روش های فروش موفق در اینترنت : معرفی 15 روش فوق العاده!

روش های فروش

روش های فروش موفق در اینترنت قطعا چیزی است که برای موفقیت کسب و کار خود به آن احتیاج دارید! امروزه اینترنت در بخش های مختلفی از زندگی ما جای روش های سنتی را گرفته است ، بسیاری از افراد و شرکت های بزرگ اقدام به فروش محصولات و یا ارائه خدمات خود در بستر اینترنت می پردازند ، اما برای موفق بودن باید روش های فروش مختلف و اصولی را به کار برد تا علاوه بر جذب مشتری بیشتر ، از آنها مشتری وفادار ساخت و در نتیجه فروش موفق محصولات مختلف را در اینترنت داشته باشیم. شما با به کارگیری درست این روش ها افزایش چشم گیر درآمد را خواهید داشت به طوری که حتی در خواب نیز درآمد شما متوقف نخواهد شد.

روش های فروش موفق در اینترنت چیست؟

اگر شما هم یک فروشگاه آنلاین ، یک پیج فروش یا یک کانال تلگرامی برای فروش محصولات خود داشته و دوست دارید از روش های موفق فروش در اینترنت آگاه شوید پس با پنتازوم همراه باشید ، در این مقاله ما به بررسی و معرفی 15 روش فوق العاده در اینترنت پرداخته ایم.

روش های فروش

روش های فروش

1- راه اندازی یک وب سایت کارآمد

یکی از روش های فروش محصولات در اینترنت ، راه اندازی یک سایت حرفه ای و کارآمد است که نقش یک ویترین فروشگاه را در فضای مجازی ایفا می کند . می توان گفت آینده کسب و کار شما بستگی زیادی به وب سایت شما دارد پس برای طراحی وب سایت از متخصصان و طراحان حرفه ای استفاده کنید. فرقی نمی کند در چه حوزه ای فعالیت دارید طراحی سایت در پنتازوم با توجه به نیازمندی شما صورت می گیرد. 

2- نگاه ها را به محصولات خود جذب کنید

معرفی محصولات با تمام ویژگی ها به همراه تصاویر واضح برای هر فروشگاهی مهم و الزامی است . محصولات باید در معرض دید کاربر قرار بگیرند و تمامی اطلاعات مورد نیاز کاربر از محصول درج شود به طوریکه که توجه را جلب کرده و فرد را ترغیب به خرید محصولات و استفاده از خدمات شما کند.

 

این مطلب را از دست ندهید!  تیتر جذاب تبلیغاتی : 14 نکته مهم برای افزایش فروش!

3- استفاده از شبکه های اجتماعی و انجمن های اینترنتی

یکی از بهترین روش های فروش موفق در اینترنت استفاده از شبکه های اجتماعی و انجمن های اینترنتی مختلف نظیر توییر ، فیسبوک ، اینستاگرام و … است به دلیل اینکه این شبکه های اجتماعی کاربران زیادی دارند و روزانه به تعداد آنها افزوده می شود بهترین بستر برای معرفی محصولات و برندتان به افراد مختلف است.

4- فعالیت در تالارهای گفتگو و اهمیت دادن به سوالات مشتریان

بسیاری از افراد نمی دانند که برای برطرف شدن نیازشان کدام محصول جوابگو آنها است ، به همین دلیل همیشه در تالارهای گفتگو فعال باشید ، به سوالت پاسخ دهید و با کاربران به بحث و گفتگو بپردازید. هم چنین بعد از فروش محصولات بسیاری از مشتریان سوالاتی در پیرامون کالای خریداری شده خواهند داشت سعی کنید به تمام سوالات مشتریان در زیر پست های شبکه های اجتماعی و یا سایت خود پاسخ دهید . همیشه به یاد داشته باشید که یک مشتری راضی حکم یک بازاریاب رایگان را خواهد داشت و به دنبال خود مشتریان دیگری را خواهد آورد.

روش های فروش

روش های فروش

5- پیشنهاد های ویژه برای روش های فروش بهتر

تمامی کاربران از تخفیف و پیشنهادهای ویژه خوشحال می شوند و فروشگاه هایی که به صورت دوره ای برای محصولات خود تخفیفات ویژه قرار می دهند را مورد بازدید قرار می دهند و اقدام به خرید محصولات می کنند ، از طرفی این روش یکی از روش های فروش موفق است که علاوه بر فروش بشتر محصولات موجب تبدیل کاربران به بازایاب نیز می شود و به دوستان شان خواهند گفت که فروشگاه شما پیشنهادهای خوبی ارائه داده است.

 

 

6- ارسال خبرنامه ایمیلی

به طور منظم به کاربران قدیمی و جدید خود پیشنهادهایی جذاب در قالب یک خبرنامه ایمیل کنید ، این موضوع موجب می شود تا دوباره افراد ترغیب به خرید محصولات شما شوند و با این کار خود را همیشه در یاد آنها می اندازید.

7- همکاری با کسب و کارهای مرتبط

در بستر اینترنت بسیاری از کسب و کارهای مرتبط با کسب و کارتان به فعالیت می پردازند و مشتریان زیادی نیز دارند این همکاران را بیابید و از آنها بخواهید تا محصولات و خدمات شما را نیز به مشتریان شان معرفی نمایند و شما هم متقابلا این کار را انجام دهید این یکی از روش های فروش موفق در اینترنت است که موجب افزایش دو چندان تبلیغات و بازاریابی شما می شود.

محصولات مرتبط : آموزش کسب درآمد میلیونی از منزل!

8- بالا بودن سرعت بارگذاری وب سایت تان

اگر یک فروشگاه آنلاین برای فروش انواع محصولات و خدمات دارید حتما سرعت بارگذاری سایت خود را تست کنید چرا که بسیاری از کاربران زمانی که سرعت بالا آمدن یک فروشگاه کم باشد در همان ثانیه های اول از ماندن در سایت منصرف شده و به فروشگاه دیگری سر میزنند.

9- واکنشگرا بودن سایت فروشگاهی

یکی دیگر از مواردی که مدیران و طراحان سایت باید به آن اهمیت دهند طراحی سایت به شکل واکنشگرا یا ریسپانسیو (responsive) می باشد یعتی سایت فروشگاهی شما با ابعاد و رزولوشن دستگاههای گوناگون نظیر گوشی های هوشمند، تبلت و یا نمایشگرهای بزرگ سازگاری داشته و بر روی این دستگاه ها قابل مشاهده باشد . همان طور که می دانید اکثر کاربران بستر اینترنت از طریق گوشی های هوشمند به فروشگاه های اینترنی سر زده و خرید می کنند.

10 – ارائه ندادن محتوای بیهوده و بی کیفیت

یکی از راه های موفقیت در رسانه های اجتماعی ارائه دادن محتوا و مطالب خوب و متناسب با نیاز کاربران است . سعی داشته باشید همواره محتواهای متنوع نظیر محتوای متنی ، تصویری (پادکست های خاص) ، کتاب های الکترونیکی و .. از محصولات خود را تهیه کنید.

روش های فروش

روش های فروش

 

این مطلب را از دست ندهید!  دیجیتال مارکتینگ در دوران کرونا!

11- به روز بودن محتواها

محتواهایی که در سایت فروشگاهی ، پیج فروش اینستاگرام و کانال های تلگرامی خود قرار می دهید همواره باید به روز باشد و ارزش افزوده ای به مشتری ارائه کنند برای مثال قیمت کالاها به روز باشد و براساس نوسات بازار به صورت همه روزه بررسی شده و تغییر داده شوند.  اگر شما نیاز به خدمات تولید محتوای سایت خود را دشته باشید می توانید تولید محتوا را به پنتازوم بسپارید .

12- اهمیت دادن به سئو سایت

یکی از مهم ترین روش های فروش در اینترنت توجه به سئو سایت است که تاثیر برزگی در رونق کسب و کار اینترنتی شما خواهد داشت . کلمات کلیدی که مردم آنها را جستجو می کنند را در محتواهای سایت فروشگاهی خود استفاده کنید این امر سبب می شود تا سایت شما در رتبه های بالای جستجو قرار بگیرد و در نتیجه مشتری بیشتری را جذب خواهید کرد.

13- خواستار نظر کاربران باشید

در پایین صفحه معرفی محصولات خود یک نظر سنجی را اضافه کنید و از طریق آن نظرات کاربران را در رابطه با محصول جویا شوید ، در سایت های فروشگاهی معمولا امکان ستاره دادن بین 1 تا 5 ستاره به محصول ارائه ‌شده توسط کاربران وجود دارد . از این نظر سنجی های می توانید در شبکه های اجتماعی خود نیز استفاده کنید و حتی کاربران نظرات خود را به صورت متنی برای شما ارسال کنند که مزیت هایی را با خود به همراه دارد : 1- افزایش دانش شما نسبت به کاربران و مشتریان خود 2- در صورتی که نظر کاربران در مورد محصول شما خوب و مساعد باشد سبب اعتماد بیشتر دیگر کاربران به محصول و فروش آن می شود.

 

این مطلب را از دست ندهید!  10 روش برای هدایت مشتری به فروشگاه اینترنتی شما

14- ساخت ویدیو جهت معرفی محصول

مشاهده ویدیو و کلیپ تصویری وقت و زمان کمتری از کاربران می گیرد و هم چنین شما می توانید محصولات خود را به همراه ویژگی هایش به خوبی نمایش دهید. طبق آمار رسمی آپارات متوسط بازدید روزانه ویدئو توسط کاربران از 6000 نمایش، به 7.5 میلیون افزایش پیدا کرده است از این رو ساخت ویدیو را می توان یکی از روش های فروش بیشتر در بستر اینترنت دانست.

محصولات مرتبط : دانلود کتاب آموزش اینستاگرامی

15- فراهم کردن ساده ترین راه خرید

پس از اینکه کاربر با محصول شما آشنا شد و قصد خرید را داشت باید ساده ترین راه خرید را برای او فراهم کرد . در سایت فروشگاهی خود در صفحه معرفی محصول یک کلید با عنوان “افزودن به سبد کالا” را اضافه کنید تا مشتری بدون صرف انرژی و زمان اضافی خرید خود را به سرعت انجام دهد.

دیدگاه‌ها
  • دیدگاهی فرستاده نشده است
  • دیدگاه خودتان را بنویسید

شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید
درخواست تماس شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما جهت راهنمایی تماس بگیرند
logo-samandehi

مفتخریم به شفافیت در ارایه خدمات به شما

تمامی خدمات ما با جزئیات تعهدات به شما ارائه می شود. در صورتی که خدمات مورد نیاز شما در قالب بسته های یا خدمات پیشنهادی پنتازوم نباشد، در قالب قرارداد های مشخص سطح تعهدات ما به شما مشخص می گردد.

اطلاعات بیشتر