تولید محتوا کلاس زبان

تولید محتوا کلاس زبان

5/5 - (12 امتیاز)

تولید محتوا کلاس زبان یکی از روش هایی است که می توانید به وسیله ی آن شاگران بیشتری برای مجموعه ی آموزشی خود جذب کنید. اما برای سفارش تولید محتوا سایت چه مواردی را باید در نظر گرفت؟ شاید هم تولید محتوا اینستاگرام برای یک کلاس زبان واجب تر است؟! با توجه به فضای رقابتی ایجاد شده میان آموزشگاه های زبان خارجی، تولید محتوا کلاس زبان نیز بسیار با اهمیت شده است. اگر شما به عنوان یک مدیر آموزشگاه می خواهید همه نکات تولید محتوا کلاس زبان و نحوه ثبت سفارش تولید محتوا را بدانید، این مطلب از پنتازوم برای شما نوشته شده است.😎

سفارش تولید محتوا کلاس زبان

گفتیم که یکی از روش های جذب زبان آموزان، تولید محتوا است. تولید محتوا کلاس زبان به مدیران آموزشگاه ها و مربیان زبان خارجی، این فرصت را می دهد که در زمانی کوتاه مخاطبان بیشتری را جذب کنند. برای سفارش تولید محتوا کلاس زبان ابتدا مشخص کنید که :

✅این محتوا را برای کجا نیاز دارید؟

_ تولید محتوا کلاس زبان برای سایت؟

_تولید محتوا کلاس زبان برای پیج اینستاگرام؟

_ تولید محتوا برای دیگر پلتفرم ها؟

✅در چه قالبی نیاز به تولید محتوا دارید؟

_ آیا نیاز به تولید محتوا متنی برای کلاس زبان خود دارید؟

_ تولید محتوا گرافیکی نیاز دارید؟

_ تولید محتوا ویدئویی نیاز دارید؟

_آیا نیاز به تولید محتوا صوتی دارد؟

تولید محتوا سایت کلاس زبان بر اساس سئو

برای توضیح ارتباط تولید محتوا سایت کلاس زبان و سئو بهتر است اول به یک سوال پاسخ بدهیم. چرا تولید محتوا می کنیم؟

هر مدیر آموزشگاه زبانی می خواهد از هزینه ای که برای مجموعه خود می کند بهترین بازخورد را ببیند. تولید محتوا می کنیم چون می خواهیم بیشتر و بیشتر دیده بشویم. وقتی این اتفاق بیوفتد، شانس بیشتری در جذب زبان آموزان جدید داریم. پس محتوا وقتی ارزشمند است که دیده شود. برای اینکه در سایت چنین محتوایی تولید کنیم، باید بر اصول سئو در تولید محتوا مسلط باشیم.

یعنی محتوا با توجه به عناوین پربازخورد نوشته شود. از عکس های مناسب در متن استفاده کنیم. هم چنین استفاده از تیترهای مناسب و عناوین سئو در تهیه این چنین محتوایی واقعا اهمیت دارند.

اگر چه که همیشه اول باید توجه کنیم محتوا را برای کاربران بنویسیم نه گوگل! ولی تا به اصول سئو که ربات های گوگل به آن توجه می کنند، مسلط نباشیم محتوای خوبی تولید نمی شود!

مدیران همه ی کلاس زبان های معروف مثل زبان نگار، ایرانمهر، سفیر، ایران اروپا، قطب راوندی و … افراد متخصص را در این زمینه استخدام کرده اند. چرا شما در کنار پنتازوم مثل برند ها پیشرفت نکنید؟!

تولید محتوا کلاس زبان در اینستاگرام

موضوعات مربوطه به آموزش زبان از موارد بسیار پرطرفدار در اینستاگرام است. بنابراین از این نظر هیچ نگرانی نداشته باشید. ایده های تولید محتوا اینستاگرام در مورد آموزش زبان بی نهایت است!

می توانید از گذاشتن اصطلاحات جالب هر زبان شروع کنید. گذاشتن پست های آموزش مکالمه کاربردی یکی دیگر از موضوعاتی است که هر زبان آموزی به دنبال آن است.

آموزش نکات مهم گرامر هر زبان یکی دیگر از موضوعات پر طرفدار است.

 هر زبانی آزمون مخصوص به خودش را برای سنج توانایی زبان آموزان دارد. (مثلا آزمون آیلتس و تافل برای انگلیسی، تومر برای ترکی استانبولی و دلف برای فرانسه و… )

تولید محتوا برای کمک به آمادگی افراد برای شرکت در این آزمون ها هم می تواند یک ایده خوب برای تولید محتوا اینستاگرام یک کلاس زبان باشد. 

بازاریابی محتوا کلاس زبان

اگر بخواهیم ساده توضیح بدهیم، بازاریابی محتوا یعنی استفاده از روش هایی که به کمک تولید محتوا مشتری جذب کنید. برای اینکه در بازاریابی محتوا کلاس زبان موفق عمل کنید، نیاز به یک مدیر محتوا دارید که برنامه ریزی پست های محتوایی شما را به کمک یک تقویم محتوایی منظم انجام بدهد.

مثل روز روشن است که برای بازاریابی محتوا نیاز به تولید محتوا دارید! فقط این محتوا ها باید با سنجش سایر رقبا و تعیین یک استراتژی محتوایی دقیق تهیه و منتشر شود.

بازاریابی محتوا فرایندی است که در آن می توانید در ذهن مخاطب تاثیر بگذارید و به طور ناخودآگاه او را با سیاست های مجموعه ی آموزشی خود همراه کنید. برای بازاریابی محتوا از روش های مختلفی استفاده می شود.

 

  • تولید محتوا گرافیکی: در این نوع تولید محتوا از آمارهای رسمی، نمودارها و جداول استفاده می شود. به عنوان مثال با درج جدول میزان قبولی، تعداد نفراتی که در آیلتس، نمره بالایی را کسب کردند، و مواردی از این قبیل می توانید بازاریابی محتوا را به خوبی انجام دهید.
  • تولید محتوا صوتی: زبان آموزان از هر فرصتی برای آموزش زبان خارجی استفاده می کنند. با درج کتابها و فایل های صوتی پرکاربرد می توانید افراد را زودتر به اهداف خود برسانید. علاوه بر اینکه با این روش بازاریابی را به طور موثری انجام می دهید.
  • تولید محتوا ویدئویی: فیلم ها و ویدئوهای آموزشی بهترین گزینه برای تولید بازاریابی محتوا ویدئویی برای موسسه زبان خارجی هستند.
  • کتابهای الکترونیکی: با استفاده از کتابهای الکترونیکی افراد به راحتی می توانند در هر جایی از آنها استفاده کنند. به همین دلیل با استفاده از این نوع بازاریابی، خود را بهتر معرفی کنید.
  • تولید محتوا با عکاسی از مجموعه آموزشی : با استفاده از تصاویر مناسب مربوط به کلاس های آموزشی و فضای موسسه، خود را بیشتر در معرض دید مخاطب قرار دهید.

تولید محتوا متنی کلاس زبان

تولید محتوا متنی تقریبا در هر جایی که فکرش را بکنید مورد نیاز است. حتی در شبکه اجتماعی اینستاگرام با وجود اینکه عکاسی و تولید محتوا ویدئویی در درجه اول اهمیت دارد، باز هم برای پست ها نیاز به کپشن نویسی (همان تولید محتوا متن پست ها) دارید.

در مورد سایت هم که اصولا سئو به میزان زیادی به نحوه تولید محتوا متنی و البته رعایت استاندارهای تولید محتوا دارد.

با این حال استاندارهای تولید محتوا در هر پلتفرمی متفاوت است. به عبارت ساده تر تولید محتوا برای هر جایی اصول خاص خود را دارد. مثلا متن کپشن ها محدودیت کاراکتر دارد و مقالات سایت که به خوبی در گوگل رنک می گیرند، حداقل 1500 الی 2000 کلمه ای نوشته می شوند.

برای نوشتن متن و تبلیغات باید در نظر داشته باشید که:

  • متن های خود را متناسب با جایی که می خواهید از آن استفاده کنید، بنویسید.
  • در نوشتن زیاده گویی نکنید و یک مفهوم مشخص را با جملات مشابه تکرار نکنید!
  • متن های تبلیغاتی خود را طوری آماده کنید که در مخاطب احساس نیاز به استفاده از خدمات آموزشی کلاس زبان شما ایجاد کند.
  • از تصاویری و ویدئوهای جذاب منحصر به فرد استفاده کنید. تصاویری و ویدئوهایی که مربوط به موسسه و کلاس های آموزشی در موسسه زبان شما باشد.

تولید محتوا کلاس زبان در سایت

یکی از نیازهای اساسی موسسات آموزش زبان، داشتن سایت آموزش زبان است. خیلی افراد در فضای مجازی به دنبال آموزشگاه خوب می گردند. به همین دلیل اگر بتوانید در سایت خود بر اساس اطلاعات مورد نیاز جستجوکننده ها تولید محتوا کنید، نیمی از راه را برای جذب مخاطب، رفته اید.

کافی است در رابطه با دوره ها و نحوه برگزاری کلاس ها مطالبی مناسب درج کنید، زبان آموزان بیشتر ترغیب می شوند که با شما یادگیری یک زبان خارجی را تجربه کنند.

شما می توانید بسیاری از دوره ها را به صورت آنلاین تعریف کنید و در سایت برای ثبت نام آنلاین قرار بدهید. فرقی نمی کند که کلاس زبان شما مربوط به چه زبانی است. انگلیسی؟ آلمانی؟ ترکی استانبولی؟ فرانسه؟ شاید هم دیگر زبان های کاربردی. تولید محتوا کنید تا دیده بشوید.

ایده های جذاب برای تولید محتوا کلاس زبان در پیج اینستاگرام

مدت هاست که برگزاری کلاس های مجازی زبان در میان مدیران آموزشگاه ها و هم چنین مدرسان زبان خارجی به شدت گرم شده است. به خصوص اینستاگرام با توجه به فضای دوستانه ای که ایجاد کرده، محبوبیت زیادی را میان افراد به دست آورده است. به همین دلیل این پلتفرم بهترین فرصت را برای شما فراهم می کند که به راحتی مخاطبان زیادی را جلب کنید.

در این بخش از مقاله شما را با ایده های جذاب در زمینه تولید محتوا کلاس زبان در پیج اینستاگرام آشنا کنیم:

  • مطالب سرگرم کننده همیشه طرفداران بسیاری دارند. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم به محتواهای آموزشی خود چاشنی سرگرم کننده اضافه کنید.
  • نکته ها و اصطلاحات جذاب فیلم های پرطرفدار را در قالب پست در پیج اینستاگرام خود قرار بدهید.
  • چگونگی شکل گیری برخی از واژه های زبان های خارجی بسیار جذاب هستند. از این نوع کلمات در میان پست های خود استفاده کنید. (مثلا کلمه clue به معنی سرنخ از کلمه clew از اساطیر یونان گرفته شده است. پادشاه یونان برای فرار از تله مینوتوز، از مسیر طولانی عبور می کند. برای اینکه مسیر برگشت را گم نکند از علامت یا clew استفاده می کند. برای همین از clue به معنی سرنخ استفاده می کنند.)
  • در قالب ویدئوهای طنز و نمایشی (به زبان خارجی) به موضوعات مختلف بپردازید. موضوعاتی مانند سرقت، مراسم خواستگاری و موارد جذاب دیگر.
  • عبارت های تخصصی در حوزه های کاری متفاوت را درج کنید. به عنوان مثال اصطلاحات مربوط به حوزه بازرگانی را به همراه معرفی کتابهای زبان مناسب بازرگانی به مخاطبان معرفی کنید.

تعیین استراتژی در تولید محتوا کلاس زبان

تولید محتوای حرفه ای نیاز به یک استراتژی محتوا دارد. استراتژی محتوا یعنی تعیین سیاست های کلی برای تولید محتوا.

در واقع باید مشخص کنید چه هدفی دارید و در چه مدت زمان و با چه هزینه ای می خواهید به این هدف (هدف ها) برسید.

برای تعیین استراتژی محتوا باید به موارد زیر دقت کنید:

  • مخاطبان، زبان آموزان و نیازهای آنان را به خوبی بشناسید.
  • برای دیدن رتبه در گوگل کلمات کلیدی سایت خود را بررسی کنید.
  • وضعیت رقبا را به خوبی بررسی کنید.
  • طبق ارزیابی ها، عناوین و موضوعات محتوایی خود را مشخص کنید.
  • اطلاعات مورد نیاز خود را آماده کرده و برنامه ریزی مناسب داشته باشد.

چرا تولید محتوا کلاس زبان ضروری است؟

به جرات می توان گفت که برای دیده شدن و به دست آوردن یک جایگاه خوب در موتورهای جستجو لازم است که حتما اقدام به تولید محتوا کنید.

سایت آموزشی شما باید به خوبی از محتوای مناسب ساخته شود تا به مخاطبان دسترسی پیدا کند. زمانی که محتوا به خوبی تولید شد، در رتبه های اول موتورهای جستجو قرار می گیرد. در این صورت توسط افراد زیادی دیده شده و در نهایت در مدتی کوتاه درآمد شما افزایش می یابد.

بنابراین در تولید محتوا کلاس زبان و مجموعه آموزشی خود نهایت دقت را داشته باشید که به نتایج دلخواه خود برسید.

و در آخر…

موسسات آموزشی زبان های خارجی به این باور رسیده اند که با فعالیت در فضای مجازی می توانند زبان آموزان بیشتری را جذب کنند. خیلی از موسسات برای مرکز آموزشی خود اقدام به طراحی سایت می کنند. در کنار سایت فعالیت در شبکه های اجتماعی محبوب مثل اینستاگرام هم به آن کمک می کند.

آن چیزی که بعد از راه اندازی سایت یا پیچ اینستاگرام بسیار ضروری است، تولید محتوا ارزشمند است. محتوا شاه است! بدون محتوا چیز زیادی برای ارائه نخواهید داشت.

پیشنهاد می کنیم برای اینکه بهتر دیده شوید، از شرکت هایی استفاده کنید که در زمینه تولید محتوا تخصص دارند. برای موفقیت در حوزه تولید محتوا کلاس زبان پنتازوم در کنار شماست. در صورت تمایل برای استفاده از مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جدیدترین مقالات

ما را در تلگرام دنبال کنید
@pentazoom
ما را در آپارات دنبال کنید
@pentazoom
ما را در اینستاگرام دنبال کنید
@pentazoom
ما را در یوتیوب دنبال کنید
@pentazoom

مقالات مرتبط در پنتازوم

2 پاسخ

  1. سلام. اگر رزومه مختصری از اساتید و سابقه انها بدید معرفی کامل تری میشه. ممنون

  2. کلاس زبان واقعا یه موضوع هست که نیاز داره براش محتوا خوب بزنی تا جذب مخاطب کنی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *