طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی چه کمکی به کسب و کار من می کند!؟ اگر میخواهید با موفقیت محصولات خود را به صورت آنلاین بازاریابی کنید، نمیتوانید اهمیت سایت فروشگاهی را نادیده بگیرید. یک سایت فروشگاهی خوب برای فروش آنلاین محصولات شما، حضور داشتن در رقابت آنلاین و به دست آوردن مشتریان مورد نظرتان ضروری است. صرفنظر از اندازه شرکت شما و حجم عملیات کسبوکارتان، نیاز به طراحی وب سایت فروشگاهی دارید تا بتوانید در دنیای آنلاین حضور پیدا کنید.
سفارش سایت فروشگاهی
جدول هزینه و قیمت طراحی سایت فروشگاهی
نمونه کارهای سایت فروشگاهی در پنتازوم
طراحی سایت فروشگاهی در تهران
ساختن یک فروشگاه تجارت الکترونیک یا به عبارتی طراحی یک سایت فروشگاهی آسان است! اما رشد یک تجارت الکترونیک موفق بسیار دشوارتر است. برای توسعه کسبوکار تجارت الکترونیک، شما به یک سایت فروشگاهی نیاز دارید که براساس اصول تجربه، دانش و بهبود مداوم در طول زمان ایجاد شود. این درست مانند دویدن در یک ماراتن است: شما باید به دقت خود را آماده کنید تا در وسط مسابقه انرژی شما تمام نشود!
طراحی سایت فروشگاهی در تهران یکی از این آمادهسازی ها برای حضور در دنیای تجارت الکترونیک است. تمرکز بر روی جنبههای طراحی ممکن است باعث ایجاد تاثیرات آنی و بلند مدت شود. مهم نیست که شما به چه روشی (استفاده از آژانس های طراحی سایت، استفاده از اسکریپت ها و یا طراحی توسط خودتان) قصد دارید فروشگاه خود را راه اندازی کنید، همیشه مرحله طراحی وب سایت وجود خواهد داشت.
سئو و طراحی سایت فروشگاهی
مزیت های طراحی سایت فروشگاهی
اگر قصد داشته باشید به صورت فیزیکی کسب و کاری را راه اندازی کنید باید مکانی را برای فروش محصولات و ارائه خدمات در نظر بگیرید.
همچنین تعداد مشتریان شما محدود به همان منطقه خواهد بود.
با کمک طراحی سایت می توانید به مشتریان سراسر کشور و حتی جهان محصولات خود را بفروشید.
علاوه بر این می توانید به صورت 24 ساعته خدمات خود را ارائه کنید.
این ویژگی ها باعث می شود هزینه های شما کاهش یافته و در عین حال میزان فروشتان افزایش پیدا کند.
به طور خلاصه می توان مزایای داشتن فروشگاه اینترنتی را موارد زیر عنوان کرد:
1.افزایش تعداد مشتریان
2. کاهش هزینههای راه اندازی کسب و کار
3. برندسازی و کسب محبوبیت در میان مشتریان
4. از بین رفتن محدودیت زمانی برای ارائه خدمات|
5. ایجاد بستری برای ارائه خدمات و محصولات به شهرهای مختلف یک کشور و همچنین محدودههای وسیعتر
6. امکان به اشتراک گذاری اطلاعات کامل محصولات برای مشتریان
7.کاهش هزینه هایی برای اجاره یا خرید محل و انبار و …
طراحی سایت فروشگاهی با ووکامرس
امکانات و ویژگی های یک سایت فروشگاهی خوب
1.باید مطابق با استانداردهای طراحی سایت باشد.
2.از مهم ترین عوامل موفقیت یک فروشگاه اینترنتی مبتنی بودن آن بر اساس اصول سئو می باشد.
3.گرافیک وب سایت شما همانند ویترین مغازه است؛ بنابراین باید جذاب و کاربردی باشد.
4.فروشگاه اینترنتی شما باید رابط کاربری آسانی داشته باشد و مخاطب را سردرگم نکند.
5.بسته به نوع محصولاتی که ارائه می کنید باید دسته بندی های ویژه ای داشته باشد.
6.امکان به اشتراک گذاری تصاویر با کیفیت از محصول را فراهم کند.
7.بتوانید درباره هر محصول توضیحات، ویژگی ها و مشخصات مربوطه را وارد کنید.
8.اطلاعات تماس از جمله شماره تلفن همراه، شماره تلفن ثابت، آدرس دقیق، ایمیل و … به اشتراک گذاشته شده باشد.
9.باید پشتیبانی قوی در رابطه با محصولات و رفع نیازهای مشتریان ارائه کنید.
10.طراحی فروشگاه اینترنتی باید ریسپانسیو باشد. به این معنی که با موبایل، تبلت، لپتاپ و … سازگاری داشته باشد.
11. به درگاه های پرداخت معتبر متصل باشد.
12. امکان به اشتراک گذاری محصولات از طریق شبکه های اجتماعی را فراهم کند.
طراحی وب سایت تجارت الکترونیک تنها در مورد ارایه یک رابط کاربری فوق العاده (UI) نیست، بلکه تجربه کاربر (UX) نیز مهم میباشد. این از جنبه های بصری فراتر میرود و اهداف تجاری و رضایت کاربر را افزایش میدهد.
برای طراحی وب سایت، اپلیکیشن موبایل، صفحه فرود یا فقط یک بنر تبلیغاتی، طراحان وب اصول خاصی را دنبال میکنند که مسیری آسان را برای پیدا کردن محصول، برای مخاطبان هدف، و در برنامه بازاریابی خود ایجاد میکنند. این اصول شامل موارد زیر است که شما در طراحی سایت فروشگاهی در تهران کمک خواهد کرد و باعث می شود دید بهتری به این مقوله داشته باشید:
1.طراحی رابط کاربری حرفه ای
ترندهای طراحی رابط کاربری تمایل دارند نسبتا متغیر باشند. آنها میآیند، مدتی میمانند و بعد ناگهان برای همیشه ناپدید میشوند. با این حال، هنگام انتخاب طرح رابط کاربر برای فروشگاه شما، به جای توجه به ترندها، باید بر روی مهمترین عامل در هر فروشگاه تجارت الکترونیک تمرکز کنید: عوامل اعتماد.
شما اگر یک فروشگاه اینترنتی یا حتی یک فروشگاه فیزیکی باشید، مشتریان وقتی از شما خرید می کنند که به کسبوکار شما اعتماد میکنند. اگر آنها متوجه شوند که وب سایت شما دچار مشکل، نقص طراحی، و یا حتی کمی مشکوک به نظر میرسد، هیچ زمانی را هدر نخواهند داد که به نماد X نزدیک شود تا پنجره را ببندد! بنابراین چگونه میتوان این عوامل اعتماد را در طراحی سایت فروشگاهی در تهران ایجاد کرد؟
این کار را می توان با استفاده از سه شاخص اصلی اعتماد انجام داد. ادغام این مولفهها به مشتریان شما اجازه میدهد تا بدانند که آنها از یک شخص واقعی، به جای یک برند بی هویت، که در صورت اشتباه در دسترس و پاسخگو است، خرید میکنند. این سه شاخص عبارت از نمایش واضح اطلاعات تماس، داشتن سیاست های واضح بازگشت محصول و نمایش نماد اعتماد است.

نمایش واضح اطلاعات تماس در طراحی سایت فروشگاهی در تهران
یک بخش اختصاصی در فروشگاه شما که اطلاعات تماس را نشان میدهد فقط یک مولفه از طراحی نیست بلکه یک ضرورت برای هر کسبوکار است. هیچ چیز به اندازه نداشتن بخش “تماس با ما” باعث نمیشود که مشتریان به موتورهای جستجو باز گردند! اگر برای پیدا کردن اطلاعات تماس تان مشکل وجود دارد، شما یک مشتری احتمالی را از دست میدهید!
سه روش برای نمایش اطلاعات تماس وجود دارد:
- از یک بخش اختصاصی (تب) برای فهرست کردن تمام اطلاعات تماس خود اطمینان حاصل کنید. نشانی پست الکترونیکی را برای اطمینان قرار دهید، و در صورت وجود، شمارهتلفن تماس و آدرس فروشگاه فیزیکی را نیز ذکر کنید. شما میتوانید این بخش را با گنجاندن گزینههای تماس پیشرفته مانند چت زنده، سیستم مدیریت تیکت، و ارتباط با کانالهای رسانههای اجتماعی خود بهبود بخشید. ایمیل خود و یا شماره تماس خود را به عنوان یک برند نمایش ندهید و آن را با نام یک شخص حقیقی نمایش دهید. نکته: شما میتوانید نقشه گوگل را در وب سایت خود ادغام کنید تا GPS محل تان را نشان دهید.
- یک فضای کوچک در سر تیتر صفحه اصلی و یا پاصفحه اختصاص داده و اطلاعات تماس تان را به طور مستقیم نشان دهید. میتوانید آدرس ایمیل و شماره تماس را نیز در این قسمت ذکر کنید.
- یک فرم ” تماس با ما” ساده (اگر اطلاعات زیادی درخواست کنید، مردم در دسترسی به آن تردید خواهند کرد)، با یک Captcha درست کنید.
داشتن سیاست های بازگشت محصول واضح
سیاست بازگشت واضح به حذف هرگونه ابهام کمک میکند چرا که به مشتریان اجازه میدهد محصولات را در صورتی که رضایت نداشته باشند، برگردانند. هنگامی که با یک مورد غیرقابل بازگشت مواجه میشویم، به خصوص زمانی که محصول گرانقیمت است، در اغلب موارد سایت فروشگاهی دیگری را انتخاب میکنیم که اجازه بازگشت محصول را می دهد.
نمایش نماد اعتماد در طراحی سایت فروشگاهی در تهران
شاخصهای امنیتی نمادهای اعتمادی هستند که شما باید در فروشگاههای الکترونیکی به نمایش گذاشته شود. این نمادها به عنوان نشانهای دیداری برای نشان دادن امنیت تراکنش های مالی به نمایش در میآیند و گزینههای مختلف برای ادغام دروازه های پرداخت وجود دارد. نماد های دیگری که میتوان نشان داد نرمافزارهای آنتی ویروس، هاست های امن وب و گواهینامههای SSL هستند.
2.تجربه کاربری حرفه ای در طراحی سایت فروشگاهی در تهران
تجربه کاربر کاملا یک پدیده ادراکی است. به عبارت دیگر، کاربران در چند ثانیه اول فرود به سایت شما یک ادراک، یا یک نظر ایجاد میکنند. مردم اغلب تاثیر اولیه را از روی جاذبه بصری که سایت شما دارد (یا ندارد) دریافت می کنند. این میتواند تاثیری داشته باشد که آنها سایت شما را به عنوان یک سایت حرفهای با ویژگیهای با کیفیت بالا و یا به عنوان یک سایت آماتور با زیبایی های احمقانه بینند. برای ایجاد بهترین تجربه کاربری برای مشتریان خود، شما به مکانهای استراتژیک برای تصاویر با کیفیت بالا در سایت خود نیاز دارید. از بنر تا منوی دسته بندی ها، از شرح محصول تا کل صفحه محصول، شما به یک رویکرد حرفهای برای تصاویرتان نیاز دارید. در طراحی سایت فروشگاهی در تهران این موارد در نظر گرفته شده و تجربه کاربری فوق العاده ای برای مشتریان شما ایجاد می کند.

3.طراحی نسخه موبایل وب سایت
موبایل مدت زیادی نیست که به عنوان یک آپشن برای وب سایتهای تجاری درنظر گرفته می شود. این امر به عنوان یک ضرورت برای بهبود تجربه کاربری در نظر گرفته می شود. امروزه بسیاری از کاربران اینترنت از طریق موبایل به وب سایت ها مراجعه می کنند، در این صورت اغلب سایتهای تجارت الکترونیک که در ابتدا برای دسکتاپ طراحی می شوند و برای مشاهده در موبایل بهینه نیستند فروش زیادی را از دست میدهند.بنابراین برای دستیابی به موفقیت در طراحی سایت فروشگاهی در تهران این نکته در نظر گرفته می شود.
4.اصول ناوبری آسان در طراحی سایت فروشگاهی
تنها اساس طراحی ناوبری ساده حصول اطمینان از این است که کاربران میتوانند محصولات و دیگر محتویات را به سرعت پیدا کنند. یک سیستم ناوبری بیعیب و نقص، تجربه کاربری خوب و فروش بیشتر را به دنبال دارد. معماری ناوبری به طور کامل به تم مورد نیاز شما برای سازنده فروشگاه محصولات الکترونیکی و یا نرمافزار بازار بستگی دارد. یک تم انتخاب کنید که جریان را به راحتی و بدون نقص از صفحه اصلی ایجاد میکند.
طراحی سایت فروشگاهی با پنتازوم
چه شما یک فروشگاه اینترنتی بزرگ و یا یک فروشگاه برای کسب و کار کوچک خود بخواهید، تیم پنتازوم شامل طراحان تجربه کاربر، استراتژیستها و توسعه دهندگان امکان را فراهم می کند تا مشتریان شما یک تجربه تجارت الکترونیک را در عین سادگی با این حال جسورانه و به یاد ماندنی داشته باشند.
پنتازوم یک آژانس بازاریابی دیجیتال و طراحی است که در آن استراتژی مبتنی بر تحقیق و طراحی مبتکرانه منافع و نتایج شما را برآورده میکند. ما اینجا نیستیم تا برندهای مشهور را در نمونه کارهای خود معرفی کنیم، بلکه ما همراه افرادی هستیم که میخواهند قدم به دنیای تجارت الکترونیک بگذارند و یک کسب وکا آنلاین موفق را تجربه کنند.
وب سایتهای تجارت الکترونیک باید بیعیب و نقص باشند. طراحی سنگین باعث تحریک مخاطب شما به خرید نمیشود، یک وقفه ساده در فرآیند پرداخت باعث ترک کردن سایت شما می شود و یا سرعت آهسته باعث میشود که مخاطبین شکیبایی خود را از دست بدهند.
فرآیند طراحی سایت فروشگاهی در تهران با پنتازوم با تحقیق و استراتژی شروع میشود که ما بدانیم مخاطبین شما چه کسانی هستند و چه چیزی آنها را برای خرید هیجانزده میکند، بنابراین ما میتوانیم بهترین وب سایت را طراحی کنیم تا آنها را به فرآیند تسویهحساب هدایت کنیم!
ما از ووکامرس برای قدرت بخشیدن به فروشگاههای آنلاین استفاده می کنیم که به دلیل ادغام یکپارچه وردپرس و واسط کاربر پسند است. سپس پس از راهاندازی، ما میتوانیم با تیم شما برای افزایش میزان فروش و یا برنامههای بازاریابی دیجیتال برای افزایش فروش و تولید محتوا همکاری کنیم.
نیاز به طراحی سایت فروشگاهی در تهران برای کسب و کار خود دارید؟ با پشتیبانی ما تماس بگیرید! شماره مستقیم پشتیبانی : 09223896531
2 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
سلام چه طور میتونم سفارش یک طراحی سایت فروشگاهی در زمینه ی محصولات پت شاپ بدم؟
سلام وقت به خیر در صفحه اول سایت هم میتونید فرم تماس با ما را پر کنید و یا اینکه با شماره ی 09223896531 تماس بگیرید.