استراتژی کسب و کار 2022
Rate this post

سال 2021 سال تحول سریع در همه صنایع بود. در سالی پر از تغییر، استراتژی هایی وجود دارد که به سال جدید راه پیدا کرده اند که شما و کسب و کارتان باید مراقب آنها باشید. در این مطلب از پنتازوم، رهبران کسب و کار و کارآفرینان، استراتژی کسب و کار 2022 و روش هایی که برای کسب و کار کوچک و تازه شان مفید بوده است را برای سال پیش رو به اشتراک می گذارند.

در این مقاله، 10 استراتژی رشد کسب و کار کوچک که کارآفرینان توصیه می کنند و برای هدایت کسب و کار خود در مسیر درست در حالی که وارد سال 2022 شده ایم اهمیت دارد، آورده شده است. در ادامه همراه ما باشید. 😁✔

عرضه محصولات جدید تامین کنندگان در استراتژی کسب و کار 2022

توزیع‌کنندگان و کسب‌وکارهای سراسر کشور با تداوم همه‌گیری کووید-19 و اختلالات اقتصادی متعاقب آن، با مسائل زنجیره تامین سروکار داشتند. در سال 2022، کسب و کارها باید از کمبودهای موجود در زنجیره تامین آگاه باشند و با همکاری مشترک با تامین کنندگان خود، از چالش های تولید و حمل و نقل پیشی بگیرند.

آموزش به مشتری ها درباره پارادایم های جدید

مهم است که مشتریان و شرکای خود را در مورد تغییراتی که برای سود بهتر کسب و کارتان ایجاد می کنید، آگاه کنید.

لری کید، رئیس و مدیر عامل hire، گفت: « اگر تغییراتی ایجاد نشد، ممکن است زمان بررسی گزینه‌های دیگر فرا رسیده باشد.»

کید میگوید: «شرکت ما در کسب و کار استعداد است و کاملا متوجه هستیم که سبد استعدادها به مقدار زیادی تغییر کرده‌است. ما با شرکای مشتریانمان در حال کار هستیم تا شیوه‌های مدیریتی جدید، پکیج‌های جبران خسارت افزایش یافته و جنبه‌های دیگر استخدام و ابقا را به آنها آموزش دهیم.»

استراتژی کسب و کار 2022
استراتژی کسب و کار 2022

خلاق بودن در فرصت های فروش و بازاریابی در استراتژی کسب و کار 2022

Joe Shamess، مالک Flags of Valor گفت: «چشم انداز بازاریابی دیجیتال به دلیل ازدحام و قوانین در حال تحول به طور فزاینده ای چالش برانگیز شده است.

او گفت: «این موضوع بسیاری از شرکت‌های دیجیتالی سنتی را مجبور می‌کند تا کانال‌های فروش و استراتژی‌های بازاریابی دیگر را کشف کنند.

شیمس میگوید که برای کاهش این چالش‌ها، شرکت او با گسترش کانال ملی خرده فروشی محصولات منتخب و توسعه کانال فروش شرکت آمازون برای کاتالوگ کامل محصولات، در حال خلاقتر شدن در روش‌های فروش خود است.

استراتژی کسب و کار 2022
استراتژی کسب و کار 2022

صاحبان مشاغل کوچک اکنون می توانند فریلنسرهای (کارکنان آزاد) متخصص بیشتری را برای انجام وظایف، بدون نیاز به پرداختن به هزینه های استخدام و آموزش که اغلب با استخدام یک کارمند تمام وقت مرتبط است، برای پروژه های خود انتخاب کنند.

Eden Cheng، یکی از بنیانگذاران PeopleFinderFree

گسترش آنلاین کسب و کار در استراتژی کسب و کار 2022

فیل استرازولا، بنیانگذار Select Software Reviews، توضیح داد که کسب‌وکارهای کوچک باید هنگام فروش خود را تطبیق دهند و «عاقل و عملگرا» باشند، زیرا مشتریان همچنان به خرید آنلاین و تلفنی علاقه دارند.

استراتژی های سئو ویدئو

آموختن استراتژی های سئو ویدیو برای کسب رتبه های بالاتر در موتورهای جست و جو = 😎

با افزایش ویدیوهای زنده (live video) در پلتفرم هایی مانند TikTok و Instagram، بازاریابی ویدیویی به بخشی جدایی ناپذیر از یک استراتژی بازاریابی موفق تبدیل شده است. تخمین زده می شود که تا سال 2022، ویدیوها 82 درصد از کل ترافیک مصرف کننده ها را تشکیل می دهند. لزلی گیلمور، بازاریابی در ServisBOT می‌گوید به همین دلیل سئو ویدیو باید در سال 2022 اولویت اصلی کسب‌وکارها باشد.

گیلمور توضیح داد: «کسب‌وکارهای کوچکی که ویدیوهای کوتاه را در وب‌سایت خود پست می‌کنند، ترافیک ارگانیک بیشتری را از موتورهای جستجو مشاهده خواهند کرد. با ادامه رشد TikTok، الگوریتم‌های موتورهای جستجو به مقالات و پست‌هایی که شامل ویدیوهای کوتاه هستند تغییر خواهند کرد. ویدیوهای کوتاه از TikTok و YouTube حتی ممکن است به نقطه اصلی جستجوهای «how to» تبدیل شوند.

مرتبط بخوانید: سئو در تولید محتوا

استراتژی کسب و کار 2022
استراتژی کسب و کار 2022

بکارگیری بازاریابی مشارکتی برای دستیابی به مخاطبان بیشتر

تایلر مارتین، موسس و مربی کسب‌وکار معتبر در Think Tyler، توضیح میدهد که بازاریابی مشارکتی یک همکاری استراتژیک است که به شما و شرکت شریکتان فرصتی می‌دهد تا با هم به مخاطبان بیشتری دست پیدا کنید.

مارتین میگوید: «همکاری با یک شرکت دیگر می تواند به توسعه ابتکارات بازاریابی بهتری کمک کند که به نفع هر دو طرف باشد. اگر مشتریان هدف شما مشابه هستند، می توانید منابع خود را برای بهبود تکنیک های بازاریابی خود، ایجاد برندهای تجاری و گسترش دسترسی به مخاطبان خود جمع آوری کنید.»

مارتین پیشنهاد می کند که با اقلام یا خدمات رایگان یک شرکت که با خرید از شرکت دیگری ارائه می شود، شروع کنید.

مارتین میگوید: «به عنوان مثال، اگر مصرف‌کننده‌ای محصولی را از شما خریداری کند، می‌توانید یک کوپن تخفیف تهیه کنید که از آن برای خرید محصولاتی با تخفیف، از شریک تجاری شما، استفاده کند. همچنین برندسازی مشترک یک محصول یا پروژه می تواند قدرت بازاریابی هر دو شرکت را افزایش دهد.

استخدام بیشتر کارمندان مستقل در استراتژی کسب و کار 2022

تعداد کارکنان مستقل (gig workers)، فریلنسرها و پیمانکاران در چند سال اخیر به طور تصاعدی افزایش یافته است و آن ها بخش بزرگی از کارگران را در بازار فعلی تشکیل می دهند. ادن چنگ، یکی از بنیانگذاران PeopleFinderFree، می گوید این سهم از بازار کار در سال 2022 به رشد خود ادامه خواهد داد.

چنگ گفت: «صاحبان کسب‌وکارهای کوچک اکنون می‌توانند کارکنان آزاد، مستقل و متخصص بیشتری را برای انجام وظایف بدون نیاز به پرداختن به هزینه‌های استخدام و آموزش که اغلب با استخدام کارمند تمام وقت مرتبط است، بیاورند. در محیط اقتصادی امروز چابک بودن بسیار پر اهمیت است به همین علت افزایش دورکاری و پیمانکارانی که مستقل و ماهر هستند، کلید رشد و موفقیت تجارت در حرکت رو به جلو خواهند بود.»

استراتژی کسب و کار 2022
استراتژی کسب و کار 2022

کار کردن با میکرو اینفلوئنسرها

Anton Giuroiu، معمار و موسس Homesthetics.net گفت: «در حالی که مشاغل کوچک ممکن است در رقابت با مشاغل بزرگتر برای کار با اینفلوئنسرهای آنلاین باشند، همکاری با میکرو اینفلوئنسرها گزینه ای است که باید در نظر گرفته شود.»

گیرویو توضیح داد: «از آنجایی که بازاریابی اینفلوئنسر بیش از هر زمان دیگری محبوب‌تر می‌شود، میکرو اینفلوئنسرها بهترین گزینه برای کسب‌وکارهای کوچک خواهند بود، زیرا هزینه زیادی ندارند و برای همکاری با مشاغل کوچک نیز آماده‌تر هستند. برای دستیابی به مخاطبان خاص، با کمک چند نفر از این تأثیرگذاران کوچک به کسب و کار شما، رشد بیشتر در سال 2022 یک اتفاق غیرممکن نخواهد بود.»

مرتبط بخوانید: پرسونال برندینگ چیست؟

اولویت گذاشتن فرهنگ شرکت در استراتژی کسب و کار 2022

در طول پاندمی، کسب‌وکارها با استعفاهای بزرگی سر و کار داشته‌اند، زیرا کارگران با نرخ‌های بی‌سابقه‌ای شغل خود را ترک کردند. Amanda Ma، مدیر عامل گروه بازاریابی نوآور، توضیح داد که یکی از دلایل این امر این است که مردم تعاریف خود را از آنچه که تعادل بین کار و زندگی سالم در نظر می گیرند و آنچه در فرهنگ شرکت می خواهند تغییر می دهند.

آماندا ما میگوید: «پاندمی (همه‌گیری) کرونا، موجب تغییر نحوه‌ی مشارکت افراد در زمینه کاریشان شده است. چه این تغییر، جابه‌جایی به ایالتی دیگر برای سکونت ارزانتر باشد یا نرفتن به دفتر کار بطور روزانه و به صورت دورکاری کار کردن. نمایندگی ما، مدل کاری کارکنان حضوریمان را به دورکاری و سپس ترکیبی (حضوری-دورکاری) تغییر داد. ما طی مطالعه‌ و نظرسنجی‌ای، مناسب‌ترین مدل کاری شرکت را از کارکنانمان پرسیدیم.»

او افزود: «همه راه حل ها یکی نیستند و فرهنگ بخشی از آن است.» یک عامل بزرگ برای کارمندان، علاوه بر حقوق و مزایا، فرهنگ است، بنابراین یک استراتژی فرهنگی نیز باید وجود داشته باشد.»

حتما بخوانید: مدیریت سایت پزشکی
در بحث پیرامون این مقاله شرکت کنید
فرستادن دیدگاه
0 دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید