار به حفظ مواد آهسته تر در وسط یک جمله کمک میکند و مهمترین فکر قبل از خواننده است.
33.در مورد وضوح صدا بسیار مشتاق باشید.
نوشتن تمیز نشاندهنده یک طرز فکر روشن است چیزی که مردم و مشتریان نیاز دارند.
34.نوشتن را بدون درهم ریختگی ادامه دهید.
نوشتن را ساده نگه دارید. مستقیما حرفی که میخواهید را بگویید. همه کلمات بیفایده را دور بیاندازید. جملات خود را به سادهترین شکل بیان کنید.
35.سئو در تولید محتوا : از به کاربردن صفات و قیدهای اضافی بر حذر باشید!
اگر فعل یا اسم نمیتواند توضیحات کافی را ارائه دهد، فعل یا اسم به اندازه کافی قوی نیست. سعی کنید به جای استفاده از صفات زیاد از اسم و فعل های قوی برای بیان مطلب استفاده کنید.
36. سئو در تولید محتوا : از انواع جملات طولانی و کوتاه استفاده کنید.
انواع مختلفی از جملات به شما کمک میکنند تا یک ریتم را خلق کنید و مطمئن باشید که خوانندگان از این موضوع لذت میبرند.
37. سئو در تولید محتوا : پاراگراف های کوتاه به ذهن اجازه نفس کشیدن می دهد.
اغلب از پاراگرافهای کوتاه استفاده کنید. فاصله بین پاراگرافها از نظر روانشناسی انرژی کمتری برای خواندن ایجاد میکند، این انرژی مورد انتظار را برای فروش یا مشاوره ذخیره کنید.
38. سئو در تولید محتوا : همیشه از افعال موثر استفاده کنید.
بدون افعال موثر، ذهن تغییر میکند و سرگردان میشود. شما مخاطبین یا مشتریان خود را از دست میدهید.
اصول سئو در تولید محتوا: ترفندهای محبوب
39. سئو در تولید محتوا : یک تبلت برای نوشتن ایدهها همراه خود داشته باشید.
اگر به دست نویس خوانا فکر میکنید، یک تبلت برای نوشتن ایدهها به همراه داشته باشید تا بتوانید ایده هایتان را در سریع ترین زمان ممکن بنویسید.
40.برای مشتریان: به 80/20 برای جذب اولیه فکر کنید.
روی ۲۰ درصد از نوشتههای خود تمرکز کنید که ۸۰ درصد از نتایج فروش را تولید خواهد کرد. اما چطور باید این کار را انجام داد؟
پاسخ ساده است؛ همیشه یک استراتژی تولید محتوا را برای محصولات نهایی شروع کنید. این امر ارزش را نشان میدهد و باعث کمک به کلید واژه هایی شما می شود که میخواهید آنها را رتبه دهی کنید.
بررسی گوگل آنالیز و وبمستر برای رعایت سئو در تولید محتوا
تولید محتوا با سئو به این صورت نیست که بنویسید و فراموش کنید. نباید تنها محتوای خود را منتشر کنید و آن را راها کنید. در واقع، شما باید به طور منظم محتوای خود را با استفاده از Google Analytics کنترل کنید.
براساس دادههای جمعآوریشده در SEMrush، زمان روی سایت، بانس ریت و صفحات بازدیده شده توسط یک کاربر به اندازه و حتی بیشتر از چگالی کلمه کلیدی مهم هستند. ( گوگل وبمستر هم ابزار مناسبی برای آنالیز کلمات کلیدی و نرخ کلیک آن ها است)
اگر سایت شما بانس ریت بالایی داشته باشد به این معنی است که بازدید کنندگان در سایت شما باقی نمیمانند. احتمالا به این دلیل که صفحه شما اطلاعات خوبی را در اختیار آنها قرار نمیدهد. اگر بانس ریت شما بالا باشد، احتمال زیادی وجود دارد که صفحه شما برای کلمات کلیدی مناسب بهینه نشده است.
باید بگوییم که چیزهای غیر مرتبط زیادی وجود دارد که میتواند باعث افزایش شدید بانس ریت شما شود. پاپ آپ های زیاد، کند بودن صفحات، تبلیغات آزاردهنده و یا طراحی نامناسب میتواند باعث شود بازدیدکنندگان سایت شما را سریعا ترک کنند. تولید محتوا با سئو خوب تنها در مورد نوشتن کلمات در صفحه شما نیست، بلکه در مورد این است که بازدیدکنندگان آن را چگونه می بینند. اگر طراحی شما نامناسب باشد، هیچکس مطلب شما را نمی خواند.
بهینهسازی محتوای وب سایت خود را تغییر دهید. اگر شما از وردپرس به عنوان پلتفرم بلاگ نویسی استفاده میکنید، تعداد زیادی پلاگین های رایگان وجود دارد که شما میتوانید از آن ها استفاده کنید. Yoast و Shareaholic از ابزارهای کاربردی هستند که می توانید از آن ها استفاده کنید.
در مورد چیزی که مردم به آن اهمیت میدهند بنویسید.
پیش از این که برای انجام تولید محتوا با سئو تصمیم بگیرید، این سوال را از خودتان بپرسید: چه کسی به نوشته شما اهمیت میدهد؟
اغلب نویسندگان بدون هیچ دلیل واقعی و بدون هیچ استراتژی تولید محتوا ، فقط مقالات را می نویسند! آنها فراموش میکنند که انسانها نیاز دارند که این مطالب را بخوانند. شما برای الگوریتمهای گوگل نمی نویسید، شما برای مردم مینویسید!
زمانی که در حال نوشتن هستید باید همیشه به دنبال ارائه چیزهای ارزش به مخاطبین باشید.
_چه چیزی میتوانید به آنها بگویید که هیچکس دیگری نمیتواند؟
_چه خدمتی میتوانید به آن ها ارائه کنید؟
_چه دانشی را میتوانید با آن ها به اشتراک بگذارید که در جاهای دیگر پیدا نمی شود؟
_ چطور می توانید این اطلاعات را به شکل مناسب و دلنشین (مثلا اینفوگرافی های جذاب. مثلا توضیحات روان و .. به مشتریان ارائه دهید)
هیچکس مثل شما کسبوکار شما را نمی شناسد. بنابراین از این شناخت برای تولید محتوا با سئو استفاده کنید.
اگر نمی توانید این کار را انجام دهید، حداقل میتوانید درباره اخبار مربوط به کسبوکار خود بحث کنید.
زمانی که شک دارید به فهرست خود از کلمات کلیدی سئو نگاه کنید و به پستهایی که میتوانید آن کلمات کلیدی را به کار ببرید فکر کنید. از مصاحبه کردن با با برخی از متخصصان نترسید. اگر به آن ها اشاره کنید و تخصص آنها را در مطلب خود تعریف کنید؛ آنها احتمالا محتوای شما را از طریق کانالهای اجتماعی به اشتراک خواهند گذاشت. به این طریق، شما میتوانید برای افزایش مخاطبین خود تلاش کنید.
اصول فنی سئو را بشناسید.
اگر سایت شما ایندکس نشده باشد، بهینهسازی همه کلید واژه های جهان به شما کمکی نخواهد کرد. به عنوان یک نویسنده، انتظار نمی رود که شما با برنامه نویسی وب و یا مسائل تخصصی مسلط باشید اما دانستن چند چیز در مورد مسائل فنی سئو میتواند باعث شود که شما یک نویسنده خوب تولید محتوا با سئو باشید.
اول از همه درک کنید که گوگل چگونه صفحات را خزش میکند و صحت لینک ها را بررسی می کند. این میتواند به شما کمک کند یک استراتژی تولید محتوا بسازید. تولید محتوا فقط نوشتن یک مطلب خوب نیست بلکه شامل نوشتن و لینک کردن مجموعه ای از آن هاست.
اگر درک خوبی از ساختار وب سایت خود داشته باشید، شما میتوانید همه کارها را موثرتر انجام دهید.
همچنین آشنایی با مسائل فنی سئو کمک می کند تا بدانید چگونه یک وب سایت را فراتر از کلیدواژه ها بهینه سازی کنید. تصاویر خود را کوچک نگاه دارید، مطمئن شوید که پنجرههای بسیار زیادی در یک صفحه خاص وجود ندارد، یا مطمئن باشید که مطالب وب سایت شما ایندکس شده اند. این ها مهارتهایی هستد که باید به عنوان یک نویسنده که تولید محتوا با سئو انجام می دهد، داشته باشید.
نتیجه گیری و نکات مهم سئو در تولید محتوا
راهحل کامل برای ایجاد محتوا که منجر به افزایش فروش و موفقیت در کسب و کار میشود نه تنها شامل مطالعات عمیق در هنر سئو در تولید محتوا است، بلکه در هنر نوشتاری نیز صدق میکند. وقتی هر دوی این هنرها ترکیب میشوند، ارگانیسمهای دیجیتال اتفاق میافتند.
اگر در مورد ارائه بیشترین ارزش برای خوانندگان تان و مشتریان خود جدی هستید، هر دوی آنها را در آغوش بگیرید، که طبیعتا مخاطبین شما به مشتریان تبدیل می شود.
همچنین به خاطر داشته باشید که اگر محتوای مطالب جذابیت داشته باشد، تنها در طول زمان مخاطبین به صورت آنلاین به مشتریان شما تبدیل خواهند شد. به سئو در تولید محتوا برای یک کسب و کار بعنوان یک جذابیت برای یک سرمایهگذاری و دارای صبر و انضباط برای انجام درست آن نگاه کنید و نتایج باید پیوسته به دست آیند.
اگر تمایل دارید برای موفقیت در کسب و کار خود محتوایی مطابق با جدیدترین اصول سئو در تولید محتوا داشته باشید و موفقیت خود را تضمین کنید با مجموعه پنتازوم در تماس باشید. این مجموعه متناسب با کسب و کار شما خدمات مختلفی به شما ارائه می دهد. همچنین شما می توانید تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی و وب سایت خود را به این مجموعه بسپارید.
برای سفارش آنلاین تولید محتوا در زمینه تولید محتوا سایت ، تولید محتوا فروشگاه اینترنتی خود و یا پشتیبانی تولید محتوا سایت خود به صورت پروژه ای یا ماهیانه می توانید با ما در تماس باشید.
امروزه بسیاری از خدمات به صورت آنلاین ارائه می شوند شما نیز برای سفارش آنلاین تولید محتوا می توانید از طریق سایت، فرم تماس با یا تماس تلفنی با کارشناس ما سفارش خود را ثبت کنید.
اگر برای تبلیغات محتوایی و تولید محتوا هوشمند نیاز به مشاوره ما داشتید، می توانید از مشاوره اولیه رایگان پنتازوم استفاده کنید. از برنامه ریزی برای موفقیت کسب و کار شما لذت می بریم.
اگر برای کسب و کار خود نیاز به خدمات و یا مشاوره در زمینه سئو در تولید محتوا دارید، با ما تماس بگیرید. شماره پشتیبانی: 09223896531
ویدئو زبان اصلی : بازاریابی محتوا