8 روش تبلیغاتی جدید که نمیدانستید!

روش تبلیغاتی جدید

در این مطلب قصد داریم به معرفی روش تبلیغاتی جدید که قطعا در توسعه کسب و کار شما موثر است صحبت کنیم. قبل از هر چیز شاه کلید تبلیغات را با شما در میان می گذاریم! موثر ترین تبلیغات، تبلیغی است که مشتریان به دنبال آن می گردند! نه تبلیغی که با نقض حقوق دیگران (به طور مثال صورت اجبار عضویت در گروه های تلگرامی ، پیامک های تبلیغاتی آزاردهند، پاپ آپ های دیوانه کننده! و.. تمامی مواردی که مشتری شما به دنبال آن نیست!) به سمع و نظر مشتریان بالقوه شما می رسد.

تبلیغات هدفمند و بازاریابی به بخش مهمی از دنیای کسب ‌و کار تبدیل شده‌اند. اگر شما یک محصول خوب و یا یک سرویس مفید برای ارائه دارید، باید هنر فروش آن را هم داشته باشید. در حالی که برخی از سازمان ‌ها ممکن است به روش ‌های سنتی تبلیغات پایبند باشند، اغلب افراد پیشرو به روش‌ های تبلیغاتی جدید و مدرن متوسل می ‌شوند.

یک مکتب جدید تبلیغ کنندگان وجود دارد که ایده‌هایی را تجربه می‌کنند که واقعا مدرن و نوآورانه هستند به ایده های عصر فوری، سریع، هوشمندانه و خارج از کادر سلام کنید! اگر شما هنوز هم از تبلیغات روزنامه، تبلیغات تلویزیونی و یا تبلیغات رادیویی فکر می کنید، پس قطعا به آپدیت شدن نیاز دارید! پس بیایید شروع کنیم.!

 

انواع روش‌ تبلیغاتی جدید

انواع مختلفی از تکنیک‌های تبلیغاتی وجود دارد که برای ترویج محصولات و خدمات در دسترس هستند. با این حال، برخی از جدیدترین و داغ‌ترین روند تبلیغاتی هستند که محبوبیت بیشتری کسب می‌ کنند. مردم در حال حاضر به دنبال انواع جدیدی از درخواست‌ های تبلیغاتی هستند که می ‌توانند هدف قرار بگیرند. بسیاری از روش‌ تبلیغاتی جدید در نتیجه ظهور اینترنت هستند، در حالی که برخی از این گرایش ‌ها تنها ایده ‌های جدیدی هستند که رسانه تبلیغاتی دنیوی را به روش ‌های هوشمندانه و زیرکانه تبدیل کرده‌اند. تبلیغات اینترنتی یک مفهوم گسترده است و شامل چندین نوع فرعی است که بسیاری از آن‌ها به تازگی معرفی شده‌اند. تبلیغاتی ایمیل یکی از گرایش‌ های قدیمی است، در حالی که موارد جدید شامل تبلیغات محتوایی ، تبلیغات پیکسلی، تبلیغات وبلاگ (با تولید محتوا هدفمند) ، تبلیغات کلمه کلیدی و تبلیغات متنی می‌ باشند. بیایید نگاهی به برخی از رایج‌ترین روش‌ تبلیغاتی جدید بیندازیم.

 

تبلیغات بنری یک روش تبلیغاتی جدید

اگر تبلیغات بیلبورد در جاده‌ها استفاده شود، یک نوع مشابه به نام تبلیغات بنری در وب مورد استفاده قرار می ‌گیرد. آیا متوجه نوارهای تبلیغاتی افقی شده‌اید که در بالای هر صفحه وب دیده می‌شوند؟ اینها بنر نامیده می شود. بنرها معمولا با استفاده از تصاویر، یا جاوا اسکریپت یا هر شی چند رسانه ‌ای دیگر ساخته می‌ شوند. تابلو های وب معمولا به صفحات وب لینک هستند که مرتبط با محتوای وب سایت موجود است.

خدمات مرتبط: راه اندازی کسب و کار آنلاین

 

روش تبلیغاتی جدید باند واگن

هدف این روش تبلیغاتی متقاعد کردن کاربر یا هر کس دیگری از محصولات یا خدمات استفاده می کند است. به این ترتیب که این برند محبوبی است و بنابراین او نیز باید این خرید را انجام دهد. این امر مشتری را مجبور می‌ کند که حداقل به خرید آن محصول فکر کند و آنچه را که افراد دیگر در مورد آن صحبت می ‌کنند را بررسی کند و به نوبه خود به باند واگن بپردازد. تبلیغات باند واگن یک استراتژی است که مبتنی بر روانشناسی مصرف‌ کننده است و از این رو، یک تکنیک موثر است که می‌تواند از طریق هر رسانه، چاپی، الکترونیکی منتشر کند.

 

تبلیغات متنی

آیا متوجه می ‌شوید که گوگل چگونه تبلیغاتی را تولید می ‌کند که مربوط به جستجوی شما هستند؟ یا اخیرا متوجه شده  ‌اید که تبلیغات گوگل که در کنار ایمیل ‌های شما در سرویس ایمیل گوگل ظاهر می‌شوند چیست؟ خوب، اگر شما یکی از آن افرادی هستید که هنوز متوجه این موضوع نشده اید، پس باید هوشیار شوید. Google Adsense اولین سرمایه‌ گذاری تبلیغات متنی بود. تبلیغات متنی شکلی خاص از بازاریابی اینترنتی است که در آن تبلیغات توسط سیستم ‌های خودکار براساس محتوا مورد بررسی توسط یک کاربر خاص انتخاب می ‌شوند. سیستم خودکار، متن یک وب سایت را برای کلمات کلیدی اسکن کرده و آگهی را ارسال می ‌کند که با محتوایی که کاربر آن را نگاه می کند مطابقت دارد. بسیاری از موتورهای جستجو همچنین از تبلیغات متنی برای نمایش تبلیغات در صفحات نتیجه جستجو استفاده می‌کنند، به طوری که تبلیغات با چیزهایی که کاربر در اینترنت جستجو می ‌کند مطابقت دارند.

 

تبلیغات پروموشن

تبلیغات پروموشن شامل استفاده از آیتم ‌ها یا رویدادهای رسانه‌ای تبلیغاتی است که به جلب توجه عمومی و راه موثر تبلیغات کمک می‌ کنند. ارائه برنامه های رایگان تبلیغاتی یک روش تبلیغاتی جدید است که ابتکاری و بسیار موثر است.

 

تبلیغات پیکسلی یک روش تبلیغاتی جدید

تبلیغات پیکسلی نوع جدیدی از تبلیغات اینترنتی است که در آن هزینه یک تبلیغ براساس تعداد پیکسل هایی که اشغال می ‌کند محاسبه می ‌شود. این شکل از تبلیغات در اواخر سال ۲۰۰۵ آغاز شد، زمانی که یک دانشجوی انگلیسی Alex Tew با یک وب سایت به نام The Million Dollar Homepage آمد، که در آن آگهی دهندگان می‌ توانستند فضای تبلیغات را با قیمت ۱ دلار برای هر پیکسل با فضای محدود یک میلیون پیکسل خریداری کنند.

 

تبلیغات کلید واژه (ادوردز)

به طور معمول تبلیغات کلمه کلیدی نیز به عنوان پرداخت در ازای هر کلیک یا هزینه برای هر عمل تبلیغاتی شناخته می ‌شود. اگرچه یاهو اولین شرکتی بود که به تبلیغات کلید واژه پرداخت، اما برنامه گوگل adwords  است که امروزه بیشتر برای تبلیغات کلیدواژه خود محبوب است. برخی از موتورهای جستجوی محبوب که به تبلیغات کلمه کلیدی تبدیل شده ‌اند عبارتند از Yahoo!  Search Marketing, Microsoft adCenter, Miva و . LookSmart

 

تبلیغات وبلاگی

اگر فکر می ‌کنید که وبلاگ چیزی جز مجله آنلاین نیست، پس اشتباه می ‌کنید. به خاطر محبوبیت زیاد بلاگ ها، تبلیغ کنندگان در بلاگ ها به عنوان ابزارهای تبلیغاتی و بازاریابی موثر استفاده می ‌کنند. بلاگ های شرکتی یک راه عالی برای شرکت‌ها برای رسیدن به پایگاه مشتری در اینترنت هستند. وبلاگ های تبلیغاتی اغلب از تکنیک ‌های جستجوی موتورهای جستجو استفاده می‌کنند، که نتایج بهتری را در وب تضمین می‌ کنند. تولید محتوا مرتب برای بخش وبلاگ کلید طلایی موفقیت در جذب بازدید کنندگانی است که بازار هدف کسب و کار شما هستند.

روش تبلیغاتی جدید

تبلیغات موبایل

بله، به همان اندازه که ممکن است برای شما آزار دهنده باشد که تبلیغات را در تلفن همراه خود دریافت کنید،  اما اکنون این واقعیت است که تبلیغات تلفن همراه یکی از موثرترین راه‌ های تبلیغات است. اغلب اوقات، تبلیغ کنندگان داده ‌های مربوط به شماره‌های تلفن همراه مشتریان موجود خود و نیز لیستی از شماره ‌های تلفن افرادی که ممکن است مشتریان بالقوه باشند را دارند. یک پیغام بر روی تلفن همراه به ندرت مورد توجه قرار می‌ گیرد و از این رو به عنوان یک ابزار بازاریابی موثر یا ابزار تبلیغاتی واجد شرایط است! همچنین با گسترش شبکه های اجتماعی در تلفن همراه، به ابزاری برای تبلیغات تبدیل شده است. اگر قصد دارید برای کسب و کار خود در شبکه های اجتماعی تبلیغات کنید. پنتازوم با شما همراه خواهد بود. می توانید برای صفحات اینستاگرام خود ادمین استخدام کنید تا پست های تبلیغایی موثری برای شما ایجاد شود. برای دیدن نمونه کارها به نمونه صفحات اینستاگرام مراجعه کنید.

همچنین اگر سایت وب سایت هستید می توانید از روش تبلیغاتی جدید یعنی بازاریابی محتوا استفاده کنید. تولید محتوا به شما کمک می کند تا بتوانید کسب و کار خود را توسعه ببخشید.

همانطور که می‌بینید، زمینه تبلیغات تکامل‌ یافته و به انبوهی از روش‌هایی رسیده‌است که بیش از یک دهه پیش قابل تصور نبود. به لطف توسعه و نوآوری ‌های عظیم در زمینه فن‌آوری، امروزه تبلیغات تقریبا در هر جایی که به نظر می‌ رسد وجود دارد، تقریبا هر شکلی که ما می‌توانیم تصور کنیم. باور نمی‌کنید؟ فقط به اطراف خود نگاه کنید!

برچسب‌ها:
دیدگاه‌ها
  • دیدگاهی فرستاده نشده است
  • دیدگاه خودتان را بنویسید

شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید
درخواست تماس شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما جهت راهنمایی تماس بگیرند
logo-samandehi

مفتخریم به شفافیت در ارایه خدمات به شما

logo-samandehi
اطلاعات بیشتر