انواع ادمین اینستاگرام

انواع ادمین اینستاگرام

5/5 - (3 امتیاز)

اگر شما هم صاحب یک کسب و کار هستید و می خواهید یک ادمین اینستاگرام استخدام کنید، باید با انواع خدمات ادمینی در اینستاگرام آشنا باشید تا بتوانید تصمیم مناسب برای دریافت خدمات اینستاگرام بگیرید. اما مدیریت یک پیج موفق به تنهایی کار آسانی نیست. در اینجاست که ادمین های اینستاگرام به کمک شما می آیند. این افراد متخصصانی هستند که وظایف مختلفی را در جهت رشد و ارتقای پیج شما بر عهده می گیرند. در این مقاله ی پنتازوم می خواهیم به معرفی انواع ادمین اینستاگرام و شرح وظایف هر کدام بپردازیم تا بتوانید با توجه به نیاز خود، ادمین مناسب را برای پیج خود انتخاب کنید ادمین محتوا، ادمین تعامل، ادمین بلاگر و ادمین تبلیغات نمونه هایی از انواع ادمین اینستاگرام هستند. برای توضیحات بیشتر، همراه ما باشید!

ادمین اینستاگرام به چه کسی گفته می شود؟

قبل از هر چیز بیایید به این پرسش پاسخ دهیم که ادمین اینستاگرام کیست و چه وظیفه ای دارد؟ ادمین اینستاگرام به فردی گفته می شود که وظایف مختلفی را در جهت مدیریت، رشد و ارتقای پیج اینستاگرام شما بر عهده می گیرد. این افراد با تسلط بر الگوریتم ها و ترند های اینستاگرام، ابزارهای تولید محتوا، خلاقیت بالا و آشنایی با استراتژی های بازاریابی دیجیتال، می توانند به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کنند. استفاده از ادمین اینستاگرام حرفه ای در یک کسب و کار آنلاین میتواند مزیت های زیادی داشته باشد. سپردن بخش های مختلف پیج به افرادی که تخصص کافی در بخش موردنظر دارند میتواند منجر به صرفه جویی قابل توجهی در زمان شود. بسیاری از شرکت ها با ارائه پکیج تولید محتوا اینستاگرام کار افزایش فالوئر واقعی را برای پیج شما انجام میدهند.

چرا نیاز به ادمین اینستاگرام داریم؟
چرا نیاز به ادمین اینستاگرام داریم؟

علاوه بر این، به کارگیری استراتژی های مناسب کسب و کار در پیج که توسط ادمین مجرب صورت میگیرد میتواند سرعت رشد پیج شما را بالاتر ببرد. بررسی مداوم و تجزیه و تحلیل آماری پیج توسط ادمین مناسب میتواند باعث کم شدن خطاها شده و عملکرد پیج را به مرور زمان بهبود بدهد. در کنار همه این موارد، سپردن بخشهای مختلف یک پیج به یک ادمین کاربلد با کاهش استرس و فشار کاری، در بهبود ایده های شما و مدیریت محتوا موثر خواهد بود.

انواع ادمین اینستاگرام از زبان پنتازوم

یک پیج اینستاگرامی ممکن است چندین ادمین مدل داشته باشد که هر کدام بصورت تخصصی مسئول مدیریت بخشی از پیج اینستاگرام باشند. برخی از مواقع هم ادمین اینستاگرام فردی توانا است که مسئولیت های بیشتری در پیج شما قبول می کند. بسیاری از شرکت های خدمات اینستاگرام هم هستند که با توجه به پکیج های جامع خدمات ارائه می کنند و نیازی نیست شما به دنبال استخدام چندین مدل ادمین برای پیج خود باشید. از جمله انواع ادمین اینستاگرام میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

ادمین تعامل و تبلیغات یا دایرکتر :

 این نوع ادمین وظیفه پاسخگویی به پیام های دایرکت و کامنت ها را بر عهده دارد. با توجه به اینکه ادمین تعامل بصورت مستقیم با مخاطبان و فالوورهای پیج شما در ارتباط است لازم است تا فردی باتجربه و آشنا با محتوا و زمینه فعالیت پیج انتخاب کنید. ادمین تبلیغات با انتخاب دقیق مخاطب هدف و طراحی و اجرای کمپین های تبلیغاتی جذاب در زمان مناسب میتواند به رشد پیج شما کمک کند. ادمین تبلیغ وظیفه پیدا کردن صفحات مربوط به حوزه کاری شما که می توانند باعث جذب فالوئر بیشتر شود، را دارد. 

انواع ادمین اینستاگرام از زبان پنتازوم
انواع ادمین اینستاگرام از زبان پنتازوم

ادمین مجری یا بلاگر اینستاگرام:

 برخی افراد ممکن است به هر دلیلی تمایلی به دیده شدن خود نداشته باشند اما نیاز به معرفی محصول خود توسط یک فرد توانا ضروری باشد. در این حالت میتوان از ادمین مجری استفاده کرد. ادمین مجری به عنوان یک ارائه دهنده، در مقابل دوربین ظاهر شده و می تواند محصولات و خدمات پیج شما را به خوبی معرفی کند. این ادمین به ادمین بلاگر اینستاگرام هم معروف است.

 

ادمین فروش و ثبت سفارش در اینستاگرام

ادمین فروش و ثبت سفارش در اینستاگرام وظیفه ی راهنمایی مشتریان برای فروش کالا را دارد. ارائه شماره کارت، ثبت سفارشات و پیگیری برای ارسال کالا از جمله وظایف این مدل ادمین در اینستاگرام است. یکی از مهم ترین نکاتی که ادمین فروش باید در آن مسلط باشد، حوزه کاری پیج است. فرض کنید موضوع صفحه شما فروش کالای دیجیتال و ویجت های مخصوص است. اگر ادمین ثبت سفارش مسلط به محصولات مختلف در حوزه کاری شما نباشد، عملا نمی تواند یک نیروی مناسب برای شما باشد!

ادمین تولید محتوا و تدوینگر:

 فرقی نمی کند که صاحب یک پیج فروشگاهی باشید یا به دنبال ساختن یک صفحه اینستاگرامی برای برندسازی شخصی ، در هر صورت به تولید محتوای جذاب و مفید نیاز دارید. اما راز جذب مخاطبان وفادار و رشد پایدار در اینستاگرام، فقط در تولید محتوای معمولی خلاصه نمی شود. در اینستاگرام، محتوای ویدئویی حرف اول را میزند و انتخاب موضوع، نوشتن متن، فیلمبرداری و مدیریت کل این مجموعه کار دشواری است. ادمین تولید محتوا اینستاگرام متخصصی است که با تسلط بر تولید محتوا و شناخت عمیق از اینستاگرام، می تواند محتوای ویدئویی جذاب و متناسب با نیاز شما را تولید کند. ادمین تولید محتوا می تواند نقش تدوینگر، گرافیست و سناریونویس را نیز داشته باشد. بیشتر خدماتی که در حوزه اینستاگرام در پنتازوم به مشتریان ارائه می دهیم، در حوزه ادمینی تولید محتوا است.

ادمین تولید محتوا و تدوینگر
ادمین تولید محتوا و تدوینگر

ادمین تدوینگر با ظرافت و خلاقیت خود، میتواند تصاویر و ویدئوهای شما را به محتوایی تبدیل کند که نگاه ها را خیره و ذهن ها را مجذوب می کند. هنر تدوین پست های شما را در قالبی جذاب و گیرا به مخاطبان عرضه می کند. انتخاب یک ادمین تدوینگر کاربلد، کلید رشد سریع و پایدار پیج شما در اینستاگرام است.

ادمین مشاوره و برنامه ریزی اینستاگرام:

 این نوع ادمین از طرفی شناخت بسیاری از اینستاگرام و الگوریتم های آن دارد و هم مخاطبان را به خوبی شناخته و روش ارتباط تاثیرگذار با آنها را میداند. ادمین مشاور میتواند برای شما استراتژی مناسب برای فعالیت در پیج اینستاگرام با توجه به اهداف شما را تهیه کنید.

ادمین سناریونویس اینستاگرام:

 پیروزی در رقابت برای دیده شدن در اینستاگرام بدون وجود یک سناریوی جذاب که توجه بقیه را به خود جلب کند تقریبا غیرممکن است. سناریوی جذاب در یک پست یا ریلز اینستاگرامی باعث میشود تا مخاطب تا پایان آن پست تماشا کند و این مسئله منجر به تعامل بیشتر مخاطب با پیج شما و در نهایت رشد آن میشود. ادمین سناریونویس وظیفه دارد تا سناریوی محتوای شما را تهیه کند و برای این کار لازم است تا با ادمین مشاور، ادمین تولید محتوا، ادمین تدوینگر و … هماهنگ باشد.

سخن پایانی

در این مطلب پنتازوم با انواع ادمین اینستاگرام آشنا شدیم. شما به عنوان صاحب یک پیج ممکن است نیاز به خدمات مختلفی برای رشد صفحه خود داشته باشید. بسیاری از شرکت ها یا فریلنسرها خدماتی که در اینجا تحت عنوان ادمین های مختلف در حوزه های کاری مختلف عنوان کردیم، به صورت پکیج اینستاگرام و یکجا ارائه می دهند. ممکن یک فرد یا یک شرکت مجموعه ای از این خدمات را به شما ارائه بدهد. نکته مهم در یک همکاری موفق این است که انتظارات خود را از یک ادمین اینستاگرام مشخص کنید. تمامی افرادی که به صورت حرفه ای در اینستاگرام ارائه خدمات می کنند، از یک قرارداد ادمین اینستاگرام استفاده می کنند. در نهایت بدانید که عناوین مهم نیستند! توانایی ادمین اینستاگرام و اینکه چه تفاهمی ابتدای کار می کنید، اهمیت دارد.

جدیدترین مقالات

ما را در تلگرام دنبال کنید
@pentazoom
ما را در آپارات دنبال کنید
@pentazoom
ما را در اینستاگرام دنبال کنید
@pentazoom
ما را در یوتیوب دنبال کنید
@pentazoom

مقالات مرتبط در پنتازوم

4 پاسخ

  1. سخت ترین نوع ادمین اینستاگرام، ادمین سفارش گیری هست. شما این نوع ادمین دارین برای پیج؟

    1. سلام ادمین ثبت سفارش باید حتما شخصی باشه که به کالاها یا خدمات شما تسلط داشته باشه. ما یک شرکت با تخصص بین رشته ای هستیم. یعنی برای تولید محتوا و ایده پردازی میتونیم در خدمت باشیم اما کار فروش تخصصی برای حوزه های مختلف رو انجام نمیدیم. پس فعلا فقط ادمین تولید محتوا و ادمین تبلیغات داریم. ممنون

  2. سلام اگه برای مجموعه مون به تمامی این حوزه ها نیاز داشته باشیم باید برای هر حوزه به صورت جدا ادمین استخدام کنیم یا تمامی این کارهارو یک ادمین میتونه انجام بده؟ هزینش به چه صورت میشه؟

    1. برای مدیریت پیج‌های مختلف در چندین حوزه، معمولاً بهتره که از ادمین‌های متخصص استفاده کنید، چرا که هر حوزه نیاز به دانش و تجربه خاص خودش رو داره. اما اگر بودجه محدودی دارید، می‌تونید به دنبال ادمین‌هایی باشید که تجربه و توانایی مدیریت چندین حوزه رو دارند. هزینه‌ها بسته به تخصص و میزان کار متفاوت خواهد بود. ادمین‌های تخصصی هزینه بیشتری خواهند داشت، اما کیفیت و دقت کار به مراتب بالاتر خواهد بود. برای مشاوره دقیق‌تر و پیشنهادات مناسب با نیازهای خاص شما، پیشنهاد می‌کنیم با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *