نظم و انظباط کاری یعنی چی؟! پانتی اومد پیشم گفت : نیلوفی جون .
گفتم بله.
📌گفت به نظر تو تیپم خوبه؟ گفتم بله که خوبه . چرا نباشه؟!
گفت نه! منظورم اینه که من منظم و مرتب هستم؟
میشه یه عکس خوب بگیری من بفرستم برای اونورا؟
📌گفتم آره. چرا که نه. همین الان میام ازت میندازم. اما حالا که راجع به نظم و انظباط صحبت کردی، بذار یه چیزی هم بهت بگم.
گفت: بفرمااا بفرمااا.
گفتم ببین. نظم و انظباط شکل های مختلفی داره. وسط حرفم پرید و گفت : ینی چطورری مثلااا؟!
📌گفتم وایسا دارم میگم. ببین نظم و انظباط شخصی، فکری وکاری شکل های مختلفش هستن. وقتی رعایت بشه، خیلی مفید و کار راه اندازه. اما تو زمینه ی کسب و کار خیلی مهمه. البته اگه کسی اون 3 تای قبلی رو نداشته باشه، تو این یکی هم شانسی نداره.
گفت : ینی چرا نیلوفی جون؟
گفتم : سادس. اگه کسی اون 3 تا رو نداشته باشه، یعنی اصلا نظم و انظباط رو نمیشناسه و بلد نیست.
📌پانتی گفت: آهااا فهمیدم. اما نیلوفی جون نظم و انظباط کاری ینی چی؟
گفتم وقتی تو کسب و کار برای دو واحد زمان و مکان برنامه ریزی مرتبی می کنیم و بهترین استفاده رو ازش کردیم. برای خودمون و کسایی که برامون کار میکنن برنامه ریزی داشتیم، یعنی سیستم کاری ما داره منضبط کار میکنه.
یعنی هر چیزی رو سرجای خودش قرار میدیم. مکان درست. زمان درست. پس برای مدیریت اون مشکل سردگمی رو نداریم.
پانتی پرید بالا و گفت: آهااا یادم اومد. قبلا هم گفته بودی باید زمان رو درست مدیریت کرد. گفتم: آفرین. حالا مکان رو هم بهش اضافه کن به اضافه ی نظم و انظباط پرسنل.
گفت فهمیدم نیلوفی جون! من برم این گزارش از چیزایی که امروز تو پنتازوم یاد گرفتم رو بفرستم اونورا.
گفتم اول وایسا یه عکس خوشگل ازت بگیرم بعد برو. این عکس پانتیِ منظم و مرتب ماست.