صفحه اول گوگل  (Google first page) یک میدان جنگ مجازی متخصصین سئو (SEO) است که در آن میلیون‌ها وب سایت برای جلب توجه و دریافت ترافیک بالا رقابت می‌کنند. برای اینکه در گوگل رتبه بگیرید باید سئو حرفه ای برای سایت خود اجرا کنید. سوال اکثر شما این است که هزینه آمدن به صفحه اول گوگل چقدر است؟

 بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل یک شبه اتفاق نمی‌افتد. چگونه در سرچ گوگل باشیم؟ روش رفتن به رتبه 1 گوگل دقیقا این مراحل را دارد:

  1. انتخاب استراتژی سئو متناسب با هدف پروژه و حوزه کاری
  2. انتخاب درست کلمه های کلیدی (Keywords) پربازدید و هدف
  3. تولید محتوا حرفه ای برای سایت
  4. رعایت استانداردهای مربوط به سئو تکنیکال و سئو داخلی
  5. اجرای دقیق و حرفه ای سئو خارجی
صفحه اول گوگل

صفحه اول گوگل با پنتازوم

رسیدن به رتبه 1 گوگل، به برنامه‌ریزی دقیق، اجرای استراتژیک خدمات سئو و بهینه‌سازی مستمر نیاز دارد تا جایگاه وبسایت در ده نتیجه جستجوی برتر حفظ شود. برای هر کسب و کاری هزینه آمدن به صفحه اول گوگل متفاوت است. بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل یک مسیر است و یک شبه اتفاق نمی افتد. البته قیمت سئو سایت و هزینه بالا آمدن سایت در گوگل بستگی به تعداد کلمات کلیدی مورد نظر شما هم دارد. در ادامه همراه پنتازوم باشید تا جزئیات صفحه اول را بررسی کنیم و بفهمیم چطور رتبه گرفتن در گوگل به کسب و کار ما کمک می کند. زیرا نه تنها دیده شدن را تضمین می‌کند، بلکه شانس تبدیل مخاطبان به مشتری و نهایتا فروش را نیز زیاد می کند.

روش رفتن به صفحه اول گوگل با تولید محتواتوضیحات
تعیین استراتژی سئوبا استراتژی سئو، کلمات کلیدی حوزه اختصاصی سایت را مشخص می کنید و با توجه به بودجه برای آن ها برنامه ریزی می کنید.
تولید محتوا با کیفیتدر تولید محتوا سایت به نیاز کاربران، کیفیت محتوا و خلاقیت توجه داشته باشید.
تیترنویسی جذابتیترهای کلیک خور انتخاب کنید. کاربر را کنجکاو کنید. از ارقام در تیترها استفاده کنید. از تیترهای سوالی یا انگیزشی استفاده کنید یا راه حل بدهید.
استفاده از تصاویر با کیفیتکیفیت تصویر صرفا به معنی استفاده از یک گرافیک زیبا نیست! از تصاویر اینفوگرافی و آمار که اطلاعات ارائه می کنند، استفاده کنید.
برای سئو بهینه کنیداز کلمات کلیدی و هم خانواده های آن در مطلب استفاده کنید. توضیحات متا و عناوین را به درستی انتخاب کنید. لینکسازی داخلی و خارجی مقالات باید توسط یک متخصص سئو انجام شود.

الان تماس بگیرید تا زودتر از بقیه رقبا رتبه 1 گوگل را از آن خود کنید. 🙂

09223896531

02166053250

یا شماره خود را جهت مشاوره رایگان سئو سایت و بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل درج کنید.

خدمات پنتازوم برای ورود سایت به صفحه اول گوگل

بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل یک رویا نیست! قرار گرفتن سایت در صفحه اول گوگل بر طبق یک سری استانداردها صورت می گیرد که یک شرکت سئو حرفه ای به این موارد مسلط است. برای اینکه در سرچ گوگل باشید، می توانید از خدمات یک شرکت سئو حرفه ای مثل پنتازوم استفاده کنید. هزینه آمدن به صفحه اول گوگل با توجه به سختی و رقابت در حوزه کاری شما،تجربه ی شرکت سئو و یک سری از موارد دیگر تعیین می شود. رتبه‌بندی وب سایت ها در گوگل و افزایش بازدید از وبسایت یک سری قوانین خاص دارد و نیازمند استفاده از تجربیات یک سئوکار حرفه ای است. مراحل ارائه خدمات صفحه اول گوگل در پنتازوم:

  • بررسی سایت و مشاوره به کارفرما
  • ارائه اولویت بندی در برنامه ی رسیدن به صفحه اول گوگل
  • انتخاب پلن مناسب سئو و عقد قرارداد
  • برنامه ریزی برای انجام پروژه و تعیین استراتژی
  • فاز اجرایی برای رسیدن به رتبه 1 گوگل
  • بازبینی فرآیند اجرا و هدف گذاری مجدد برای ورود سایت به صفحه اول گوگل

روش رفتن به رتبه 1 گوگل

در مورد روش رفتن به رتبه 1 گوگل باید بگوییم تقریبا هیچ رازی در کار نیست! کلید رتبه گرفتن در گوگل در 2 نکته خلاصه می شود.

  1. انتخاب درست کلمات کلیدی
  2. استمرار و نظم در رسیدگی به وبسایت

البته روش هایی برای تضمین رفتن به صفحه اول گوگل وجود دارد! همه ی این روش ها نیاز به برنامه ریزی دقیق و استمرار دارد.

رتبه 1 گوگل و ورود به صفحه اول زمان و تلاش می‌خواهد، پس صبور باشید. شما برای ورود به صفحه اول گوگل قبل از هر چیزی به استراتژی سئو و مشخص کردن کلمات کلیدی نیاز دارید. انتخاب کلمات کلیدی مرحله واقعا مهمی در رسیدن به صفحه اول گوگل است. این مرحله به شما کمک می‌کند کلمات کلیدی مرتبط با موضوع یا جایگاه خود را شناسایی کنید. انتخاب درست کلمات کلیدی در نهایت به شما در بهبود رتبه‌بندی جستجو کمک می کند.

اگر می خواهید در سرچ گوگل باشید، پس از شناسایی کلمات کلیدی خود، محتوای باکیفیت ایجاد کنید که نیازهای مخاطب هدف شما را برطرف کند.

ساخت بک‌لینک‌های خوب، استفاده از ویدیوها و تصاویر بهینه نیز به رشد وبسایت شما و نزدیک شدن به صفحه اول گوگل موثر خواهد بود. در نهایت محتوای خود را در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام، تلگرام، پینترست و… به اشتراک بگذارید، تا حجم ترافیک بالاتری را برای سایت داشته باشید.

تعیین استراتژی سئو

تشخیص کلمات کلیدی و هدف از سئو و پرسونای مخاطب

فاز اجرایی سئو سایت

با توجه به بودجه و هدف برای اجرای موارد برای سئو داخلی و خارجی شروع به فعالیت می شود.

بازبینی فرآیند

بازبینی فرآیند اجرا شده در مرحله قبل و بهبود سئو seo داخلی

چگونه در سرچ گوگل باشیم؟

اگر می خواهید در سرچ گوگل باشید، باید به طور منظم به سایت رسیدگی کنید. بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل 3 مرحله دارد که هر وبسایتی آن ها را رعایت کند می تواند به سادگی در گوگل رتبه بگیرد. تعیین هدف و شناسایی پرسونا مخاطب، انتخاب بهترین کلمه های کلیدی برای پیروزی در رقابت و در نهایت تولید محتوا حرفه ای به شما کمک می کند در نتایج سرچ گوگل باشید. برای سفارش تولید محتوا هم می توانید روی پنتازوم حساب باز کنید. 

 

1.شناسایی نیازهای محتوایی کاربران

شما در وبسایت خود با بازدید کننده سروکار دارید؛ بنابراین شناسایی آنها و توجه به رفتارهایشان می‌تواند مسیر حرکتی وبسایت شما را تعیین کند. برای شناسایی نیازهای کاربران به منظور ورود به صفحه اول گوگل، مهم است که هدف جستجوی آنها را درک کنید. این را می‌توان با انجام تحقیقات کلمات کلیدی و تجزیه و تحلیل رفتار کاربر در صفحات نتایج موتور جستجو انجام داد.

 یک متخصص سئو از ابزارها و تکنیک‌های مختلفی برای شناسایی نیازهای محتوایی کاربران استفاده می‌کند. سئوکاران عبارات مختلف به ویژه عبارات جستجوی محبوب را پیدا می‌کنند، رقابت پذیری آنها را بررسی می‌کنند و نحوه استفاده از آنها در محتوای وب سایت را مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهند داد.

  • استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل مانند google Analytics و گوگل وبمستر تولز
  • تجزیه و تحلیل رفتار کاربران در شبکه های اجتماعی
قرار گرفتن سایت در صفحه اول گوگل
قرار گرفتن سایت در صفحه اول گوگل

2.انتخاب بهترین کلمات کلیدی برای پیروزی در رقابت گوگل

همانطور که می‌دانید، انتخاب بهترین کلمات کلیدی برای برنده شدن در رقابت گوگل نیازمند صرف زمان و دقت است. پنتازوم در مرحله اول مخاطبان هدف وبسایت شما را شناسایی می‌کند و رفتار جستجوی آنها را درک می‌کند. در مرحله بعد، از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی مانند Google Keyword Planner یا Ahrefs برای یافتن کلمات کلیدی مرتبط که حجم جستجوی بالا و رقابت کمی دارند، استفاده می کند.

بهتر است بدانید که وبسایت‌ها در ابتدا باید بر روی کلمات کلیدی طولانی (long tail keywords)  تمرکز کنند که هدف مشخص‌تری دارند و رتبه‌بندی آنها نیز آسان‌تر است.

مهم‌ترین فعالیت‌هایی که پس از انتخاب کلمه کلیدی باید انجام شود:

  • تولید محتوا
  • بهینه‌سازی محتوای وبسایت با کلمات کلیدی منتخب
  • توجه مداوم به عملکرد وبسایت
  • بازبینی مرتب نتایج در ابزار گوگل وبمستر

برنده شدن در رقابت گوگل فقط استفاده از بهترین کلمات کلیدی نیست، بلکه ارائه محتوای با کیفیتی است که نیازهای مخاطبان هدف شما را برآورده می کند.

3.تولید محتوا حرفه ای و سئو محتوا

اگر چه هدف ما در تولید محتوا رفع نیازهای کاربر و در واقع تولید محتوا جذاب برای او است، اما تنها با رعایت استاندارهای تولید محتوا می توانیم در صفحه 1 گوگل نشان داده شویم.

  • نوشتن محتوای جذاب: محتوایی با کیفیت بالا، آموزنده و جذاب که با مخاطب هدف شما مرتبط باشد و کلمات کلیدی هدف شما را در خود جای دهد نیز در پنتازوم به عنوان یک امر ضروری تلقی می‌شود.
  • استفاده از عکس و ویدئو در محتوا: از تصاویر، ویدئوها و اینفوگرافیک‌ها برای افزایش جذابیت محتوا استفاده کنید. این موضوع باعث می شود خوانایی محتوای شما افزایش پیدا کند و اعتبار سایت شما هم نزد گوگل بالا می رود.
  • انتخاب درست ساختار url : انتخاب صحیح به گوگل کمک می کند مطلب را راحت تر ایندکس کند. هم چنین از اشتباهات ناخواسته در لینک دهی و ایجاد ارور 404 جلوگیری می کند.
  • بهینه‌سازی ساختار محتوا: بعد از این که یک مطلب توسط نویسنده حرفه ای نگارش و برای آن تصاویر جذاب تهیه شد، نوبت بهینه سازی است. بهینه سازی تگ‌های عنوان، توضیحات متا و درج به اندازه ی کلمات کلیدی هم خانواده در متن.

هزینه آمدن به صفحه اول گوگل چقدر است؟

یکی از متداول ترین سوالاتی که از هر سئوکار می شود این است که “هزینه آمدن به صفحه اول گوگل چقدر است؟”بگذارید خیالتان را راحت کنیم! هیچ هزینه مشخصی برای ورود به صفحه اول وجود ندارد؛ زیرا این موضوع به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله مواردی که روی هزینه بالا آمدن سایت در گوگل موثر است:

  • حوزه کاری سایت
  • میزان رقابت کلمه کلیدی مورد نظر
  • نوع سیستم مدیریت محتوا سایت
  • حجم وبسایت
  • وضعیت فعلی سایت
  • میزان حرفه ای بودن شرکت سئو طرف قرارداد
  • قدمت دامنه و اعتبار سایت
  • حجم کار مورد نیاز در بخش سئو فنی سایت

اگرچه سرمایه‌گذاری در تبلیغات کلیکی گوگل Google Ads (گوگل ادوردز) می‌تواند صفحه سایت شما را همان روز اول در صفحه اول گوگل نشان بدهد، اما این روش تبلیغاتی هیچ وقت جایگزینی برای  سئو سایت نیست.

و توصیه می شود از هر دو این روش ها در کنار هم استفاده کنید. شما می‌توانید از مشاوره رایگان کارشناسان پنتازوم درباره ی هزینه‌های ورود به صفحه اول گوگل استفاده کنید. هر سایت شرایط مخصوص به خودش را دارد.

اینفوگرافی هزینه رفتن به صفحه اول گوگل

 

چطور سایت خود را به صفحه اول گوگل برسانم؟

زمانیکه تصمیم می‌گیرید تا کسب و کار خود را در فضای آنلاین ارتقا بدهید، باید با تمام قوا به سمت این هدف گام بردارید و ناامید نشوید. قطعا می‌دانید که دستیابی به این هدف به تخصص و تجربه بالایی نیاز دارد و تلاش‌های یک تیم سئو و تولید محتوا نهایتا منجر به ورود یک وبسایت به صفحات ارزشمند گوگل خواهد شد.

شما می‌توانید آموزش دیدن را شروع کنید و با آزمون و خطای فراوان خودتان به تنهایی به نتیجه ی دلخواه برسید و یا کار را به کاردان سپرده و منتظر نتایج فوق‌العاده آن بمانید. پنتازوم می‌تواند در این مسیر به شما کمک کند. هزینه آمدن به صفحه اول گوگل شاید از نگرانی های هر کارفرمایی در ابتدای کار باشد. اما مطمئم باشید هر چقدر که برای این بخش هزینه کنید، ارزشش را دارد و در طول زمان سایت شما رشد می کند و به بهره برداری می رسد.

وبسایت شما با پنتازوم یک سفر هیجان‌انگیز را تجربه خواهد کرد. پس از پایان این سفر، وبسایتتان با بهینه‌سازی کلمات کلیدی مختلف، تولید محتوای جذاب و فوق‌العاده و در نهایت با نرخ بازدید بالا شما را شگفت زده می‌کند.

برای رفتن به صفحه اول گوگل، باید رتبه وب سایت برای کلمات کلیدی هدف در طول زمان پروژه بررسی شود. سپس هر گونه نوسان یا کاهش بازدید شناسایی شده و علت آن بررسی شود. مرجع پنتازوم برای بررسی کلمات کلیدی هر وبسایتی گوگل وبمستر است.

مدت زمان رسیدن به صفحه اول گوگل

به جز بودجه ای که به عنوان هزینه آمدن به صفحه اول گوگل صرف می کنید، یک پروژه سئو نیازمند صبر و حوصله و گذشت زمان نیز هست. رسیدن به رتبه بالاتر در صفحه نتایج جستجوی گوگل نیازمند اجرای تکنیک‌های بهینه‌سازی موتور جستجو است. به خاطر داشته باشید که سئو یک فرآیند مستمر است و ممکن است زمان ببرد تا وب سایت شما رتبه ی بهتری پیدا کند. عوامل بسیار زیادی در الگوریتم رتبه‌بندی گوگل تاثیر دارند.

یکی از عوامل مهمی که بر رتبه یک وب سایت تأثیر می‌گذارد، بهینه‌سازی محتوای آن است. 

 جالب است بدانید که در برخی مواقع یک سایت بهینه و مناسب می‌تواند در عرض چند هفته (یا با انتخاب درست کلمات کلیدی حتی در چند روز!) در صفحات نتایج موتور جستجو نمایش داده شود.

یکی دیگر از عوامل موثر بر رتبه وب سایت، تعداد بک لینک‌های با کیفیت بالا است که به سایت اشاره می‌کنند. گوگل بک لینک‌ها را به عنوان یک رأی اعتماد می‌بیند؛ بنابراین کسب لینک از سایر وب سایت‌های معتبر می‌تواند منجر به دیده شدن سریع‌تر در صفحه اول گوگل شود.

علاوه بر این، سطح رقابت در بازار نیز تعیین می‌کند که چقدر طول می‌کشد تا یک سایت رتبه خوبی کسب کند. اگر بازار رقابت کمتری داشته باشد، یک وب سایت ممکن است به سرعت در رتبه بندی جستجو رنک خوبی بگیرد.

ردیفنام فعالیتنوع پشتیبانی
1بروزرسانی محتوا سایتپشتیبانی محتوا سایت
2پشتیبان گیری از سایتپشتیبانی فنی سایت
3رفع خطاهای متداول سایتپشتیبانی فنی سایت
4بازبینی لینکسازی داخلیپشتیبانی سئو سایت
5افزایش امنیت سایتپشتیبانی فنی سایت

 خدمات پنتازوم رتبه‌بندی صفحه اول را تضمین می‌کند!

تضمین صفحه اول گوگل غیراخلاقی است! زیرا الگوریتم‌های سئو و فاکتورهای رتبه‌بندی دائما در حال تغییر هستند. از آن گذشته نمی توان رفتار رقبا را پیش بینی کرد.

 بنابراین، یک شرکت سئو معتبر در مورد رتبه گرفتن سایت شما روز اول و پیش از قرارداد شفاف صحبت می کند. هدف باید بهبود رتبه وب سایت به صورت ارگانیک در طول زمان و از طریق استراتژی‌های بهینه‌سازی باشد.

هر تضمینی برای رتبه‌بندی صفحه اول باید با احتیاط انجام شود. پنتازوم با رعایت اصول حرفه‌ای، شناسایی دقیق اگوریتم‌های گوگل و نهایتا شناخت مخاطبان هدف شما، رشد وبسایتتان را تضمین خواهد کرد؛

اگرچه تضمین ورود به صفحه اول از نظر حرفه‌ای درست نیست؛ اما نتایج و نمونه کارهای پنتازوم این هدف را تیک زده است. بهتر است بدانید که رشد و افزایش بازدید وبسایت شما توسط پنتازوم تضمین شده می‌باشد.

راه حل برای سایت‌های تازه‌کار برای رفتن به صفحه اول گوگل

بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل برای وبسایت های نوپا سخت است؟! اگر وبسایت شما تازه کار است و اگر بخواهیم سر اصل مطلب برویم باید بگویم که شما از دو طریق می‌توانید ورود خود را به صفحه اول گوگل جشن بگیرید. یکی از این روش‌ها استفاده از تبلیغات گوگل یا به عبارتی google AdWords  است. در این روش شما در کمترین زمان به رتبه صفحه اول گوگل دست پیدا خواهید کرد؛

روش دیگر پیاده سازی سئو است. بهینه‌سازی وبسایت به مرور زمان و با اجرای تکنیک‌های فوق‌العاده به شما در بهبود رتبه سایت کمک می کند. در واقع سئو کردن وبسایت می‌تواند ماندگاری سایت در صفحه‌های ارزشمند گوگل و در نهایتا افزایش بازدیدتان را رقم بزند. در ادامه مهم‌ترین گام‌های که شما باید دراین مسیر بردارید را شرح خواهیم داد.

توجه : بهترین روش رشد سایت استفاده ترکیبی از گوگل ادوردز و فعالیت روی سئو سایت است.

 

  • نوشتن محتوا با کلمات کلیدی چند سیلابی:

نوشتن محتوا با کلمات کلیدی دم دراز (long tail keywords) می‌تواند یک استراتژی موثر برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل باشد. به عنوان مثال، به جای هدف قرار دادن کلمه کلیدی مانند “کفش زنانه”، به عنوان یک کلمه کلیدی بلند برای ” کفش زنانه ارزان قیمت” محتوا ایجاد کنید.

  • تمرکز بر محتوای باکیفیت:

روزهایی که پر کردن کلمات کلیدی یا تاکتیک‌های سئو کلاه سیاه می‌توانست الگوریتم گوگل را فریب دهد تا وب سایت شما را بالاتر ببرد، گذشته است. امروزه گوگل هوشمندتر شده است و از محتوای باکیفیتی که ارزشی را برای کاربرانش ایجاد می کند، حمایت می‌کند.

محتوای با کیفیت، آموزنده، جذاب و مرتبط با مخاطبان هدف شما است. باید به خوبی تحقیق شده، به خوبی نوشته شده باشد و دیدگاه منحصر به فردی را در مورد یک موضوع خاص ارائه دهد. محتوای باکیفیت باید راه‌حل‌هایی را برای مشکلاتی که ممکن است مخاطبان شما با آن مواجه شوند ارائه دهد.

  • استفاده از شبکه های اجتماعی:

شبکه های اجتماعی خود (مثل اینستاگرام) را با محتوای باکیفیت و مرتبط با مخاطبان خود به روز کنید. این کار مشارکت را تشویق می‌کند و دید آنلاین شما را افزایش خواهد داد، و احتمال اینکه در نتایج جستجو رتبه بالاتری داشته باشید، بیشتر می‌شود.

ایجاد بک لینک در پروفایل‌های شبکه های اجتماعی نیز می‌تواند به افزایش اعتبار آنلاین شما و هدایت ترافیک به سمت وبسایت شما کمک کند.

  • تجزیه و تحلیل مداوم وبسایت:

این فرآیند شامل نظارت بر عملکرد وب سایت شما، شناسایی بخش هایی که نیاز به بهبود دارند و اعمال تغییرات برای افزایش دید وبسایت است. یک سایت باید به طور منظم بررسی شود. یک لیست کاربردی برای بررسی موارد مربوط به سایت :

  • بررسی موارد و مشکلات فنی مانند لینک‌های شکسته
  • بررسی زمان بارگذاری صفحات
  • تست ریسپانسیو بودن صفحات
  • بهینه سازی یا درج تگ‌های alt تصاویر
  • بهینه سازی عناوین و توضیحات متا (محصولات و مقالات)

رابطه ی قرار گرفتن در صفحه اول گوگل و نرخ تبدیل

ارتباط قوی بین نرخ تبدیل و قرار گرفتن در صفحه اول موتور جستجوگر گوگل وجود دارد؛ زیرا قرار گرفتن در صفحه اول می‌تواند به افزایش بازدید وب سایت شما و جذب ترافیک بیشتر کمک کند. ترافیک بیشتر به این معنی است که احتمال بیشتری وجود دارد که بازدیدکنندگان اقدامات مورد نظر را انجام دهند و در نتیجه نرخ تبدیل و فروش را زیاد کنند.

اما یادتان باشد! صرفاً آمدن به صفحه اول گوگل، نرخ تبدیل بالایی را تضمین نمی‌کند. عوامل زیادی در توانایی وب سایت برای تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری نقش دارند، از جمله تجربه کاربری، طراحی وب سایت، قیمت گذاری، رقابت محصول در بازار، تلاش های شما در برندسازی، نحوه ی پاسخدهی شما به مشتریان خودتان و … .

بهتر است بدانید که تمرکز بر بهینه سازی وب سایت خود برای موتورهای جستجو و تجربه کاربر ضروری است. شما باید بهینه‌سازی وبسایت خود را به یک متخصص بسپارید تا هم صفحه اول گوگل را از آن خود کرده و هم نرخ تبدیل بالایی داشته باشید.

رسیدن به رتبه‌های بالا در موتورهای جستجو تنها اولین قدم است. بعد از این مرحله هم  باید برای بازدیدکنندگان خود ارزش قائل شوید و به آنها دلیلی برای تبدیل به مشتریان پولی ارائه دهید.

رازهای حفظ وب سایت در صفحه اول نتایج گوگل

نگه داشتن سایت شما در صفحه اول می‌تواند یک کار چالش برانگیز باشد، زیرا الگوریتم‌های جستجو دائما در حال تغییر و تحول هستند. با این حال، استراتژی‌های خاصی وجود دارد که می‌توانید برای بهبود شانس خود برای قرار گرفتن و ماندن در صفحه اول گوگل پیاده‌سازی کنید.

  • استفاده از کلمات کلیدی مناسب و اطمینان از گنجاندن آنها در عناوین، توضیحات متا، سرفصل‌ها و محتوا.
  • تولید محتوایی که مخاطبان شما را آموزش می‌دهد، سرگرم می‌کند یا به آنها اطلاعات می‌دهد.
  • محتوای خود را به طور منظم به اشتراک بگذارید.
  • حضور در شبکه های اجتماعی و استفاده از کمپین های تبلیغاتی

کلام پایانی

بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل چالش همه ی کسب  و کارهاست. هزینه آمدن به صفحه اول گوگل هم قطعا یکی از مواردی است که در بودجه بندی و طرح مدیریت کسب و کار هر شرکت باید مدنظر قرارداده شود.  صفحه اول موتور جستجوی گوگل را می‌توان دروازه موفقیت کسب و کارها و وب سایت‌ها دانست. با میلیون‌ها جستجویی که هر روز انجام می‌شود، سایت هایی که در صفحه اول گوگل نشان داده می شوند، شانس بیشتری برای پیدا کردن مشتری دارند. با این حال، رقابت شدید است و تنها مرتبط‌ترین و با ارزش‌ترین نتایج جستجو به صفحه اول گوگل می‌رسند.

برای سئو حرفه ای سایت از یک شرکت سئو معتبر مثل پنتازوم استفاده کنید. با واگذاری این نقش به افراد حرفه‌ای، می‌توانید این اطمینان را داشته باشید که پروژه سئو سایت شما با موفقیت انجام می شود. یک سئوکار حرفه ای می داند که چگونه از کلمات کلیدی استفاده کند، محتوای با کیفیت ایجاد کند و بک لینک‌هایی بسازد که مشتریان بالقوه را به وب سایت شما جذب کند و در نهایت وبسایت شما را به رتبه اول گوگل برساند.

___ سوالات متداول بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل ___

ورود به صفحه اول گوگل خواسته ی هر مدیر سایتی است. این بدان معنی است که وب سایت به گونه‌ای بهینه شده است که Google ارتباط آن را با جستجوی خاص تشخیص می‌دهد. در این زمینه سوالات متعددی در ذهن مخاطبان شکل می‌گیرد که د ادامه سعی می‌کنیم به برخی از مهم‌ترین سوالات آنها پاسخ دهیم

هزینه آمدن به صفحه اول گوگل بستگی به حوزه کاری شما، وضعیت وبسایت و تجربه ی شرکت سئو دارد. برای رسیدن به رتبه 1 گوگل از مشاوره رایگان پنتازوم استفاده کنید. 09223896531

برای اینکه از فعالیت روی سئو سایت نتیجه بگیرید، حداقل 3 الی 6 ماه زمان نیاز دارید. صبور باشید و به صورت منظم محتوا تولید کنید. برای رسیدن به رتبه 1 گوگل از مشاوره رایگان پنتازوم استفاده کنید. 09223896531

هزینه رسیدن به رتبه 1 گوگل در حوزه های مختلف کاری (با توجه به سختی کلمات کلیدی) متفاوت است. قیمت سئو سایت با توجه به تجربه سئوکار، تعداد کلمات کلیدی، حجم وبسایت و… موارد دیگر مشخص می شود. معمولا نمی توان یک نرخ مشخص برای پروژه های سئو تعیین کرد و هر شرکتی استانداردهای خودش را برای قیمت گذاری در نظر می گیرد.

خیر. به جز سئو سایت روش های دیگری برای رفتن به رتبه 1 گوگل هم وجود دارد. اگر از تبلیغات کلیکی گوگل (گوگل ادوردز) استفاده کنید می توانید از روز اول در نتایج جستجو و در صفحه اول نشان داده شوید. معمولا بهترین روش تبلیغ ترکیبی است از استفاده از روش های مقطعی مانند گوگل ادوردز و فعالیت حرفه ای روی سئو سایت.

رفتن به صفحه 1 گوگل می تواند روی فروش سایت تاثیر بسیار خوبی بگذارد. اما این همه ی داستان نیست! عوامل مختلفی روی فروش یک محصول تاثیرگذار هستند که سئو سایت و در نهایت نمایش در رتبه های برتر گوگل تنها یکی از این عوامل است. دیگر موارد مهم در فروش :

  • قیمت کالا
  • نحوه پاسخگویی به مشتریان
  • خدمات پس از فروش محصول
  • قدرت برند
  • میزان محبوبیت کالا در بازار
  • ارزش خرید به نسبت قیمت

بله. هر وبسایتی که محتوای مرتبط با کلمه کلیدی را تولید کرده و تمام الزامات گوگل برای بهینه‌سازی موتورهای جستجو را رعایت کند، شانس حضور در صفحه اول گوگل را دارد.

رتبه‌بندی سریع در گوگل فرآیند ساده ای نیست. با این حال، برخی از راه‌ها برای افزایش سریع شانس رتبه‌بندی عبارتند از:

  •  تولید محتوا منظم
  • استفاده از هاست (سرور) با کیفیت
  • بهینه‌سازی محتوای وب‌سایت و متا تگ‌ها
  • ساخت بک لینک‌های با کیفیت بالا از منابع مرتبط و معتبر
  •  اطمینان از سازگاری وب‌سایت شما با موبایل (چک کردن ریسپانسیو بودن سایت)
  • بهینه سازی سرعت وبسایت