نکات مهم در استخدام ادمین اینستاگرام

کاربر اینستاگرام با تعدادی نماد لایک

 استخدام ادمین پیج اینستاگرام اصول خاص خود را دارد.  اگر از آن دسته مشاغلی هستید که یک شعبه آنلاین هم در اینستاگرام دارد، پس این محتوا می تواند یکی از مطالبی باشد که دوست دارید همیشه آن را با خود مرور کنید.

رشد و رونق پیج اینستاگرام بستگی به فعالیت ادمین آن دارد. نمی‌شود ندیده و نشناخته پیج خود را به کسی بسپاریم که از تخصص آن مطمئن نیستیم. برای اینکه بهترین گزینه ها را برای استخدام ادمین پیج اینستاگرام انتخاب کنیم، باید از وظایف ادمین ها، دانشی که نیاز است داشته باشند و همچنین نسبت به کاری که قرار است بر عهده بگیرند، آگاهی داشته باشیم.

با پنتازوم همراه باشید تا تمام رازهای انتخاب بهترین ادمین ها در اختیارتان قرار دهیم.

1.با کمک ادمین تصویری محبوب از برند تان بسازید.

 با سرمایه گذاری بر روی یک ادمین همه چیزدان برند خود را محبوب کنید. یک لحظه صبر کنید. اگر از آن دسته از کسب و کارهای هستید که سال به سال به پیجشتان سر نمی زنید و قصد ندارید آنچنان روی صفحه اینستاگرام خود سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی کنید، همین جا دست نگه دارید.

در این شرایط چه خودتان مسئول این صفحه باشید و چه یک ادمین تمام عیار استخدام کنید، آب از آب تکان نخواهد خورد.

 اما اگر از آن بیزینس هایی هستید، که در هر کاری از یک استراتژی و هدف‌گذاری برای پیشبرد اهداف تان استفاده می کنید، اگر به آینده کاری خود خوشبین هستید، اگر برای برنده شدن می‌جنگید، حتماً از یک متخصص شبکه های اجتماعی کمک بگیرید.

 البته با توجه به اوضاع کنونی که تلگرام فیلتر است و ایرانی‌ها از سایر شبکه‌های اجتماعی هم استقبال چندانی نمی کنند، همان استخدام ادمین پیج اینستاگرام برای رشد کسب و کار شما کفایت می کند.

 البته این به آن معنا نیست که سایر شبکه‌های اجتماعی را به حال خود رها کنید، بالاخره هر گلی بویی دارد. اما به طور یقین آنچه که اینستاگرام به کسب و کار شما می دهد را در حال حاضر در هیچ جای دیگر نخواهید یافت.

 پس هم و غم خود را دقیقاً روی همین نقطه بگذارید. اگر ادمین شما همان چیزی باشد که واقعا نیاز دارید و تمام گزینه های یک مدیر خوب را دارا باشد، باید خود را برای آینده درخشان تر آماده کنید.

 اینستاگرام ظرفیت‌های فراوانی دارد و حالا حالاها جا برای کسب و کارهای دیگر باز است تا بیایند و خودی نشان دهند. برای اینکه برند خود را پر آوازه کنید و مشتریان همیشگی پیدا کنید، از تخصص ادمین خود در مدیریت پیج تان اطمینان حاصل کنید.( برای دریافت یک مشاوره بازاریابی اینستاگرام کارآمد و قوی آماده هستید!!!)

تصویر کامپیوتری مرد با لب تاپ بر روی صندلی

2. تجربه و دانش ؛ شرایط ادمین شدن

 کافیست سری به یکی از سایتهای کاریابی بزنید. روزانه دهها و شاید صدها آگهی برای استخدام ادمین پیج اینستاگرام داده می شود. حالا می خواهد این آگهی از سمت کارفرما باشد و یا کارمند. اما چیزی که از آن مطمئن هستیم، اکثر کسانی که قصد دارند این شغل را برای خود دست و پا کنند، از تجربه لازم و دانش کافی بهره مند نیستند.

 به قول خودمان گفتنی هر گردی گردو نیست. برای اینکه از رشد پیج تان در آینده مطمئن باشید و به هر کسی که ادعای بزرگی دارد، اطمینان نکنید.

 البته قصد نداریم حرف از رزومه و سابقه کاری بزنیم، زیرا هر استادکاری زمانی خود یک تازه کار بوده است. چنین اشخاصی باید از پیچ های سبک‌تر و کوچک‌تر کار خود را آغاز کنند و وقتی به تجربه و مهارت کافی رسیدند، وارد بازار کار واقعی شوند.

اما مطمئنا چنین افرادی کسانی نیستند که شما به دنبال شان می گردید. یک ادمین باتجربه باید بتواند به درستی آگاهی از فعالیتتان را افزایش دهد و نحوه تعامل با کاربران را به بداند. در اصل باید مخاطب شناس باشد و بداند که مخاطبان شما کجا هستند و چگونه می توان آنها را در قدم اول به یک دنبال کننده و  قدم بعدی به یک مشتری وفادار تبدیل کنند.

 تجربه، دانش و مهارت یک ادمین همه آن چیزی است که برندتان برای ستاره شدن در شبکه های اجتماعی به آن نیاز دارد.

 3. وظایف ادمین دقیقا چیست؟

 برای استخدام ادمین پیج اینستاگرام در قدم نخست باید با وظایف ادمین آشنایی داشته باشیم. اکثر افرادی که یک پیج در اینستاگرام دارند کمابیش به دنبال جذب فالوور هستند. ادمینی که شما استخدام می کنید هم تمام وظایف خود را در جهت افزایش فالوور ها و تبدیل آنها به مشتریان و کاربران وفادار و در نهایت رشد پیج انجام می‌دهد.

هر چه این ادمین تجربه و مهارت بالاتری در انجام دادن وظایف خود داشته باشد، مشخصا نتیجه کار رضایت بخش تر خواهد بود.

 

موارد زیر جزء وظایف ادمین اینستاگرام هستند:

  •  آشنایی کامل با ابزارهای اینستاگرام

 واضح است اگر یک نفر با زیر و بم اینستاگرام آشنایی کامل نداشته باشد نمی تواند ادعای مدیریت این شبکه اجتماعی را بکند یک لحظه تصور کنید به دلیل مشکلاتی که قرار است شرکتی را یک ماه به دست شخصی بسپارید که تازه در شرکت استخدام شده است به نظرتان در این مدت چه بر سر شرکت بلخ برگشته می آید ی خوش شانس باشید کارمندان مثل فعالیت های معمول خود را انجام می‌دهند البته نمی‌توان از این شرکت انتظار رشد داشت برای ادمی که هنوز در نقطه شروع نکرده است، هم اوضاع همینطور خواهد بود. برای مثال کسی که نداند چطور می‌شود  از هک شدن پیج خود جلوگیری کند چگونه میتواند رشد این پیج را تضمین کند.

  •  توانایی ساخت محتوای با کیفیت

 وقتی از محتوای اینستاگرام صحبت می‌کنیم یعنی تمام آن چیزی که برای کاربران و حتی خود اینستاگرام جذاب است. زمانی که می خواهید اقدام به استخدام ادمین پیج اینستاگرام کنید باید از تسلط او در تولید محتوا  و مدیریت اینستاگرام مطمئن باشید.

محتوا در اینستاگرام به سه بخش متنی، تصویری و ویدئویی تقسیم‌بندی می‌شود. موارد زیر از جمله مهارت های تولید محتوا یک ادمین خواهند بود:

  1. یک ادمین اینستاگرام باید بتوانند بر مهارت های نوشتاری تسلط داشته باشد. موضوع پست ها را در کپشن به درستی انعکاس دهد و با نوشتن یک کپشن جذاب  کاربران را ترغیب به عکس العمل کند.
  2.  عکس ها از مهمترین محتوای منتشر شده در اینستاگرام هستند. انتخاب عکس متناسب با فعالیت کسب و کارتان ترکیب رنگ، جذابیت بصری، کیفیت مناسب و غیره از جمله ویژگی‌های تصاویر کاربرپسند اینستاگرام خواهند بود، که نیاز است یک ادمین اینستاگرام از آن سر دربیاورد.
  3.  شاید به جرات بتوان گفت که این اینستاگرام بود که به دیده شدن ویدیو ها رونق اساسی داد. خیلی از کاربران اینستاگرام با ویدیو ها ارتباط بیشتری برقرار می کنند.                                                                                       از آن طرف این کار ادمین ها را کمی مشکل می‌کند. آن ها باید بتوانند در محدوده زمانی ۶۰ ثانیه ای منظور خود را به درستی به کاربر منتقل کنید. البته روش هایی نیز وجود دارند که در آپلود فیلم هایی با زمان بیشتر می‌توانند کمک کننده باشند. برای اینکه ادمین ها بتوانند بهترین فیلم ها و ویدیوها را منتشر کنند، باید علاوه بر خلاقیت با نرم افزارهای ادیت ویدیو نیز آشنا باشند.

لوگوی اینستاگرام همراه با نماد لایک

  •  مهارت ارتباط اجتماعی بالا

 ادمین باید بتواند به بهترین شکل با کاربران خود تعامل کند. ارزش آفرینی برای برند نیاز به ارزشمند دانستن مخاطبان دارد. یک ادمین باید مخاطب شناس بوده و با هر کس آنجور که برایش جذاب است، رفتار کند تا بتواند توجه کاربران را جلب کند. صبوری و توجه بیشتر به کامنت‌ها از دیگر خصوصیات های لازم یک مدیر پیچ خواهد بود.

 

  •  آشنایی با روش های تبلیغی مختلف در اینستاگرام

 اینستاگرام پلتفرمی است که باید از هر ترفندی برای مطرح شدن در آن استفاده کرد. شیوه های تبلیغی مختلفی وجود دارد که به پیچ ها کمک می کنند، از طریق آن به محبوبیت کسب و کار خود کمک کند.

 زمانی که قصد استخدام یک ادمین اینستاگرام را دارید، باید از تسلط کامل او بر شیوه های تبلیغی در اینستاگرام آگاهی کامل داشته باشید. آشنایی ادمین با این شیوه ها هم می‌تواند به افزایش کاربران کمک کند، و هم در کاهش هزینه‌های شرکت موثر خواهد بود؛ زیرا ادمینی که می داند در کجا برای تبلیغات پیج خود سرمایه‌گذاری کند، می‌تواند با کمترین هزینه ها آمار رشد پیج را بالا ببرد.

 

  •  حساسیت به یادگیری مداوم

یک ادمین موفق کسی است که همیشه به روز باشد. الگوریتم‌های اینستاگرام و ذائقه کاربران شبکه‌های اجتماعی مدام در حال تغییر است. اگر یک ادمین بخواهد با یک استراتژی همیشگی و قدیمی به جنگ با رقبا برود، قطع به یقین چیزی جز شکست عایدش نمی‌شود.

 کسی که مدام در حال یادگیری است، یکی از قابل اعتمادترین افرادیست که شما می‌توانید پیج خود را به او بسپارید؛ زیرا چنین اشخاصی رشد خود را در گروه رشد پیج خواهند دید و از یادگیری هیچ تکنیکی عقب نمی مانند.

تصویرسازی لایک اینستاگرام

4.چرا برای مدیریت شبکه های اجتماعی به ادمین نیاز داریم؟

 مدیریت شبکه های اجتماعی یک همت شبانه روزی می طلبد. یقینا شما نمی توانید همزمان  چند کار را بر عهده بگیرید و انتظار داشته باشید نتایج فوق العاده‌ای هم به دست بیاورید به قول معروف هرکسی را بهر کاری ساختند شرکت‌ها برای اینکه بتوانند به اهداف بازاریابی خود برسند نیاز دارند تا یک متخصص شبکه های اجتماعی استخدام کنند کسی که بتواند با استراتژی کارآمد به رشد برند در این شبکه‌ها کمک کند باید در شبکه‌های اجتماعی فعال باشد که برای فروش یک محصول و چه برای بازاریابی بیشتر در هر صورت این ادمین ها هستند که می توانند عملکرد خوبی را در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام داشته باشند.

 ادمین ها بهتر می‌توانند محتوای مناسب با کسب و کارتان را تولید کنند. آنها به خوبی از هشتگ ها برای دیده شدن بهره می‌برند. یک ادمین توانمند بر سطح به سطح بازاریابی از طریق شبکه‌های اجتماعی آشنا است و متناسب با نیاز بازار مسیر های رسیدن به موفقیت را تغییر می‌دهد.

شما می‌توانید با استخدام ادمین پیج اینستاگرام از این شبکه اجتماعی به درآمد بسیار بالایی برسید.

 5.برندینگ کسب و کار

 یکی از جذاب‌ترین حوزه‌های مربوط به تجارت، بخش برندینگ و برندسازی کسب و کار است. وقتی صحبت از برند می‌شود، تنها چیزی که در ذهن ها نقش می‌بندد، حس و حال یک خرید مطمئن و کالای لوکس خواهد بود.

 چیزی‌که خرید موفق افراد را تضمین می‌کند، داشتن یک هویت تجاری با نام برند است. وقتی که شما می‌خواهید اقدام به استخدام ادمین پیج اینستاگرام کنید، در واقع می‌خواهید هویت کسب و کار خود را اثبات کنید و آن را به یک برند تبدیل کنید.

 برندینگ در واقع تلفیقی از دو عنصر علم بازاریابی و هنر به کارگیری آن است. وقتی از هر روشی برای برندسازی استفاده می‌کنید در واقع می خواهید که یک نام تجاری را بر سر زبان‌ها بیندازید. اگر برندسازی درست و بهینه انجام شود در مدت زمان خاصی که برای رسیدن به اهداف تعیین کرده‌اید، موفق خواهید بود و نتیجه رضایت بخشی نصیبتان خواهد شد.

 نتیجه ای که سرمایه و اعتبار شما را نزد مردم و حتی رقیبان بالا خواهد برد. زمانی که اعتبار کسب و کارتان بالا برود مردم جور دیگری روی شما حساب باز می کنند و خودشان یک جور تبدیل کننده برند خواهند بود.

 ادمین اینستاگرام دقیقاً یک گوشه کار برندینگ را برعهده می‌گیرد. اگر به هر دلیل نتوانید و یا نخواهید اقدام به استخدام ادمین پیج اینستاگرام کنید، بخش بزرگی از برندسازی را از دست داده‌اید.

 موارد زیر از جمله تاثیرات اینستاگرام بر برندسازی کسب و کار هستند:

  •  اعتبار کارت خود را بالا می برید.
  •  سبک خاص خودتان را معرفی می کنید.
  •  اعتماد سازی می کنید.
  •  ترافیک سایت خود را افزایش می دهید.
  •  کمپین هشتگ های پرطرفدار را راه اندازی می کنید.
  •  بر تعداد طرفداران و مشتریان خود اضافه می کنید.

مطالب مرتبط:

چطوری مشتری پیدا کنیم. چند ترفند واقعا موثر!


نتیجه گیری

 دیگر همگی از محبوبیت اپلیکیشن اینستاگرام خبر داریم. وقتی در نگاه اول وارد این فضای مجازی می‌شویم، با حجم زیادی از صفحات متنوع روبه‌رو می‌شویم که هر یک برای پیشی گرفتن از دیگری و افزایش بازدیدها هزارو یک راه چالشی را پشت سر می‌گذارنند.

 اما اگر شما دقیقا بدانید که نکات مهم در استخدام ادمین پیج اینستاگرام چه مواردی هستند و به دنبال آن بهترین گزینه را برای مدیریت پیج خود انتخاب کنید، یقیناً به یک پیج محبوب و پرطرفدار تبدیل می شوید.

دیدگاه‌ها
  • دیدگاهی فرستاده نشده است
  • دیدگاه خودتان را بنویسید

شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید
درخواست تماس شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما جهت راهنمایی تماس بگیرند
logo-samandehi

مفتخریم به شفافیت در ارایه خدمات به شما

تمامی خدمات ما با جزئیات تعهدات به شما ارائه می شود. در صورتی که خدمات مورد نیاز شما در قالب بسته های یا خدمات پیشنهادی پنتازوم نباشد، در قالب قرارداد های مشخص سطح تعهدات ما به شما مشخص می گردد.

اطلاعات بیشتر