راه اندازی فروشگاه اینترنتی مواد غذایی

راه اندازی فروشگاه اینترنتی مواد غذایی

5/5 - (3 امتیاز)

راه اندازی فروشگاه آنلاین مواد غذایی چقدر هزینه دارد؟ آیا می توان با طراحی سایت مواد غذایی به درآمد رسید؟ آیا می توان به صورت آنلاین به سراغ فروش مواد غذایی رفت؟ چطور می توان با راه اندازی فروشگاه اینترنتی مواد غذایی به بازدهی مناسب و درآمد بالا رسید؟ برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی می توانید روی پنتازوم حساب باز کنید.

در این مطلب می خواهیم برایتان توضیح بدهیم چطور می شود راه اندازی فروشگاه اینترنتی مواد غذایی را انجام داد و در این مسیر باید چه نکاتی را رعایت کنید تا به موفقیت دست پیدا کنید.

حتی اگر یک کسب و کار کوچک خانگی دارید مثلا در خانه میوه خشک یا رب خانگی تولید می کنید و فکر می کنید نمی توانید بدون داشتن یک مغازه و فروشگاه بزرگ درآمدتان را چندین برابر کنید، خواندن این مطلب را از دست ندهید.

فروشگاه های مواد غذایی بسیار گسترده هستند. ممکن است تنها در یک زمینه فعالیت داشته باشند، مثل فروش لبنیات یا حبوبات.

یا در چندین حوزه‌ی متعدد فعالیت کنند؛ مثلا انواع مواد غذایی از میوه و سبزی گرفته تا گوشت و مرغ را عرضه کنند. به همین دلیل زمینه های فعالیت در حوزه مواد غذایی بسیار گسترده و متنوع است.

به دلیل نیازی که مردم به مواد غذایی مختلف دارند، فروش در این حوزه بسیار بالاست. از طرف دیگر با یک حساب سر انگشتی می توانید متوجه شوید حتی یک مغازه کوچک فروش مواد خوراکی هم هزینه بسیار بالایی دربر دارد، چه برسد به یک فروشگاه گسترده که انواع و اقسام مواد غذایی را عرضه می کند.

به همین دلیل اگر شما قصد فعالیت در این حوزه را داشته باشید، به سرمایه زیادی احتیاج دارید.

اما خبر خوبی که برایتان داریم این است که شما بدون داشتن این هزینه های گزاف هم می توانید یک فروشگاه مواد غذایی داشته باشید! بنابراین همراه پنتازوم باشید تا مسیر راه اندازی فروشگاه اینترنتی مواد غذایی را به شما توضیح بدهیم.

با توجه به این مباحث و موضوعاتی که در ادامه ی این مطلب پنتازوم توضیح خواهیم داد راه اندازی سایت فروش مواد غذایی یکی از موثرترین و بهترین روش برای فروش هر نوع ماده غذایی است.

فرم درخواست طراحی سایت فروش مواد غذایی

راه اندازی فروشگاه اینترنتی مواد غذایی یک راه مطمئن و عالی برای فروش انواع محصولات غذایی است.

برای درخواست مشاوره رایگان طراحی سایت مواد غذایی با پنتازوم تماس بگیرید!

راه اندازی فروشگاه اینترنتی غذا

هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی مواد غذایی

هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی مواد غذایی چقدر است؟ احتمالا اولین پرسشی که در ذهن شما به وجود می آید این است که برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی مواد غذایی چقدر باید هزینه کنید!؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم با توجه به نوع سایتی که می خواهید داشته باشید و امکانات مختلف آن، هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی مواد غذایی متغیر است. بنابراین با یک مشاوره دقیق و اصولی با کارشناسان ما در پنتازوم، می توانید متوجه شوید برای شروع کسب و کار اینترنتی تان چقدر سرمایه نیاز دارید.

توضیح دادیم که با یک محاسبه ساده می توان متوجه شد که اجاره یا خرید یک بنا برای داشتن فروشگاه، چه اندازه سرسام آور است. در حالی که با داشتن یک سایت فروشگاهی و یک هزینه منطقی، می توان به درآمد بهتر و بالاتری رسید.

 

فروش آنلاین مواد غذایی : طراحی سایت مواد غذایی

طراحی سایت مواد غذایی یک راه هوشمندانه برای فروش آنلاین مواد غذایی است. همان طور که می دانید در دنیای امروز نقش اینترنت در تمام فعالیت های ما بی اندازه پررنگ است. برای خرید و فروش هر کالایی سایت های بسیار کارآمد و حرفه ای وجود دارند که با استفاده از خدمات آن ها به راحتی می توانید محصولات مد نظر خودتان را تهیه کنید.

حال که خودتان تصمیم به راه اندازی فروشگاه اینترنتی مواد غذایی گرفته اید، حتما می پرسید چطور می شود به شکل آنلاین فروش مواد غذایی را انجام داد؟

تجربه ما طی سال ها مشاوره کسب و کار نشان داده است با طراحی سایت مواد غذایی، به راحتی می توان به بازدهی بالا دست پیدا کرد. اما در این مسیر باید از کمک و مشاوره متخصصان سایت استفاده کرد تا به نتیجه رسید.

هر چند که راه اندازی فروشگاه اینترنتی مواد غذایی نسبت به یک فروشگاه فیزیکی هزینه بسیار کمتری دارد، اما اگر از تجربه و تخصص کارشناسان خبره و حرفه ای بهره نگیرید و سایت تان با استانداردهای حرفه ای به‌روز نشده باشد، باز هم هزینه و انرژی تان به هدر خواهد رفت.

به همین دلیل کارشناسان ما در پنتازوم آماده خدمت رسانی به شما هستند تا بتوانید بهترین نتیجه را در کوتاه ترین مدت به دست آورید. 

طراحی سایت با سئو

طراحی سایت مواد غذایی شما با رعایت اصول سئو انجام می شود.

طراحی سایت ریسپانسیو

سایت فروش مواد غذایی شما در دستگاه های مختلف به درستی نمایش داده می شود.

پنل مدیریت ساده

سایت فروشگاهی مواد غذایی به راحتی و بدون نیاز به دانش برنامه نویسی قابل مدیریت است.

توسعه پذیری سایت

اضافه کردن امکانات جدید به سایت راحت و با هزینه مناسب انجام می شود.

سئو سایت فروشگاه مواد غذایی

در یک تعریف ابتدایی و بسیار ساده، سئو به معنی بهینه سازی برای موتورهای جست و جوگر است. اما همین تعریف ساده فرآیند بسیار مهم و پیچیده ای دارد!

در واقع سئو مجموعه فعالیت هایی است که باعث می شود سایت شما در جست و جوی گوگل رتبه خوبی داشته باشد. 

بگذارید این مفهوم را اینطور برایتان توضیح بدهیم: فرض کنید شخصی در گوگل سرچ می کند: «شیر تازه». در ادامه سایت شما به عنوان یک سایت حرفه ای و بهینه شده، در اولین نتیجه گوگل به آن شخص نشان داده می شود. چنین فرآیندی اصلا اتفاقی نیست! بلکه نشان می دهد متخصصین سئو به گونه ای بر روی محتواهای سایت شما کار کرده اند که هرکس قصد خرید لبنیات داشته باشد، به راحتی با سرچ کلماتی کلیدی مانند شیر تازه می تواند سایت فروشگاهی شما را پیدا کرده و به مشتری شما تبدیل شود.

این بازدهی عالی، نتیجه فرآیند جذابی به نام سئو است که به شما کمک می کند کسب و کارتان بهتر و بیشتر دیده شود.   

بهینه سازی فروشگاه اینترنتی مواد غذایی

همانطور که مفهوم سئو را برایتان توضیح دادیم، متوجه اهمیت بهینه سازی محتواهای سایتتان شدید.

هرچقدر بهینه سازی محتواهای شما بهتر و تخصصی تر انجام شود، امکان اینکه مخاطب سایت شما را سریع تر و راحت تر در گوگل پیدا کند بیشتر است. بنابراین برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی مواد غذایی باید نهایت تلاشتان را برای بهینه سازی محتواهای سایت انجام دهید تا به بهترین نتیجه برسید.

طراحی سایت مواد غذایی
طراحی سایت مواد غذایی

امکانات فروشگاه اینترنتی مواد غذایی

یک فروشگاه اینترنتی مواد خوراکی امکانات بیشتر و بهتری نسبت به یک فروشگاه فیزیکی هم برای مشتریان و هم برای صاحب کسب و کار دارد. برخی از این امکانات عبارت اند از:

  • امکان تحویل کالا به مشتری در زمان مشخصی که تعیین می‌کند.
  • امکان پیش سفارش محصولاتی که موقتا موجود نیستند.
  • امکان انتخاب محصولات متنوع و مختلف در یک پلتفرم.
  • امکان خرید یک محصول مشخص (مثلا ماست محلی) از برندهای مختلفی آن را تولید کرده اند.
  • امکان به روزرسانی سریع کالاهای جدید
  • امکان خرید سریع و غیرحضوری برای مشتریان
  • امکان نقد و بررسی محصولات و برندهای مختلف
  • امکان شناسایی مشتریان دائمی و ارائه آفرها و تخفیفات ویژه برای آنها
  • ….

راه اندازی فروشگاه اینترنتی مواد غذایی با ووکامرس

ووکامرس بخش فروشگاهی وردپرس است. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا محبوب است. راه اندازی فروشگاه اینترنتی مواد غذایی یا طراحی سایت مواد غذایی با ووکامرس یک راه عالی برای داشتن یک سایت فروشگاهی با هزینه مناسب است.

پیشنهاد ما در پنتازوم به شما، استفاده از ووکامرس برای کسب و کارهای کوچک و متوسط است. همانطور که گفتیم، ووکامرس در واقع بخش فروشگاهی سیستم مدیریت محتوای وردپرس است که با هزینه مناسبی امکانات زیادی در اختیار شما قرار می دهد.

شما برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی مواد غذایی تان می توانید به راحتی از ووکامرس استفاده کرده و از امکانات آن بهره ببرید. برخی از امکانات استفاده از این نوع سیستم مدیریت محتوا برای طراحی سایت مواد غذایی :

_ امکان مدیریت مشتریان و سفارشات به صورت ساده

_ پنل مدیریتی آسان

_ امکان درج بی نهایت محصول + تصویر

_امکان درج تصاویری آلبومی برای هر محصول

_امکان ایجاد بخش نقد و بررسی برای هر محصول

_ امکان ایجاد بن تخفیف برای مشتریان دائمی

راه اندازی فروشگاه اینترنتی مواد غذایی چه مراحلی دارد؟

در مسیر راه اندازی فروشگاه اینترنتی مواد غذایی چند گام مهم وجود دارد که انجام آن ها به شکل مناسب به بازدهی بهتر سایت فروشگاهی شما کمک می کند. توصیه همیشگی پنتازوم استفاده از یک بیزنس پلن خوب برای راه اندازی هر کسب و کاری است. در یک طرح تجاری خوب، میزان سرمایه و جزئیات کار را مشخص می کنید. به همین طریق است که مشخص می شود آیا یک کسب و کار اصولا درآمد زا است یا خیر؟!

انتخاب نوع محصولات، تامین کننده، انتخاب یک نام تجاری مناست و .. همه از مواردی است که در راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی مواد غذایی موفق باید در نظر بگیرید.

در ادامه هر کدام از این مراحل را قدم به قدم برای تان شرح خواهیم داد.

انتخاب محصولات فروشگاه اینترنتی مواد غذایی

قبل از هر چیزی برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی مواد غذایی باید محصولاتی که قصد عرضه شان را دارید، انتخاب کنید.

طراحی سایت مواد غذایی
طراحی سایت مواد غذایی

دوست دارید در چه زمینه ای فعالیت کنید؟ مثلا ممکن است قصد داشته باشید فقط حبوبات درجه یک و با کیفیت عرضه کنید یا تنها در زمینه شکلات های دست‌ساز فعالیت داشته باشید. یا حتی ممکن است بخواهید سراغ فروش میوه، سبزیجات و صیفی جات بروید.

شاید بخواهید محصولات نیمه آماده، انواع کنسرو یا سوسیس و کالباس، گوشت یا .. موادغذایی دستساز خود را به فروش برسانید.

 

بنابراین مهم است که زمینه فعالیت خود را مشخص کنید. برای اینکه بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید و پر بازده ترین محصولات را انتخاب کنید،وضعیت بازار را به خوبی بسنجید. هم چنین با توجه به اینکه موادغذایی تاریخ انقضا دارند، باید به این نکته در تامین، فروش و بازاریابی محصولات خود توجه داشته باشید.     

مشخص کردن تامین کننده های کالا

قدم مهم بعدی این است که تامین کنندگان محصولاتتان را شناسایی کرده و بهترین آن ها را برای استفاده از خدماتشان انتخاب کنید.

تامین کنندگان کالا نقش بسیاری حیاتی در راه اندازی فروشگاه اینترنتی مواد غذایی شما دارند. هر قدر هم سایت و محتوای مناسبی داشته باشید اما نتوانید به خوبی از مشتری هایتان پشتیبانی کنید، شکست تان حتمی است! بنابراین مهم است با تامین کنندگانی کار کنید که در زمان تهیه کالاها بدقولی نکنند و کالاهایی درجه یک و با تاریخ مصرف مناسب به دست شما برسانند.          

طرح تجاری (بیزنس پلن) فروشگاه اینترنتی

در مورد طرح تجاری در ابتدای همین مبحث صحبت کردیم. بیزنس پلن مشخص می کند که یک طرح تجاری سود ده خواهد بود یا خیر؟

هر کسب و کاری پیش از راه اندازی نیاز به یک طرح اولیه دارد تا چشم انداز و اهداف بیزینس شما را نشان بدهد. همان طور که یک ساختمان قبل از ساخته شدن یک طرح و نقشه خام است، شما برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی مواد غذایی هم به یک طرح تجاری یا بیزنس پلن دارد تا مشخص شود اهداف کسب و کار شما چیست و طی چه زمانی باید به آن دست یافت. 

انتخاب یک اسم، دامنه و هاست برای فروشگاه اینترنتی

انتخاب یک اسم و دامنه مناسب برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی مواد غذایی یک مرحله بسیار مهم است. همان طور که برای انتخاب نام فرزندتان وسواس خاصی به خرج می دهید، برای انتخاب اسم و دامنه سایت هم به دقت و انرژی کافی نیاز دارید. برای انتخاب اسم و دامنه می توانید از راهنمایی های تخصصی کارشناسان پنتازوم استفاده کنید.

برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی مواد غذایی تان احتیاج به هاستی دارید که باکیفیت، امن و دارای پشتیبانی عالی باشد.

هاست بخش مهمی از فروشگاه اینترنتی شماست که اطلاعات این فروشگاه اینترنتی را به مخاطبان و مشتریان شما نشان می دهد. در یک کلام هاست محل ذخیره سازی داده های سایت شما اعم از عکس محصولات، محتوا و.. است.

انتخاب سیستم مدیریت محتوا (CMS) فروشگاه اینترنتی

سیستم های مدیریت محتوایی وجود دارند که بسته به نوع سایت و فعالیت هایی که در فروشگاه اینترنتی تان دارید،می توانید از آن ها استفاده کنید. باید سعی کنید بهترین سیستم مدیریت محتوا را برای سایت فروشگاهی تان انتخاب کنید. در این مسیر می توانید از خدمات پنتازوم استفاده کنید.

همانطور که گفتیم سیستم مدیریت محتوا وردپرس (بخش فروشگاهی آن ووکامرس است) برای طراحی سایت مواد غذایی برای کسب و کارهای کوچک و متوسط عالی است. 

تولید محتوا محصولات غذایی

با سفارش تولید محتوا از یک شرکت خوب، موفقیت سایت مواد غذایی خود را تضمین کنید. توضیح محصولاتتان بیش از آن چه که فکر کنید حیاتی و مهم است! در یک فروشگاه حضوری فروشنده سعی می کند تا جای ممکن بر روی محاسن محصول تمرکز کند تا مشتری مجاب به خرید شود.

در یک سایت فروشگاهی توضیحات هر محصول باید نقش توضیحات یک فروشنده قهار را ایفا کنند. به همین دلیل باید محتواهایی جذاب و غنی برای هر محصول تولید کنید تا مخاطب ها را به خود جذب کند.

برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی مواد غذایی می توانید علاوه بر توضیحات معمول هر محصول خوراکی، اشاره مهمی هم به خواص و تاثیر مثبت آن بر بدن انسان کنید. 

نوشتن کافی نیست! برای تولید محتوا سایت باید از متخصص این حوزه کمک بگیرید. نوشتن تایتل های مناسب، استفاده صحیح از کلمات کلیدی، درج تیترهای مناسب در متن و رعایت اصول سئو در تولید محتوا سایت محصولات غذایی به موفقیت کسب و کار شما کمک می کند.   

تهیه عکس از محصولات غذایی

محتوا فقط متن نیست! در یک فروشگاه فیزیکی هر مشتری به راحتی می تواند از نزدیک محصولات را ببیند. بنابراین در یک فروشگاه اینترنتی باید تا جایی که می توانید از عکس های باکیفیت و مناسب استفاده کنید تا محصول به خوبی به مخاطب شناسانده شود.

استفاده از عکس های مناسب هم به غنی تر شدن محتواهای سایت فروشگاهی شما کمک می کند و هم باعث جلب اعتماد مشتری به شما می شود.

اگر در زمینه فروش محصولات غذایی با برندهای شناخته شده فعالیت می کنید، نیازی به نگرانی برای عکاسی از محصولات نیست. در حوزه های مختلف مواد غذایی شرکت های بزرگ از محصولات خود عکاسی صنعتی انجام می دهند.

نوتلا، فرمند، شیلانه، دلپذیر، اسنیکرز، هوبی و… بسیاری از برندهای مواد غذایی هستند که برای فروش محصولات آن ها در سایت نیاز نیست خودتان عکاسی کنید.

روش های بازاریابی فروشگاه اینترنتی مواد غذایی

برای بازاریابی یک فروشگاه اینترنتی مواد غذایی راه های مختلفی وجود دارد که هر کدام به شکلی می توانند به بازدهی بیشتر کسب و کار شما کمک کنند. در ادامه به توضیح 3 تا از مهم ترین این راه ها می پردازیم.

  1. بازاریابی با تولید محتوا و سئو

یکی از موثرترین راه ها برای بازاریابی و دیده شدن کسب وکار شما بازاریابی از طریق تولید محتواست. با تولید محتوایی سئو شده و داشتن یک سایت فروشگاهی بهینه سازی شده، به راحتی می توانید رتبه خوبی در سرچ گوگل پیدا کنید و به بازدهی بالایی برسید.

  1. بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی

یکی دیگر از راه های بازاریابی برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی مواد غذایی بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی است.

داشتن یک اکانت در هر یک از شبکه های اجتماعی که معرف برند و کسب و کار شماست، می تواند کمک خوبی به بازدهی بیشتر بیزینس شما بکند. بنابراین تولید محتوا در شبکه های اجتماعی را فراموش نکنید!

توجه! برای اطلاع از هزینه تولید محتوا پلن های تولید محتوا سایت پنتازوم را ببینید!

  1. بازاریابی با اینفلوئنسرها

بازاریابی از طریق اینفلوئنسرها یا همان کسانی که دنبال کنندگان زیادی در فضای مجازی دارند یکی از روش های موثر بازاریابی است.

خوشبختانه بلاگرهای زیادی در حوزه مواد غذایی در شبکه های مختلف اجتماعی مثل اینستاگرام فعالیت دارند که می توانید از طریق آن ها نیز مخاطب های زیادی جذب کنید.

دریافت مجوز برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی مواد غذایی

یکی دیگر از مواردی که برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی مواد غذایی لازم و مهم است داشتن نماد اعتماد الکترونیکی است.

برای دریافت نماد اعتماد الکترونیکی باید در سامانه وزارت صنعت، معدن و تجارت اطلاعات مختلفی از جمله نام صاحب کسب و کار، آدرس و شماره تلفن تان را ثبت کنید. معمولا بعد از گذشت یک هفته بعد از احراز هویت می توانید نماد اعتماد الکترونیکی سایت فروشگاهی تان را دریافت کنید.

روند دریافت نماداعتماد الکترونیکی پس از طراحی سایت مواد غذایی بسیار ساده است. نیاز به احراز هویت شما از طریق شماره تماس و آدرس است. پس از آن می توانید با خیال راحت به فروش بپردازید!

سرمایه لازم برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی مواد غذایی

همان طور که گفتیم سرمایه لازم برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی مواد غذایی در مقایسه با یک فروشگاه فیزیکی بسیار کمتر است. اما به طور دقیق نمی توان یک مبلغ مشخص برای سرمایه ی اولیه راه اندازی فروشگاه اینترنتی مواد غذایی اعلام کرد چرا که این مبلغ باید با توجه به نوع سایت شما و امکانات آن تعیین شود.

به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم برای به دست آوردن دقیق مقدار سرمایه ای که نیاز دارید، با ما در پنتازوم در تماس باشید.   

مزایای راه اندازی فروشگاه اینترنتی مواد غذایی

حتما تا به اینجا متوجه مزایای بی شمار راه اندازی فروشگاه اینترنتی مواد غذایی شده اید. برخی از این مزایا را مجددا با شما مرور می کنیم:

  • نداشتن محدودیت زمانی و مکانی برای خرید
  • عدم نیاز به سرمایه هنگفت و گزاف در مقایسه با یک فروشگاه فیزیکی
  • امکان خرید محصولات مورد نیاز دقیقا به مقداری که تقاضا دارید
  • امکان پیشرفت سریع تر با بهینه سازی محتواها و به روز رسانی سایت
  • کسب درآمد بهتر و بیشتر در مدت زمان کوتاه تر
  • جذب مشتری های بیشتر در هر نقطه ای از کشور

6 ویژگی ضروری یک فروشگاه اینترنتی مواد غذایی

ممنون که تا اینجا پنتازوم را همراهی کردید. در ادامه به سراغ 6 ویژگی مهم و موثر برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی مواد غذایی می رویم.

  1. UI و UX مناسب

همان طور که دکوراسیون و معماری یک فروشگاه تاثیر بسیار زیادی بر روی مشتری می گذارد، ظاهر سایت یا UI و همچنین رابط کاربری یک سایت یا UX هم تاثیر مشابهی بر روی مخاطب شما دارد.

ظاهر سایت و رابط کاربری آن باید زیبا و استفاده از آن ساده باشد تا مخاطب شما را ترغیب کند. 

  1. اتصال به درگاه پرداخت آنلاین برای ثبت سفارش

اتصال سایت فروشگاه اینترنتی مواد غذایی شما به یک درگاه امن برای پرداخت آنلاین هم کار را برای مشتری آسان می کند و هم خیال مشتری را از بابت حفظ اطلاعات بانکی راحت می کند.   

  1. بخش وبلاگ فروشگاه اینترنتی

داشتن یک وبلاگ در فروشگاه اینترنتی مواد غذایی هم برای مخاطب بسیار جذاب است و هم باعث غنی تر شدن محتواهای سایت شما می شود. شما می توانید مطالب مختلفی از جمله خواص هر یک از محصولات غذایی، نحوه مصرف آن ها، بررسی برندهای مختلف، سبک غذایی افراد مشهور و … را در سایت خود قرار بدهید.

  1. بخش نقد و بررسی محصول

نقد و برررسی هر محصول به مشتریان تان این امکان را می دهد که با دید بازتری خرید خود را انجام بدهند و با ویژگی های مختلف هر محصولی به خوبی آشنا شوند.

بنابراین برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی مواد غذایی لازم است برای هر یک از محصولات خود به دقت و با محتوایی مناسب، قسمتی با عنوان نقد و بررسی تبیین کنید. 

  1. سازگاری با موبایل یا واکنش گرایی

از آنجا که اغلب مردم امروزه برای خرید از گوشی تلفن همراه استفاده می کنند، این نکته مهم است که فروشگاه اینترنتی شما به خوبی با گوشی تلفن همراه سازگار باشد. 

  1. سرعت مناسب بارگزاری صفحات

هر قدر هم محصولات با کیفیت و محتواهای سئو شده ای داشته باشید اما سرعت سایتتان کم باشد و مخاطب نتواند به خوبی محصولات را در سایت مشاهده کند، در اولین فرصت سایت را بسته و به سراغ یک فروشگاه اینترنتی دیگر می رود! بنابراین این نکته مهم است که سرعت بارگزاری صفحات سایت شما مناسب باشد.

این هزینه با توجه به نوع سایت شما و ویژگی هایی که دارد متفاوت خواهد بود. بنابراین به شما پیشنهاد می دهیم برای برآورد دقیق هزینه با کارشناسان ما در پنتازوم تماس بگیرید. 09223896531

تخصص ما حاصل سال ها فعالیت در حوزه کسب و کار است. مشاوره کسب و کار به طور رایگان در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد. علاوه بر این نمونه کارهای ما طی سال ها فعالیت در بخشی از سایت پنتازوم در اختیار شماست.

جهت راهنمایی بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید.

پنتازوم سال هاست در حوزه طراحی سایت و سئو تخصصی مشغول به فعالیت است و کسب و کارهای زیادی تاکنون از خدمات ما استفاده کرده اند. علاوه بر این در سایت پنتازوم قسمتی با عنوان نمونه کارها وجود دارد که شما در این قسمت می توانید سایت های برخی از کسب و کارها که با کمک متخصصان پنتازوم رشد کرده اند را مشاهده کنید.

جدیدترین مقالات

ما را در تلگرام دنبال کنید
@pentazoom
ما را در آپارات دنبال کنید
@pentazoom
ما را در اینستاگرام دنبال کنید
@pentazoom
ما را در یوتیوب دنبال کنید
@pentazoom

مقالات مرتبط در پنتازوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *