پست برای اینستاگرام

پست برای اینستاگرام : [نکات مهم برای افزایش فالوور!]

امتیازدهی

طراحی پست برای اینستاگرام  اینستاگرام یکی از هیجان انگیزترین شبکه های اجتماعی است که می تواند به برندسازی برای کسب و کار شما کمک کند.

این شبکه اجتماعی بر اساس تصاویر و ویدیوها می باشد و به سرعت در حال رشد است. در این مطلب 16 نکته ضروری گفتیم که باید برای طراحی پست در اینستاگرام و توسعه کسب و کارتان در نظر داشته باشید. با پنتازوم همراه باشید :

 

1.یک شخصیت ایجاد کنید!

شما باید یک صفحه جداگانه (منظور مجزا از صفحه شخصی خودتان است) برای کسب و کارتان در اینستاگرام ایجاد کنید که محتوای پست های آن مرتبط با کسب و کارتان باشد. در قسمت بیو پروفایل خود کسب و کارتان را توضیح دهید. اگر یک وب سایت دارید لینک آن را وارد کنید.

می توانید لینک تماس در شبکه های اجتماعی دیگر مانند واتساپ، تلگرام و … را در قسمت بیو وارد کنید. (فقط اجازه دارید یک لینک وارد کنید. به کمک برخی از لینک سازها می توانید در یک صفحه لینک تمامی صفحات اجتماعی خود را وارد کنید و در نهایت به همین صفحه در اینستاگرام لینک بدهید.)

استفاده از هشتگ های مرتبط با کسب و کارتان در بیو اختیاری است، چون این ها در نتایج جستجوی اینستاگرام در نظر گرفته نمی شوند.

 

پیشنهاد ویژه : ادمین اینستاگرام استخدام کنید!

 

2.لینک به شبکه های اجتماعی دیگر

شما می توانید پست های اینستاگرام را در حساب کاربری خود در شبکه های اجتماعی دیگر مانند فیسبوک، توییتر و … ارسال کنید. شما می‌ توانید این حساب‌ ها را به حساب اینستاگرام خود لینک کنید.

3. منظم پست درج کنید.

همانند سایر شبکه های اجتماعی شما باید به صورت روزانه در اینستاگرام پست بگذارید تا مطمئن شوید که فالوورهای شما می توانند به طور فعال با کسب و کارتان ارتباط برقرار کنند.

همچنین می توانید حساب اینستاگرام خود را در کانال های دیگر مانند فیسبوک و توتیتر منتشر کنید تا فالورهای بیشتری به دست آورید.

 

4. سایز مناسب پست اینستاگرام را رعایت کنید

پست هایی که در اینستاگرام به اشتراک می گذارید، باید سایز مشخصی داشته باشند. اندازه مناسب پست اینستاگرام باعث می شود تا پست های شما به طور کامل برای کاربر نمایش داده شوند.

اگر محتوای شما به صورت ناقص برای کاربر نشان داده شود، تاثیر منفی بر روی فالوورهای شما خواهد داشت و ممکن است از فالو کردن شما صرف نظر کنند.

 

پست برای اینستاگرام
اینفوگرافی پست برای اینستاگرام

5.از هشتگ ها استفاده کنید.

هشتگ ها بهترین روش برای دریافت بازدیدکننده در بخش نتایج جستجو اینستاگرام می باشد. شما نیاز دارید تا از حداکثر 10-15 هشتگ در کپشن پست های خود برای افزایش بازدید استفاده کنید.

سعی کنید از هشتگ های محبوب مرتبط با کسب و کار خود استفاده کنید. ( توجه کنید درج هشتگ در اینستاگرام محدودیت دارد. شما می توانید تا حداکثر حدود 30 هشتگ در هر پست درج کنید. اما پیشنهاد ما به شما این است که از همان 10 الی 15 عدد هشتگ مرتبط استفاده کنید. استفاده بیش از حد از هشتگ ها باعث بیشتر دیده شدن شما نمی شود!)

 

6. از تصاویر حرفه ای برای پست اینستاگرام استفاده کنید.

اینستاگرام یک رسانه بصری است و کیفیت تصاویر شما نقش مهمی در توسعه اعتبار برند شما بازی می کند.

شما می توانید یک عکاس حرفه ای را برای عکس برداری از محصولات، رویدادها یا خدمات خود استخدام کنید.

از فیلترهای مخصوص اینستاگرام برای بهتر شدن تصاویر خود استفاده کنید.

شما می توانید به پست های رقیب نگاه کنید تا درک کنید کدام فیلتر بهترین نتیجه را دارد. اندازه تصویر مربع استاندارد برای ارسال در اینستاگرام 1080*1080 پیکسل می باشد.

 

پست برای اینستاگرام
پست برای اینستاگرام

7. از کپشن های جذاب استفاده کنید.

کپشن نویسی در اینستاگرام موضوع مهم دیگری است که جهت پست برای اینستاگرام باید در نظر داشته باشید.

یک نوشته خوب در زیر پست های اینستاگرام شما تاثیر آن را بر بازدید کننده ها چند برابر خواهد کرد.

شما باید هنگام نوشتن کپشن مخاطبان خود را در نظر بگیرید. باید درباره آن ها اطلاعات لازم را کسب کنید این که اکثریت مخاطبان شما چه جنسیتی دارند؛ در چه رده سنی هستند، علایق آن ها چیست و …

شناسایی این موارد باعث می شود تا بتوانید به طور موثر تری نوشتن کپشن در اینستاگرام را انجام دهید.

شما می توانید از یک ادمین اینستاگرام برای طراحی پست ها و کپشن نویسی استفاده کنید.

 

 

8. از تگ موقعیت مکانی استفاده کنید.

اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که موقعیت جغرافیایی را به پست برای اینستاگرام خود اضافه کنید. شما می توانید از این ویژگی برای برچسب زدن مکان عکس یا یک رویداد استفاده کنید.

این ویژگی همچنین به نمایش مکان کسب و کار شما کمک می کند.

نمونه کار ببینید : نمونه طراحی بنر اینستاگرام در پنتازوم

9.فالورهای بیشتری اضافه کنید!

شما می توانید فالورهای هدف بیشتری در اینستاگرام خود با درگیر کردن آن ها به دست آورید. فالورهای رقیب خود را بررسی کنید. شما باید این افراد را فالو و لایک کنید و برای آن ها کامنت بگذارید و آن ها را در پست خود تگ کنید. با این کار می توانید فالوور بیشتری برای پست های اینستاگرام خود پیدا کنید.

 

10.تیزر بسازید.

شما می توانید پست ها یا مسابقاتی که قرار است به اشتراک بگذارید را هیجان انگیز کنید. برای این کار می توانید تیزر ایجاد کنید و از فالوورهای خود بخواهید که حدس بزنند چه اتفاقی خواهد افتاد. این تکنیک برای ایجاد یک همهمه در میان فالوورها بسیار مفید است.

 

11. پست برای اینستاگرام : زمان بندی

شما می توانید به راحتی  پست های اینستاگرام خود را با Later زمان بندی کنید. این ابزار به شما کمک می کند تا پست های خود را از دسکتاپ به اشتراک بگذارید. برای ارسال پست اینستاگرام از دسکتاپ  می توانید از این ابزار رایگان استفاده کنید.

توجه داشته باشید که تجزیه و تحلیل کنید که ارسال در چه زمان هایی بیشترین میزان دسترسی و تعامل را به دست می آورد تا بتوانید زمان بندی خود در آینده را بهینه کنید.

 

12. ویدیوها جهت پست برای اینستاگرام

اینستاگرام قابلیت به اشتراک گذاری پست های 60 ثانیه ای را فراهم کرده است. شما می توانید از این قابلیت با به اشتراک گذاری ویدیو درباره خدمات خود بهره مند شوید. ( می توانید ویدئوهای طولانی تر هم آپلود کنید این موارد در بخش آی جی تی وی IGTV اینستاگرام به نمایش گذاشته می شوند)

ویدیو ها طرافداران بیشتری دارند و به شما کمک می کند تا مخاطبین بیشتری جذب کنید!

ویدیوهای شما می تواند شامل ویدیوهای معرفی خدمات، آموزشی یا تبلیغاتی باشند. دقت کنید که کیفیت ویدیو ها خوب باشد و از نظر بصری برای فالوورهایتان جذاب باشد.

 

پست برای اینستاگرام
پست برای اینستاگرام

13. ایجاد سبک منظم در پست ها

از یک سبک برای پست های اینستاگرام استفاده کنید.

ایجاد یک سبک برای برندسازی در هر پلتفرمی بسیار مهم است. برای اینستاگرام نیز همین طور است. سبک شما باید شامل استفاده از پالت رنگ، لوگو، طراحی تصاویر،فونت استفاده شده،کپشن ها و هشتگ ها باشد.

همچنین در صورت استفاده از ویدیو ها، باید یک سبک برای آن ها نیز در نظر بگیرید.

این کار به دستیابی به یک روند مشخص در پست های شما کمک کرده و برند شما را تقویت می کند.

 

14.خلاق باشید!

اینستاگرام یک پلتفرم است که به شما کمک می کند تا برند خود را به گونه به نمایش بگذارید که مشتریان احتمالی را جذب کنید.

شما می توانید از روش های مختلف از جمله استفاده از فیلتر تصاویر، نمایش کاربرد محصول، شکلک های جذاب، اضافه کردن ویدیوها از محل کار و … به کار خود خلاقیت ببخشید.

استفاده از این روش ها باعث می شود ارتباط موثری با فالوور های خود برقرار کنید و افراد بیشتری را جذب کنید.

پست برای اینستاگرام

15. به کامنت کاربران پاسخ دهید.

برخی از فالورهای شما در کامنت گذاشتن بر روی پست های شما فعال تر هستند. برخی دیگر روی پست های خاصی نظر می دهند!

پاسخ دادن به نظرات مثبت و منفی به شما کمک خواهد کرد تا با فالورهایتان ارتباط برقرار کنید که برند شما را تقویت کرده و آن را قابل اعتماد تر می سازد.

 

16. به روز بمانید!

شما باید در مورد آخرین تغییرات اینستاگرام به روز باشد. از وبلاگ اینستاگرام برای آگاهی از ویژگی های جدید که می تواند به بازاریابی موثر شما کمک کند استفاده کنید.

با افزایش تعداد کاربرانی که از اینترنت تلفن همراه استفاده می کنند، اینستاگرام پلتفرمی است که نمی توان آن را نادیده گرفت.

این شبکه اجتماعی سطح بالایی از تعامل با برندها را فراهم می کند و به شما کمک می کند تا داستان برند خود را به شیوه ای منحصر به فرد بسازید. از این فرصت استثنایی غافل نشوید!

امیدواریم مطلب امروز ما در پنتازوم در خصوص پست برای اینستاگرام برای شما مفید واقع شده باشد. در صورتی که نیاز به طراحی پست برای صفحه اینستاگرام داشته باشید می توانید از خدمات پنتازوم استفاده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *