سه خصلت مشتری خوب چه چیزهایی میتونه باشه ؟ اولیش اینه که مشتری که از شما خرید کرد رو بهش احترام بگذارین.🙏🏻 پس میشه خرید کردن از شما.
اگر مشتری شما دوباره برگشت، علاوه بر سعی برای راضی نگه داشتنش، ارتباط کلامی هم ایجاد کنید. پس دومیش اینه که دوباره اومد ازتون خرید کنه.
.
_اگر رفت و باز برگشت و یک مشتری جدید با خود آورد، معنیش اینه شما برنده شدین.💯👏🏻 اینم سومیش که با خودش مشتری میاره
شماها اگر همه گام ها به ترتیب رعایت کنی اینا تبدیل به مشتری دائمی هم میشن.
توی این اینفوگرافی۳ مورد از خصلت های یک مشتری خوب رو جمع آوری کردیم.
نظر شما چیه؟؟!🧐
برای آموزش های بیشتر رو پنتازوم حساب کنید.
بد نیست در اینجا مطلب مهم دیگه ای راجع به ماندگاری مشتری مطرح کنیم.
شش اصل مهم ماندگاری مشتریان
شش اصل مهم ماندگاری مشتریان عبارت است از : 😌💪🏻👇🏻
1-متمایز باشید.
2-تعهداتون رو به درستی به انجام برسونید.
3-با مشتریانتون صداقت داشته باشید.
4-از تبلیغات غافل نشین.
5-باشگاه مشتریان خودتون رو بسازین.
6-از بازاریابی غفلت نکنین.