هزینه طراحی لوگو

هزینه ی طراحی لوگو

امتیازدهی

لوگو چیست؟هزینه طراحی لوگو به چه عاملهایی بستگی دارد؟ مبلغ هزینه طراحی لوگو تاچه مقدار می بایست باشد؟ آیا می توان برای جلوگیری از هزینه طراحی لوگو از لوگوهای دیگر کپی و الگو برداشت؟ آیا برای تبدیل شدن به یک برند نیاز به یک لوگو دارم؟ تمامی این موارد سوالاتی است که برای هر صاحب کسب و کاری پیش خواهد آمد. اما هزینه ی طراحی لوگو به چه مواردی بستگی دارد؟ در ادامه همراه پنتازوم باشید.

خدمات طراحی لوگو هزینه (تومان) ثبت سفارش

طراحی  لوگو  نوشتاری  (لوگو تایپ) با 2 اتود

 

1,000,000

طراحی لوگو نوشتاری (لوگو تایپ)با 5 اتود

1,500,000

طراحی لوگو تصویری با 2 اتود

1,000,000

طراحی لوگو تصویری با 5 اتود

1,500,000

طراحی لوگو تصویری و نوشتاری با 3 اتود

2,000,000

هر کسب و کاری در جهت رشد و توسعه خود احتیاج به تبلیغات مناسب خواهد داشت. اما برای آنکه تبلیغات یک مجموعه دارای شاخصه های مناسب و قابل تبلیغ باشد می بایست از لحظه شروع و بنیان یک کسب وکار این موارد را رعایت نموده و به انجام رساند. درتمام دنیا صاحبان مشاغل و کسب و کار نو خدمات و یا محصول خود را به مشتریان از طریق تبلیغات معرفی می نمایند. یکی از مهمترین ملزومات این معرفی لوگوی یک مجموعه می باشد.

لوگو به نماد یا شکلی عنوان می شود که دریک کسب وکار نوع فعالیت وخدمات آن مجموعه را در قالب یک طرح گرافیکی به نمایش می گذارد. باید توجه داشت که شما درنگاه اول ممکن است نوع کسب و کار را تشخیص ندهید در واقع لوگو الزاما نشان دهنده مستقیم یک کسب و کار نخواهد بود و می تواند بر اساس برنامه ریزی صورت پذیرفته اشاره به موارد دیگری مانند رسالت آن مجموعه، هدف آن مجموعه ،بازار آن مجموعه و موارد دیگر باشد.

اما آیا هزینه طراحی لوگو  توجیه اقتصادی و یا تجاری دارد؟ پاسخ به این سئوال بسیار واضح است.

بله هزینه طراحی لوگو کاملا توجیه اقتصادی و تجاری را خواهد داشت. در واقع شما برای کسب وکار خود شناسنامه اصیل و محکم واستوار ،طراحی و ایجادکرده اید. ضمن اینکه درتمام دوران کسب وکار شما این هزینه یکبار اتفاق خواهد افتاد. البته ممکن است پس از سالیانی متمادی تصمیم بگیرید بار دیگر هزینه طراحی لوگوی جدید را با توجه به نوع کسب وکار خود پرداخت نمایید.

 

بسیاری از صاحبان مشاغل تصور می کنند لوگو درقالب یک آرم با کمترین هزینه قابل طراحی و اجرامی باشد و از اهمیت آن غافل هستند. در حالی که یک لوگو به تنهایی می تواند تاریخ و امضاءکار و فعالیت آنان باشد.

برای طراحی یک لوگو می بایست شما به یک کارشناس طراحی لوگو مراجعه نمایید. این کارشناسان با دارابودن تجربه و تخصص آکادمیک براساس نوع فعالیت شما و پارامترهای دیگر اقدام به طراحی لوگو برای شما خواهند. نمود. هزینه طراحی لوگو بر اساس همین پارامترها مشخص می گردد. در واقع یک کارشناس طراحی باتوجه به موارد ذیل اقدام به طراحی و درخواست هزینه طراحی برای شما خواهد نمود.

نوع فعالیت سازمانی، محل و دامنه فعالیت

اینکه شما در مجموعه خود چه فعالیتی را انجام می دهید و نوع خدمت و یا محصول شما از لحاظ جذب مخاطبین و مشتریان چه ویژگیهایی را دارا می باشد یکی از مهمترین آیتم های این موضوع می باشد. البته این قسمت بر اساس نوع فعالیت شما مورد بررسی خواهد گرفت که اصطلاحا بدان رسالت سازمانی می گویند.

از دیگر موارد موثر در هزینه طراحی لوگو محل و دامنه فعالیت شماست. آیا محصول و نوع خدمت شما متعلق به محدوده مشخصی می باشد یا آنکه  شما در ابعادی وسیع مشغول ارائه خدمات و یا تولید محصولات خود می باشید. اگر شما واجد قسمت دوم این بند باشید طبیعی است که نیازمند در اختیار داشتن لوگویی خواهید بود که شما را در یک بازار بزرگ به خوبی معرفی و درمعرض دید مخاطبین و مشتریان باشید.

هزینه طراحی لوگو
هزینه طراحی لوگو

نوع محصول یاخدمات

از موارد دیگری که برای طراح لوگوی شما بسیار مهم خواهد بود و بالطبع در هزینه طراحی لوگو موثر می باشد نوع محصول و یا خدمات شماست. سازمانها و شرکتهای بسیار فراوانی وجود دارند که محصولات و خدمات فراوانی را به مشتریان و علاقه مندان خود ارائه می کنند. نوع محصول و خدمات شما در هزینه طراحی لوگو بسیار مهم وحیاتی می باشد.

ممکن است صاحبان کسب و کار از طراح خود بخواهند با ایده ای که در ذهن آنها شکل گرفته است اقدام به طراحی لوگونمایند. استفاده از قالبهای هندسی مورد نظر قرار گرفته، رنگهای سازمانی از جمله مواردی است که بر روی هزینه طراحی لوگو تاثیرگذار خواهد بود.

اما در این قسمت و با توجه به بند چهارم عوامل موثر برطراحی لوگو نظرتان را بدین نکته جلب می کنیم:

ممکن است صاحبان کسب و کار دارای ایده ها و نظرات متفاوتی برای طراحی لوگو باشند و یا رنگهایی را مورد نظر قرارمی دهند که براساس سلیقه خودشان شکل گرفته اما به یاد داشته باشید در قانون منطقی طراحی لوگو می بایست به کارشناس طراحی خود اعتماد نموده و این وظیفه رابر اساس تمام موارد ذکر گردیده به او محول نمایید. بنابراین ازهمان لحظه انتخاب کارشناسی را انتخاب نمایید که نوع کار و نمونه های انجام شده قبلی را از او دیده ، مورد بررسی قرارداده و پذیرفته اید.

در واقع ممکن است شما با اصرار بیهوده مبنی بر اعمال نظرتان نه تنها کارمناسبی راتحویل نگرفته اید، بلکه در پرداخت هزینه طراحی لوگو نیز متضرر شده اید.

نوع طراحی لوگو

نوع طراحی لوگو در هزینه طراحی تاثیرگذار خواهد بود. در بسیاری از موارد طراحان  لوگو از قالبهای آماده موجود در بازار استفاده می کنند و همین امر باعث می شود کار بسیار کمتری را بر روی طراحی لوگو انجام دهند .اگر در این زمینه دارای وسواس می باشید بهتر است همان اول مذاکرات و در زمان عقد قرارداد خود به این نکته اشاره نموده و آن را درقراردادتان بگنجانید. بدیهی است هزینه طراحی لوگو بدون استفاده از قالبهای آماده به مراتب بیشتر از مورد اول خواهد بود.

مدت زمان طراحی

باتوجه به بند شماره پنج  و چنانچه مقرر گردد طراح شما از قالبهای آماده و پیش فرض استفاده ننماید. مدت زمان و وقت گذاشته شده برای لوگوی شما بیشتر خواهد بود.و طراح می بایست با در نظر گرفتن جمیع جهات برای شما اقدام به طراحی لوگو نماید. طبیعی است که با هزینه طراحی لوگو درحالت اول متفاوت خواهدبود.

تمام مواردی را که برایتان ذکرکردیم از جمله پارامترهای مهم در هزینه طراحی لوگو می باشدو در میزان دریافت دستمزد کارشناس طراحی شما نقش حیاتی ایفا می کند. باید بدانید که این شما هستید که تصمیم می گیرید باکسب و کار خود چگونه برخورد نمایید. بعضی از آیتم ها در کسب و کار به ظاهر ایجاد هزینه می نماید و جزئی از پرداختیهای یک سازمان و یا یک مجموعه کسب کارخواهد بود اما درباطن قصه متفاوت خواهد بود و دراصل جزئی از سرمایه گزاریهای شما برای کسب وکارتان می باشد. بسیاری از کسانیکه کسب وکارهای معروف را در دنیا راه اندازی کرده اند رابه نام نمی شناسند اما لوگوی آن کسب وکار درتمام دنیا شناخته شده وبه اصطلاح دارای امضاء می باشد. شاید شما در تمام عمر خود نام مالک برند تجاری کفش و پوشاک ورزشی نایک را نشنیده باشید اما لوگوی شرکت نایک برای شما بسیار آشنا بوده و در هر کجای این دنیای پهناور که باشید وآن را ببینید خواهید شناخت.

تمام رعایت این اصول دریک جه مشخص می باشد و آن هم برندسازی درحوزه کاری یک کسب وکارخواهدبود. هر زمان که درکسب و کارخود تبدیل به یک برند شدید خودتان را برای روزهای خوب آماده کنید چون بخش مهمی از مسیر کسب و کار را طی کرده اید. طراحی لوگو شاید از ابتدایی ترین موارد ساخت یک برند باشد اما به طور قطع از مهمترین های آن خواهدبود.

 

به یاد داشته باشید پس از طراحی لوگوی کسب و کار شما تمامی موارد شرکت ویاهرسازمانی که در حوزه کسب و کار فعالیت می نماید براساس لوگوی شما طراحی و به روزرسانی خواهد شد. شما نیازمندید برای لوگوی خود یک شعار که بیانگر نوع فعالیت شما می باشد را طراحی نموده و با بکارگیری  آن درکنار برندتان به کسب و کار خود جلوه ای حرفه ای و مطابق  با اصول برندینگ ببخشید.

این شعارها نیز مطابق با طرح لوگوی شما و هزینه طراحی لوگو انتخاب وبه کارگرفته خواهدشد. به این نکته توجه نمایید کلیه مکتوبات سازمان و یا کسب وکار شما نیز که با مشتریان و مخاطبین شما رد و بدل خواهد شد درقالب نام ست اداری و بر اساس طراحی لوگوی شما وشعار سازمانتان طراحی واجرا می گردد.

با همه مواردی که ذکر گردید هزینه طراحی لوگو با توجه به انتخاب کارشناس طراحی از سوی شما بسیار متغیر می باشد. باتوجه به اینکه درخصوص هزینه طراحی لوگو نظام قانونمندی وجود دارد اما بسیاری از کارشناسان طراحی هزینه طراحی لوگو را باتوجه به نوع کار مطالبه می نمایند وحتی ممکن است این هزینه از نظام قانونمند آن بسیار بیشتر و یا حتی کمتر باشد.

اگر چه در ابتدای این مطلب جدول هزینه طراحی لوگو را درج کردیم، اما در واقع  بهتر است دراین زمینه باتوجه به بودجه درنظرگرفته شده بیشتر به دنبال نفراتی باشید که این کار را به خوبی می شناسند و قابلیت اجرا و انجام آن را دارند. اگر نیاز به طراحی یک لوگو حرفه ای دارید، با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *