تولید محتوای تصویری چه کمکی به بازاریابی و فروش من می کند؟! آیا محتوای متنی شما کاربران را به اندازه کافی درگیر نمی کند؟!
این مشکل به این دلیل است که بدون تصاویر کلمات به تنهایی نمی توانند با کاربران ارتباط برقرار کنند.
این یک واقعیت است که ارتباطات تصویری روش موثری برای بازاریاب ها است تا افراد بیشتری را به خود جذب کنند.
استفاده از تصاویر و یا سایر رسانه ها در محتوای متنی باعث می شود تا کاربران ارتباط قوی تری برقرار کرده و شانس بازگشت دوباره آن ها به وب سایتتان را افزایش دهد.
بازاریابی تولید محتوای تصویری به شما کمک می کند تا بتوانید میزان فروش خود را افزایش دهید.
[lwptoc numeration=”none”]
تعرفه ها را ببینید : تولید محتوا و مدیریت سایت
بازاریابی تولید محتوای تصویری چیست؟
بازاریابی محتوای تصویری را به صورت ساده می توانیم اینطور تعریف کنیم که نوعی بازاریابی با محتوای تصویری مانند عکس ها و فیلم ها می باشد. اما عمیق ترین تعریف این است که چگونه باید از تصاویر برای ارائه پیام روشن و خاص به مخاطبین خود استفاده کنید تا آن ها را تشویق به انجام خرید کنید.
تولید محتوای تصویری می تواند در شکل های مختلفی مثل اینفوگرافیک ها، تصاویر محصولات شما، لوگو و اسلاید، اسکرین شات، تصاویر و ویدیو ارائه شوند.
چرا محتوای تصویری در بازاریابی مهم است؟
دلایل زیر می توانند به شما نشان دهند که چرا باید از محتوای تصویری برای بازاریابی و افزایش فروش استفاده کنید. آماری برای اثبات اهیمت بازاریابی محتوای تصویری وجود دارد:
بازاریابی محتوای تصویری می تواند کسب و کار شما را واقعا بزرگ کند…
انواع تولید محتوای تصویری
می توانید اسکرین شات بگیرید و با استفاده از کادرها، دایره و متن مراحل را بهتر توضیح دهید.
3. اینفوگرافیک ها : زمانی که محتوای شما فرآیند پیچیده ای را توضیح می دهد و یا آماری را به اطلاع کار می رساند، اینفوگرافیک ها بهترین ابزار برای تولید محتوای تصویری هستند.
همچنین زمانی که شما اینفوگرافیک طراحی می کنید به این معنی است که می توانید تصاویر اورجینال ایجاد کنید که کاربر شما نمی تواند در جای دیگری آن را پیدا کند.
بنابراین اینفوگرافیک ها به شما کمک می کنند تا کاربران بیشتری را در سایت و یا حتی شبکه های اجتماعی به خود جذب کنید. اگر می خواهید حرفه ای تر عمل کنید می توانید از اینفوگرافیک های انیمیشنی و یا تعاملی برای افزایش تاثیرگذاری بر روی مخاطب استفاده کنید.
4. GIF ها در تولید محتوای تصویری : می توانید برای برقرای ارتباط قوی تر با کاربر از گیف ها استفاده کنید. این گیف ها باعث می شود تا کاربر با شما احساس راحتی داشته باشد.
5. ویدیوها : تحقیقات نشان می دهد که 54 درصد از کاربران دوست دارند ویدیوهای بیشتری از صاحبان کسب و کارها مشاهده کنند. شما دوست ندارید مخاطبین خود را از دست بدهید درست است؟
ویدیوها یکی از انواع تولید محتوا تصویری است که بیشترین قدرت را در درگیری کاربران دارد و کسب و کار شما را می تواند به طور قابل توجهی گسترش دهد.
مانند همه انواع محتواهای بصری، ویدیوهای اورجینال بهترین گزینه هستند. اما شما می توانید از ویدیوهای موجود که با کسب و کار شما مرتبط هستند نیز استفاده کنید. فقط به خاطر داشته باشید که اعتبار خود را حفظ کنید.
6.موشن گرافیکی : شاید این نوع از تولید محتوا برای شما ناآشنا باشد و بخواهید بدانید که موشن گرافی چیست ؟ برای پاسخ به این سوال می توان گفت که نوعی از فیلم سازی است که برای تولید آن از گرافیک متحرک استفاده می شود. موشن گرافی تلفیقی از هنر گرافیک و فیلم سازی می باشد که برای انتقال متحوا و پیام استفاده می شود. طرح موشن گرافیک، پیامی را انتقال می دهد که تصاویر ساکن هیچگاه نمی تواند آن را به مخاطب انتقال دهند.
با انواع محتواهای تصویری و اهمیت آن ها آشنا شدید. حالا می توانید اقدام کنید و محتواهای تصویری جذاب برای کسب و کار خود ایجاد کنید. این کار نه تنها باعث می شود تا مخاطبان شما را به عنوان منبعی از محتوای جذاب بشناسند بلکه می تواند بر میزان فروش شما نیز تاثیر مثبتی داشته باشد.
برای مشاوره رایگان برای تولید محتوا همین الان می توانید با کارشناسان پنتازوم تماس بگیرید.