راه اندازی فروشگاه اینترنتی لباس

راه اندازی فروشگاه اینترنتی لباس و پوشاک چقدر هزینه دارد؟ برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی روی پنتازوم حساب باز کنید. اما چطور می توان به سراغ راه اندازی فروشگاه اینترنتی لباس رفت و از این طریق کسب درآمد کرد؟ آیا راه اندازی فروشگاه اینترنتی لباس می تواند به اندازه یک فروشگاه فیزیکی بازدهی خوبی داشته باشد؟
اگر در ذهن شما هم سوالات بسیاری درباره ی داشتن یک فروشگاه لباس وجود دارد، در این مطلب همراه پنتازوم باشید تا از تجربیات و راهنمایی ما درباره ی راه اندازی فروشگاه اینترنتی لباس استفاده کنید.
لباس فروشی یکی از محبوب ترین فروشگاه ها برای مردم است. کمتر کسی وجود دارد که خرید لباس را دوست نداشته باشد. سر زدن به یک پاساژ یا مغازه لباس فروشی همیشه برای مردم جذاب است. تا حدی که حتی اگر قصد خرید نداشته باشید، بعد از گذشت چند دقیقه احساس می کنید بهتر است حتما چیزی بخرید! به همین دلیل جذابیت و محبوبیت از هیچکس پوشیده نیست.
این موضوع باعث شده افراد زیادی آرزوی داشتن یک فروشگاه اینترنتی پوشاک را داشته باشند. در این بین برخی ممکن است با توجه به هزینه های بالای نگهداری یک فروشگاه، فکر کنند داشتن یک لباس فروشی به هیچ وجه امکان پذیر نیست و به طور کلی این رویا را فراموش کنند! اما پنتازوم در این مطلب می خواهد به شما بگوید راه های بسیار بهتری برای داشتن یک فروشگاه لباس وجود دارد و کسب درآمد بالا از یک فروشگاه لباس آن هم به صورت راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی پر سود رویا نیست!
با توجه به این مباحث و موضوعاتی که در ادامه ی این مطلب پنتازوم توضیح خواهیم داد راه اندازی سایت فروش لباس و پوشاک یکی از موثرترین و بهترین روش برای فروش انواع پیراهن، شلوار، مانتو و روسری و دیگر انواع پوشاک است.
فرم درخواست طراحی سایت فروش لباس
راه اندازی فروشگاه اینترنتی پوشاک یک راه مطمئن و عالی برای فروش انواع لباس و پوشاک است.
برای درخواست مشاوره رایگان طراحی سایت لباس و پوشاک با پنتازوم تماس بگیرید!

هزینه راه اندازی فروشگاه لباس آنلاین
راه اندازی یک فروشگاه لباس مانند هر فروشگاه دیگری، هزینه های مختلفی دربر دارد. هزینه خرید یا اجاره یک فروشگاه حتی اگر فقط یک مغازه کوچک باشد هم، به قدری زیاد است که هر کسی از پس آن برنخواهد آمد و تا سرمایه بالایی نداشته باشید، نمی توانید به سراغ آن بروید.
جدا از هزینه اجاره یا خرید یک ملک، هزینه های جانبی دیگری هم مانند هزینه آب، برق، گاز، هزینه نظافت و نگهداری یک ساختمان هم وجود دارد که با در نظر گرفتن این مبالغ، هزینه ی بالایی را برای یک فروشگاه لباس متحمل خواهید شد. اما راه اندازی فروشگاه آنلاین لباس هم اگر چه به اندازه یک فروشگاه فیزیکی هزینه ندارد، اما بسته به نوع امکانات درخواستی شما هزینه های متفاوتی خواهد داشت.
✅ راه اندازی فروشگاه اینترنتی لباس یکی از بهترین راه های فروش انواع لباس در فضای مجازی است.
چطور آنلاین لباس بفروشیم؟ (طراحی سایت پوشاک)
طراحی سایت پوشاک راه حل فروش آنلاین لباس است. نقش اینترنت در دنیای امروز از هر زمان دیگری پررنگ تر است. امروزه در هر حوزه ای می توان از طریق اینترنت اقدام کرد. انتخاب شما از خرید سیر و پیاز گرفته تا گرفتن نوبت از پزشک متخصص، با استفاده از اینترنت بسیار راحت تر شده و در هر زمینه ای سایت هایی به وجود آمده اند تا هم برای شما و هم برای صاحبان کسب و کار و خدمات تجربه خرید و فروش راحت تری رقم بخورد.
با توجه به این وضعیت داشتن یک فروشگاه لباس به صورت حضوری و فیزیکی، نه تنها الزامی ندارد، بلکه معایب زیادی هم در بر دارد که مانع بازدهی بیشتر می شود. در ادامه این مطلب به شما می گوییم چطور می توان با راه اندازی فروشگاه اینترنتی لباس هم به درآمد عالی دست پیدا کرد و هم محدودیت های یک لباس فروشی فیزیکی را دور زد.
طراحی سایت با سئو
طراحی سایت ریسپانسیو
پنل مدیریت ساده
توسعه پذیری سایت
سئو سایت فروشگاه لباس
سئو به زبان ساده به معنی بهینه سازی برای موتورهای جست و جوگر است. شاید تصور کنید وقتی در گوگل کلمه ای مثل «لباس خواب» را سرچ می کنید، اولین سایتی که به شما نشان داده می شود به طور اتفاقی در اولین رتبه گوگل قرار گرفته است اما اصلا اینطور نیست!
متخصصین سئو با کار کردن بر روی محتواهای یک سایت، می توانند آن را به گونه ای بهینه کنند تا آن سایت رتبه بهتری در سرچ گوگل پیدا کند. بنابراین برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی لباس باید به دنبال یک سئوکار حرفه ای باشید تا بتوانید در کسب و کارتان موفق شوید.
یکی از مهم ترین نکاتی که باید در سئو هر نوع فروشگاه اینترنتی در نظر گرفته شود، راه اندازی بخش وبلاگی سایت لباس است.
شاید تصور کنید که سایت فروشگاه اینترنتی لباس
بهینه سازی فروشگاه اینترنتی لباس
همان طور که توضیح دادیم سئو اصولی و حرفه ای باعث بهینه سازی سایت فروشگاهی شما می شود. اگر فروشگاه اینترنتی شما به طور حرفه ای بهینه سازی شده باشد، به راحتی در اولین نتایج سرچ های گوگل نمایش داده خواهید شد. به همین ترتیب سایت شما بازدید بیشتری خواهد داشت و در بین این بازدیدکنندگان قطعا مشتریان ثابت بسیاری نیز جذب خواهید کرد.
امکانات فروشگاه اینترنتی لباس
یک فروشگاه اینترنتی لباس از امکانات بسیار خوبی برخوردار است از جمله:
- امکان بررسی و خرید صدها و حتی هزاران مدل لباس بدون نیاز به حضور فیزیکی مشتری.
- امکان نقد و بررسی هر محصول با توجه به جنس و برند لباس.
- امکان ارائه کدهای تخفیف مبلغی یا اعمال بر روی یک سری کالاهای خاص
- بخش وبلاگ برای فروشگاه لباس
- امکان تعریف باشگاه مشتریان
- امکان اعمال فیلترهای مختلف بر روی اجناس مثل فیلتر قیمت، سایز، رنگ یا جنس.
- امکان پیش سفارش برای کالاهایی که موقتا موجود نیستند.
- امکان رزرو کالا برای خرید در آینده نزدیک
- امکان شناسایی مشتریان ویژه و ارائه آفرهای مخصوص به آن ها
- ….

راه اندازی فروشگاه اینترنتی لباس با ووکامرس
ووکامرس بخش فروشگاهی سیستم مدیریت محتوای ورد پرس است که امکانات بسیار خوبی را به شما ارائه می دهد. پیشنهاد ما در پنتازوم برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی لباس استفاده از ووکامرس است.
ووکامرس برای کسب و کارهای کوچک و متوسط در هر حوزه ای، گزینه بسیار مناسبی است و هزینه بسیار معقولی هم دارد.
ووکامرس در واقع بخش فروشگاهی سیستم مدیریت محتوای وردپرس است.
وردپرس بدون شک یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا در تمام دنیاست. هزینه معقول برای راه اندازی اولیه یک کسب و کار، وجود قالب های متنوع و با قابلیت های بسیار کارآمد، طراحی منطبق با اصول سئو و وجود بسیاری از افزونه های کمکی فوق العاده (مثل رنک مث Rank Math) و… باعث محبوب وردپرس شده است.
راه اندازی فروشگاه اینترنتی لباس چه مراحلی دارد؟
راه اندازی فروشگاه اینترنتی لباس چند مرحله بسیار مهم دارد که سعی کردیم این مراحل را به طور مختصر برایتان شرح بدهیم. بعد از انتخاب نام مناسب و ثبت دامنه و هم چنین خرید از یک هاست مطمئن باید سراغ بخش اجرایی کار بروید.
قبل این مراحل باید یک طرح تجاری مناسب برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی پوشاک خود تهیه کنید. قصد فروش چه محصولاتی را دارید؟ البته که پوشاک! اما در بین طیف گسترده پوشاک قصد دارید روی چه محصولاتی تمرکز کنید؟
پوشاک بانوان، پوشاک کودک و نوجوان؟ لباس آقایان؟ شاید علاقه مند به فروش لباس زیر، لباس خواب و جوراب در سایت خود باشید.تامین کننده مناسبی برای حوزه انتخابی خود معین کرده اید؟ در زمینه فروش کالا امکان تامین محصول شرط موفقیت در بیزنس است!
1- انتخاب محصولات فروشگاه اینترنتی لباس
دوست دارید چه لباسی به مشتریانتان عرضه کنید؟ لباس مجلسی، لباس های راحتی، لباس زیر یا حتی لباس های کودک و نوزاد؟ همان طور که می دانید حوزه پوشاک طیف گسترده ای دارد و شما باید بدانید می خواهید چه محصولاتی ارائه بدهید. ممکن است بخواهید تنها در زمینه پوشاک کودک فعالیت کنید، یا فقط پوشاک مردانه داشته باشید یا حتی ممکن است تصمیم داشته باشید در تمام این زمینه ها فعالیت کنید. نکته مهم این است که پیش از راه اندازی فروشگاه اینترنتی لباس نوع محصولات فروشگاه را تعیین کنید.
2- مشخص کردن تامین کننده های کالا
برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی لباس تعیین کردن تامین کنندگان کالا اهمیت زیادی در بر دارد. هر قدر هم که سایت بهینه و مناسبی داشته باشید اما نتوانید اجناس مناسبی ارائه کنید و در تامین کالاهای سایتتان بدقولی کنید، مشتریان خود را از دست خواهید داد.
بنابراین مهم است که بهترین تامین کنندگان کالا را پیدا کرده و از برندهای معتبر وشناخته شده و نمایندگی های آن ها برای فروشگاه اینترنتی پوشاک استفاده کنید.
طرح تجاری (بیزنس پلن) فروشگاه اینترنتی
بیزینس پلن در واقع نقشه راه کسب و کار شماست و نشان می دهد کسب و کارتان باید چه مسیری را طی کند و طی چه مدتی به اهداف خود برسد.
همان طور که پیش نیاز ساختن یک ساختمان طراحی یک نقشه است، پیش از راه اندازی فروشگاه اینترنتی لباس هم نیاز به طراحی یک بیزینس پلن اصولی خواهید داشت.
انتخاب یک اسم و دامنه برای فروشگاه اینترنتی
انتخاب اسم و دامنه برای سایت تان یکی از مراحل مهم و البته سخت راه اندازی فروشگاه اینترنتی لباس است. انتخاب اسم و دامنه کار سختی است چراکه بسیاری از اسم هایی که حتی تصورش را هم نمی کنید، تاکنون انتخاب شده اند! اما می توانید به راحتی از تخصص کارشناسان ما در پنتازوم برای انتخاب اسم و دامنه استفاده کنید.
انتخاب هاست برای فروشگاه اینترنتی
هاست قسمت مهمی از سایت فروشگاهی شما که اطلاعات فروشگاه اینترنتی شما را به مخاطبان و مشتریان شما نشان می دهد. هاستی که برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی لباس نیاز دارید باید امن، با کیفیت و دارای پشتیبانی مناسب باشد. علاوه بر این باید سرعت بالا و قابلیت ارتقا نیز داشته باشد.
انتخاب سیستم مدیریت محتوا (CMS) فروشگاه اینترنتی
برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی لباس تان باید سیستم مدیریت محتوای مناسبی انتخاب کنید. CMS مخفف عبارت Content Management System و به معنی سیستم مدیریت محتواست. سیستم های مدیریت محتوای مختلفی وجود دارند که استفاده و انتخاب آن ها بسته به نوع سایت فروشگاهی شما متفاوت است.
برای اینکه بهترین سیستم مدیریت محتوا را برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی لباس تان انتخاب کنید، می توانید با ما در پنتازوم در تماس باشید.
نوشتن توضیح محصول
درست مثل زمانی که به یک فروشگاه پوشاک حضوری می روید و فروشنده در مورد هر لباس و ویژگی های آن به شما توضیحات لازم را ارائه می کند، در یک سایت فروشگاهی هم باید برای هر محصول محتوایی جذاب نوشته و منتشر کنید تا هم سایت شما از نظر محتوا غنی شود و هم توضیحاتتان مخاطب را به خرید کالا ها مجاب کند.
✅ توجه! هزینه تولید محتوا در پنتازوم به صرفه است! یکی از مهم ترین موارد برای سئو سایت فروشگاهی تولید محتوا منظم است! این مسئله را جدی بگیرید.
برای توضیح کالایی مانند لباس، علاوه بر اشاره به جنس، برند و دیگر ویژگی ها، باید اندازه های دقیق هر لباس را هم در ختیار مشتری بگذارید.
تهیه عکس از محصول
در یک فروشگاه حضوری مشتری امکان بررسی هر محصولی را از نزدیک دارد. فروش اینترنتی بخصوص در سال های آغازینش، همواره با این مسئله مواجه بود که چون بسیاری از مردم تصور می کردند حتما باید جنس را از نزدیک ببینند تا بتوانند خرید مطمئنی داشته باشد، کمتر به سراغ خرید کالاهایی مثل لباس به شکل اینترنتی می رفتند.
خوشبختانه در حال حاضر چنین تصوری کمتر در بین مردم وجود دارد اما یکی از لازمه های ترغیب مشتری به خرید اینترنتی، بارگزاری عکس های با کیفیت در سایت فروشگاهی شماست.
هرقدر عکس های بهتر و با کیفیت بیشتری در معرض دید مخاطب قرار بدهید، مشتری شما هم بیشتر با کالا آشنا می شود و هم راحت تر به شما اعتماد می کند. بنابراین برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی لباس به عکاسی با کیفیت از محصولاتتان نیازمندید.
دریافت مجوز برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی پوشاک
با داشتن نماد الکترونیکی اعتماد مخاطب به شما بیشتر می شود. برای اینکه بتوانید نماد الکترونیکی دریافت کنید، باید اطلاعاتی از جمله آدرس، نام و مشخصات صاحب کسب و کار و شماره تلفن خود را در سامانه وزارت صنعت، معدن و تجارت ثبت کنید. به طور معمول طی مدت یک هفته کاری پس از روز درخواست، می توانید نماد اعتماد الکترونیکی فروشگاه تان را بعد از احراز هویت دریافت نمایید.
سرمایه و هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی لباس
با توجه به توضیحاتی که تا اینجا ارائه کردیم، متوجه شدید که راه اندازی فروشگاه اینترنتی لباس هزینه بسیار مناسب تری نسبت به یک فروشگاه فیزیکی دارد. اما اینکه برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی لباس چقدر باید هزینه کنید، بسته به نوع سایت و خدماتی که می خواهید ارائه بدهید متفاوت است.
به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم برای برآورد دقیق هزینه با کارشناسان ما در پنتازوم تماس بگیرید.
برای تخمین هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی لباس این موارد را در نظر بگیرید:
_هزینه طراحی سایت پوشاک (هاست، دامنه و سیستم مدیریت محتوا حدودا از 7 میلیون تومان در پنتازوم شروع می شود)
_هزینه عکاسی از محصولات (در صورتی که کالایی به فروش می رسانید که کاتالوگ آنلاین شرکتی دارند، می توانید از عکس های محصولات آن سایت های مادر استفاده کنید)
_ هزینه های مربوط به خرید اولیه برخی از اقلام (درست است که مزیت راه اندازی یک سایت لباس نسبت به فروشگاه فیزیکی این است که نیاز نیست چندین میلیارد تومان هزینه کنید. اما به هر حال باید تعدادی کالا تهیه کنید و در صورت فروش آنلاین بتوانید آن ها را به راحتی به دست خریدار برسانید)
_ هزینه انبار (اگر فعلا از منزل شروع می کنید، نیاز نیست نگران این بخش باشید)
_ هزینه های ماهیانه مربوط به سئو؛ تولید محتوا و نگهداری از سایت ( حداقل ماهیانه 2-3 میلیون تومان برای خدمات حرفه ای)
مزایای راه اندازی فروشگاه اینترنتی لباس
حتما تا این قسمت مقاله، متوجه مزایای بیشمار یک فروشگاه اینترنتی پوشاک شده اید. حال به طور خلاصه وار به برخی دیگر از مزایای راه اندازی فروشگاه اینترنتی لباس اشاره می کنیم:
- حذف هزینه های سنگینی مثل هزینه اجاره یا خرید ملک. ( حداقل در ابتدای راه نیاز به هزینه های نجومی نیست)
- کاهش هزینه های جانبی مثل حقوق کارمندان و هزینه هایی از جمله مبلغ برق، گاز و … در یک فروشگاه فیزیکی
- امکان خرید جنس از تولید کننده به هر میزانی که سفارش دارید.
- نداشتن محدودیت مکانی؛ چرا که از هر نقطه ای می توانید مشتری جذب کنید.
- نداشتن محدودیت زمانی.
- امکان به روز رسانی راحت تر اجناس
روش های بازاریابی فروشگاه اینترنتی لباس و پوشاک
برای بازاریابی در حوزه پوشاک راه های مختلفی وجود دارند که سه تا از اصلی ترین و مهم ترین آن ها را برایتان توضیح خواهیم داد:
- بازاریابی با تولید محتوا و سئو
همان طور که با همراه بودید، گفتیم که تولید حرفه ای محتوا و فعالیت یک متخصص سئو بر روی مطالب، چه تاثیر شگرف و عمیقی بر روی بیشتر دیده شدن سایت فروشگاهی شما و جذب مشتری بیشتر می شود.
اهمیت محتوا برای یک سایت فروشگاهی پوشاک به اندازه کود مناسب برای یک محصول کشاورزی اهمیت دارد. با سفارش تولید محتوا از یک شرکت معتبر، موفقیت سایت پوشاک خود را تضمین کنید! 😁
- بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی مختلف می توانند تاثیر بسزایی در دیده شدن فروشگاه اینترنتی پوشاک شما داشته باشند.
با داشتن یک اکانت رسمی در یک شبکه اجتماعی مثل اینستاگرام و تولید محتوای مناسب برای آن، می توانید جز سایت از طریق این شبکه ها هم مخاطبان زیادی پیدا کنید که بسیاری از آن ها به مشتریان شما تبدیل خواهند شد.

- بازاریابی با اینفلوئنسرها
اینفلوئنسرها یا همان کسانی که تعداد دنبال کنندگان زیادی دارند، می توانند به راحتی باعث بیشتر دیده شدن کسب وکار شما شوند. خوشبختانه تعداد زیادی اینفلوئنسر در حوزه مد و پوشاک در شبکه های مختلف اجتماعی مشغول به فعالیت هستند که شما از طریق این افراد هم قادر به بازاریابی برای کسب و کارتان هستید.
6 ویژگی ضروری یک فروشگاه اینترنتی لباس
تا اینجا ویژگی های مختلفی را برای یک فروشگاه پوشاک بر شمردیم که لازمه راه اندازی فروشگاه اینترنتی لباس هستند. در ادامه به سراغ 6 ویژگی بسیار مهم برای یک فروشگاه اینترنتی پوشاک می رویم:
- UI و UX مناسب
ظاهر سایت یا UI و رابط کاربری آن یا UX باید به گونه ای باشد که مخاطب را به خود جذب کند. هر مشتری باید با اندک دانش و آشنایی که با فضای وب دارد بتواند با سایت شما کار کرده به راحتی در آن سفارشش را ثبت کند.
- اتصال به درگاه پرداخت آنلاین برای ثبت سفارش
سایت شما باید به یک درگاه پرداخت امن و مطمئن متصل باشد تا مشتری برای ثبت سفارش به مشکل برنخورد و اطلاعات کارت بانکی اش محفوظ بماند. بنابراین اتصال به یک درگاه پرداخت آنلاین امن برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی لباس ضروری است.
- بخش وبلاگ فروشگاه اینترنتی
داشتن یک وبلاگ در سایت فروشگاه پوشاک علاوه بر اینکه محتواهای سایت شما را غنی تر می کند، بسیار جذاب هم هست و می تواند اطلاعات جالب و زیبایی را در اختیار مخاطبان شما بگذارد.
شما می توانید در وبلاگتان مطالبی مانند تاریخچه برندهای مختلف، سیر مد درتاریخ، نقد و بررسی یک برند یا یک مدل لباس بخصوص، سبک لباس پوشیدن افراد مشهور در حوزه های متفاوت و … را منتشر کنید.
- بخش نقد و بررسی لباس
نقد و بررسی محصولات در هر حوزه ای به بهبود کسب و کارتان کمک شایانی می کند. در قسمت نقد و بررسی محصول می توانید توضیحاتی از قبیل جنس، برند، زنانه یا مردانه بودن، اندازه های لباس، نحوه ست کردن با دیگر لباس ها و … را منتشر کنید.
- سازگاری با موبایل یا واکنش گرایی
با توجه به اینکه بیشتر مردم از طریق گوشی تلفن همراه خرید هایشان را انجام می دهند، برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی لباس توجه به این موضوع مهم است که سایت فروشگاهی شما به راحتی در انواع گوشی های تلفن همراه قابل استفاده باشد.
- سرعت مناسب بارگزاری صفحات
هر چقدر محصولات و برندهای مناسبی ارائه بدهید و سایتتان مملو از محتواهای سئو شده باشد، اگر سایت شما کند باشد و مشتری در باز کردن صفحات مختلف آن با مشکل مواجه شود، در اولین قدم سایت فروشگاه پوشاک را بسته و به سراغ یک سایت دیگر خواهد رفت!
بنابراین سرعت مناسب سایت در جذب بیشتر مشتری های شما اهمیت دارد.
سوالات متداول راه اندازی فروشگاه اینترنتی پوشاک
در این بخش متداول ترین سوالاتی که برای مشتریان پنتازوم در زمینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی لباس به وجود آمده بود را پاسخ داده ایم. در صورتی که سوالی داشتید که در این لیست نبود با ما تماس بگیرید یا کامنت بگذارید. پاسخگوی شما هستیم.
این هزینه با توجه به نوع سایت شما و امکانات آن متفاوت است. به همین دلیل برای آن که به طور دقیق بتوانید هزینه راه اندازی راه اندازی فروشگاه اینترنتی پوشاک را متوجه شوید، با کارشناسان ما در پنتازوم تماس بگیرید. می توانید صفحه راه اندازی فروشگاه اینترنتی را برای تخمین هزینه ها ببینید. 09223896531 همیشه برای مشاوره آماده است!
قدم اول در توسعه کسب و کار پوشلک شما طراحی سایت حرفه ای است. با توجه به توضیحاتی که خدمتتان ارائه کردیم، با بهینه سازی حرفه ای محتوا و فعالیت بر روی سئو سایت، در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید به نتیجه مطلوب برسید. با این حال توضیحات ما به صورت کلی توضیح داده شده است بنابراین برای اینکه دقیقا زمان بازدهی سایت تان را متوجه شوید، باید از یک متخصص راهنمایی های لازم را دریافت کنید. مشاوره کسب و کار ما در پنتازوم رایگان است.
این سوال بستگی به نوع سیستم مدیریت محتوا انتخابی شما دارد. اگر بخواهید با هزینه های بسیار معقول و از قالب وردپرس برای طراحی سایت پوشاک استفاده کنید، ما این کار را نهایتا در ظرف حداکثر 1 هفته کاری برای شما انجام می دهیم. فراموش نکنید بخش مهمی از هر سایتی محتوایی است که در آن قرار می گیرد. بنابراین به جز موارد فنی که تضمین راه اندازی آن را می دهیم، باید محتوای محصولات و تصاویر مناسب نیز برای آن ها تهیه شود.
پنتازوم سال هاست در حوزه طراحی سایت و سئو تخصصی مشغول به فعالیت است و کسب و کارهای زیادی تاکنون از خدمات ما استفاده کرده اند. علاوه بر این در سایت پنتازوم قسمتی با عنوان نمونه کارها وجود دارد که شما در این قسمت می توانید سایت های برخی از کسب و کارها که با کمک متخصصان پنتازوم رشد کرده اند را مشاهده کنید.
دیدگاهتان را بنویسید