تولید محتوا شرکت تبلیغاتی : باید ها و نباید ها!

تولید محتوا شرکت تبلیغاتی

تولید محتوا شرکت تبلیغاتی یک روش بسیار مهم در جذب مشتری است. بیشتر کسب و کارهای سنتی در حال طراحی سایت برای معرفی یا فروش آنلاین محصولات خود هستند. بنابراین تولید محتوا برای معرفی خدمات شرکت های تبلیغاتی بسیار مهم است.

 تولید محتوا بسیار اهمیت دارد و برای جذب مخاطبان بسیار تاثیر گذار است. به همین خاطر بیش تر صاحبان کسب و کار تولید محتوا را هدف اصلی خود قرار داده اند. از این طریق می توانند مدرن ترین روش بازاریابی را در سیستم خود پیاده سازی کنند! بازاریابی محتوا!

چه تبلیغاتی بهتر از این که مشتری که نیاز به خدماتی دارد خودش با شما تماس بگیرد؟! 

اگر شما هم صاحب کسب و کاری هستید، حتما به تولید محتوای تبلیغاتی فکر کرده اید. بعد از طراحی سایت ، تولید محتوا اصلی ترین موضوعی است که در تبلیغات آنلاین باید به آن توجه کنید. با تولید محتوای خوب می توانید خود را به دنیا معرفی کنید و مخاطبان خاص خود را پیدا کنید. البته برای تولید محتوا برای شرکت تبلیغاتی باید اصول و قواعدی را رعایت کنید. این نوشته از پنتازوم به همین موضوع اختصاص دارد. همراه ما باشید. 

مسئول تولید محتوا انتخاب کنید

تولید محتوا شرکت تبلیغاتی یک کار تخصصی است. برای این که از سایت نتیجه بگیرید باید با یک روند استاندارد فعالیت کنید. 

سپردن کار تولید محتوای سایت به منشی، طراح وب ، مدیریت پروژه و .. مطلقا کار اشتباهی است. زیرا تولید محتوا نیز مانند هر کار دیگری فعالیتی تخصصی است. 

خیلی از مدیران شاید پس از تلف کردن زمان  به این نتیجه برسند که نیاز به یک متخصص در تولید محتوا شرکت تبلیغاتی دارند. 

 تجربه نشان می دهد که اکثر صاحبان شرکت به دلایل مختلفی برای انجام این کار مقاومت می کنند.

شاید یکی از دلایل این موضوع هزینه باشد. 

اگر استخدام نیروی ثابت برای پشتیبانی محتوای سایت برای شما مقدور نیست می توانید از خدمات پنتازوم استفاده کنید. پنتازوم با  با کادر متخصص و با تجربه ی خود و در کم ترین زمان و مهم تر از همه با کم ترین هزینه یک محتوای با کیفیت برای شما تهیه می کند.

تولید محتوا شرکت تبلیغاتی

در تولید محتوا چه مواردی باید رعایت شود؟!

تولید محتوا شرکت تبلیغاتی باید ویژه آن کسب و کار باشد و مهم تر از آن باید طبق برنامه ریزی این کار انجام بگیرد. می توانید این کار به صورت هفتگی و ماهانه انجام دهید. اما مهم این است که در نحوه ی تولید محتوا استاندار را رعایت کنید. 

یک تولید کننده محتوا به این موارد مسلط است:

1- انتخاب موضوعات متناسب برای کسب و کار شما

2- رعایت استاندارد در تولید محتوا

3- انتخاب تیترهای مناسب برای مقالات سایت

4- رعایت اصول سئو در تولید محتوا

5- تولید محتوای جذاب و کاربردی در سایت (باعث افزایش ماندگاری کاربران در سایت می شود)

6- برنامه ریزی برای تولید محتوای سایت ( محتوا منظم منتشر می شود.)

7- تولید محتوا متناسب با نوع بازدید کننده های سایت شما

8- محتوای جذاب و هدفمند ارائه می کند.

9- محتوا را بر اصول نگارش صحیح مسلط است و مقالات را بدون غلط ویرایشی و تایپی تولید می کند.

تولید محتوا شرکت تبلیغاتی باید به شکلی انجام شود که مخاطب با محتوای شما به خوبی ارتباط برقرار کند، اگر چنین امکانی فراهم نباشد شما موفق نخواهید بود. اگر شما یک محتوای با کیفیت و با توجه به نیاز مخاطب تولید کنید، مطمئن باشید هزینه ای که صرف این کار کرده اید چند برابر به شما باز می گردد.

پیاده سازی انواع روش های تولید محتوا و داستان سرایی برای برندسازی

در سال های اخیر استفاده از فرایند های تولید محتوا شرکت تبلیغاتی با داستان سرایی ها و اضافه کردن ویژگی های خاص بسیار متداول شده است.

مخاطبان در سال‌های اخیر نسبت به داستان برنده ها و نحوه موفقیت و شکست های آن‌ها اهمیت بیشتری می‌دهند و این‌ها همه به دلیل استفاده از فرآیند تولید محتوا و استفاده اصولی از قواعد آن است. وقتی از داستان ها و سرگذشت های برندهای مشهور حرف بزنید، کاربران شما می توانند با محتوا ارتباط بگیرد. مردم با قهرمان ها همزاد پنداری می کنند.

 استفاده از این خاصیت تولید محتوا در بازاریابی محتوا خدمات باعث شده است که مخاطبان بیشتر به برند ها اهمیت بدهند.

تولید محتوا باید روان باشد

برای این که بتوانید ایجاد ارتباط کنید باید روان بنویسید. 

شما باید این مورد را در نظر بگیرید که هر مخاطبی ممکن است به سایت شما وارد شود.

این فرد قطعا به دنبال پاسخ سوال خود به سایت شما مراجعه کرده است . بنابراین باید یک محتوای روان بنویسید که برای همه ی گروه کاربران قابل درک و فهم باشد. اگر از محتوای انگلیسی استفاده می کنید نباید فقط ترجمه کنید باید محتوا را بعد از ترجمه با توجه به فرهنگ و سبک کشور خود تغییر دهید. برای این که محتوای شما روان و قابل فهم شود از کلمات آشنا استفاده کنید. لازم نیست کلمات خیلی تخصصی یا نامفهوم به کار ببرید. می توانید به سایت کسب و کار های مشابه خود مراجعه کنید و می توانید از آن ها ایده بگیرید. پنتازوم متخصصان و افراد با تجربه در حوزه تولید محتوا در سبک های گوناگون و در ترجمه در اختیار دارد که همه بر طبق درخواست شما انجام خواهد گرفت. کافی است سفارش خود را ثبت کنید و در کم ترین زمان محتوای خود را دریافت کنید.

تولید محتوا شرکت تبلیغاتی و انواع آن

تولید محتوا شرکت تبلیغاتی باید کاری کند که با مشتری ارتباط برقرار کنید. حال این ارتباط به روش های مختلفی می تواند ایجاد شود. محتوای تبلیغاتی هم به شیوه های مختلف تولید می شود. یک دسته بندی ساده می تواند به این شکل باشد:

1- به صورت مقاله که می تواند یک آموزش کامل باشد.
2- ویدئو و تیزر و یا موشن گرافی
3- تصاویر و بنر های طراحی شده ی  مختلف
4- تولید محتوا به صورت پادکست

برای تولید محتوا شرکت تبلیغاتی اول میزان هزینه و نیاز خود را مشخص کنید و تشخیص دهید که مخاطبان شما به دنبال چگونه محتوایی هستند. سپس یکی از موارد بالا را انتخاب کنید و شروع به کار کنید.

البته در برنامه ریزی تولید محتوا شرکت تبلیغاتی معمولا ترکیبی از مواردی که ذکر کردیم بهترین بازخورد را خواهد داشت.

مثلا در یک مقاله استفاده از تصاویر جذاب و یا پادکست های مفید به بازخورد بالاتر آن کمک بزرگی می کند. 

توصیه بسیار مهم پنتازوم در مورد تولید محتوا :

تولید محتوا را جدی بگیرید.

همه ی سایت های موفق از جمله دیجی کالا، دیجی استایل، علی بابا، الی گشت و.. برنامه ریزی مناسبی برای تولید محتوا دارند. این سایت ها با تولید محتوای منظم به موفقیت رسیده اند. ما درکنار شما هستیم تا شما هم این موفقیت را تجربه کنید.

برچسب‌ها:
دیدگاه‌ها
  • دیدگاهی فرستاده نشده است
  • دیدگاه خودتان را بنویسید

شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید
درخواست تماس شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما جهت راهنمایی تماس بگیرند
logo-samandehi

مفتخریم به شفافیت در ارایه خدمات به شما

logo-samandehi
اطلاعات بیشتر