تولید محتوا بر اساس سئو : 6 پیشنهاد واقعا کاربردی!

تولید محتوا بر اساس سئو

تولید محتوا بر اساس سئو راه حلی برای توسعه کسب و کار شما در وب! در حوزه بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO)، محتوا کلید اساسی است و جمله content is king (محتوا شاه است!) در این حوزه بسیار معروف است. چه یک مطلب کپی، پست وبلاگ یا یک متن حرفه ای باشد، محتوا بخش مهمی از سئو است. با این حال، همه چیزهایی که شما خلق می‌کنید باعث بهبود کسب‌وکار شما نمی شود. محتوای منحصر به فرد و باکیفیت و با خلاقیت از تلاش‌های شما برای سئو پشتیبانی می‌کند.

اگر شما در روند نوشتن مطالب خود خلاق نیستید، در حال ایجاد محتوا مانند بسیاری از رقبای خود هستید و شانس محبوبیت برای مردم را کاهش خواهید داد. در این مطلب از پنتازوم قصد داریم شش نکته کاربردی برای تولید محتوا را به اشتراک بگذاریم که به شما در ایجاد خلاقیت در کارتان کمک می‌کند. همراه ما باشید.

 

خدمات مرتبط : تولید محتوا و مدیریت سایت در پنتازوم

 

1. برای تولید محتوا بر اساس سئو به دنبال کلمات کلیدی مهم بگردید.

اولین قدم برای تولید محتوا هدفمند، یافتن کلمات کلیدی مهم و عباراتی است که مخاطبین شما از آن ها برای جستجو در گوگل استفاده می‌کنند.

از Google Keyword Planner  استفاده کنید، یک ابزار رایگان برای پیدا کردن موضوعاتی است که مخاطبین شما برای انجام جستجوهای آنلاین استفاده می‌کنند. زمانی که لیستی از کلمات کلیدی تهیه کردید، می توانید محتوای خود را بر اساس آن ها ایجاد کنید.

به طور طبیعی کلمات کلیدی را در محتوای خود استفاده کنید. کلید واژه های انباشته شده در محتوا به کسب‌وکار شما آسیب خواهد رساند. هرچه از کلمات کلیدی طولانی بیشتری استفاده کنید، بهتر می توانید در گوگل رتبه مورد نظرتان را کسب کنید.

 

2. مشکلات مخاطبین خود را حل کنید.

مطالب نوشتاری که مشکلات و مسائل مشتریان را حل می‌کند یک روش مطمئن برای اطمینان از موفقیت تلاش‌های شما برای تولید محتوا بر اساس سئو است. افراد تمایل دارند که محتواهایی را به اشتراک بگذارند که مفید باشند و دسترسی به محتوا را افزایش دهند. هرچه افراد بیشتری محتوای شما را بخوانند، گوگل بیشتر راضی خواهد بود.

بنابراین باید مطمئن شوید که اصول سئو در تولید محتوا را در موضوعاتی که مشکلات مخاطب تان را بیان می کند رعایت کرده اید.

تولید محتوا بر اساس سئو

اینفوگرافی تولید محتوا بر اساس سئو

 

3. محتوا را برای بازدیدکنندگان خود سازماندهی کنید.

انسان‌ها در مقایسه با ماهی قرمز توجه کمتری دارند ! مدت زمانی که ماهی قرمز می تواند متمرکز باشد ۹ ثانیه است. به این معنی که بازدیدکنندگان شما ممکن است صفحات وب سایت شما را بدون خواندن کامل محتوای شما ترک کنند. حتی اگر آن‌ها در سایت شما بمانند، اغلب آن‌ها تمام خطوط نوشته شده توسط شما را نمی خوانند.

به عبارت دیگر، اطمینان حاصل کنید که محتوای خود را برای مخاطبین سازمان دهی کرده اید. از نقاط بالت، زیر عنوان ها و ایتالیک برای برجسته کردن اطلاعات مهم استفاده کنید. جملات کوتاه و پاراگراف‌های کوتاهی بنویسید. اطلاعات مهم را در ابتدا، وسط و انتهای محتوای خود قرار دهید.

 

4.برای تولید محتوا بر اساس سئو از حقایق و ارقام استفاده کنید.

حقایق و ارقام برای یک نوشتن یک متن قانع‌کننده ضروری هستند. این موارد از فرضیه شما پشتیبانی می‌کنند و محتوای شما را استدلال می‌کنند. اگر شما تولید محتوا بر اساس سئو را با استفاده از داده‌های معتبر انجام دهید، محتوایی قانع‌کننده و الهام‌بخش را ایجاد خواهید کرد.

با این حال، شما باید اطلاعات را به گونه‌ای جالب توجه کنید که محتوای شما شبیه یک گزارش خسته‌کننده نباشد که با اعداد پر شده است. (برای این کار می توانید از اینفوگرافی های جذاب استفاده کنید.)

هم چنین مطمئن شوید که اطلاعاتی که ارائه می دهید به راحتی قابل درک هستند. اگر مخاطبین شما متوجه معانی اعداد را که شما در محتوای خود ذکر کرده‌اید را درک نکنند، علاقه خود را از دست خواهند داد و در این شرایط مهم نیست که محتوای شما چقدر مفید باشد.

5.از تصاویر خوب و مرتبط استفاده کنید.

این درست است که یک تصویر ارزش هزاران کلمه را دارد و تصاویر چشم‌نواز به شما کمک می‌کنند که مخاطبین خود را علاقه مند کنید. همیشه از تصاویر مرتبط و جذاب در تولید محتوا بر اساس سئو استفاده کنید.

چندین روش خوب برای گنجاندن تصویر در محتوای شما وجود دارد. تصاویر محصولات، تصاویر بلاگ ها و اینفوگرافی راه‌هایی برای غنی کردن محتوای شما هستند. هر زمان که از یک تصویر در محتوای خود استفاده می‌کنید، فراموش نکنید که یک برچسب بگذارید تا برای موتور جستجو نیز مناسب باشد. گاهی یافتن و یا ایجاد تصاویر مناسب دشوار است، اما مزیت‌های یک تصویر خوب می‌تواند ارزش صرف زمان را داشته باشد.

 

تولید محتوا بر اساس سئو

 

6. برای تولید محتوا بر اساس سئو ، مخاطبین خود را در نظر بگیرید.

در هنگام نوشتن محتوای سئو شده، سوالات زیر را در نظر بگیرید:

_آیا این روشی است که یک فرد عادی برای بیان مطلب استفاده می کند؟

_چطور یک نفر می‌تواند حس کند که من چه چیزی نوشته‌ام؟

_آیا من موضوعات را به اندازه کافی واضح بیان کرده‌ام؟

_اگر تمام کلمات بازاریابی محتوا را دور بریزید و به لحن و زبان مخاطبین خود بنویسید، محتوای شما تاثیر ماندگاری بر جای می‌گذارد.

 

نکات مهم تولید محتوا

محتوای منحصر به فرد برای موفقیت در بازاریابی با محتوا حیاتی است. اگر شما محتوا را براساس کلمات کلیدی مهم بنویسید، آن را برای مخاطبین سازماندهی کنید، از داده‌ها برای افزودن اعتبار و تکمیل آن با تصاویر مرتبط استفاده کنید، هیچ دلیلی وجود ندارد که مخاطبین شما دوست نداشته باشند محتوای شما را بخوانند. به خاطر داشته باشید که اگر افراد محتویات شما را دوست داشته باشند، گوگل به محتوای شما علاقمند خواهد شد.

اگر برای کسب و کار خود نیاز به تولید محتوا دارید، با ما تماس بگیرید.

 

برچسب‌ها:
دیدگاه‌ها
  • 1 دیدگاه فرستاده شده است
  • دیدگاه خودتان را بنویسید
  • پاسخ سئوکار

    خوبی ولی چون مقاله ترجمه شده است تو ایران جواب نمیده 😉


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید
درخواست تماس شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما جهت راهنمایی تماس بگیرند
logo-samandehi

مفتخریم به شفافیت در ارایه خدمات به شما

logo-samandehi
اطلاعات بیشتر