تولید محتوای تبلیغاتی

تولید محتوای تبلیغاتی : افزایش 100% فروش!

امتیازدهی

تولید محتوای تبلیغاتی باید به شکلی انجام شود که بتواند برای شما مخاطب جذب کند. جذب بازدید کننده ی بیشتر در نهایت به فروش بیشتر منجر می شود. البته تولید محتوای تبلیغاتی تنها محدود به سایت نمی شود. برای هر نوع تبلیغی نیاز به محتوا دارید! اما در این نوشته از پنتازوم روش هایی را توضیح می دهیم که باعث تولید محتوای بهتر در سایت و دیده شدن شما می شود. 

چطور یک محتوای تبلیغاتی خوب بنویسیم؟

مهم ترین موردی که برای نوشتن محتوای تبلیغاتی باید به شدت به آن دقت کنیم این است که متن خود را به صورت روان و قابل فهم به نگارش در بیاورید. ساده بنویسید. منظور از روان و قابل فهم این است که بتوانید با نگارش یک متن ساده خواننده و کاربر را به سمت خود جلب کنید. به همین دلیل هر چه متن شما روان‌تر و قابل فهم تر باشد کاربران و خوانندگان زیادی به سراغ متن شما خواهد رفت. 

برای روان نوشتن از کلمات ساده و قابل فهم استفاده کنید. خودتان را جای خواننده بگذارید. آیا اگر شما با جستجو به این صفحه می رسیدید، مقاله را انتها مطالعه می کردید؟

مهم ترین سوالات کاربران را در متن نوشته ی خود پاسخ بدهید.

یک محتوای کامل و بی نقص تحویل بدهید! پیش از انتشار یک بار نوشته را مرور کنید تا اشکالات ویرایشی و تایپی نداشته باشد.

داستان بگویید! با لحنی شیرین موضوع یا مشکل کاربران را روایت کنید. باید بدانید که مردم به داستان سرایی و مطالعه داستان ها علاقه بسیار زیادی دارند. شما می توانید با استفاده از داستان سرایی مخاطب خود را با محصول و خدمات خود درگیر کنید و با او قدم به قدم برای حل چالش ها و مشکلات پیش روی محصول قدم بردارید.

تولید محتوای تبلیغاتی
تولید محتوای تبلیغاتی

تولید محتوای تبلیغاتی و انواع آن

اصولا تولید محتوا راهی است برای ایجاد ارتباط! حالا ممکن است شما این ارتباط را از روش های مختلف با بازدید کننده ها ایجاد کنید. البته در عمل برای این که یک محتوای خوب تولید کنیم، از ترکیب روش های مختلف کمک می گیریم.

محتوای تبلیغاتی انواع مختلفی دارد.

  1. مقاله و نوشته های تبلیغاتی (که می توانند شامل آموزش در حوزه شما هم باشند)
  2. موشن گرافیک و فیلم و تیزر تبلیغاتی
  3. تصاویر و بنر های تبلیغاتی
  4. پادکست های تبلیغاتی

تولید محتوای تبلیغاتی : خصوصیات یک محتوای خوب چیست؟!

1- در تولید محتوای تبلیغاتی مخاطب را در نظر داشته باشید. ابتدا نیاز مخاطبان صنف خود را بسنجید. کلمات کلیدی مرتبط با حوزه فعالیت خودتان را بررسی کنید و در نهایت اقدام به تولید محتوای مفید کنید.

2- یک برنامه موفق تولید محتوای تبلیغاتی باید به طور مستمر اجرا شود. بنابراین نظم یک فاکتور مهم در حصول نتیجه دلخواه است.

3- در صورتی که برای سایت تولید محتوا می کنید سئو در تولید محتوا یک پارامتر بسیار مهم است. تولید محتوا مبتنی بر سئو در واقع رعایت نکات و ترفند هایی است که باعث می شود شما در گوگل دیده شوید.

تولید محتوای تبلیغاتی برای فروشگاه های اینترنتی

اگر شما صاحب یک فروشگاه اینترنتی هستید باید دو بخش مهم را تولید محتوا سایت در نظر داشته باشید:

1- تولید محتوا بخش مربوط به محصولات : محتوای محصولات باید کامل، همراه با دستورالعمل استفاده یا توضیحات تکمیلی آن محصول باشد.

2- تولید محتوا بخش وبلاگ : وبلاگ در جذب مخاطبان شما نقش کلیدی دارد. محتوای وبلاگ یک فروشگاه اینترنتی باید متناسب محصولات شما باشد و قابلیت رپورتاژ محصولات شما در آن وجود داشته باشد.

حرف پایانی

کسب و کار شما در هر حوزه ای که باشد امروز دیگر نمی توان فقط از مزایای محصول گفت. رقبا هر روز بیشتر می شوند بنابراین فروش سخت تر می شود.

شما به عنوان صاحب یک کسب و کار باید یک دلیل به مشتریان بدهید تا از شما بخرند! محصول متمایز. خدمات خوب. قیمت خوب  و… تولید محتوای تبلیغاتی به شما کمک می کند تا این وجه تمایز را نشان بدهید.

باید به جای روش هایی که فقط سعی در فروش محصول داشته باشند از جلب توجه مشتریان با ارائه اطلاعات مفید به آن ها استفاده کرد.

تولید محتوای تبلیغاتی
تولید محتوای تبلیغاتی

چند ایده برای حوزه های مختلف کاری

_ اگر شما فروشنده زعفران هستید، درج منظم خواص زعفران یا غذا هایی که می توان با این ادویه گران قیمت تهیه کرد در بین پست های تبلیغی شما یک ایده خوب است.

_ در صورتی که شما صاحب یک فروشگاه اینترنتی پوشاک باشید می توانید در بخش وبلاگ مقالات مفیدی در مورد استایل، طرز ست کردن لباس ها و روانشناسی رنگ های لباس درج کنید.

_ اگر در حوزه ی فروش لوازم ورزشی فعالیت می کنید، از ویدئوهای ورزشی مفید که می توان با وسیله های ورزشی (که شما می فروشید) انجام داد، پست درج کنید.

_ اگر کار شما فروش لوازم یدکی ماشین است، پست های مربوط به تمیر و نگهداری ماشین و متداول ترین سوالات در این زمینه درج کنید. 

هر مطالبی باید متناسب با محصولات شما تهیه شود. 

_ اگر در حوزه ی زیبایی فعالیت دارید، از ترندهای زیبایی دنیا صحبت کنید. تحلیل و بررسی چهره های مد، بازیگران و عمل های زیبایی که روی چهره ی خود انجام داده اند هم می تواند یک ایده ی خوب دیگر باشد.

_ برای حوزه ی سلامتی و تغذیه ( در صورتی که برنامه ورزشی می دهید یا فروش مکمل های بدن سازی دارید) پست های و مقالات راجع به سلامتی درج کنید. سوالات را پاسخ بدهید.

تولید محتوا یک موضوع بسیار جدی در موفقیت کسب و کار شماست. تمامی سایت های موفق از جمله دیجی کالا، علی بابا، الی گشت، تبیان، ورزش 3 و .. با استراتژی محتوایی خوب توانسته اند به موفقیت برسند.

جای شما در بین برندها خالی است! پنتازوم به شما کمک می کند.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید. هر روزی که زودتر شروع کنید، ده ها قدم جلوتر از رقبا هستید. 

برای مشاوره رایگان برای تولید محتوا یا در صورتی که نیاز به آموزش در حوزه ی تولید محتوا را دارید، همین الان می توانید با کارشناسان پنتازوم تماس حاصل بگیرید!

جدیدترین مقالات

ما را در تلگرام دنبال کنید
@pentazoom
ما را در آپارات دنبال کنید
@pentazoom
ما را در اینستاگرام دنبال کنید
@pentazoom
ما را در یوتیوب دنبال کنید
@pentazoom

مقالات مرتبط در پنتازوم

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *