سفارش تبلیغات محتوایی و 23 نکته مهم!

با تبلیغات محتوایی می توانید فروش بیشتر را تجربه کنید. البته تولید محتوا برای هر جایی بابد متناسب با همان فضا انجام شود. مثلا در سایت نیازمند تولید محتوا متنی و بهینه سازی سئو دارید. اما در اینستاگرام نیازمند تولید ریلزهای جذاب هستید تا بیشتر بفروشید و برندسازی کنید. برای مشاوره رایگان تبلیغات محتوایی شماره خود را در کادر زیر وارد کنید. با شما تماس می گیریم:
تبلیغات محتوایی

تبلیغات محتوایی چطور می تواند روی کسب و کار شما تاثیرگذار باشد؟ تبلیغات محتوایی تبدیل به بخش بزرگی از بازاریابی آنلاین شده است که می تواند در جذب مخاطب موثر باشد. این به معنی آن است که شرکت های بیشتری به تبلیغات محتوایی روی آورده اند و بنابراین در انبوهی از ویدئو، مطلب، اینفوگرافی و پادکست معرفی محصولات و خدمات شرکت شما سخت تر هم شده است. بنابرای صاحب هر کسب و کار آنلاین و بازاریاب آنلاین تلاش می کند محتوای بیشتر و بهتری تهیه کند که برای بازدید کننده ها جذاب باشد. همه ی  کسب و کارها هم به همین دلیل سفارش تولید محتوا می دهند! که بتوانند مشتریان بیشتری جذب کنند.

تبلیغات محتوایی چیست و چطور باید انجام شود؟

تولید محتوا و تبلیغات پر بازده موفق محتوایی برای هر نوع کسب و کاری و هر نوع فضایی (مثلا سایت، اینستاگرام و… ) یا نوع فعالیت کسب و کار مثلا B2B و B2C متفاوت است. هر کدام از این مدل های تولید محتوا چالش های مربوط به خود را دارند. با این حال این مقاله تبلیغات محتوایی پنتازوم حاوی نکاتی است که در همه حال  می تواند به شما کمک کند. پس آماده باشید تا 25 نکته ای برای تبلیغات محتوایی پربازده را آموزش ببینید.

تبلیغات محتوایی
تبلیغات محتوایی

1-  از محتوایی که تولید کردید، برای درگیر کردن مشتریان خود در سیکل خرید با هوشمندی استفاده کنید. مثلا اگر شما یک فروشگاه آنلاین پوشاک دارید، می توانید یک مقاله به همراه عکس های خوب در مورد نحوه ی ست کردن لباس های مختلف بنویسید و هر جا که لازم شد، به دسته بندی که در سایت دارید، لینک بدهید.

2-  از شبکه های اجتماعی خود برای معرفی بیشتر محتوایی که تولید کرده اید، استفاده کنید. (معمولا اینستاگرام و تلگرام می تواند به شما کمک بیشتری کند).

3- محتوایی که تولید کرده اید را در هر جایی که فکر می کنید امکانش هست به اشتراک بگذارید! مثلا ما در پنتازوم برای همه ی مشتریانی که خدمات سئو سایت از ما می گیرند محتوای سایت را در پینترست، فیسبوک، شبکه اجتماعی ایکس (همان توییتر سابق خودمان) و در تلگرام هم منتشر می کنیم.

4-  بهترین نوع بازاریابی شکل بازاریابی و تبلیغات به نظر نمی رسد.! اگر بخواهید مخاطبان خود را مجبور به دیدن ارزش های خود کنید آن ها به زودی متوجه خواهند شد. به جای آن سعی کنید با داستان سرایی و سرگرم کردن فالوئرها اول از همه توجه آن ها را جلب کنید.

5- برای سایت خود محتوای طولانی را با 1000+ کلمه بنویسید تا  رتبه جستجو، ترافیک و ارزش خواندن برای وب سایت، بهبود پیدا کند.

6- قبل از شروع برنامه ریزی یا تولید محتوا، کیورد ریسرچ حرفه ای انجام بدهید. به این ترتیب می دانید که برای چه هدفی تولید محتوا می کنید و مخاطبی که به این صفحه می رسد چه هدفی را دنبال می کند.

7- در محتوای خود به سایت های قوی و معتبر هم حوزه خود لینک بدهید و از این موضوع نترسید! این کار کمک می کند گوگل راحت تر حوزه کاری سایت شما را تشخیص بدهد.

8- از عنوان های جذاب و بهینه سازی شده استفاده کنید. با استفاده از تیترنویسی می توانید ترافیک سایت خود را بالا ببرید.

9- هرگز فرصت استفاده از ایمیل در بازاریابی محتوا را از دست ندهید.

10- نقش پست های روزانه بلاگ  را افزایش فروش دست کم نگیرید.

11- محتوای خود را به اشتراک بگذارید و از اشتراک گذاری اجتماعی در کنار محتوای خود استفاده کنید. اگر سایت شما وردپرسی است می توانید از پلاگین های به اشتراک گذاری مطلب استفاده کنید تا همان زمان که گزینه انتشار را می زنید، لینک محتوا در شبکه های اجتماعی شما منتشر شود.

12- مطالب قدیمی سایت را به روش جدیدی بازنویسی کنید. بازبینی متن، اضافه کردن جدول، اضافه کردن اینفوگرافی و متن همه روش هایی هستند که به بروزرسانی مطلب و رنک گرفتن آن کمک می کنند.

13- برای تولید محتوا دنبال سلیقه مخاطب باشید. همیشه کامنت های مطالب را پاسخ بدهید و با کاربران تعامل ایجاد کنید.

قیف بازاریابی در تبلیغات محتوایی
قیف بازاریابی در تبلیغات محتوایی

14- همیشه یک استراتژی محتوا داشته باشید و سپس شروع به تولید محتوا کنید.

15- یک استراتژی مناسب برای ارتقاء محتوا ایجاد کنید. می توانید از یک چک لیست برای بروزرسانی محتوای هر پست استفاده کنید.

16- همیشه ایده های جدید برای افزایش مخاطب خود داشته باشید. از ابزارهای بازاریابی محتوا، زمانی استفاده کنید که  به شما کمک کند که به طور مرتب رشد کنید.

17- یادتان باشد با لینک دادن به مطالب و یا نقل قول از سایت ها در بازاریابی محتوا، اعتبار سایت خود را بالا می برید.

18- گاهی اوقات بهترین نوع بازاریابی محتوا، از طریق ایمیل یا نامه واقعی است.

19- به یاد داشته باشید از اصول اساسی بهینه سازی استفاده کنید تا تمام محتوای شما در هر کانالی، با احتمال بیشتری برای شما مشتری جذب کند. اصولا برای رسیده به صفحه اول گوگل باید بر اساس سئو تولید محتوا کنید.

20- بعد از تولید محتوا کار شما تمام نشده است. از ابزارهای آنالیز محتوا (برای سایت گوگل وبمستر و گوگل آنالیتیکس و برای اینستاگرام از ابزار تحلیلی خود اینستاگرام) استفاده کنید تا در ادامه محتوا را بر اساس رفتار کاربران تبلیغات محتوایی داشته باشید.

21- هنگام تولید محتوا، صرف نظر از نوع یا کانال، همیشه روی مخاطبان خود را متمرکز کنید. بری کلارک، بنیانگذار CopyBlogger می گوید: “در مورد داشتن یک وبلاگ بزرگ تمرکز نکنید. “تمرکز شما باید بر ایجاد یک وبلاگ باشدکه برای خوانندگان شما عالی و کاربردی است.”

22-  در تبلیغات محتوایی صمیمی صحبت کنید و بنویسید درست مثل وقتی که می خواهید با یک دوست یا آشنا صحبت کنید. مخاطبان شما به احتمال زیاد ا با محتوائی رتباط برقرار می کنند که با لحن صمیمی نوشته شده است.

23- شما نمیتوانید همیشه یک جور بنویسید یا یک مدل تولید محتوا کنید. بایدبر اساس شرایط و ترندها تولید محتوا کنید.

2 پاسخ

  1. سلام وقت بخیر
    آیا از هوش مصنوعی میتونیم در تبلیغات محتوامون استفاده کنیم؟ آیا دیگه اون روش های قدیمی رو بزاریم کنار یا هنوز ازشون استفاده کنیم؟

    1. سلام هوش مصنوعی واقعا فوق العاده ست. ایده میده. برنامه میده. محتوا میده. موضوع مهم اینه که ما ازش چی درخواست کنیم. اگه یه پرامپت کلی بدیم انتظار داشته باشیم یه مقاله یا سناریو خوب برای اینستاگراممون بده این منطقی نیست. ولی اگه ازش استفاده کنیم بهش خط بدیم و خودمون مسلط باشیم و آموزشش بدیم، بهترین کارمند ماست!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *