تبلیغات لوازم آرایشی

چرا به تبلیغات لوازم آرایشی نیاز داریم؟! آیا می توانیم با طراحی سایت یا تولید محتوا لوازم آرایشی بهداشتی را به خوبی تبلیغ کنیم؟ تبلیغات لوازم آرایشی چقدر هزینه دارد؟! حتما می دانید، شما چه تولید کننده، عمده فروش و یا خرده فروش لوازم آرایشی باشید، قطعاً برای معرفی خود و فروش بیشتر نیازمند تبلیغ محصولات خود هستید. امروزه تبلیغات لوازم آرایشی یکی از جذاب ترین و زیباترین نوع تبلیغات می تواند باشد، اگر شما تمام استانداردهای جذب مخاطب را در تبلیغات خود رعایت کرده باشید.
تبلیغات خوب و جذاب می تواند تضمین کننده موفقیت شما در فروش باشد.
شما می توانید هر محصول آرایشی بهداشتی که دارید، به بهترین شکل ممکن تبلیغ کنید. خواه این برند شناخته شده باشد و یا به تازگی تولید شده و هنوز برای مخاطبین ناآشنا باشد.
مهم این است که تبلیغات لوازم آرایشی، باعث ایجاد حس خوب شود و علاقه مندی به خرید را در مشتری به وجود بیاورد.
به خاطر داشته باشید که قبل از اقدام به هر گونه هزینه در مورد تبلیغات، با کارشناسان حرفه ای و با تجربه در مورد آن مشورت کنید.
ما در این مطلب از پنتازوم سعی کرده ایم که شما را با مهم ترین نکات تبلیغات لوازم آرایشی و بهداشتی آشنا کرده و چند نمونه بسیار جذاب از بهترین های آن را در اختیارتان قرار دهیم.
چه مشاغلی باید تبلیغات لوازم آرایشی انجام دهند؟
اینکه فعالیت شما در کدام گروه از صنف لوازم آرایشی باشد، برای تبلیغات و فروش محصول کمی تفاوت دارد. در درجه اول شما باید برند و نوع محصولات را تبلیغ کنید و در درجه دوم این تبلیغات باید طوری طراحی شده باشد که خریدار را مستقیم به سمت شما هدایت کند.
- تولید کننده لوازم آرایشی
- وارد کنندگان لوازم آرایشی
- خریداران عمده لوازم آرایشی مانند فروشگاه های زنجیره ای
- فروشگاه های لوازم آرایشی
- نمایندگی های رسمی برندهای لوازم آرایشی
به طور کلی می توان گفت که استفاده از فیلم های تبلیغاتی، بنرها و بیلبوردهای خیابانی، آگهی های تبلیغاتی در مجلات مختلفی که اغلب مخاطبان آن خانم ها باشند، میتواند برای معرفی و حتی یادآوری محصولات بسیار مفید باشند. اما این روش ها، با وجود ضروری و کاربردی بودن، اغلب بسیار گران و پر هزینه هستند. پس دیگر چه کار می توانیم کنیم؟!
تبلیغات لوازم آرایشی با طراحی سایت
راهاندازی وبسایت فروشگاهی برای فروش آنلاین محصولات آرایشی، یکی از راههای تبلیغات و افزایش فروش است.
فضای رقابتی برای فروشگاههای اینترنتی تحت وب،بسیار شدید است. اما با فعالیت مستمر می توانید بخش قابل توجهی از بازار را از آن خود کنید.
رقابت با فروشگاههای اینترنتی، مستلزم آشنایی شخص فروشنده با روشهای تولید محتوا و بازاریابی محتوا است.
امروزه به علت استقبال شدید عموم مردم از وبسایتهای اینترنتی، افراد با کسبوکارهای متفاوت برای خود وبسایت طراحی میکنند.
اگر در زمینهی فروش لوازمآرایشی فعالیت میکنید، یکی از بهترین راه ها برای افزایش درآمد و فروش، طراحی وبسایت وردپرسی است.
شما با راهاندازی یک وبسایت فروشگاهی، اصالت برند و محصولات خود را به نمایش میگذارید.
وبسایت این امکان را به شما میدهد که اطلاعات محصول و عکس آن را در سایت آپلود کرده و در اختیار کاربران قرار دهید. از آن گذشته با سایت می توانید هر ساعتی از شبانه روز فروش داشته باشید.
ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی به صورت سیستمی صورت می گیرد و بر خلاف فروش در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام نیازی به وجود یک کارشناس فروش به صورت آنلاین برای ثبت سفارش نیست.
تولید محتوا برای تبلیغات لوازم آرایشی
مهمترین قدم بعد از طراحی سایت، تولید محتواست. سئو سایت که به کمک آن محصولات شما در گوگل نمایش داده می شوند، بدون تولید محتوای اصولی معنی ندارد.!
تولید محتوا در مورد محصولات آرایشی میتواند به صورت تولید محتوای متنی، تولید محتوا بنر و عکس محصول، تولید محتوا ویدئویی از نحوه استفاده از محصول یا نکات جذاب و آنباکسینگ آن و .. باشد.
(توجه! برای سفارش تولید محتوا لوازم آرایشی روی پنتازوم حساب باز کنید)
هرکدام از روشهای تولید محتوای لوازمآرایشی، دارای استانداردها و قوانین مخصوص به خود است. البته که بستگی به این موضوع هم دارد که شما برای کجا تولید محتوا می کنید؟ سایت؟ اینستاگرام؟ دیگر شبکه های اجتماعی؟
یادگیری صحیح روشهای مختلف تولید محتوا و بهکارگیری آنها در کنار یکدیگر باعث جذب مخاطبان بیشتری میشود.
افزایش علاقهمندان به محتوای تولیدشده درنهایت منجر به فروش بیشتر محصولات آرایشی شما میشود.
در تولید محتوا باید موارد زیر را در نظر داشته باشید.
اطلاعات جامع مرتبط با محصول آرایشی
شما بدون داشتن اطلاعات از یک محصول آرایشی نمیتوانید دربارهی آن تولید محتوا کنید.
اطلاعات کامل در مورد محصول،پیشنیاز تولید محتوا است.
به این صورت که شما باید در مورد بهترین روش استفاده از محصول، خواص و مزیت های خرید محصول، سال ساخت محصول، مواد تشکیلدهنده، شرکت و کشور سازنده یک محصول آرایشی باید اطلاعات مفید ارائه کنید.
ارائه محصولات همراه با اطلاعات کامل بهصورت متن، عکس و فیلم به تشویق مشتریان به خرید محصول کمک زیادی می کند.
شناخت رقبا در زمینهی فروش و توزیع لوازم آرایشی
صنعت فروش و توزیع لوازمآرایشی در ایران روزبهروز در حال افزایش است. این موضوع باعث رقابت سخت و سنگین میان فروشندگان و توزیعکنندگان لوازمآرایشی شده است.
شناخت رقبا و بررسی عملکرد آنها در فضای مجازی (مثلا بررسی سایت و صفحه اینستاگرام صفحات آرایشی با فالوور بالا) بهخصوص رقیبهای برتر از شما، میتواند بسیار کمککننده باشد.
شما با شناخت نقاط ضعف و قوت رقیب خودمیتوانید در عملکردهای خود بهبود ایجاد کرده و به فروش و کارکرد بهتری در حوزهی لوازمآرایشی دست پیدا کنید.
از رقبا ایده بگیرید! شناخت رقبا قدمی مهم برای تولید محتوا است.
شناخت نیاز مشتریان لوازم آرایشی بهداشتی
آشنایی با نیاز و خواستههای مشتریان یکی از پیشنیازهای اصلی در تولید محتوا و تبلیغات است.
شما میتوانید با توجه به آمار خرید از یک برند و محصول آرایشی،آمار بازدید از محصول متوجه نیاز مشتری به نوع و برند یک محصول آرایشی شوید.
محصولاتی را در فروشگاه اینترنتی خود به فروش برسانید که مشتری می خواهد. محتوای آموزشی تولید کنید که مشتریان می پسندند. با شناخت نیازهای مشتریان نیمی از راه تبلیغات را رفته اید!
اهمیت تبلیغات لوازم آرایشی
امروزه محصولات آرایشی دربسیاری از کشورهای جهان بهخصوص کشور ما،ایران مورداستفاده قرار میگیرد.
این محصولات در زیبایی چهره نقش بسزایی دارند.
به علت تقاضای بالای این محصولات در ایران، خریدوفروش لوازمآرایشی در ایران بسیار سودآور است.
باوجود افزایش تولیدکنندگان محصولات آرایشی و تولید برندهای مختلف در کشور ما،رقابت در حوزه ی فروش و توزیع لوازمآرایشی به شکل چشمگیری افزایشیافته است.
بهترین راه برای افزایش فروش در این حیطه کاری، تبلیغات هدفمند است.
آشنایی و یادگیری روشهای نوین تبلیغات در حوزه لوازمآرایشی، میتواند به افزایش فروش و سود حاصل از آن کمک ویژهای کند. تبلیغات در فضای آنلاین و مجازی این امکان را به شما میدهد که با کمترین هزینهها،محصولات خود را دراختیارکاربران بیشتری قرار دهید.
تبلیغات لوازمآرایشی اگر بهصورت درست و بهینه صورت پذیرد؛ باعث روند افزایشی درفروش محصول شما می شود.
بنابراین آشنایی با روشهای تبلیغاتی ،میتواند برای فروشندگان لوازمآرایشی بسیار مفید باشد.
نمونه تبلیغات برای تبلیغات لوازمآرایشی
متنها و شعارهای تبلیغاتی زیادی برای فروش لوازمآرایشی وجود دارد. چند نمونه از آنها را در ادامه این مطلب از پنتازوم ببینید:
_با ما بدرخشید.
_پوست شما ارزشش را دارد.
_مارا انتخاب کنید تا بهترین باشید.
_انتظارت رو از خودت بالا ببر.
_به پوست خود طراوت و شادابی ببخش.
_زیبایی را با محصولات آرایشی ما تجربه کن.
_زیبایی مختص توست.
_زیبا باش و زندگی کن.
تبلیغات لوازمآرایشی با اینفلوئنسرها
اینفلوئنسرها افرادی دارای تخصص در زمینههای مختلف هنری،آموزشی،سرگرمی و غیره هستند که بهصورت مجازی فعالیت میکنند.
این افراد مخاطبان و دنبال کنندگان مخصوص به خود رادارند.
اگر شما تبلیغ پیچ خود را به یک متخصص لوازمآرایشی بسپارید می توانید امیدوار باشید که مخاطب برند یا فروشگاه اینترنتی خودتان را پیدا کنید.
دیدگاهتان را بنویسید