۱۸ ترفند بازاریابی سال 1400 که باید بدانید!

ترفند های بازاریابی سال 99

امروز با با ۱۸ ترفند های  بازاریابی سال 1400 در خدمت شما هستیم. بازاریابی نباید واقعا گران یا سخت باشد. بعضی مواقع ساده ترین ایده ها موثرترین هستند. همانطور که برای سال جدید آماده می شوید،این مطلب را هم از دست ندهید. در این مقاله از پنتازوم به ترفند های بازاریابی سال 1400 که به کسب و کار شما در سال جدید کمک می کند اشاره شده است.

(این  ترفند بازاریابی سال 1400حتی با هزینه ی کم قابل انجام است) :

برای ترفند های بازاریابی سال 1400 این موارد را رعایت کنید:

۱- مهم ترین نکته در ترفند های بازاریابی سال 1400 این است که “چرای” خود را بشناسید.

برای افزایش فروش تنها کافی نیست که کمی سریع تر یا ارزان تر از رقبای خود باشید. مشتریان بالقوه تان می خواهند بدانند که چرا از شما خدمات بگیرند؟

ترفند های بازاریابی سال 99

ترفند های بازاریابی سال 1400

۲- در پیام و علامت تجاری خود ثابت قدم باشید.

برای سایت و هم چنین شبکه های اجتماعی خود یک تم واحد طراحی کنید. مردم باید بدون توجه به اینکه کجا شما را می بینند، شما را بشناسند.

همچنین لطفا مطمئن شوید که همه ی پیام های شما (محتوای سایت، کپشن های اینستاگرام و.. ) دارای املا صحیح هستند.

۳- از شبکه های اجتماعی استفاده کنید. برای مخاطبان هر شبکه اجتماعی تولید محتوا مناسب داشته باشید. (برای مدیریت اینستاگرام حتی می توانید یک ادمین اینستاگرام حرفه ای استخدام کنید.)

۴- یکی از ترفند های بازاریابی طراحی سایت حرفه ای است.

با طراحی سایت حرفه ای به دنیای بسیار جدید بازاریابی محتوا وارد می شوید. به روزرسانی محتوای سایت باید به صورت منظم انجام شود. در عصر دیجیتال اگر کسب و کارتان دارای وب سایت نباشد، نمی توانید در رقابت برنده باشید.

شاید همین حالا از دیگر سایت ها برای درج تبلیغات خود استفاده می کنید. دیوار، شیپور، ایستگاه و… تعدادی از سایت های درج آگهی هستند که می توانید به رایگان در آن ها شروع به تبلیغات کنید. 

برخی از سایت ها مثل ایسام و دی جی کالا هم وجود دارند که به شما یک پنل مدیریت برای فروش محصول ارائه می دهند. 

اما هیچ کدام از این ها کاری را که یک وبسایت برای شما انجام می دهند، پوشش نمی دهند! اگر میخواهید واقعا فروش خوبی داشته باشید و قدرتمند کار کنید حتما باید یک سایت برای کسب و کار خود داشته باشید.

 

( مطلب قیمت طراحی سایت را از دست ندهید!)

 

مردم برای خدمات و محصولات شما به صورت آنلاین جستجو می کنند. بنابراین حتما باید یک سایت حرفه ای داشته باشید.

 

۵- یکی از مهم ترین ترفند های بازاریابی : دعوت به یک عکس العمل (CTA) را فراموش نکنید! در هر نقطه ای که مشتریتان با بازاریابی شما (ارائه ی اطلاعات محصول، توضیحات و… ) در ارتباط است، آنجا باید یک درخواست ایجاد ارتباط، نظرخواهی و…باشد که منجر به ارتباط با صفحه ی تماس، یک صفحه ی ورود، یک فرم انتخاب و غیره شود. 

۶- وبلاگ. برای مردم دلیلی برای بازگشت به وب سایتتان بسازید. وبلاگ و راهنمایی ها،ارائه ی مشاوره،  موارد مطالعاتی، آخرین محصولات و یا طرز استفاده از آن ها را به اشتراک می گذارند. اطمینان حاصل کنید که بازدید کننده ها دلیلی برای بازگشت به وب سایت شما را دارند. وبلاگ ها یکی از بهترین ابزارها برای جمع آوری ترافیک واقعی برای سایت و مشتریان بالقوه هستند. به روزرسانی این بخش از سایت را جدی بگیرید. پیشنهاد می کنیم حتما به صورت روزانه مطلب مرتبط با کسب و کارتان درج کنید.

یک پیشنهاد عالی برای محتوای سایت شما استفاده از ویدئوهای آموزشی است. با ویدئوهای مفید و جذاب می توانید ماندگاری افراد را در سایت خود بالا ببرید.

 

۷- بازاریابی ایمیلی. با اجازه ی مشتریانتان ایمیل آنها را جمع آوری کنید، و به انها در مورد فروش و تخفیفات جدید ایمیل بدهید. حتی شما می توانید این ایمیل ها را فیلتر کنید که فقط افراد خاصی دریافت کنند.

۸- یک شبکه ی ارتباطی خوب بسازید. تبلیغات زبانی قدرتمندترین نوع تبلیغات است. بنابراین ایجاد ارتباط با متخصصین و دیگر کسانی که می توانید مشتریانتان را به آنها و کسانی که قادر به راهنمایی خوب در مورد کسب و کار شما هستند رجوع دهید.

۹- شراکت با دیگر تجارت ها برای پیشرفت متقابل. همکاری بین کسب و کارها یک موقعیت برد دو طرفه است که اساسا” دو تیم برند در یک کمپین یا بخشی از محتوا مثل وبینار، کتاب الکترونیکی، یا حتی یک رقابت خاص شرکت می کنند. مخاطبین هر شرکت در معرض مخاطبِ دیگری قرار میگیرد.

۱۰- ارسال کارت های تشکر دست نویس (یا مجازی) به مشتریان سابق و فعلی، همکاران تجاری، متخصصان و سفیران نام تجاری (برند) شبکه اجتماعی و دوستانی که به شما کمک کرده اند یکی دیگر از ترفند های بازاریابی سال 1400 است.

ترفند های بازاریابی سال 99

ترفند های بازاریابی سال 1400

۱۱- میزبان یک گفتگوی زنده (می توانید آن را در لایو اینستاگرام برگزار کنید)، یا یک جلسه ی پرسش و پاسخ باشید. این یک راه عالی برای ایجاد ارتباط با با مخاطبین آنلاین شما است و اینکه حتما می توانید مخاطبین جدید پیدا کنید. گفتگوی زنده اجازه می دهد که محیطی عالی برای پاسخ به سوالات مشتریان ایجاد شود. بنابراین مشتریان بالقوه می توانند واقعا کسب و کار شما را بشناسند و در مورد آن بیشتر یاد بگیرند.

۱۲- پاسخ به سوالات در شبکه های اجتماعی، انجمن ها و سایت های پاسخگویی. به مردم با مشاوره رایگان در مورد موضوعات مرتبط با محصولات و خدمات خود کمک کنید. با این کار اعتماد آنها را جلب می کنید و متخصص تر به نظر می رسید.

۱۳- مراحل ارتباط با مشتری را بازبینی کنید. در قلب چرای شما مردمی اند که پشت تجارت شما هستند.

۱۴- ارائه ی مشاوره رایگان. برگزاری مکالمه با ارائه ی یک جلسه ی ملاقاتی یک راه عالی برای نشان دادن تخصص شما و جذب مشتریان بیشتری است.

۱۵- وب سایت خود را ترجمه کنید. فضای دیجیتال یک جامع ی چند ملیتی است. داشتن یک وب سایت در زبانِ محلی مشتری به شما کمک خواهد کرد که روابط بهتری با مشتریان خود داشته باشید.

۱۶- ارائه ی یک بسته ی خدماتی. از محصولات یا خدمات خود بسته های کوچک بسازید. این امر باعث جذب مشتریان جدید برای تجربه کردن محصول و خدمات شما می شود و حتی ممکن است باعث جذب مشتریان بلندمدت نیز شود.

۱۷- ارتباط با مشتریان قبلی. از قدیمی ها خبر بگیرید. محصولات جدید یا بسته هایی که در بند قبلی توضیح دادیم به آن ها معرفی کنید. یک کد تخفیف اختصاصی برای مشتریان قدیم تهیه کنید.

۱۸- کاهش تولید، استفاده ی مجدد و بازیافت! شما مجبور به گذاشتن پست های جدید در رسانه های اجتماعی نیستید. از ترکیب وبلاگهای قدیمی، ویدیوها، اینفورگرافیک ها یا موارد قابل استفاده دوباره در سایت و یا شبکه های اجتماعی استفاده کنید! (می توانید تعدادی از آن ها را به روز کنید و دوباره استفاده کنید.)

این ترفند های بازاریابی سال 1400، به شما کمک می کند که در مورد بودجه ی خود برای ماه های آینده تصمیم گیری کنید. همچنین به شما در فرایند ارزیابی نیز کمک می کند. بنابراین می توانید چیزهایی که بازدهی ندارد را حذف کنید و با آنچه که در ماه های باقی مانده ی سال انجام می دهید پیش بروید.

ترفند های بازاریابی سال 1400

ترفند های بازاریابی سال 1400

امیدواریم مطلب ما در خصوص ترفند های بازاریابی  برای شما مفید واقع شده باشد. زمانی که اهداف بازاریابی و فروش خود را برای سال 1400 تعیین کردید، اطمینان حاصل کنید که استراتژی ارتباطی شما کاملا مرتبط با دستیابی به آن اهداف است. به عبارت دیگر _ واکنشی نباشید، پویشگر باشید.

 

برای مشاوره رایگان بازاریابی اینترنتی همین الان می توانید با کارشناسان پنتازوم تماس بگیرید.

برچسب‌ها:
دیدگاه‌ها
  • 13 دیدگاه فرستاده شده است
  • دیدگاه خودتان را بنویسید
  • پاسخ مهران ق

    واقعا عالی بود. فقط موضوع اینه که اجراش هم مهمه! شما خودتون خدمات بازاریابی در تلگرام میدین مثلا؟


    • پاسخ مدیر سایت

      در تلگرام بیشترین چیزی که مهم هست :
      1- محتوا
      2- تبلیغات

      عملا با تبلیغ در کانال های خوب میتونین مخاطب جذب کنین. سیستمش با اینستاگرام و سایت بسیار متفاوت هست.


  • پاسخ مهندس رازی

    ترفند هاش خوبه. ولی اجرا خیلی مهم تر هست.


  • پاسخ مهتاب وثوقی

    ایمیلی دیگه این روزا کمتر جواب بده به نظرم ولی وبلاگ رو خوب اومدین. با تچکر 😎💪


  • پاسخ محبوبه مرآتی

    اینفوگرافیه عالی بود! درشت و به چشم میاد. برای همه مطالب کاش بذارین.


    • پاسخ مدیر سایت

      سلام. ممنون در حال انجام هست. 😁


  • پاسخ میزایی

    والا این ترفند ها رو تو هر سالی باید بدونیم :)))


  • پاسخ احمدرضا مستوفی

    شما خدمات بازاریابی هم دارین؟!


    • پاسخ مدیر سایت

      سلام
      بازاریابی محتوا و تمامی مواردی که باید در فضای مجازی انجام بدین. از جمله : طراحی سایت و تولید محتوا.
      برای مشاوره رایگان لطفا تماس بگیرید.
      09223896531


  • پاسخ هما

    عالی بود ممنونم


  • پاسخ حسین

    من خودم وبلاگ رو امتحان کردم. واقعا تعجب کردم که جواب میده!


    • پاسخ مدیر سایت

      سلام. بله. محتوا واقعا جواب میده! این حرف همیشه ی ما با مشتریا هست.💪😎


  • پاسخ بهمن م

    وبلاگ ورودی واقعی میاره


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید
درخواست تماس شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما جهت راهنمایی تماس بگیرند
logo-samandehi

مفتخریم به شفافیت در ارایه خدمات به شما

logo-samandehi
اطلاعات بیشتر