طراحی سایت وکیل

طراحی سایت وکیل (lawyer website design) چه کمکی به او یا موکلانش می کند؟! طراحی وب سایت حقوقی چه تاثیری در جذب مشتریان جدید دارد؟! هزینه طراحی سایت وکیل و مشاور حقوقی چقدر است؟ سئو سایت حقوقی و وکلا چطور انجام می شود؟ اکثر وکلای کاربلد زمان بسیار محدودی برای پاسخ به سوالات پر تکرار مراجعین خود دارند. از طرفی خیلی از مردم برای انجام فعالیت های حقوقی خود در اینترنت جستجو می کنند و نیاز به اطلاعات درست دارند.

یک وکیل یا مشاور حقوقی می تواند با یک طراحی سایت حرفه ای بستری ایجاد کند که هم به سوالات پر تکرار پاسخ بدهد، هم کانالی برای ایجاد ارتباط با مردم و جذب مشتریان جدید ایجاد کند. 

با طراحی سایت مخصوص وکلا می توان کمک زیادی به بهتر شناخته شدن وکلا و مشاورین حقوقی کرد.

طراحی سایت وکیل

طراحی سایت وکلا و مشاورین حقوقی

طراحی سایت وکلا و مشاورین حقوقی تنها از عهده ی یک شرکت طراحی سایت حرفه ای برمی آید. مشاورین حرفه ای حقوقی و وکلا می توانند با یک طراحی سایت حرفه ای ارتباط بهتری را با مشتریان بالقوه ایجاد کنند و آن ها را تبدیل به مشتریان دائمی خود کنند.

با طراحی سایت می توانید روی تبلیغات اینترنتی هدفمند حساب باز کنید. 

تبلیغات کلیکی، بازاریابی محتوا، استفاده از ظرفیت های سئو برای تبلیغات، استفاده از انواع تبلیغات همسان برای جذب مشتریان بیشتر، همه و همه با طراحی سایت حرفه ای برای وکلا و مشاورین حقوقی امکان پذیر است.

با طراحی سایت در بزرگی از شیوه جدید تبلیغات به روی شما باز می شود.

برای مشاوره رایگان طراحی سایت وکیل، طراحی سایت حقوقی و طراحی سایت وکلا با پنتازوم در تماس باشید. 

طراحی سایت وکیل با سئو

زمانی که کاربران در موتور جستجو گوگل در رابطه با یک موضوع حقوقی مانند بهترین وکیل، وکیل برای پرونده املاک، وکیل خانواده و … جستجو می کنند، به چند سایت اول پیشنهاد شده برای رسیدن به هدف مورد نظر خود مراجعه می کنند.

بنابراین برای اینکه بتوانید مخاطبان زیادی را به خود جذب کنید باید در رتبه های اول گوگل حضور داشته باشید. سئو به شما کمک می کند تا با کلمات کلیدی حوزه کاری خود دیده شوید.

برای طراحی سایت بر اساس سئو استانداردهای مخصوصی وجود دارد. در واقع برای این که در صفحه اول گوگل حضور داشته باشید اول از همه از نظر فنی باید یک سایت استاندارد طراحی کنید. در مرحله بعد باید برای سایت تولید محتوا کنید.

پنتازوم به شما کمک می کند تا یک وب سایت حرفه ای بر اساس اصول سئو داشته باشید.

نمونه طراحی سایت وکیل

در ادامه برخی از نمونه های طراحی سایت وکلا و طراحی سایت مشاورین حقوقی را با هم می بینیم. رنگ، طرح، چیدمان و تعداد المان ها در طراحی وبسایت وکلا در پنتازوم کاملا قابل شخصی سازی بر اساس سلیقه شما است. 

5 عنصر مهم برای طراحی سایت وکیل

برای موفقیت هر پروژه ای باید اصول مهم در آن کار را رعایت کنید. طراحی سایت وکیل هم از این قاعده مستثنی نیست. این موار را برای داشتن یک سایت موفق باید رعایت کنید:

1- عنوان خدمات حقوقی در زمینه تخصصی

شما باید حوزه فعالیت حقوقی و قانونی خود را بصورت دقیق مشخص کنید. سایت شما نباید موجب سردرگمی کاربر شود و او باید به راحتی بفهمد که آیا سایت شما برای رسیدگی به پرونده او مناسب است یا خیر؟

2- ارائه فرم مشاوره در وب سایت حقوقی

با ارائه فرم مشاوره آنلاین در سایت، مشتریان می توانند توضیحات کلی و مختصری از پرونده خود به شما بدهند. این به شما کمک خواهد کرد تا در جلسات حضوری بتوانید تسلط بهتری بر موضوع داشته باشید و راهکار های مناسبی برای رسیدگی به آن هم داشته باشید.

3- نمایش نمونه کار ها

هدف اصلی سایت جذب مشتری است بنابراین شما با نمایش پرونده های موفق و دانش و تجربه و مهارت، موجب بالا رفتن اعتبار حقوقی خود می شوید البته دقت داشته باشید در حین نمایش پرونده ها اطلاعات شخصی مشتریان حفظ شود.

4- مشخص کردن زمینه تخصصی ارائه خدمات وکلا

حتماْ صفحه ای برای معرفی وکلا و زمینه تخصص آنها ایجاد کنید. این کار باعث می شود مشتریان وکیل مناسب برای امور حقوقی مد نظرشان انتخاب کرده و با اطمینان پرونده حقوقی خود را به وی بسپارد. تصویری از وکلا و بیوگرافی آنها را در سایت قرار دهید تا تاثیر بیشتری روی مخاطب داشته باشید.

5- اعتماد سازی در سایت حقوقی با پرونده های موفق

هرچه شما اطلاعات و ابعاد مثبت یک چیز را بدانید، اطمینان بیشتری نسبت به آن پیدا می کنید. سایت حقوقی شما باید حس اعتماد مشتری را به دست بیاورد. شما هرچه بتوانید درباره سابقه خود شفاف سازی کنید و مشخصات وکلا را در اختیار مشتریان قرار دهید، زمینه را برای جلب اعتماد مشتری ایجاد کرده اید.

امکانات طراحی سایت وکلا در پنتازوم

هر وبسایتی از جمله سایت وکلا و مشاوران حقوقی برای اینکه به موفقیت دست پیدا کند باید یک سری اصول را رعایت کند. در طراحی سایت وکلا در پنتازوم تمامی این استانداردها را رعایت می کنیم. 

طراحی سایت وکیل بر اساس سئو

طراحی سایت بدون سئو معنی پیدا نمی کند! سئو سایت وکلا و حقوقی شامل چند بخش است. قبل از چیزی طراحی سایت باید با اصول منطبق با سئو انجام بپذیرد. در مرحله بعد نیاز به تولید محتوا و لینک سازی داخلی و سپس فعالیت روی سئو خارجی سایت خود برای نمایش در گوگل دارید.

بخش اخبار و مقالات حقوقی

با تولید محتوا  مستمر و هدفمند در حوزه وکالت و مشکلات حقوقی و پرسش های متداول به سئو سایت کمک می کنید.  در تمامی سایت هایی که در پنتازوم طراحی می کنیم از جمله سایت های وکالت و مشاوره حقوقی بخش اخبار و مقالات را در نظر می گیریم.

رزرو وقت مشاوره حقوقی از طریق سایت

موکلان می توانند از طریق سایت اقدام به دریافت وقت برای مشاوره کنند. 

بخش رزومه وکیل و مشاور حقوقی

در طراحی سایت وکلا و مشاوران حقوقی یک بخش مجزا به جهت معرف

مشاوره طراحی سایت وکلا
مشاوره طراحی سایت وکلا

ی کامل شما در نظر می گیریم. دستاورد ها، رزومه، زمینه تخصصی کاری و دیگر اطلاعات مورد نیاز را می توانید در این بخش برای نمایش به عموم مردم آماده کنید.

 

طراحی بخش مشاوره در سایت مشاور حقوقی

با توجه به استقبال بسیار زیاد مردم از خدمات آنلاین، درج فرم مشاوره آنلاین می تواند یکی از نقاط قوت طراحی سایت وکیل باشد. در پنتازوم این امکان را برای شما فراهم کرده ایم.

سیستم پرداخت آنلاین در سایت وکلا

شما می توانید هزینه خدمات مشاوره را به صورت آنلاین دریافت کنید. تمامی سایت هایی که پنتازوم طراحی می کند استاندارد هستند و  امکان اتصال به درگاه های پرداخت را دارند.

در صورتی که با فرآیند دریافت درگاه پرداخت آنلاین آشنایی ندارید، نگران نباشید. در کنار شما هستیم و مشاوره لازم را ارائه می کنیم.

بخش پرسش و پاسخ حقوقی

یکی از بهترین راه های جذب مشتریان جدید کمک به رفع نیاز آن ها است. با طراحی بخش پرسش و پاسخ های متداول در زمینه حقوقی می توانید اعتماد بازدید کننده ها را جلب کنید.

پنل مدیریت محتوا در سایت وکلا

پنل کاربری طراحی شده در سایت وکالت توسط پنتازوم به راحتی قابل مدیریت است. با استفاده از پنل کاربری می توانید به راحتی کار مدیریت محتوا و ساخت نقش های کاربری با دسترسی های متفاوت را انجام بدهید.

ویژگی های طراحی سایت وکلا برای مشاوره حقوقی

1.طراحی سایت وکلا باید به صورت حرفه ای و بر اساس سئو طراحی شود.

2. طراحی سایت وکیل از لحاظ ظاهر گرافیکی باید کاربر پسند و متناسب با حوزه قانونی و وکالت باشد.

3. یک سایت حقوقی که برای وکلا طراحی می شود، باید دارای بخشی جهت به اشتراک گذاشته تحصیلات، رزومه کاری، سوابق فعالیت ها و نحوه خدمات داشته باشد.

مشاوره طراحی سایت وکیل
مشاوره طراحی سایت وکیل

4. دارای صفحه “تماس با ما” باشد تا شماره تماس ثابت، شماره تلفن همراه، آدرس دفتر وکالت، آدرس ایمیل و در اختیار مراجعین گذاشته شود.

5. امکان درج مقالات حقوقی و مطالب آموزشی در سایت وجود داشته باشد.

6. دارای بخشی جهت ثبت درخواست مشاوره حقوقی ( تلفنی یا حضوری) برای مراجعین باشد.

7. امکان به اشتراک گذاری مطالب از طریق شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، توییتر، لینکدین و … وجود داشته باشد.

8. امکان دریافت نظرات موکلان، انتقادات و پیشنهادات آن ها امکان پذیر باشد.

9. طراحی سایت باید ریسپانسیو باشد. (در هر دستگاهی مثل موبایل، دسکتاپ و تبلت درست نمایش داده شود)

10. استانداردهای روز طراحی سایت در آن رعایت شده باشد.