سفارش تولید محتوا گردشگری

اگر زمینه ی کاری شما سفر و گردشگری است، بهترین روش برای بازاریابی تولید محتوا جذاب می باشد. در میان رقابت شدید سایت های گردشگری، سایتی موفق می شود که محتوای متفاوت تولید کند و البته این محتوا را با اصول سئو روی سایت منتشر کند. برای استفاده از مشاوره رایگان پنتازوم برای تولید محتوا گردشگری شماره خود را در کادر زیر وارد کنید.
تولید محتوا گردشگری
4.9/5 - (48 امتیاز)

زمینه کاری شما سفر و گردشگری است؟ آیا صاحب یک سایت هستید یا اصلا به فکر بازاریابی محتوا برای جذب مشتری افتاده اید؟! اگر اینطور است، سفارش تولید محتوا گردشگری باکیفیت دغدغه شما هم هست. اما چرا؟! همه ما می دانیم داشتن راهنمای خوب در سفر و داشتن اطلاعات کافی در مورد مقصدمان روی کیفیت سفر واقعا تاثیرگذار است.  با شناخت بهتر یک منطقه، برای بهترین محل اقامت یا جاذبه های گردشگری و سردرگم نخواهیم بود. در سال های اخیر، سایت ها و صفحات شبکه های اجتماعی زیادی (مثلا در اینستاگرام ) درباره سفر و گردشگری به وجود آمده است. محتواهای جذاب (مثل عکس ها، فیلم ها، کلیپ های جذاب و…) خیلی از این سایت ها بسیار پرطرفدار و پربازدید شده اند. 

تولید محتوا گردشگری
تولید محتوا گردشگری

در حال حاضر بخش تولید محتوای گردشگری به اندازه ای مهم شده که نیاز به استخدام افراد خبره در تولید محتوا افزایش پیدا کرده و شغل تولید محتوا هم به عنوان شغلی مستقل در زمینه بازاریابی برای جذب  توریست و گردشگر مطرح شده است.برای دریافت مشاوره رایگان سفارش تولید محتوا می توانید روی پنتازوم حساب باز کنید.

محتوا نمایش

هزینه سفارش تولید محتوا گردشگری

محتوای خوب یعنی ایجاد ارتباط با مشتریان بالقوه! در زمینه ی سفر و گردشگری نیز این موضوع صدق می کند. وبلاگ یکی از مهم ترین بخش های هر سایت گردشگری است که باید با محتوای (شامل توضیحات، عکس، ویدئو و…) جذاب به روزرسانی شود. 

هزینه های تولید محتوا و نگهداری سایت در زمینه ی سفر و گردشگری بستگی به در خواست کارفرما دارد. برخی از مواردی که روی قیمت تولید محتوا گردشگری موثر هستند به شرح زیر می باشند:
  • نوع محتوای مورد نیاز (تولید محتوا متنی، تهیه ی کلیپ، تهیه پست های آلبومی اینستاگرامی و …)
  • تعداد محتوای مورد نیاز
  • تعداد ادیت های مورد نیاز (مثلا در مورد تولید محتوا ریلز اینستاگرام نیاز به ویرایش های متعدد هست یا خیر)
  • در صورت نیاز به محتوای متنی، تعداد کلمات و کیفیت تولید محتوا در هزینه تاثیرگذار است.
در صورت تمایل می توانیم پکیج تولید محتوا گردشگری متناسب با درخواست شما ارائه بدهیم. کافی است با ما در تماس باشید.

تولید محتوا سایت گردشگری چیست؟

شرکت های توریستی، آژانس های مسافرتی و شرکت های برگزار کننده ی تور، برای جذب مشتری و اطلاع رسانی در مورد فعالیت ها و تخفیف ها از بازاریابی محتوا استفاده می کنند. با کمک بازاریابی محتوا، شما دیده می شوید! به همین سادگی. 

مراحل تولید محتوا برای یک سایت گردشگری حساس و زمان گیر است به همین دلیل شرکت ها و آژانس های مسافرتی معمولا از افراد متخصص تولید محتوا گردشگری استفاده می کنند.

متخصصان این زمینه از دانش بازاریابی دیجیتال و تولید محتوا برخوردارند که اغلب در زمینه‌ی گردشگری نیز تجربه دارند. این محتوا ها می توانند بازنویسی تجربه‌ی شخصی یک اینفلوئنسر یا یکی از مسافران باشد و یا نتیجه تحقیقات یک نویسنده برای سایت باشد. در هر صورت هدف تولید کنندگان محتوا انتقال حال و هوای حضور در محل مورد نظر است و بعد از آن راهنمایی های تکمیلی است.

اهمیت تولید محتوا در بازاریابی سایت گردشگری

 

به لطف اینترنت و عادت اشتراک گذاری لحظه ها در دنیای مجازی، برخی از موضوعات بیشتر در بین کاربران محبوب شده اند. یکی از آن ها گردشگری و سفر است.

 با بیشتر شدن محتوا در این زمینه، مردم نسبت به ماجراجویی و کشف مکان های جدید علاقه‌مند شده اند.

بیشتر افراد شاید تا قبل از این از فواید و اهمیت سفر کردن اطلاعی نداشتند اما حالا محتوای جذابی وجود دارد که ما را در تمام لحظه های یک سفر لذت بخش شریک می کند. 

در عین حال توصیه های لازم برای تجربه سفری خوشایند را آموزش می دهند. بنابراین هرکسی را مشتاق سفر می کند.

حتما شما نیز به عنوان فعال در این زمینه، از اهمیت بازاریابی دیجیتال و محتواسازی برای گسترش مشتریان خود آگاه هستید، بنابراین برای بهره‌وری مفید از این روش بازاریابی باید از به روزترین محتوا ها استفاده کنید.

موارد و ویژگی های مهم در تولید محتوا سفر گردشگری

مهم ترین هدف محتوا، جذب مشتری و ارائه دادن اطلاعات لازم برای عمل کردن به فعالیت مورد انتظار است. زمان کم اغلب مخاطبان و ازدحام در دنیای مجازی این کار را دشوار کرده است، بنابراین مردم آن چیزی را دنبال می کنند که برای آن ها جذاب باشد.

در مورد تولید محتوای سایت گردشگری هم دقیقا همینطور است.

راهکار های زیادی برای ارزشمند کردن محتوا وجود دارد و حتی با کمی خلاقیت می توانید روش منحصر به فرد خودتان را ایجاد کنید، اما برای بهتر شدن محتوای سایت رعایت چند نکته ضروری است. در ادامه به معرفی این روش ها می پردازیم:

1. تولید محتوا گردشگری توسط کاربران بهترین گزینه است!

محتوایی که توسط کاربران شما ساخته شده و در آن در مورد خدمات شما توضیح می دهد بهترین نوع تولید محتوا در این زمینه است! کاربران شما در اینستاگرام می توانند از هشتگ مخصوص شما استفاده کرده و عکس های خود را به اشتراک بگذارند. (فکر کنید چه مسابقات جذابی قابل طراحی است!)

تجربه و دیدگاه هر فرد با دیگران متفاوت است. بنابراین محتوا، تصاویر، ویدئو های متفاوتی تولید و به اشتراک گذاشته می شود.

این نوع محتوا به اعتماد سازی و اعتبار شما بین مشتریان کمک زیادی می کند. 

 

2. اهمیت عکس و ویدیو در تولید محتوای سایت گردشگری

برای انتقال بهتر تجربه سفر در منطقه مورد نظر، حتما باید از محتوای بصری استفاده کنید. به علاوه جذابیت و پر طرفداری این نوع محتوا بازدید کنندگان بیشتری به سایت جذب می کند. چینش صحیح و اصولی عکس ها در محتوا، بدون نوشتن توضیحات زیاد از حد، برای بازدید کننده ها جذاب است.

3. به روزرسانی محتوای گردشگری

مطمئنا هر محتوایی بعد از گذشت زمان به بازبینی و به روزرسانی احتیاج پیدا می کند. به خصوص برای مخاطبان شما که دنبال تجربه‌ی سفری بی نقص هستند تا با عزیزان خود لحظات خوشی را تجربه کنند.

اطلاعات صحیح، توصیه های به روز و راهنمایی های دقیق مواردی هستند که باید در بروزرسانی محتوای سایت گردشگری به آن توجه داشته باشید.

5 استراتژی های تولید محتوا سایت گردشگری

خوب بودن محتوا و نتیجه گرفتن از مخاطب، اولین مرحله رشد سایت است. در این قسمت شما مشتریان حال حاضر را به خوبی میشناسید و بهترین خدمات را ارائه می کنید، حالا باید برای معتبر شدن سایت و پیوستن به پیشتازان زمینه فعالیتتان تلاش کنید.

اما چه چیزی بیشتر از یک استراتژی مناسب به شما در رشد و توسعه کمک می کند؟!

برای سرعت بخشیدن به پیشرفت و رشد سایت از این روش ها استفاده کنید:

1. برای تولید محتوا سایت گردشگری از حرفه ای ها و اینفلوئنسر ها کمک بگیرید

همانطور که در ابتدای این مقاله از پنتازوم گفتیم، استفاده از محتوای تولید شده توسط خود مسافران یکی از بهترین و موثرترین روش های تولید محتوا برای سایت (صفحه اینستاگرام) است. روش مؤثر دیگر کمک گرفتن از کسانی که تجربه بیشتری دارند، است.

با حرفه ای ها و اینفلوئنسرهای حوزه ی فعالیت خود در تماس باشید. برای تعیین استراتژی خود از آن ها ایده بگیرید.با استفاده از تجربه ی آن ها از اشتباهات احتمالی دور می مانید در نتیجه سرعت پیشرفت سایت و محتوای شما را افزایش پیدا می کند.

2. تهیه راهنمای جامع در مورد منطقه

در تهیه ی این مورد کوچک ترین کوتاهی نکنید. تا حد امکان از منابع معتبر و متفاوت برای تکمیل راهنمای سفر استفاده کنید. به طور خلاصه:

_در مورد شرایط جغرافیایی اطلاعات کافی ارائه بدهید.

_آیا نیاز به شرایط بدنی و فیزیکی خاصی برای سفر است؟

_نقشه برای پیدا کردن مسیرهای ضروری منطقه فراموش نشود.

_لوازم ضروری که مسافران در هنگام سفر باید به همراه داشته باشند.

_منظره هایی که در طول سفر می بینید. فعالیت هایی که برای آن ها در نظر گرفته‌اید. تمام خدماتی که در هتل یا هر مکان تفریحی دیگر ارائه می دهید را باید در تولید محتوای سایت گردشگری منظور کنید.

3. تهیه سفرنامه گردشگری

این همان موضوع اصلی محتوای گردشگری است. در حقیقت چیزی که مخاطب شما را مشتاق سفر میکند، توضیح دادن اتفاقات و تجربه هایی است که در مقصد یا در طول مسیر با آن روبه رو می شوند.

در این قسمت کاملا به احساسات تکیه کنید و با هنر روایتگری تک تک جزئیات را برای مخاطب به اشتراک بگذارید. عکس های جذاب را برای درک بهتر روایت ها با نظم در سایت قرار دهید.

اگر این سفرنامه از نظرات و تجربیات مسافران قبلی باشد نتیجه بهتری از آن می گیرید

همچنین در اینصورت می توانید خدمات و امکاناتی را به مشتریان توصیف کنید که از طرف خودتان نمی توانستید بازگو کنید. مانند دادن هدایای کوچک بعد از اتمام سفر.

4. روایتگری در تولید محتوا گردشگری

در کنار عکس ها و ویدئو های خیره کننده محتوا، با روایتگری صحیح خواننده خود را به یک سفر مشابه خیالی ببرید.

با آن ها به کار هایی که می توانید انجام دهید، غذا های جدیدی که امتحان خواهید کرد و خاطراتی که میتوانند رقم بزنند، صحبت کنید. با این روش به آن ها انگیزه سخت کار کردن و رسیدن به یکی از رویاهایشان که شروع سفر به کمک شما باشد را بدهید.

5. برگزاری چالش و مسابقه گردشگری (مناسب اینستاگرام)

تعداد شرکت هایی که از چالش و مسابقه برای آگاهی عمومی از برند یا افزایش فروش استفاده کردند کم نیست. به عنوان مثال شرکت مسافرتی اکسپدیا، افراد را به اشتراک گذاری عکس تعطیلاتشان با هشتگ throwmeback# تشویق می کند و برنده به عنوان جایزه به همان مکان در تصویر فرستاده می شود تا خاطره شیرینی از شرکت و سفر برایش رقم بخورد.

شما هم می توانید از این روش استفاده کنید.

سفارش تولید محتوای گردشگری
سفارش تولید محتوای گردشگری

بازاریابی محتوایی گردشگری

کلید اصلی بازاریابی در صنعت گردشگری ایجاد محتوای تعاملی و دو طرفه است. فضایی که کاربران شما نیز نظرات و ایده های خود را بتوانند بازگو کنند. اجازه دهید سفیران و مدیران تولید محتوای شما خود مشتریان مشتاق باشند و شما نظاره‌گر خلاقیت آن ها باشید.

اما باید برنامه ریزی لازم برای خوب پیش رفتن این روش را انجام دهید.

توصیه پنتازوم در تولید محتوا گردشگری: حتما قبل از شروع باید پرسونا مخاطب را مشخص کنید.

مراحل برنامه ریزی برای بازاریابی محتوایی:

 

 تحقیقات لازم را انجام دهید و متشریان هدف را بشناسید

(شناخت مشتریان هدف:)

  • هدف، خواسته و مشکلات آن ها چیست؟
  • سن، جنسیت و شغل آن ها چیست؟
  •  چه سوالاتی در مورد مسافرت و گردشگری دارند؟
  • بهترین نوع محتوا برای آن ها چیست؟( عکس، ویدئو، متن…)

کسب و کار خود را بشناسید

  • لحن و شخصیت برند شما چگونه است؟
  • در چه زمینه هایی تخصص دارید؟
  • چه ویژگی شما را منحصر به فرد می کند؟

محتوای با کیفیت تولید کنید

همانطور که می دانید ابزار های مختلف برای این کار وجود دارد: وبسایت، یوتیوب، پادکست و اینفوگرافی و… .

برای تولید محتوا برای وبسایت، پیاده سازی سئو در تولید محتوا را در برنامه کارتان قرار بدهید.

 پخش محتوا

در این مرحله محتوای تولید شده، برای دیده شدن و بازخورد گرفتن روی آن کار می کنید. فعالیت روی سئو مقاله های سایت، استفاده از شبکه های اجتماعی، درج رپورتاژ در سایت های متناسب با حوزه کاری تان و ایجاد لیست ایمیل برای ارتباط مستقیم با مشتریان می تواند بسیار مؤثر باشد.

 

9 ایده تولید محتوا سایت و اینستاگرام گردشگری

سفر به برنامه ریزی و دقت به مسائل زیادی نیاز دارد. از همان تصمیم گیری اول برای رفتن به آن مقصد تا برگشتن و رسیدن به منزل. سعی کنید تمام این موضوعات و هر آنچه را که لازم می بینید، پوشش بدهید. در فرآیند تولید محتوا در ادامه 9 ایده تولید  تولید محتوا برای سایت و یا صفحه اینستاگرام در حوزه سفر و گردشگری را با هم میبینیم.

1. تاریخچه و سرگذشت مکان

اگر این ایده با روایتگری خوب ادغام شود، به یکی از جذاب ترین موضاعات برای تولید محتوا تبدیل میشود. معمولا افراد به داستان و سرگذشت ها بسیار علاقه‌مند هستند.

چون علاوه بر سرگرم کننده بودن؛ درس هایی به آن ها می دهد که ممکن است به اشتباهات مشابه در آینده مواجه نشوند. خیلی از افراد هم تمایل دارند د رمورد دستاورد های اجداد خود یا کشور های دیگر بداند. از این موضوع استفاده کنید.

 

2. ایده تولید محتوا با معرفی مناطق گردشی و تفریحی

فردی که به یک منطقه سفر می کند مسلما برای رفع خستگی و استرس زندگی، به دنبال امکانات تفریحی آن منطقه می گردد. تجربه های نابی که شاید در مکان دیگری پیدا نشود و عاملی که ارزش رفتن به آن مکان را بیشتر می کند.

 

3. معرفی صنایع دستی منطقه

این یک ایده جالب است که هر شهر، چه چیز بهتر یا به خصوصی دارد. این بخش را می توان با روایت تاریخ و سرگذشت منطقه ترکیب کرد و یک محتوای عالی ایجاد کرد. البته که گردشگران هم می توانند این نوع محصولات را به عنوان سوغاتی یا یادگاری مخصوص خریداری کنند.

 

4. اطلاع رسانی در مورد رویدادها

رویدادهای تجاری و تفریحی می توانند افراد زیادی را از مناطق دور دست به محل مورد نظر بکشانند.

اما قبل از آن به اطلاع رسانی گسترده نیاز دارند. از این فرصت فوق‌العاده غافل نشوید و شما و برگزار کننده رویداد می توانید با هم از این همکاری بهره ببرید.

5. معرفی هتل ها و اقامت‌گاه ها

هتل ها با خدمات متنوع و بعضی مواقع با پیشنهاد های جذابی که ارائه می دهند، می توانند کمک بزرگی در جذب کردن گردشگر به آن منطقه باشند. حتی برخی از این مکان ها را می توان به عنوان یک مرکز تفریحی به حساب آورد.

دست به کار شوید و از هتل های مقصدتان اطلاعات کسب کنید و برای ایجاد پیشنهادات جذاب برای مسافران همفکری کنید.

 

6. وسایل نقلیه مورد استفاده در منطقه + هزینه:

شهر های بزرگ و توریستی معمولا از سیستم نقلیه منظم و گسترده برخوردار هستند. برای جلوگیری از آشفتگی یا تلف شدن وقت و انرژی مسافر، نحوه و چگونگی استفاده از امکانات نقلیه را برای آن ها توضیح دهید. در مورد هزینه ها هم اطلاع رسانی کنید.

به این ترتیب مسافر شما با  برنامه دقیق تر و خیالی آسوده تر به سفر خود ادامه می دهد.

 

7. لیست وسایل ضروری هر مقصد

هر منطقه شرایط به خصوص خود را دارد. آب و هوا، فرهنگ، منطقه جغرافیایی و… . امکان دارد فردی، تجربه‌ای در مورد چگونگی آماده بودن در آن شرایط را نداشته باشد و این وظیفه شما است که با تخصصی که دارید اطلاع رسانی کنید. همچنین مشتریانی که می خواهند مطمئن شوند که تمام وسایل را با خود دارند، به دلیل تهیه ی این لیست شما قدردان شما خواهند بود. 

8. فعالیت های فصلی منطقه گردشگری

 

یکی دیگر از امکانات تفریحی و همان طور که پیش تر گفتیم برای مسافران از اهمیت بالا برخودار است. بنابراین به وسیله بازاریابی محتوا تمام افراد علاقه‌مند به این نوع فعالیت ها را مطلع کنید.

 

9. فراتر از موضوع تخصصی خود تولید محتوا کنید!

البته در تولید محتوا به این شکل هم مهم است که سراغ موضوع هایی بروید که به زمینه شما ربط داشته باشد. این کار باعث متنوع تر شدن وبسایت شما می شود و طیف گسترده تری از مخاطبان را هدف می گیرد.

به عنوان مثال در مورد مشکل رایج افرادی که می خواهند سفر کنند و یا در مورد مسائل مالی، راه حل بدهید.

  • چطور برای سفر پس انداز کنند یا در صورت داشتن بودجه کم چه راهکار هایی پیشنهاد می دهید؟
  • در مورد استایل در سفر هم می توانید تولید محتوا کنید و پست یا مقاله داشته باشید. بیشتر علاقه مندان به سفر به ظاهر خود نیز اهمیت زیادی می دهند.
  • مخصوصا بعضی مناطق به علت شرایط خاص آب و هوایی یا فرهنگی، بسیار مهم است که مخاطب شما برای مواجه نشدن با مشکل از محدودیت ها یا قوانین اطلاع داشته باشند.

مراحل ساخت محتوای گردشگری

قبل از این مرحله شما باید تحقیقات خود را در خصوص شناخت مخاطب و اهداف شرکت به پایان رسانده باشید. در اینصورت محتوای جذابی تولید می کنید که به تمام سؤالات مخاطب پاسخ می دهد.

 1. موضوع و منبع خود برای نوشتن را پیدا کنید

با همکاران برای ارائه بهترین مطلب مشورت کنید. چه موردی باعث تصمیم گیری مشتریان می شود؟ و یا بزرگترین مانع آن ها چیست؟ تصمیم بگیرید چطور اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری خواهید کرد؟ آیا از افراد مجرب کمک می گیرید یا از منابع اطلاعاتی دیگر استفاده می کنید؟ حتما از معتبر بودن آن اطمینان حاصل کنید چون در آخر این شمایید که اطلاعات را در سایت خود منتشر کرده‌اید.

2. عنوان محتوا را دست کم نگیرید

کلید گیرا بودن محتوا و وارد کردن مخاطب به سایت، عنوان است. عنوان باید جذاب ترین و مرتبط ترین اجزاء مقاله باشد در غیر این صورت تمام تلاش شما برای ارائه دانسته ها بی فایده خواهد بود چون نتوانستید در اولین نگاه توجه مخاطب را جلب کنید. می توانید از ما برای تولید محتوا مشاوره بگیرید.

3. نوشتن و بازخوانی کردن محتوای سفر و گردشگری

بعد از تحقیقات و نوشتن محتوا، اصل مهمی که توسط خیلی افراد نادیده گرفته می شود قسمت بازخوانی و ویرایش محتوا است. پس از پایان نوشتن مقاله برای کنترل کیفیت بهتر نیاز دارید چند بار مقاله را بخوانید و از بی نقص بودن آن مطمئن شوید. برای بهتر جلوه دادن محتوا از موارد بصری استفاده کنید. در غیر اینصورت خوانایی و جذابیت مقاله کاهش پیدا می کند و اعتبار خود را زیر سؤال می برید.

4. انتشار محتوا 

در نهایت حاصل زحمات خود را در معرض دید قرار می دهید. بازدید مطالب را به وسیله شبکه های اجتماعی افزایش دهید و از نظرات کاربران و اشتباهات خود برای بهتر کردن محتوای بعدی استفاده کنید.

(شاید موضوع این است که زمان یا تخصص کافی در تولید محتوا سایت یا صفحه اینستاگرام در حوزه سفر و گردشگری ندارید! در این صورت با پنتازوم تماس بگیرید تا این کار را به ما محول کنید. )

سوالات متداول در زمینه ی سفارش و تولید محتوا گردشگری

در ادامه مطلب برخی از متداول ترین سوالات در زمینه سفر و گردشگری را پاسخ داده ایم. اگر سوال شما جزو این موارد نیست، با ما تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان پنتازوم در زمینه تولید محتوا استفاده کنید.

هزینه تولید محتوا در زمینه گردشگری بستگی به این دارد  که شما چه نوع محتوایی نیاز دارید. (متنی، ویدئویی، گرافیکی مثل انواع موشن گرافی و… ) ما در پنتازوم بسته هایی برای تولید محتوا سایت و هم چنین اینستاگرام تهیه کردیم. برای مشاوره بیشتر با ما تماس بگیرید.

  •  09223896531

یکی از بهترین روش ها این است که از محتوای تولید شده توسط خود کاربران استفاده کنید. در مجموع محتوا باید ترکیبی از متن های مفید (مثلا توصیه ها و لوازم مورد نظر برای سفر) + محتوای ویدئویی از منطقه مورد نظر + تصاویر جذاب باشد. 

یک استراتژی تولید محتوا خوب از تمامی پتانسیل فضای مجازی استفاده می کند. بنابراین در برنامه ریزی برای اختصاص دادن هزینه باید هم سایت و هم اینستاگرام را در نظر داشته باشید.  اینستاگرام یک فضای بسیار ایده آل برای انتشار محتوای شما در زمینه ی سفر و گردشگری است.

از سمت دیگر نباید تنها به تولید محتوا در اینستاگرام اکتفا کنید. سایت باید هسته اصلی توسعه کسب و کار شما باشد. تولید محتوا برای سایت می تواند مشتریان بالقوه زیادی را با کسب و کار شما آشنا کند.

اول از همه شما باید یک برنامه تولید محتوا داشته باشید. کلمه های کلیدی حوزه رقابت خود را پیدا کنید و برای تولید محتوای آن ها اولویت بندی داشته باشید. تولید محتوا شما باید جذاب، مفید، به همراه عکس و ویدئو و هم چنین بر اساس سئو انجام شود. در این صورت در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده می شوید. بازدید های سایت شما افزایش پیدا می کند در نتیجه مشتریان بیشتری را جذب می کنید.

قبل از شروع هر پروژه ای در پنتازوم مشاوره با کارفرما انجام میگیرد. پس از معرفی بهترین پیشنهادات با توجه به اولویت بندی های مشخص شده، کار تولید محتوا شروع می شود. تولید محتوای و پشتیبانی صفحه ی اینستاگرام و یا سایت شما یک پروژه ی تبلیغاتی است که در درجه ی اول نیاز به همکاری نزدیک ما و شما دارد.

صمیمی بودن فضا و سبک ساده ی نوشتاری یکی از ویژگی های مهمی است که باید در تولید محتوای گردشگری رعایت کنید. نکته مهم دیگر : اطلاعات به روز منطقه را در اختیار بازدید کنندگان سایت (یا صفحه اینستاگرام) خود قرار بدهید. 

3 پاسخ

  1. سلام من پیج اینستاگرامم در حوزه محتوای گردشگری هست می خواستم بدونم برای پیج هم تولید محتوا انجام میدین؟

    1. سلام بستگی داره برای کجا محتوا نیاز دارین؟ تولید محتوا پیج گردشگری نیاز دارین؟ یا برای سایت مقاله میخواهین؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *