25 نکته در خصوص تبلیغات محتوایی که باید بدانید!

تبلیغات محتوایی چطور می تواند روی کسب و کار شما تاثیرگذار باشد؟ تبلیغات محتوایی تبدیل به بخش بزرگی از بازاریابی آنلاین شده است که می تواند در جذب مخاطب موثر باشد. این به معنی آن است که شرکت های بیشتری به تبلیغات محتوایی روی آورده اند و بنابراین در انبوهی از ویدئو، مطلب، اینفوگرافی و پادکست معرفی محصولات و خدمات شرکت شما دشوار تر هم شده است. بنابرای صاحب هر کسب و کار آنلاین و بازاریاب آنلاین تلاش می کند محتوای بیشتر و بهتری تهیه کند که برای بازدید کننده ها جذاب باشد.
تبلیغات محتوایی و کسب و کار چطور باید انجام شود؟
باید در نظر داشته باشید که تولید محتوا و تبلیغات پر بازده موفق محتوایی برای کسب و کار B2B و B2C متفاوت است و هر کدام چالش های مربوط به خود را دارند. با این حال این مقاله حاوی نکاتی است که در هر دو حالت می تواند به شما کمک کند. پس آماده باشید تا 25 نکته ای که برای شما باید ذکر کنیم تا تبلیغات محتوایی موفقی داشته باشید، را ذکر کنیم.
1- از محتوایی که تولید کردید، برای درگیر کردن مشتریان خود در سیکل خرید با هوشمندی استفاده کنید.
2- از شبکه های اجتماعی خود برای معرفی بیشتر محتوایی که تولید کرده اید، استفاده کنید. (معمولا اینستاگرام و تلگرام می تواند به شما کمک بیشتری کند)
3- محتوایی که تولید کرده اید را در سایت های دیگر به نمایش بگذارید.
4- بهترین نوع بازاریابی شکل بازاریابی و تبلیغات به نظر نمی رسد.! اگر بخواهید مخاطبان خود را مجبور به دیدن ارزش های خود بکنید آن ها به زودی متوجه خواهند شد.
5- پست های کوتاه را فقط برای انجام کار ارسال کنید. محتوای طولانی را با 1000+ کلمه بنویسید تا رتبه جستجو، ترافیک و ارزش خواندن برای وب سایت، بهبود پیدا کند.
6- قبل از شروع برنامه ریزی یا تولید محتوا، یک شخص خریدار را پیدا کنید. به این ترتیب شما از این که چه کسی آن را بخواند و پاسخ هایی را که می خواهید را کسب می کنید. این موضوع منجر به پیشرفت می شود.
7- سایت های صنعت محبوب را لینک بدهدید که این موضوع ترافیک و همچنین توانایی برند تجاری شخصی ایجاد می کند.
8- از سرفصل های مقدماتی اجتناب کنید و از عناوین کوتاه، ساده وبهینه سازی شده ااستفاده کنید.
9- هرگز فرصت استفاده از ایمیل در بازاریابی محتوا را از دست ندهید. 80٪ از شرکت ها گزارش داده اند که ایمیل به طور مستقیم به درآمد اصلی آن ها وابسته است.
( به یاد داشته باشید هزینه تولید محتوا در مورد هر نوع متن و محتوایی متفاوت است!)
10- نقش پست های روزانه بلاگ به صورت پراکنده نیست و در نظرسنجی Hubspot، هشتاد درصد از بازاریابان روزانه از طریق وبلاگ خود حداقل یک مشتری را جذب می کنند، در مقایسه با 57 درصد که فقط ماهانه وبلاگ نویسی می کنند.
11- محتوای خود را به اشتراک بگذارید و از اشتراک گذاری اجتماعی در کنار محتوای خود استفاده کنید. شما می توانید از یک پلاگین برای ایجاد این روند ساده استفاده کنید.
12- محتویات قدیمی را به روش جدیدی بازسازی کنید تا محتوا را به کاربرانی که ممکن است آن را ندیده باشند، نشان دهید. Lee Odden، مدیر عامل شرکت TopRank Marketing می گوید: “در نهایت، محتوای لایسنس شده باید سطح معینی از ارزش منحصر به فرد را برای مردم فراهم کند .”
13- سندیت محتویات خود را برای رسیدن به یک مخاطب جدید و برگشت دوباره مشتری به سایت خود، نشان دهید.

14- همیشه یک استراتژی محتوا ایجاد کنید، مؤثرترین بازاریابان محتوا احتمال بیشتری دارند که یک استراتژی مستند داشته باشند.
15- یک استراتژی مناسب برای ارتقاء محتوا ایجاد کنید. از یک چک لیست برای هر پست استفاده کنید که لیست کانال های اجتماعی و برنامه های کاربردی را که برای تبلیغ محتوای خود استفاده می کنید را نشان می دهد.
16- همیشه یک طرح برای ساخت مخاطبان خود داشته باشید. از ابزارهای بازاریابی محتوا، زمانی استفاده کنید که به شما کمک کند که به طور مرتب رشد کنید.
17- با لینک دادن به مطالب و یا نقل قول از سایت ها در بازاریابی محتوا، به مرجع با نفوذ اشاره کنید. سپس از طریق اعلان های اجتماعی، از طریق ایمیل، یا با یک ابزار مانند ContentMarketer.io، آنها را مطلع سازید.
18- گاهی اوقات بهترین نوع بازاریابی محتوا، از طریق ایمیل یا نامه واقعی است. تقریبا 70٪ کارت ها در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شوند، و در عوض 23٪ ارجاع می دهند. این یک چیز ساده است، اما برای کسب و کار یک برگ برنده است.
19- یک محتوای تک برگی را تولید نکنید. قطعات مختلف و چند برگی را تکرار کنید. یک نمونه عالی از این سریال 100000 دلاری نیل پاتل است.
20- به یاد داشته باشید از اصول اساسی بهینه سازی استفاده کنید تا تمام محتوای شما در هر کانالی، احتمال بیشتری برای تولید منجر به فروش برای تیم شما داشته باشد.
21- توجهتان را به تحلیل مطالب داشته باشید، بنابراین می توانید از موضوعات و محتواهای محبوب تر که در ترافیک به سایت شما وارد شده اند، را پیگیری کنید.
22- محتوای مورد علاقه نیز مهم است، اما به یاد داشته باشید که شامل مطالب همیشه پر بازدید است که ماه به ماه، سال به سال ترافیک آن ادامه خواهد یافت.

23- هنگام تولید محتوا، صرف نظر از نوع یا کانال، همیشه مخاطبان خود را متمرکز کنید. بری کلارک، بنیانگذار CopyBlogger می گوید: “در مورد داشتن یک وبلاگ بزرگ تمرکز نکنید. “تمرکز بر ایجاد یک وبلاگ باشدکه برای خوانندگان شما عالی است.”
24- در تبلیغات محتوایی صمیمی صحبت کنید و بنویسید مانند اینکه درست با یک دوست مکالمه داشته باشید. مخاطبان شما به احتمال زیاد ا با محتوائی رتباط برقرار کردند که به صورت ماهانه است. در سطح خود صحبت کنید شما کتابی نیستید…
25- شما نمیتوانید همیشه یک جور بنویسید وباید شرایط، تأثیرات و زمان های مختلف برای نوشتن را امتحان کنید. شرایطی را که برای خلاقیت شما مفید است، پیدا کنید.
توصیه نهایی پنتازوم
آیا خود شما نیاز به راهنمایی در تبلیغات محتوایی دارید تا بازاریابی محتوا آسان تر شود؟ با ما در تماس باشید!
شماره پشتیبانی : 09223896531
ارسال پیام در تلگرام (برای لینک مستقیم تلگرام فیلترشکن را روشن کنید)
دیدگاهتان را بنویسید