هر کسب و کار که فکرش را بکنید نیاز به طراحی سایت دارد. کسب و کارهای حوزه تولید و فرآوری لبنیات هم همینطور هستند. در این مطلب از پنتازوم می خواهیم شما را با ده برند لبنیات برتر کشور و طراحی سایت که برای آن ها انجام شده است آشنا کنیم. توجه کنید که این برند ها از تمامی روش های تبلیغاتی و برندسازی مثل تبلیغات فیزیکی، تبلیغات آنلاین با طراحی سایت و تولید محتوا موثر استفاده کرده اند. بعد از طراحی سایت هم از خدمات سئو حرفه ای سایت استفاده کرده اند. برای بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل می توانید روی پنتازوم حساب باز کنید. نمایش در صفحه اول گوگل یکی از مهم ترین مواردی است که به برندسازی کمک می کند.
اگر نیاز دارید برای برند حوزه غذایی یا لبنیات خود سفارش طراحی سایت بدهید، با ما در تماس باشید. 09223896531
برند لبنیات تجاری دامداران
شركت فراورده های لبنی دامداران به مديريت جعفری دهكردی و با شعار تبليغاتی – از بامدادان تا شامگاهان با دامداران – يكی از بزرگترين و معتبر ترين شركتهای توليد كننده محصولات لبنی در ايران است.آغاز به كار اين شركت در سال 1363و با توليد شير و ماست آغاز گرديده ، متعاقب آن به توليد دوغ ،بستنی سنتی،كشك و كره و غيره پرداخت است.
اين شركت با تكيه بر بهبود مداوم كيفيت ،ايجاد تنوع در محصولات و توليد محصولات جديد ،همچنين ارتقا توانايی ها و تجارب كاركنان از طريق فرايند آموزش و بالابردن سلامت و ايمنی توليدات و …. توانسته در سال ۱۳۹۲ در دهمين جشنواره ملی قهرمانان صنعت ايران به عنوان يكی از صد برند لبنی برتر ، شناخته شود.
اين هلدينگ ،مجموعه ای مستقل در تهيه شير خام ،توليد ظروف ،توليد انواع فراورده های لبنی پاستوريزه و استريل می باشد.
برند لبنیات كاله
برند لبنی كاله با هدف بهبود و ارتقا ی سطح سبد غذايی مردم ايران در سال ۱۳۷۰ تاسيس شد. اين برند در جايگاه ۴۸ ام صنايع غذايی در جهان و صادر كننده نمونه در فراورده های لبنی قراردارد.
غلامعلی سليمانی ،كارافرين ۶۵ ساله و بنيانگذار هلدينگ سوليكو است اين هلدينگ داراي ۲۰ زير مجموعه بوده كه بزرگترين و مطرح ترين آنها ،كاله می باشد.بيش از ۶۰ درصد سهام بازار در دست كارخانه وی بوده وبه تازگی در عراق هم ،اقدام به تاسيس انبار جهت نگهداری لبنيات نموده است.
هلدينگ سوليكو، به عنوان يك كمپانی بين المللی در حوزه صنايع غذايی، در بيش از ۱۰ كشور دنيا به توليد و توزيع و فروش محصولات لبنی می پردازد.
اين شركت با سياست توليد محصولات ممتاز و در سطح جهانی و حفظ كيفيت توانسته هم در بازار داخلي و هم در بازار خارجی اعتماد و اعتبار ويژه ای در جهت، كسب رضايت مشتريان و ناظران بهداشتی كسب نمايد.و به صورت تقريبی تا ۹۰ درصد اهداف خود را محقق نمايد.
برند لبنیات ميهن
اين شركت در سال ۱۲۵۴ توسط ايوب پايداری تاسيس گرديد. او فعاليت خود را از دوران نوجوانی و با فروش بستنی به صورت دوره گرد آغاز نمود .در حال حاضر اين برند بعد از سالها تلاش به يكی از بزرگترين برندهای بستنی و لبنيات بدل گشته است.البته پس از سالهاو با جدايی دو برادر، تبديل به شرکت دو مينو و شرکت ميهن گرديده است.
بيش از ۶۰ درصد سهم بازار بستنی و ۵۰ درصد سهم بازار شير استرليزه داخل كشور، در اختيار اين برند لبنی بوده ،همچنين محصولات اين برند به كشور هايی همچون عراق، كويت، امارات، پاكستان، عمان، قطر و روسیه صادر می گردند.
توليدات اين برند لبنی شامل پنير، كره، خامه و غيره، امروزه اين شركت راتبديل به يك ابر برند در صنايع غذايی نموده، چرا كه هم اكنون در كارخانجات اين شركت ۲۰ نوع بستنی و محصول توليد می گردد.
رمز موفقيت ميهن مديران باتجربه و پرسنل كار آمد در تمامی واحد های اين شركت اعم از توليد و تحقيق و بازاريابی و فروش بوده و تازگی، طعم و بوی مطبوع و كيفيت قابل اطمينان ،نكات بارز در توليدات اين برند لبنی است.
برند لبنیات رامک
اين شركت در دو حوزه لبنيات و بستنی از سال ۱۳۷۴ تا كنون فعاليت داشته است. در حال حاضر اين برند لبنی، ۹۰ نوع بستنی توليد می نمايد. اين شركت به دست خانواده نصيری و در شيراز تاسيس و روزانه ۳۰۰ تن شير خام را به بيش از ۱۵۰ نوع محصول و بستنی تبديل می نمايد. با توجه به فعاليت خانوادگی آن ها در زمينه صادرات ميوه به كشورهای حاشيه خليج فارس از جمله كويت و عمان، حوزه كاری اين شركت در زمينه آبميوه نيز گسترده گشته است. تلاش اين شركت به منظور دست يابی به اهدافش يعنی تنوع و كيفيت بالای محصولات ،ماشين آلات مدرن و پيشرفته ،سيستم های كنترل كيفيت و سيستم توزيع فراگير قابل تحسين و در خور توجه می باشد. نفوذ اين شركت در خطوط هوایی ايران از جمله ايران اير و شركتهای آسمان و ماهان بيانگر اين تلاش است.این شرکت با شعار تبليغاتی،رامک دوست بزگ و كوچك، توانسته در ذهنهای مردم ما جای باز کند.
برند لبنیات كالبر
آغاز به كار اين شركت در سال ۱۳۷۳ و با توليد شير پاستوريزه، دوغ و شير طعم دار و انواع آبميوه در بسته بندی های چند لايه وغيره می باشد .توليد پنير UF يكي از افتخارات منحصر به فرد اين مجموعه است.عواملي نظير بهره گيری از تجهيزات مدرن و ماشين الات وارد شده از آلمان و ايتاليا و مديران با تجرب ،منجر به سطح بالاي كيفيت در محصولات اين شركت در ايران و جهان گشته است. اين شركت علاوه بر كسب استقبال عمومی در جايگاه جهانی ،موفق گرديده نشانهاي كيفيت متعدد از مقامات ناظر دريافت نمايد.
برند لبنیات هراز
اين برند لبنی در سال ۱۳۸۶ توسط بزگمهر دادگر در شهر آمل بنيانگذاری گرديد. توليدات اين برند لبنی ماست دوغ پنير و …. و اولين توليد كننده ماست طعم دار در كشور ايران است .محصولات اين برند لبنی به كشور هايی همچون عراق ،كويت و بحرين صادر می گردد. بسياری از فعالان از بزرگمهر دادگر به عنوان پدر صنعت لبنيات نام مي برند. او معتقد است در اينده ای نزديک اين برند لبنی جز ده برند برتر كشور های منطقه قرار مي گيرد و تبدیل به اولين انتخاب مصرف كننده می گردد. انواع ماست هاي طعم دار نظير ماست لبو، ماست بورانی، ماست كدو، ماست چيلی برای اولين بار در ايران و توسط اين برند لبنی عرضه گرديده است.
برند لبنیات پاكبان
گروه صنايع غذايی پاكبان در سال ۱۳۵۶ تاسيس و در سال ۱۳۷۰ به بهره برداری در زمينه لبنيات و ابميوه نموده است. در حال حاضر اين شركت با ظرفيت ۵۰ هزار تن انواع فراورده های لبنی و ۴۵۰ تن ابميوه به عنوان پيشگام در زمينه نواوری در بازار بسته بندی كيفيت، معرفی و به فعاليت خود ادامه می دهد.
تمامی محصولات اين مجموعه به صورت ارگانيك از دامن طبيعت تامين و با شعار جامعه سالم در گرو تغذيه سالم ، محصولا ت توليدي را با ايجاد چرخه مستقيم و حذف واسطه ها در حداقل زمان ممكن به دست مصرف كننده می رساند.
برند لبنیات روزانه
برند لبنی فراورده های سحر با نام تجاری روزانه در سال ۱۳۷۳ ثبت و در سال ۱۳۷۷ وارد عرصه كار توليد محصولات لبنی و آبميوه، گرديد.
محصولات اين شركت پنير،شير استريل و آبميوه می باشد.اولين محصول اين شركت پنير بوده كه به عنوان اولين خط توليد اين نوع پنير در جهان شناخته می شود.
برند لبنیات پاک
اين شركت در سال ۱۳۳۸ با مجوز از وزارت صنايع تاسيس شد. مجموعه لبنی پاك با برندی معتبر ،ارائه دهنده سبد كامل فراورده های سالم و با كيفيت به عنوان يكی از اولين انتخابهای مشتری در كشور می باشد. نكات قابل توجه در ارتباط با اين برند لبنی، افزايش ظرفيت، تنوع در كيفيت محصول و سود آوري و افزايش سهم بازار و بكارگيری دانش روز و استفاده از منابع انسانی كار امد و مجرب است.
برند لبنیات چوپان
صنايع لبنی و بستنی چوپان با توليد شير در سال ۱۳۷۶ فعاليت خود را آغاز نمود و در حال حاضر با بيش از ۸۰۰ كارمند و توليد بيش از ۷۰ نوع محصول لبنی پاستوريزه و هموژنيزه به صورت تازه و فاقد مواد نگهدارنده و افزودني در زمره برترين توليد كنندگان لبنيات قرار دارد.
از نقاط قوت اين برند عدم استفاده از هورمن رشد و كنترل كيفيت مداوم در محصولات می باشد. بزرگترین بستنی شکلاتی توسط، شرکت فرآوردههای لبنی چوپان و تحت عنوان بزرگترین بستنی جهان، در ۱۲ فروردين به ثبت گينس رسيد.
این شرکت با ثبت اين رکورد به عنوان ، توليد كننده بزرگترین بستنی جهان (( پنجهزار کیلوگرم وزن معادل ۲۵ هزار بستنی معمولی ))شمرده می شود. شعار تبليغاتی این شرکت ،هميشه تازه – هميشه سلامت ،نام این برند را زنده نگاه می دارد.
برند لبنیات پگاه
اولین بار طراحی تولید و بستهبندی شیر و محصولات لبنی با هدف بهبود تغذیه و بهداشت مردم و توسعه صنعت دامپروری در سال 1333 ارائه شد. اجرای این طرح بعد از تأیید وزارت بهداری و موسسه یونیسف، وابسته به سازمان ملل، تصویب شد.
پس از احداث ساختمان کارخانه و خرید و نصب ماشین آلات خط تولید، کارخانه شیر پاستوریزه ایران با ظرفیت روزانه 45 تن، در آبان سال 1336 رسماً افتتاح و به بهرهبرداری رسید.
شرکت سهامی صنایع شیر ایران هماکنون دارای ۱۶ کارخانه تحت پوشش است که تحت مدیریت هلدینگ در ۱۳ استان بزرگ ایران مشغول فعالیت است. از سال ۱۳۸۰ شرکت صنایع شیر ایران با انتخاب برند پگاه و معرفی آن به مصرفکنندگان، تمامی فرآوردههای تولیدی خود را با این نشان به بازار مصرف عرضه میکند و واحدهای تولیدی تحت پوشش آن با عنوان شرکتهای شیر پاستوریزه پگاه نامگذاری شدند. سهامداران صنایع شیر ایران شامل صندوق بازنشستگی کشوری، شرکت سرمایهگذاری صندوق بازنشستگی (سهامی عام)، شرکت توسعه صنایع بهشهر (سهامی عام) و شرکت سرمایهگذاری گروه صنایع بهشهر ایران (سهامی عام) هستند. هلدینگ صنایع شیر پگاه بهعنوان بزرگترین تولیدکننده صنعت لبنیات در خاورمیانه ۲۹ زیرمجموعه تولیدی دارد و در نوع خود در منطقه بینظیر است.
9 پاسخ
سلام علیکم
هرروزچندنیسان یخچال دارپشت سرهم محصولات شیرولبنیات شرکت های مختلف رادرسطح شهرتوزیع میکننداگربین شرکت هاتوافقی باشد یک وانت یاخاور میتواند محصولات شرکت هامختلف توزیع کند وهزینه های خودراکاهش دهیداین سکدبه مصرف کننده باشد
دوست عزیز شرکت ها به ظاهر رقیب ولی در باطن در مقابل هم هستند ،سیاستهای توزیع و فروشمتفاوتی دارند و اختیار خود را بدستتوزیع کنندگان نمی دهند ،اکثرن خودشان سیستم توزیع دارند یا با شرکتی قرارداد انحصاری دارند علاه ب این هیچ شرکتی در ایران توانایی توزیع این حجم از محصولات را در کشور ندارد .
شرکت وارنا اگر ورشکست نمیشد عمرا کسی بهش میرسید
ماهشام تو لبنیات رقیب نداره مخصوصا شیر ش
موافقم. خودم همیشه کم چربش رو میگیرم. 🙂
به نظر من لبنیاتی خوبه که کیفیت مناسب و ایمنی غذایی بالایی داشته باشه فقط تنوع محصول دلیل کافی نیست مهم سلامتی شماست
با احترام به تمام برندها به نظرم تولید کنندگان
مواد غذایی همه یک خانواده هستند تلاش باید در درجه اول به سمت تولید محصولی سالم ،باکیفیت و ایمن باشه و بهترین ها رو مردم البته باداشتن اطلاعات کافی و آموزش های مستمر واطلاع رسانی کافی، بیافرینند و تا خارج از مرزها این تولید کنندگان موفق باشند
میهن ارزانترین لبنیات با کیفیت خوب را به دست مصرف کننده می رساند و قیمتش خیلی به صرفه تر از برندهای دیگر هست. به نظرم ویدئوی جنجالی پارسال فیلمی جعلی ساخته دست رقبا بود تا انحصار بازار را از دست میهن خارج کنند .
شرکت صباح از خیلی از این شرکت ها بزرگ تر و کیفیت بهتری داره