طراحی مسابقه اینستاگرامی برای کسب و کار شما!

طراحی مسابقه اینستاگرامی

امروز برای شما در خصوص یک بحث جذاب مطلب آموزشی را تهیه کرده ایم. حتما تا به حال در اینستاگرام با این مورد مواجه شده اید. صفحات تجاری بنابر برنامه و استراتژی که برای بهبود فروش و برند سازی دارند از طراحی مسابقه اینستاگرامی متناسب با کسب و کار خود استفاده کرده اند.  آیا تا به حال تصمیمی برای اجرای انواع مسابقه در اینستاگرام برای صفحه خود را داشته اید؟! بسیار خب! راهنمایی های ویژه در این خصوص برای شما خواهیم داشت. به طور کلی برای این که در طراحی مسابقه اینستاگرامی موفق عمل کنید، نیاز به طی سه مرحله دارید که در این خصوص به تفضیل برای شما توضیح می دهیم:

 

یک  ادمین اینستاگرام خوب در برگزاری مسابقه اینستاگرامی توانایی بالایی دارد!

 

برای طراحی مسابقه اینستاگرامی چه مراحلی را باید انجام بدهیم؟

1- اجرای مقدمات برای مسابقه اینستاگرامی و برنامه ریزی

قبل از هر اقدامی مشخص کنید که از برگزاری مسابقه اینستاگرامی چه هدفی دارید؟ آیا هدف شما برند سازی برای محصولتان است؟ هدف شما در نحوه انتخاب مراحل و اجرای مسابقه تاثیرگذار است. شما هم چنین باید طیف مخاطبان و یا همان بازار هدفتان را مشخص کنید. عنوان مسابقه، شرایط شرکت در مسابقه و جوایز باید مشخص گردند.برای مسابقه خود عنوانی انتخاب کنید. و موضوعی پیدا کنید که برگزاری مسابقه حول آن جذاب باشد. در نظر گرفتن شرایط دشوار (مثلا تگ کردن 50 نفر از دوستان زیر پست مسابقه!) و یا هدیه هایی که جذابیت کافی نداشته باشند، از اثر بخشی مسابقه اینستاگرام شما کم می کند.

بررسی مسابقه هایی که با اهداف مشابه شما در اینستاگرام راه اندازی شده اند، در پیاده سازی یک مسابقه عالی به شما کمک می کند.

2- تبلیغات و سپس اجرای مسابقه

پس از این که مرحله برنامه ریزی را انجام دادید. نوبت اجراست. البته پیش از اجرای مسابقه، بهترین کار آماده سازی شرایط است. برای این که بیشترین بازخورد را از طراحی مسابقه اینستاگرامی داشته باشید، سعی کنید تا جایی که امکان پذیر است قبل از برگزاری مسابقه برای آن تبلیغات و معرفی داشته باشید. در خود اینستاگرام می توانید با استوری این مورد را مدیریت کنید: به زودی برای شما خبر های خوبی داریم. برای شرکت در مسابقه بزرگ اینستاگرامی ما آماده باشید! و یا در سایت رسمی خود این خبر را اعلام کنید. در شبکه های اجتماعی دیگر خود نیز می توانید این مسابقه و تاریخ اجرای آن را اعلام کنید.

3-مرحله نهایی و سپس بررسی نتایج

شاید در طراحی مسابقه اینستاگرامی این بخش مهم ترین باشد! زیرا تکمیل کننده کار شماست. پس از اجرای مقدمات، انجام تبلیغات لازم و اجرای مسابقه کار شما هنوز به اتمام نرسیده است. باید از بین شرکت کنندگان قرعه کشی کنید و به وعده هایی که داده اید، عمل نمایید. دقیقا برای دنبال کننده ها اعلام کنید که چطور قرعه کشی کردید و جایزه برنده چیست؟ هم چنین از برنده تشکر کنید و اسم او را در پست معرفی برنده تگ کنید. شما با این کار مردم را درگیر برند خود می کنید و در ضمن حسن نیت و درستی مسابقه را نیز به آن ها نشان می دهید.

نکته مهم که باید برای شما درج کنیم، آشنایی با نحوه تحلیل صفحات اینستاگرام است. در صورت استفاده از تمام امکانات می توانید طرح موفقی را در طراحی مسابقه اینستاگرامی و در نهایت استفاده از این ترفند ها برای افزایش فروش یا برندسازی خود  به پایان برسانید.

امیدواریم مطلب امروز پنتازوم در خصوص طراحی مسابقه اینستاگرامی مورد توجه شما قرار گرفته باشد. اگر شما تا به حال مسابقه ای در صفحه اینستاگرام خود برگزار کرده اید، برای ما از نحوه برگزاری و بازخورد آن بنویسید. از شنیدن تجربیات شما خوشحال می شویم. هم چنین اگر نیاز به برگزاری این مسابقات و برون سپاری مدیریت صفحه اینستاگرام خود دارید، با پنتازوم تماس بگیرید! با توجه به نیازتان به شما مشاوره می دهیم و البته به خوبی اجرا می کنیم. 🙂

 

برچسب‌ها:
دیدگاه‌ها
  • 2 دیدگاه فرستاده شده است
  • دیدگاه خودتان را بنویسید
  • پاسخ معصومه رضایی پور

    از بس که وعده الکی دادن واقعا مردم اعتماد نمی کنن!


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید
درخواست تماس شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما جهت راهنمایی تماس بگیرند
logo-samandehi

مفتخریم به شفافیت در ارایه خدمات به شما

logo-samandehi
اطلاعات بیشتر