در تبلیغات خلاق ایده های جدید هستند که باعث جذب مشتریان می شوند. ترکیب کردن هنر عکاسی و گرافیک به همراه خلاقیت عامل موفقیت این نوع تبلیغات که در کمپین های برنامه ریزی شده نمایش داده می شوند است. تعینن هدف تبلغیات از مهم ترین گام ها در مدیریت کمپین تبلیغاتی است.
این کمپین تبلیغات خلاق مربوط به بخش تغذیه و سلامت شرکت دوپنت است که در مواد خوراکی دروازه هایی مینیاتوری ایجاد شده است. فقط تصور کنید که بسته نان، یک قالب پنیر، یک تکه ژامبون بوغلمون، یک تکه شکلات هر کدام دروازه هایی داشته باشند برای چیزی اعجاب انگیز که شما نمیدانید. استفاده از “در” در این تبلیغات به عنوان نمادی که یک دریچه را به روی مصرف کنندگان باز می کند بسیار جالب است. این تبلیغات مردم را تشویق به دقت روی محصولی که خریداری می کنند و بررسی ارزش غذایی و محتویات هر محصول می کند.
تبلیغات خلاق شرکت دوپنت
در طراحی کمپین های تبلیغاتی مطلبی که لازم است به مشتری القا شود مورد اهمیت است و سپس بر همان مبنا طراحی، عکاسی و ایده پردازی با محوریت هدف کمپین صورت می پذیرد. در این کمپین همانطور که ذکر شد، برای ارتقای سطح سلامتی مردم از آن ها درخواست می شود که روی انتخاب هایی که در حوزه غذایی دارند، دقت بیشتری کنند و ارزش غذایی و محتویات محصول را در نظر بگیرند.
4 پاسخ
جالب بود همگی 🙂
کهتر نمی توانم با این مقاله مخالفت یا موافقت کنم برای این
که معرفت مکفی درون زمینه این مقاله و بلاگ ندارم
جالب بود. ممنون
بعضی هاش واقعا خوب بود.