امکانات مهم یک سایت شرکتی خوب 12 نکته طلایی ویژه کسب و کار

امکانات سایت شرکتی

مشخصات و امکانات مهم یک سایت شرکتی خوب چگونه باید باشد؟؟! ما داریم به این موضوع اختصاص بدیم و 12 نکته کلیدی را برای شما جهت بهبود کسب و کارتان ارائه بدیم با پنتازوم همراه باشید.

  آیا تا به حال یک پازل را تمام کرده اید؟ فرقی نمی کند که پازل شما از آن بازی های کوچک باشد یا چند صد قطعه داشته باشد؛ زیرا هر کدام از قطعات آن به یک اندازه مهم هستند. هر تکه از این پازل شامل یک بخش از تصویر اصلی است. پس تمام این قطعات برای رسیدن به یک تصویر کامل ضروری و مورد نیاز هستند. اگر یکی از این قطعات را در جای نامناسب قرار دهید، آن وقت است که کل تصویر به هم می‌ریزد.

 چیزی ناامید کننده تر از این نیست که در پایان کار وقتی زمان زیادی را صرف کرده اید تا تکه های پازل به درستی کنار هم چیده شوند و منتظر کشف تصویر اصلی هستید، در نهایت شکل به دست آمده آن چیزی نباشد که انتظارش را داشتید. شما به دلیل اشتباه چیدن برخی از قطعات با یک تصویر غیر معمول و اشتباهی مواجه می شوید.

وقتی موضوع را درباره ساخت یک سایت شرکتی در نظر می‌گیریم هم اوضاع همینطور پیش می‌رود. در هنگام ساخت سایت نیز نباید هیچ قطعه ای از آن باقی بماند و یا در جای نادرست خود قرار بگیرد، زیرا تصویر کلی به دست آمده را به مرز نابودی می‌کشاند.

 

چرا باید سایت شرکتی دارای امکانات ویژه ای باشد؟

  شما روزها، هفته ها و شاید ماه ها را صرف ساختن وب سایت خود می کنید. برای اینکه یک سایت کامل با ویژگی‌های منحصر به فرد داشته باشید، هزینه‌های مختلفی کرده اید. انتظار شما در انتهای کار تنها یک چیز خواهد بود:

 بهره برداری از یک سایت تجاری حرفه ای با امکانات اختصاصی و منحصر بفرد که منجر به رضایت مشتری و افزایش مصرف کنندگان می شود.

 

حالا تصور کنید که تمام نقشه های شما به دلیل یک یا چند اشتباه بر باد رفته باشد. آن زمان است که می فهمید وقت، پول و رویاهای خود را هدر داده اید.

در طراحی سایت شرکتی حتی یک اشتباه می تواند بسیار مهلک و خطرناک باشد. 

جالب است که بدانید بسیاری از کسانی که به دنبال ساخت سایت تجاری هستند، تحقیق چندانی برای دانستن ویژگی ها و امکانات آن نمی کنند. تعداد زیادی از آن ها چشم و گوش بسته ساخت سایت خود را به کسانی می سپارند که حتی تجربه چندانی در طراحی و پیاده سازی یک سایت معمولی ندارند چه برسد به سایت تجاری و شرکتی که ممکن است هزینه های فراوانی برای آن شده باشد.

برخی از این طراحان حتی فرق بین یک سایت معمولی با یک سایت تجاری را نمی دانند و یک نسخه را با کمی تغییر و آب و تاب دادن برای همه می پیچند.باید همیشه این ضرب المثل را بخاطر داشته باشیم که می گوید:

کفشی که به پای یکی اندازه است ممکن است برای دیگری تنگ باشد. به همین علت نمی شود تمامی سایت ها را یک شکل و یک جور طراحی کرد.

درست است که تمامی سایت ها یک سری ویژگی های کلی دارند، اما وقتی پای هدف صاحب سایت از طراحی به میان می آید. امکانات آن می تواند متفاوت باشد.

طراح سایت که در حال طراحی می باشد

امکانات مهم یک سایت شرکتی خوب

سایت های شرکتی برای اینکه حرفه ای و مدرن نمایش داده شوند، نیاز به امکانات زیر دارند:

1-طراحی واکنش گرا (ریسپانسیو)

هر کس یک جور آن را صدا می‌زند، یکی واکنش گرا و دیگری ریسپانسیو، بعضی هم نسخه موبایلی می‌گویند. البته ترنسلیت گوگل آن را طراحی پاسخگو ترجمه می‌کند.طراحی ریسپانسیو یا هر چه که شما شنیده اید یا آن را صدا می زنید، از امکانات یک سایت شرکتی است که اتفاقا تاثیر بسیار زیادی در یک تجربه‌ی کاربری خوب دارد.

بد نیست با یک تعریف کامل از طراحی ریسپانسیو سایت ها به سراغ مزیت های این روش برویم.

تعریف طراحی واکنش گرا:

رشد روز افزون استفاده کاربران از نرم افزارهای دیجیتالی مختلف باعث شده که آنها از روش هایی به غیر از دسک تاپ از اطلاعات سایت ها استفاده کنند.

طراحی ریسپانسیو یک سایت باعث می‌شود که شخص با هر وسیله ای دیجیتالی از جمله موبایل، تبلت، رایانه لوحی، لپ تاپ یا کامپیوتر، بتواند محتویات یک سایت را به درستی مشاهده کند. در اصل این سایت ها جوری طراحی شده اند که با توجه به وسیله مورد استفاده واکنش نشان داده و تغییر سایز می دهند. به عبارتی دیگر سایت های واکنش گرا انعطاف‌پذیر بوده و محتویات درون خود را متناسب با اندازه صفحه نمایش تنظیم می کنند.

گوگل نیز نظر مساعدی درباره سایت های واکنش گرا دارد. این موتور جستجوگر، اینگونه وب سایت ها را حمایت می‌کند. گوگل اعتقاد دارد نسخه موبایل یک سایت بر بهینه سازی هر چه بهتر آن سایت تاثیر گذار است.

موتور جستجوگر گوگل وب سایت هایی که طراحی پاسخگو دارند را در رتبه های برتر قرار می دهد.

مزایای طراحی ریسپانسیو:

1.رشد ترافیک از طریق تلفن همراه

افراد در هر مکان زمان و شرایطی می‌خواهند برای یافتن راه حل و پاسخ به سوالات خود به سراغ اینترنت بروند.  به همین دلیل بیشتر ترافیکی که روانه ی سایت ها می‌شود، از طریق تلفن همراه صورت می‌گیرد. 

نقطه مقابل یعنی کاهش و افت تعداد بازدیدکنندگان نصیب سایت هایی می شوند که اقدامی برای ریسپانسیو شدن سایت خود نکرده اند.

2.نرخ تبدیل بیشتر

یک تجربه کاربری خوب که از طریق وب واکنش گرا ایجاد شود، برای ترغیب کاربران به ماندن در سایت و تبدیل آنها به مشتری موثر است.

3. بهبود جستوگرها

طراحی وب پاسخگو به اندازه یک محتوای با کیفیت برای موتورهای جستجوگر مهم است. از ۲۱ آوریل سال ۲۰۱۵ بود که گوگل وبسایت های موبایل دوست را در رتبه بندی بهتر قرار داد.

3.طراحی اختصاصی صفحات

مطمئنا برای هیچ مدیر سایت شرکتی جالب نخواهد بود که مشابه صفحات سایت خود را در اینترنت پیدا کند.

دیگر اغلب شرکت‌ها می دانند: برای یکه تازی باید خاص بود.

 توسعه‌دهندگان حرفه ای، هر صفحه سایت را جوری طراحی می کنند که نه تنها مطابق با سلیقه کارفرما و نیاز بازار باشد، بلکه این طراحی با موضوع هر صفحه و فعالیت وب سایت نیز تناسب داشته باشد.

ساخت و طراحی اختصاصی صفحات سایت کار هر توسعه دهنده ای نخواهد بود. 

در قدم اول باید از داشتن خلاقیت این طراحان اطمینان حاصل کنید. در گام بعدی باید از شرکتی که کار ساخت سایت شما را برعهده دارد، بخواهید که از ایده های به روز در طراحی سایت شرکت شما استفاده کنند. 

از اینکه به طراحان بگویید دقیقا چه چیزی می‌خواهید، ابایی نداشته باشید. این حق شماست با توجه به هزینه ای که صرف می کنید، خدمات مختلفی را دریافت کنید.

سایت رقیبان شما که جایگاه بالاتری نسبت به شما دارند، می توانند ایده های نابی برای طراحی اختصاصی صفحات در اختیار شما قرار دهند. البته این به آن معنا نیست که شما طرح های دیگران را کپی کنید یا به عبارت خودمان آنها را بدزدید.

 ترکیب آنچه که در ذهن شرکت شما می گذرد به همراه نظرات طراحان سایت+ ایده گرفتن از سایت های رقیب می‌تواند یک صفحه با طراحی جذاب و دوست داشتنی متناسب با هدف برند را ایجاد کند.

 

قسمتی از صفحه کلید کیبرد

4. طراحی صفحه تماس با ما

از امکانات یک سایت شرکتی طراحی مناسب صفحات تماس با ما خواهد بود. اطلاعات مخاطبان راهی را برای ارتباط شما با کاربران ایجاد می کند. شماره تلفن، آدرس محل کار، آدرس ایمیل پشتیبانی، آیدی پشتیبانی شرکت در شبکه های اجتماعی و یا هر اطلاعات دیگری که مناسب کسب و کار شماست می تواند بخشی از این صفحه باشد.

زمانی که کاربر را به درستی قانع کرده اید که از محصولات و خدمات شما استفاده کند، تنها یک گام با جذب او فاصله دارید.

صفحه تماس با ما یا فرم تماس باید طوری طراحی شود که کاربر را ترغیب کند از آن استفاده کند. یک یا چند قسمت از صفحه اصلی و دیگر صفحات را برای تماس کاربر با شرکت در نظر بگیرید. یکی از نمونه راههای سریع برای تماس با شرکت قرار دادن آیکون های گپ یا چت آنلاین در گوشه‌ای از صفحات سایت است. حتما بارها و بارها این آیکون ها را در سایت های مختلف مشاهده کرده اید. این آیکون ها باعث می شود کاربر در کسری از ثانیه با شرکت شما تماس برقرار کند.

همچنین پیوندها و قسمت‌های مهم فرم تماس را برجسته تر کنید تا توجه مخاطب را به آن جلب کنید.

5. شبکه های اجتماعی

آیا حضور آنلاین خود را به دو دسته مجزا تقسیم کرده‌اید؟

  سایت و شبکه‌های اجتماعی 

به جای اینکه به صورت جداگانه از هر روش استفاده کنید، از هر دو بستر برای تقویت و پشتیبانی دیگری بهره ببرید. این کار هم باعث جذب مشتری و هم افزایش فروش شما می شود.

سایت شما پایگاه اینترنتی آنلاین شرکت شما است. این پایگاه شامل کلیه اطلاعات تجارت، محصولات و خدمات شما می شود. از آن طرف رسانه های اجتماعی برای رشد شناخت برندتان و ایجاد وفاداری مشتری به علاوه افزایش تعامل با کاربران بسیار شگفت انگیز عمل می‌کند. می‌گویید نه!!؟ کافیست فقط سری به پیج های اینستاگرام بزنید. (سایت یا اینستاگرام؟کدام برای کاسبی من مناسب است؟)

نحوه تعامل سایت با شبکه های اجتماعی:

اغلب کسب و کارها بر روی سایت و شبکه های اجتماعی حساب جداگانه باز می‌کنند. اما برخلاف این تصور برای موفقیت هر چه بیشتر در بازاریابی دیجیتال، نیاز است که از استراتژی یکپارچه سازی این دو روش استفاده شود.

شما می‌توانید برای جوابدهی بهتر و تعامل بیشتر کاربران وقتی محتوایی را در سایت منتشر می‌کنید، از یک یا چند دکمه برای به اشتراک گذاری آن در سایر شبکه های اجتماعی نیز استفاده کنید.

 هر بار که محتوای شما در شبکه‌های دیگری به اشتراک گذاشته شود، فرصتی برای گسترش دسترسی تجارت شما و افزایش ترافیک وب سایت پیش خواهد آمد.

توسعه‌دهندگان سایت باید بهترین جایگاه را برای قرار دادن آیکون های شبکه های اجتماعی در سایت انتخاب کنند. شاید تعجب کنید و بگویید مگر چه اهمیتی دارد؟ اما قرارگیری صحیح این آیکون ها رابطه مستقیمی با افزایش ماندگاری و به اشتراک گذاری مطالب سایت دارد.

سایتی را می شناختم که آیکون های شبکه های اجتماعی اش در بدترین جایگاه ممکن قرار داشت و آن قدر اندازه آنها درشت بود که روی مخ آدم راه می رفت، جوری که تمرکز مطالعه را از کاربر می گرفت.

نتیجه چنین انتخاب اشتباهی چه بود؟ من یکی که با دادن یک نظر انتقادی در زیر همان پست سایت را ترک کردم. گمان می کنم برای سایر افراد هم چنین چیزی خوشایند نباشد. پس باید از آیکون ها در مکان درست با ترکیب رنگ اثر بخش و اندازه استاندارد استفاده کرد.

طراحان در حال طراحی برای شبکه ی اجتماعی

5. نمای ظاهری وب سایت

 ظاهر وب سایت از دیگر امکانات یک سایت شرکتی است. طراح شما باید ظاهری متناسب با فعالیت شرکت شما ایجاد کند. مطمئناً با توجه به نوع کارکرد شرکت قسمت های خاصی از سایت شما باید مهم تر از سایر قسمت ها باشد. پارامترهای زیر در طراحی ظاهری صفحات مهم هستند:

1.تصاویر

تصاویر و کارهای گرافیکی بار بزرگی از زیبایی سایت و نمای بصری آن را بر دوش می کشند. خلاقیت در این قسمت حرف اول را می‌زند. اصلا نیاز نیست تا کار خارق العاده ای انجام دهید. شما می توانید با استفاده از ایده های خود و ترکیب آن با کارهای موجود در اینترنت تصاویر گرافیکی ناب و دوست داشتنی ایجاد کنید.

 این کارهای گرافیکی می تواند شامل تصاویر ایستا و یا اشکال متحرک باشد. شاید برای بسیاری از کاربران چیزی جالب تر از این نباشد که به محض کلیک روی آدرس یک سایت در نگاه اول متوجه بخشی از سایت شوند که با استفاده از کارهای خاص گرافیکی تصاویر حالتی متحرک پیدا کرده اند. هرچه طراح شما در این زمینه حرفه‌ای‌تر باشد از انیمیشن های پیچیده و جذاب تری استفاده می‌کند.( برای دریافت خدمات طراحی و گرافیک جذاب و مناسب با کسب و کارتان کلیک کنید.)

2.چیدمان

از مهمترین ویژگی های بصری یک سایت نوع چیدمان قسمت های مختلف است. اغلب طراحان بدون در نظر گرفتن یک ارزیابی اولیه، به صورت خودسرانه به چیدمان اجزای گوناگون سایت می‌پردازند.

 چیدمان هر قسمت باید طوری باشد که نتیجه کار به اندازه کافی خوب به نظر برسد. مخاطب‌شناسی متناسب با برند در نحوه چیدمان هر سایت تاثیر بسیار مهمی دارد.

3.رنگ ها

یکی دیگر از ویژگی های مهم طراحی ظاهری سایت که شاید خیلی از افراد در هنگام طراحی توجه خاصی به آن ندارند، ادغام مناسب رنگ ها و استفاده درست از آنها است. روانشناسی رنگ ها و ترکیب درست آن ها به صورت زیرپوستی نرخ تبدیل سایت را بالا می برد.

یک مثال شفاف در این مورد شرکت آمازون است. این سایت با وجود ظاهر نه چندان جذاب خود، از طریق روانشناسی صحیح رنگ ها و استفاده درست آن در قسمت‌های مختلفی مانند:

 سبد خرید و اکنون بخرید باعث جلب توجه مخاطب و اقدام به خرید آنها شده است.

تنها همین یک گزینه تاثیر ملموسی در جلب توجه مخاطب و اقدام به خرید او کرده است.

4.فضای سفید

فضای سفید یا فضای منفی قسمتی از صفحه سایت است که چیزی را در بر نمی گیرد. به عبارت بهتر این فضا خالی و تهی از هر چیزی است. فضای بین عکس ها، کارهای گرافیکی، حاشیه ها و فضای بین سطرها و ستون ها همگی فضای سفید هستند. این فضا یک عنصر مهم در طراحی سایت به شمار می آید. صفحه بدون فضای سفید و پر از عکس و متن از نظر تئوری جذابیتی ندارد و برای وبسایت خطرناک است. بدون داشتن این فضا سایت شما به هم ریخته و شلوغ نمایش داده می شود.

از این فضای سفید به اندازه و درست در سایت خود استفاده کنید. شاید یک طراحی ساده و مینیمالیستی بهترین گزینه برای سایت شرکتی شما باشد.

6. ابزارهای سئو

وقتی صحبت از سایت تجاری می‌شود، ناخودآگاه پای رقابت شدید به میان می‌آید. راندن ترافیک در بین یک رقابت شدید کار ساده ای نیست.

کسب و کارها باید با استفاده از کلمات کلیدی مناسب مخاطبان را هدف قرار دهند. آنها همچنین باید رقبای خود را آنالیز کرده و رتبه بندی های خود را ارزیابی کنند.

 نظارت بر ترافیک سایت، بازاریابی محتوا و شناسایی مشکلات فنی همه به ابزارهای بهینه سازی مناسب احتیاج دارند.

 برخی از طراحان سایت این امکان را از همان ابتدا برای کسب و کارها فراهم می‌کنند تا از ابزارهای سئو به صورت مستقیم بهره‌مند شوند. به عنوان مثال دو پلتفرم سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس جز ابزارهای مهم برای بهینه سازی سایت به شمار می‌آیند.

توسعه دهندگان سایت می‌توانند از همان ابتدای طراحی برای ردیابی نتایج و آنالیز داده ها، سایت طراحی شده را به این دو ابزار وصل کنند.

7. معرفی کارکرد ابزارهای سئو

گوگل آنالیتکس:

ابزار Google analytics داده های تجزیه و تحلیل اساسی سایت را در اختیار مدیران سایت قرار می دهد. با دانستن این اطلاعات می توانید تاکتیک های خود را تغییر داده و یا به روز رسانی کنید. 

گوگل آنالیتیکس همچنین برای بررسی رفتار بازدیدکنندگان در سایت است. 

 به عنوان مثال این ابزار می تواند به شما کمک کند که بفهمید کاربران کدام قسمت سایت شما را زودتر ترک می‌کنند یا کدام محتوا را بیشتر دوست دارند.

با دانستن این اطلاعات می توانید استراتژی های جدیدی را برای بازاریابی خود تعریف کنید.

سرچ کنسول:

 ابزار Webmaster tools یا سرچ کنسول دومین ابزار رایگان و البته شناخته شده در بحث سئو است. این پلتفرم به مدیران سایت ها این امکان را می‌دهد که داده‌هایی مانند رتبه‌بندی کلمات کلیدی را در دست داشته باشند. همچنین سرچ کنسول باعث می‌شود نرخ بازدید از سایت و نرخ کلیک بر روی محتوا و لینکی خاص قابل مشاهده باشد.

8. ستاره دهی 

ستاره دهی سایت نیز از امکانات مهم یک سایت شرکتی خوب محسوب می شود. حتماً بارها برایتان پیش آمده است که سایتی پس از مطالعه مطلبی یا استفاده از خدماتش از شما درخواست می کند که بر اساس نظرتان درباره کیفیت کار به موضوع مورد نظر ستاره بدهید.

این عمل باعث می شود که صاحبان سایت از میزان رضایت مندی کاربران خود نسبت به یک موضوع خاص اطلاع پیدا کنند.

 قسمت جالب آنجاست که گوگل هم بر اساس همین ستاره ها و امتیازی که کاربران به محتوا می دهند، اعتبارسنجی می‌کند. در واقع ستاره دادن به یک مطلب جز الگوریتم های گوگل است که با استفاده صحیح از آن می توانید رتبه بهتری نسبت به رقیبان خود در نتایج پیدا کنید.

 

9. درباره مدیران

از دیگر امکانات یک سایت شرکتی، قسمت درباره ما یا درباره مدیران است. صفحه درباره مدیران می‌تواند نقطه قدرت یک وب سایت تجاری باشد. این صفحه می تواند بازدید کنندگان را به یادگیری اطلاعات بیشتر درباره سازمان شما سوق دهد. این اطلاعات می توانند مانند ضربه کاری و تلنگر آخر برای جذب مشتری باشند.

یک سوال: به نظر شما موقع استخدام شدن در یک شرکت اولویت کدام مورد از گزینه های زیر خواهد بود؟

 ظاهر و روابط اجتماعی، سن و سال، تحصیلات و سابقه کار، عملکرد و میزان شرافت کاری.

 البته که ۹۹ درصد از کارفرماها دنبال یک فرد با رزومه عالی هستند. چه کسی وقتی کارمندی همه چیز تمام روبه رویش نشسته است افراد بی‌تجربه را جایگزینش می‌کند.

 اما وقتی از میان صدها گزینه ۵ نفر را انتخاب می‌کنند و قرار است از بین آن ۵ نفر یک شخص را استخدام کنند آن وقت پای سایر گزینه‌ها وسط کشیده می شوند.  این را گفتم تا درک کنید برای بسیاری از کاربران اینترنت خصوصاً آنهایی که دنبال کشف بهترین‌ها هستند صفحه درباره مدیران می‌تواند منجر به انتخاب آنها شود.

مثال:

فرض کنید یک شرکت ساختمان سازی هستید که یک سایت تجاری خفن هم طراحی کرده اید. اشخاص و شرکت‌های بزرگ دیگر برای آشنایی بیشتر با شما وارد صفحه درباره مدیران می شوند آن چیزی که می بینند، تحت تاثیر شان قرار می دهد. آن صفحه می تواند ترکیبی از یک طراحی شیک و به روز به همراه معرفی هرچه بهتر مدیران (بیوگرافی) باشد. برای ساخت صفحه درباره مدیران هر چه در چنته دارید رو کنید. صدای برند خود را به بهترین شکل منتقل کنید. اعتماد به نفسی که این صفحه به مشتریان شما منتقل می‌کند می‌تواند رمز موفقیت سایت شرکتی شما باشد.

چرخه ی مدیریت برای بهبود کسب و کار یک سایت خوب

امکانات یک سایت شرکتی

10. مدیریت نمایندگی ها

یکی دیگر از امکانات سایت شرکتی داشتن صفحه مدیریت نمایندگی است. اگر شرکت شما دارای نمایندگی های مختلف باشد، سایت تجاری می تواند بخشی از سایت را برای مدیریت نمایندگی ها ایجاد کند. داشتن یک قسمت از سایت برای مدیریت نمایندگی به کنترل آنها منجر می‌شود. همچنین شما با قرار دادن اطلاعات لازم درباره هر نمایندگی در یک منطقه و یا شهر به کاربران کمک می کنید تا خدمات شرکت شما را به صورت راحت‌تری دریافت کنند.

مثال:

 فرض کنید شرکت شما یک واردکننده و عرضه کننده مستقیم کالایی مثل موبایل است. وقتی که یکی از خریداران شما با مشکلی در موبایل خود مواجه می‌شود، به سایت شما مراجعه می‌کند. 

در سایت شرکت آدرس و شماره تلفن نمایندگی محل مورد نظر کاربر قرار دارد. این امکان موجود در صفحه مدیریت نمایندگی ها به کاربر کمک می کند تا با مراجعه به آدرس نمایندگی در شهر یا محل خود اقدام به رفع مشکل موبایل خود کند.

مدیریت نمایندگی ها، هم مشکل کاربر را در کمترین زمان ممکن حل می‌کند و هم اعتبار شرکت شما را نزد مشتریان افزایش خواهد داد. علاوه بر آنچه گفته شد شرکت شما با صرف هزینه و وقت کمتری نمایندگی های خود را مدیریت خواهد کرد.

 

11. پذیرش نمایندگی

زمانی پیش می آید که شرکت شما به دنبال گسترش نیروهای خود و خدمات رسانی هرچه بهتر به مشتریان است. در این موقع شما می‌توانید از طراح وب سایت خود بخواهید با ساخت یک صفحه کارآمد در پذیرش هر چه بهتر نمایندگی ها به تجارت شما کمک کند.

شما در این قسمت می توانید با وارد کردن شرایط لازم برای گرفتن نمایندگی در صفحه به اشخاص و گروه هایی که به دنبال دریافت آن هستند، کمک کنید.

 

12. معرفی مشتریان

از حرفه ای ترین امکانات یک سایت شرکتی خوب داشتن قسمت معرفی مشتریان است. وقتی که بخواهید اعتماد به نفس شرکت خود را نشان دهید و همچنین مشخص کنید که چه کسانی به شما اعتماد کرده و از خدمات شما استفاده کرده اند، یک قسمت از سایت را برای معرفی مشتریان قرار دهید.

استفاده از این قسمت باعث می‌شود کاربران به صورت موثرتری با فعالیت سایت تجاری شما ارتباط برقرار کنند.

 بررسی مشتریان شما توسط بازدیدکنندگان سایت اعتماد آنها را نسبت به فعالیت شما بیشتر می کند. همین اعتماد باعث کسب اعتبار برند شما می شود. پس برای جلب بیشتر اعتماد کاربران از قسمت معرفی مشتریان در سایت شرکتی خود استفاده کنید. 

 

سخن آخر

در این نوشتار به بررسی کامل امکانات یک سایت شرکتی پرداختیم. اگر برای طراحی سایت شرکتی خود به کمک نیاز دارید، ما خدمات حرفه ای و اختصاصی خود را تا رسیدن به نتیجه مطلوب در اختیارتان قرار می دهیم. تفاوت را با ما تجربه کنید و منحصر بفرد ظاهر شوید. (تماس با ما از طریق مشاوره رایگان با شماره گیری 09223896531 )

برچسب‌ها:
دیدگاه‌ها
  • دیدگاهی فرستاده نشده است
  • دیدگاه خودتان را بنویسید

شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید
درخواست تماس شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما جهت راهنمایی تماس بگیرند
logo-samandehi

مفتخریم به شفافیت در ارایه خدمات به شما

logo-samandehi
اطلاعات بیشتر