همیشه حق با مشتری نیست! پانتی یه عکس نشونم داده میگه نیلوفی جون رفته بودم بیرون دیدم تو یه فروشگاه این عکسو زده به دیوار. به خودم گفتم اااا. صاحب اینجا چقد کارش درسته. چقد خفنه.
_گفتم چطور؟!🙂
__گفت : نوشته دیگه. نمیبینی نیلوفی جون. چرا نمیخونیش.
گفتم چرا خوندم ولی آیا به نظر تو همیشه حق با مشتریه؟ همینجوری نگام کرد و بعد گفت نمیدونم نیلوفی جون.😳
_گفتم ببین پانتی واقعیت اینه که همیشه حق با مشتری نیست.
اگه تو یه فروشگاه داشته باشی.
_گفت فروشگاه چی نیلوفی جون؟
_گفتم مثلا لباس فروشی.
_گفت آهاا . خب.
_اگه یه نفر یه لباس رو بخره که براش تنگ باشه و تو تمام سعی ات رو کردی که بهش بگی تو انتخابش دچار اشتباه شده و قبول نکنه.بعد اگر خرید و رفت و برگشت در حالی که لباس رو همراهش اورده بود و بهت گفت جنس لباس خوب نیست .پولم رو پس بده. حق با مشتریه؟!
_پانتی گفت : نه نیلوفی جون.😒
گفتم خب اگه تو این تابلو رو روی دیوار فروشگاه ببینی نتیجه چی میشه؟!
گفت این که اصلا نمیشه نیلوفی جون.
_گفتم دقیقا همینه. تو باید در کسب و کار نهایت دقت، صداقت و تعهد پذیری رو داشته باشی. تو این زمینه ها به مشتریانت پاسخگو باشی. در مدار درست کسب و کار پیش بری. بقیه اش همش شعاره پانتی.
_اصولا در کسب و کارها زیاد حرف زده میشه. باید متوجه باشی که شعار غیرواقعی تاثیر معکوس داره. تا یادم نرفته باید بگم که شعار یکی از سرفصل های تبلیغات هست که بعدا راجع بهش برات توضیح میدم.
ممنون نیلوفی جون با آموزشای خوبت تو پنتازوم. 🙂