سفارش تولید محتوا ورزشی

سفارش تولید محتوا ورزشی

5/5 - (4 امتیاز)

تولید محتوا ورزشی، تولید محتوا باشگاه بدنسازی و تولید محتوا در زمینه آموزش بدنسازی در تخصص پنتازوم است! تولید محتوا در حوزه ورزشی سابقه بسیار طولانی دارد! اگر شما دنبال سفارش تولید محتوا ورزشی هستید، یا در این زمینه نیاز به مشاوره دارید، باید بدانید که رسانه و ورزش همیشه دو یار جدانشدنی بوده اند. 😁 چه برای پخش مسابقات ورزشی و پوشش حواشی و اتفاقات آن، چه برای آموزش و انتقال دانش ورزشی به مخاطبان، عوامل رسانه و خبرنگاران همیشه حضور داشته‌اند.

اما هدف ما از نوشتن این مطلب در پنتازوم این است که با شیوه های جدید تولید محتوا ورزشی ، هزینه ها و نحوه ی اجرای بازاریابی محتوا در این حوزه آشنا شوید. 💪

برای سفارش تولید محتوا روی پنتازوم حساب باز کنید!

این روزها هم کسب و کارهای بسیار متنوعی در حوزه ی ورزش و تندرستی فعالیت می کنند. همه ی این کسب و کارها برای جذب مشتری نیاز به تولید محتوا دارند. با تولید محتوا می توانید با مشتریان بازار هدفتان ارتباط ایجاد کنید. این مهم ترین نقش یک محتوای خوب است. 

✅وقتی ارتباط با تولید محتوا ورزشی شکل گرفت، نوبت معرفی محصول یا خدمات شماست. 

 

جدول هزینه تولید محتوای ورزشی

بسته اقتصادی

1,999,000 هزارتومان
  • تولید محتوا : 4000 کلمه در ماه
  • برنامه ریزی تولید محتوا
  • لینک سازی داخلی
  • سنجش رقبا در کلمات کلیدی
  • بهینه سازی محتوای قدیمی
  • پیشنهاد کلمه کلیدی مناسب
  • نصب افزونه های لازم
  • مشاوره عمومی با کارفرما
  • پشتیبانی با تیکت
  • مدیریت گوگل وبمستر
  • بازبینی و سئو دسته بندی ها
  • بازبینی تایتل ها توسط مدیر سئو
  • بک لینک دستی و با کیفیت
  • ساخت اکانت شبکه های اجتماعی
  • ارتباط با هاست و پیگیری امور فنی
  • تماس تلفنی ماهیانه = 1 بار
  • جلسه ماهیانه با کارفرما

بسته کاربردی

2,999,000 هزارتومان
  • تولید محتوا : 8000 کلمه در ماه
  • برنامه ریزی تولید محتوا
  • لینک سازی داخلی
  • سنجش رقبا در کلمات کلیدی
  • بهینه سازی محتوای قدیمی
  • پیشنهاد کلمه کلیدی مناسب
  • نصب افزونه های لازم
  • مشاوره عمومی با کارفرما
  • پشتیبانی با تیکت
  • مدیریت گوگل وبمستر
  • بازبینی و سئو دسته بندی ها
  • بازبینی تایتل ها توسط مدیر سئو
  • بک لینک دستی و با کیفیت
  • ساخت اکانت شبکه های اجتماعی
  • ارتباط با هاست و پیگیری امور فنی
  • تماس تلفنی ماهیانه = 1 بار
  • جلسه ماهیانه با کارفرما

بسته حرفه ای

4,799,000 هزارتومان
  • تولید محتوا : 14000 کلمه در ماه
  • برنامه ریزی تولید محتوا
  • لینک سازی داخلی
  • سنجش رقبا در کلمات کلیدی
  • بهینه سازی محتوای قدیمی
  • پیشنهاد کلمه کلیدی مناسب
  • نصب افزونه های لازم
  • مشاوره عمومی با کارفرما
  • پشتیبانی با تیکت
  • مدیریت گوگل وبمستر
  • بازبینی و سئو دسته بندی ها
  • بازبینی تایتل ها توسط مدیر سئو
  • بک لینک دستی و با کیفیت
  • ساخت اکانت شبکه های اجتماعی
  • ارتباط با هاست و پیگیری امور فنی
  • تماس تلفنی ماهیانه = 1 بار
  • جلسه ماهیانه با کارفرما

تولید محتوا ورزشی چیست و سفارش تولید محتوا ورزشی چه کاربردی دارد؟

چرا باید برای سایت خود سفارش تولید محتوا ورزشی بدهیم؟ کسب و کارهای امروزی بر اساس یک اصل مهم در عصر تکنولوژی و اطلاعات  پیشرفت می کنند: محتوا.

تولید محتوا، جدیدترین و کاربردی‌ترین شیوه بازاریابی و جذب مشتری است.هر روز تعداد افرادی که این شیوه بازاریابی مشتری پیدا می کنند، بیشتر می شود.

پس در نتیجه رقابت در این زمینه سخت و پیچیده‌تر می‌شود. باید از روش های خلاقانه تری برای تولید محتوا استفاده کرد.

تولید کننده ی محتوا با استفاده از مطالب سرگرم کننده یا آموزشی یا اخبار دست اول سعی می کند سایت یا شبکه اجتماعی یک کسب و کار را برای مخاطب هدف، ارزشمند کند. 

یادتان باشد مهم ترین اصل برای موفقیت شما در بازاریابی محتوا ایجاد ارتباط با مخاطبان است.

یک تولید کننده محتوا ورزشی، با ایجاد رابطه‌ای عمیق بین مشتری و خدمات دهنده، فرصت بهره‌ برداری را به هر دو طرف می دهد.

در زمینه تولید محتوا ورزشی افرادی وجود دارند که تخصص لازم برای پیاده سازی درست تکنیک ها و جلو زدن از رقابت را دارند و شما با کمک گرفتن از آن ها می توانید روی مدیریت کسب و کارتان تمرکز کنید. ما در پنتازوم آماده ی دریافت سفارش تولید محتوا ورزشی و ارائه مشاوره در این زمینه هستیم. 😁💪

اصول و نکات تولید محتوا ورزشی

برای هر موضوعی که تولید محتوا می کنید باید یک سری اصول و قواعد کلی را رعایت کنید. تولید محتوا در زمینه ی ورزش و تندرستی هم از این قاعده مستثنی نیست. اما به صورت اختصاصی چه مواردی را باید در تولید این نوع محتوا رعایت کرد؟ 

✅ در سفارش تولید محتوا ورزشی چه مواردی را باید از مجری بخواهید؟ در ادامه به 4 مورد از مهمترین اصول تولید محتوای ورزشی می پردازیم. 

۱. اعتبار و صحت تولید محتوا ورزشی

 کافی است یک محتوای اشتباه را از منبعی نا معلوم به مخاطبان آموزش بدهید یا مکمل غذایی نامعتبر و بدون مجوز را توصیه کنید. ارائه اطلاعات نادرست یعنی پایان راه کسب و کار حرفه ای شما.🚫

_اگر صاحب یک سایت خبری در زمینه ورزش و تندرستی هستید، همیشه از منابع متعبر و به روز مطلب ترجمه کنید و روی سایت یا اینستاگرام (یا دیگر شبکه های اجتماعی) منتشر کنید.

_اگر متخصص هستید با اعضای تیم تولید محتوا ورزشی خود همکاری نزدیکی داشته باشید و همیشه قبل از انتشار روی فرآیند تولید محتوا نظارت کنید.

توجه داشته باشید که به عنوان یک متخصص در این حوزه (ممکن است شما یک مربی حرفه ای ورزشی، یک متخصص در زمینه ی آسیب های ورزشی و… باشید) شما روی تولید محتوای خام نظارت دارید و یا در آن مشارکت می کنید.

اما برای هر چه بهتر ارائه شدن این محتوا نیاز به تدوین عکس، ویدئو، طراحی اینفوگرافی، و… فرآوری اطلاعات خام  و اولیه ای است که شما ارائه می کنید. تدوین بر عهده تیم تولید محتوا ورزشی شما است. 

 

۲. جلب اعتماد مخاطبان با تولید محتوا ورزشی

این جلب اعتماد نتیجه معتبر بودن مطالب (موجود در سایت ا شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام ) شما است. مخاطبان شما اعتماد لازم برای انجام روش ها یا خرید کالاهای پیشنهاد شده توسط شما را دارند.

مطالب اشتراک گذاشته شده شما را دنبال، محصولات را خریداری و برنامه تمرینی و تغذیه از شما دریافت می کنند.

در مرحله ی بعد یک اتفاق واقعا عالی می افتد. تبلیغ دهان به دهان کسب و کار شما!

 در مراحل بعد مخاطبین شما را به دوستان خود به عنوان منبع آموزشی و اطلاعاتی معرفی می کنند و این به معنای اعتبار شما در میان مخاطبان ورزشی است. به همان اندازه که ایجاد اعتماد مهم است، حفظ آن نیز دارای اهمیت است. پس از تلاشتان برای تولید محتوای با ارزش و معتبر دست نکشید.

۳. استفاده از اطلاعات به روز در تولید محتوا ورزشی

درست مانند تکنولوژی، حوزه ورزش نیز به سرعت در حال تغییر است. هر هفته مسابقات و رویداد های مختلف ورزشی برگزار می شود و اشتیاق مخاطبان باعث شده تا تولید کننده های محتوا هم به فکر پوشش دادن کلیه اخبار، تحقیقات جدید، پوشش دادن انواع مسابقات و .. باشند.

✅یک ایده جالب برای پوشش اخبار مسابقات ورزشی طراحی پست ها و مقالات در مورد سرگذشت و داستان آن زندگی ورزشکاران مطرح همان حوزه است. 

البته روش ها و تکنیک ها دائما در حال تغییر هستند. نوآوری ها یی که با هدف رفع نیاز هایی که تازه شناخته شده در کار ایجاد می شوند، همیشه به راضی نگه داشتن مخاطب کمک می کند.

✅به عنوان مثال دیگر برای ایده تولید محتوا ورزشی: امروزه افراد زیادی با کامپیوتر و پشت میز به کار مشغول اند بنابراین توصیه ها و تمرینات برای پیشگیری از مشکلات احتمالی در این وضعیت، راه حل افراد زیادی است. 

به همین دلایل به روز بودن محتوا و محتوا سازی (تکنیک ها و دانش) در زمینه تولید محتوا ورزشی بسیار مهم است.

۴. نظم و ترتیب و تداوم در تولید محتوا ورزشی و سلامت

طبیعتا در وهله اول برای فراموش نشدن سایت شما در ذهن مخاطبان و اثبات جدیت در کار خود، داشتن نظم و تداوم از مهم ترین فاکتور ها در تولید محتوا ورزشی  است.

از آن گذشته حتی یک سایت معتبر و شناخته شده ورزشی نیز باید این مسئله را رعایت کند. چه کسی به منبعی بی ثبات اعتماد می کند؟ زمانی که مخاطب شما در مورد زمان به روزرسانی محتوا و برنامه ها و فعالیت شما هیچ نظری نداشته باشد، چگونه می توانید انتظار این را داشته باشید که شما را دنبال کند؟

یا در صورت ایجاد مشکل، سوال و یا نیاز به خرید خدمات و محصولات اول به شما مراجعه کنند؟ 

پس قطعا برای تولید محتوا ورزشی باید برنامه زمانبندی داشته باشید و بر اساس این برنامه کار کنید.

 برای تعامل بهتر و هماهنگی با مخاطبان نیز برنامه خود را با آن ها به اشتراک بگذارید تا برای دنبال کردن فعالیت ها و محتوا های شما برنامه‌ریزی کنند.

سفارش تولید محتوا ورزشی

اگر متخصص هستید با اعضای تیم تولید محتوای خود همکاری نزدیکی داشته باشید و همیشه قبل از انتشار روی فرآیند تولید محتوا نظارت کنید.
توجه داشته باشید که به عنوان یک متخصص در این حوزه (ممکن است شما یک مربی حرفه ای ورزشی، یک متخصص در زمینه ی آسیب های ورزشی و... باشید) شما باید روی تولید محتوای خام نظارت داشته باشید تا مطالب علمی و درست در سایت و اینستاگرام شما درج شود.
کار تدوین و طراحی محتوا خام ارائه شده را به تیم تولید محتوا خود بسپارید.

ایده برای تولید محتوای ورزشی

موضوع برای تولید محتوا در زمینه ورزش و تندرستی بسیار زیاد است.

شما به عنوان کسی که می خواهد تولید محتوا ورزشی کند، حتما اولویت هایی در ذهن دارید.🧐

از طرف دیگر، بعضی از ایده های محتوا بیشتر مناسب اینستاگرام است و برخی دیگر مناسب درج در سایت. 

پیش از شروع به تولید محتوا ورزشی باید مشخص کنید:

1- این محتوا بر اساس چه رویکرد و استراتژی تولید می شود؟

2- محتوا را برای کجا تهیه می کنید؟! سایت؟ اینستاگرام؟ تلگرام؟ توییتر؟ یک شبکه اجتماعی دیگر؟ 

در ادامه این مطلب از پنتازوم می خواهیم 8 ایده جالب را معرفی کنیم. 

۱. اخبار ورزشی 

در این نوع محتوا سرعت حرف اول را می زند. خبر های دسته اول و داغی که مخاطبان هرچه زودتر می خواهند از آن اطلاع داشته باشند خط مشی تولید محتوای شماست.

تا حد امکان از منابع رسمی و اصلی (صفحه تیم ها و بازیکنان) استفاده کنید تا از هر گونه خبر شایعه پراکنی و حاشیه‌ای دور بمانید. 

البته که بحث و نظر دهی در مورد مسابقات یا اتفاقات دنیای ورزش هم بسیار برای مخاطبان جذاب است.

از کارشناسان مسلط به رشته مربوطه استفاده کنید تا محتوای جذاب تری تولید کنید.

۲. آموزشی و تمرینی

با کمبود زمان و امکانات محدود شهر های کوچک، مردم بیشتر به آموزش های آنلاین رو می آورند و یادگیری یک ورزش هم یکی از آن ها است.

علاوه بر این هزینه کلاس های آنلاین چه برای برگزار کننده و شرکت کننده کاملا به صرفه است و هر دو طرف می توانند سود کنند. 

 می توانید در تولید محتوای ورزشی خود نکات کوچک اما ضروری، اشتباهات رایج و حرکات مهم و پرکاربرد را آموزش دهید.

سفارش تولید محتوا ورزشی
سفارش تولید محتوا ورزشی

۳. تغذیه برای ورزشکاران

یک ضرب المثل جالب اما کاملا علمی در این زمینه هست که می گوید:

یک بدن خوب در آشپزخانه ساخته می شود!

معنی این حرف آن است که تغذیه نقش مهمی در زندگی یک ورزشکار دارد. بدون توجه به نکات مربوط به رژیم و تغذیه مناسب محال است نتیجه بگیرید! به همین دلیل ایده تولید محتوا در زمینه تغذیه بسیار پیشنهاد خوبی است. چند ایده برای تهیه محتوا در این زمینه:

_دستور انواع غذا، سالاد و اوتمیل برای ورزشکاران

_خوراکی های مناسب قبل و بعد از تمرین.

_خوراکی هایی که به افزایش حجم عضلانی کمک می کنند.

_میزان استفاده از پروتئین، کربوهیدرات ها، سبزیجات و چربی ها.

_میزان دریافت حداقل و حداکثر کالری برای ورزشکاران

_باید ها و نباید های تغذیه برای ورزشکاران

 همچنین ژنتیک و نوع پاسخ دهی بدن هر فرد به یک برنامه غذایی متفاوت است. بنابراین علم تغذیه عمیق و پیچیده است که افراد عادی از آن دانشی ندارند. 

نکته : سعی کنید همیشه در این نوع محتوا کلی بودن برنامه و توصیه غذایی را یادآوری کنید و اینکه هرکس به برنامه شخصی تر برای رسیدن به بهترین نتیجه نیاز دارد.

۴. معرفی محصولات مناسب

تنوع محصول و برند در بازار ورزشی آنقدر زیاد است که مصرف کننده ها تقریبا همیشه از انتخاب مطمئن و درست عاجز می شوند و به فردی که تجربه و دانش انتخاب محصولات مناسب را دارد نیاز پیدا می کنند. محتوا های بازکردن محصول (آنباکس ) و بررسی محصولات اخیرا طرفداران زیادی دارد.

شما می توانید با این روش، مخاطبان جدید نیز برای (سایت ورزشی اینستاگرام، کانال یوتوب) خود جذب کنید.

 اگر خودتان محصولی تولید نمی کنید، می توانید یک برنامه ریزی برای معرفی محصولات با کیفیت سایر برندهای ورزشی داشته باشید.

۵. درمان و جلوگیری از آسیب های ورزشی

پیشگیری بهتر از درمان است. بسیاری افراد هستند که نکاتی مهم در اجرای حرکات را رعایت نمی کنند که باعث می شود آسیب های جزئی به خود برسانند که در نهایت به مشکلی بزرگ منجر می شود.

حرکات نادرست بدنسازی و گرم نکردن قبل از تمرین دو مورد از رایج ترین اشتباهاتی است که باید در مورد آن اطلاع رسانی شود. 

_چه نوع آسیب هایی ورزشی وجود دارد؟

نشانه های آسیب ورزشی در بدن چیست؟

_چه کار هایی باید هنگام مصدومیت انجام داد؟

_روش های درمان آن چیست؟

_آیا به فیزیوتراپی یا ماساژ درمانی مراجعه کنند؟ 

✅ نکته : البته که پاسخ دقیق و علمی و مناسب برای هر فرد تنها با مراجعه حضوری به متخصص مشخص می شود. اما تهیه محتوای آموزشی در سطح عمومی بسیار کار مفید و پربازخوردی خواهد بود.

۶. تولید محتوای انگیزشی وزرشی

یک نوع محتوای پر طرفدار دیگر  در زمینه ورزش، انوع محتوای انگیزشی است. عکس ها با متن انگیزشی بر روی آن یا ویدیو های تمرین و صدای سخنرانی افراد موفق و قهرمانان ورزشی در پس‌زمینه، مثال های آشنایی هستند که همه ما حداقل برای یک بار هم که شده آن را دیده‌ایم.

شما می توانید بر اساس نیاز و اهداف مخاطبانتان یک محتوای شخصی سازی شده انگیزشی درست کنید و آن ها را برای رسیدن به اهداف تشویق کنید.

یا ویدئو صحبت های انگیزشی قهرمان ورزشی را با زیرنویس ترجمه کنید و در صفحه اینستاگرام، سایت یا کانال یوتوب خود قرار بدهید.

سفارش تولید محتوا ورزشی

۷. مستند در مورد یک تیم یا ورزشکار

در حوزه ورزش افرادی هستند که اسطوره آن زمینه شناخته می‌شوند.

(مثال ها زیاد است! آرنولد شواتزنگر در زمینه بدنسازی، دیه گو مارادونا در زمینه فوتبالیست، رونی کولمن بدنساز معروف به کینگ رونی، محمد علی کلی در زمینه بوکس، پله در زمینه فوتبال و…)

طرفداران و علاقه‌مندان هم تمایل دارند بیشتر درمورد قهرمان خود بدانند و او را بشناسند. ورزشکاران آماتور نیز از این منبع برای یادگیری تکنیک ها و روش های تمرینی حرفه‌ای ها استفاده می‌کنند.

نکته : استفاده از این نوع محتوا برای سایت هم پیشنهاد می شود. این نوع محتوا معمولا طولانی هستند و می توانند مخاطب شما را در مدت زمان بیشتری در سایت نگه‌دارند که این به بالا آوردن سایت شما در رتبه بندی گوگل کمک فراوانی می کند.

همیشه لازم نیست برای ساخت این محتوا خودتان برای مصاحبه با ورزشکاران دست به کار شوید یا برای دیدار با آن ها به کشور های مختلف سفر کنید. می توانید از ترجمه ی ویدئوهای یوتوب شروع کنید.

۸. تولید محتوای سرگرمی در حوزه ورزش

ویدیو های فان و حیرت‌آور ورزشی محتواهایی هستند که تقریبا همه پیج های اینستاگرام و سایت ها با موضوعات متفاوت نیز از آن ها استفاده می کنند، چرا شما این کار را انجام ندهید؟

لازم نیست موضوعات همیشه علمی باشد. گاهی اوقات مخاطبان شما نیاز دارند کمی از موضوعات جدی دور بمانند و استراحت کنند. حتی بعضی مواقع همین ویدیو های هیجان‌انگیز منبع الهام و انگیزه برای مخاطبان شما می شود.

نکته : تولید محتوای خوب معمولا همیشه ترکیبی از همه ی ایده هایی است که در این مطلب از پنتازوم توضیح دادیم. 

تولید محتوا بدنسازی

قبل تر، از اهمیت تخصصی بودن زمینه تولید محتوا ورزشی صحبت کردیم. برای تولید محتوا های منظم و با اطلاعات عمیق تر باید به یک یا دو زمینه متمرکز شویم. این به سردرگم نشدن دنبال کنندگان و خوانندگان شما نیز کمک می کند و می دانند چه انتظاراتی از شما داشته باشند.

در تولید محتوا بدنسازی هم همه ای ایده هایی که توضیح دادیم را می توان پوشش داد.

مانند تمرینات و حرکات، مکمل ها و تغذیه و… . اما به دلیل اینکه مخاطبان محتوای بدنسازی دارای هدف های یکسان و نزدیک به هم هستند، می توان در راستای آن هدف، محتوا های هدفمند و منظم ایجاد کرد که تمامی نکات ارائه شده راه حلی برای همان دسته از مخاطبان می شود.

اگر سایت بدنسازی دارید و به فکر بالا بردن رتبه بندی در گوگل را دارید در پنتازوم با سفارش تولید محتوا ورزشی می توانید به هدف خود با اطمینان و سرعت بیشتر برسید.

نکات مخصوص به تولید محتوا ورزشی

در تولید محتوای ورزشی، نکاتی ریز وجود دارد که رعایت و پیاده سازی صحیح آن، شما را از رقبا متمایز می کند. در این بخش به مواردی از این نکات می پردازیم.

۱. روایتگری و ایجاد تمایز در تولید محتوا ورزشی

لحن نوشتاری و گفتاری شما در تولید محتوا اهمیت دارد. 

با روایتگری منحصر به فرد و جذاب، به مخاطبین خود اولین علت تمایز خود و برتری نسبت به رقبای دیگر را می دهید. روایتگری مناسب در خواننده باعث ایجاد شور و هیجان می شود.

دلیل این موضوع آن است که شما مخاطب را با محتوا درگیر کرده اید. طوری از اتفاقات و احساسات موجود در آن موقعیت صحبت کردید که مخاطب خود را بخشی از آن واقعه می داند و می خواهد بیشتر در مورد آن بداند. 

✅در تولید محتوای آموزشی نیز از مشکلات و موانع ورزشکاران از دید خودشان صحبت کنید و چاره را قدم به قدم با در نظر گرفتن همان نقص ها به آن ها آموزش دهید.

مطمئن شوید خواننده متوجه شما می شود و شما را فردی همدل به شمار می آورد.

 

۲. پاسخ دهی به سوالات رایج  ورزشی در قالب محتوا

به عنوان یک خدمات دهنده، گوش دادن به نیاز ها و خواسته های مخاطب اهمیت زیادی دارد.

در حقیقت تولید محتوا و تولید محصول کاربردی و با ارزش،بدون در نظر گرفتن مخاطب محال است که نتیجه دلخواه را به همراه داشته باشد.

تا حد امکان با مخاطبان تعامل داشته باشید. از آن ها در مورد موضوعات محتوا مشورت بگیرید، نظر سنجی های مختلف برگزار کنید. در نهایت تمام نتایج و پاسخ های کمک کننده را در قالب محتوا برای کاربران خود ارائه کنید.

۳. مهارت و علاقه در تولید محتوا ورزشی

روایتگری و درک دیدگاه مخاطب و تلاش برای شناخت بهتر یک صنعت و بازار آن، با علاقه موجود در محتوا ساز میسر و تقویت می شود. علاقه به ورزش نه تنها باعث می شود محتوای بهتری تولید کنید بلکه امکان دارد با خلاقیت و استعداد ورزشی خود باعث ایجاد یک تحول خوب بشوید.

۴. پخش و عرضه صحیح محتوای ورزشی

رقابت و البته منابع در بخش ورزشی بسیار زیاد است. در این قسمت شما به دانش بازاریابی دیجیتال احتیاج پیدا می کنید. شبکه های اجتماعی، استراتژی تبلیغات، بازاریابی با سئو، به کارگیری اینفلوئنسر ها و بسیاری موارد دیگر که به رشد بازدیدکنندگان سایت کمک می کنند، بازاریابی دیجیتال محسوب می شوند.

در نتیجه تولید محتوا عملی تخصصی و با اهمیت است که شامل انواع مهارت ها می شود و یادگیری آن نیازمند تلاش و زمان است. 

ما در پنتازوم تمرکز خود را روی کسب این تخصص گذاشته ایم. بنابراین در صورتی که سفارش تولید محتوا ورزشی داشتید، با کمال میل برای مشاوره در کنار شما هستیم. با ما تماس بگیرید.

 

بله! برای تولید محتوا در هر حوزه ای بهتر است پیش از هر چیزی مشاوره های تخصصی لازم را دریافت کنید. در این حوزه کارشناسان ما در پنتازوم آماده خدمت رسانی به شما هستند تا در کوتاه ترین زمان ممکن به بهترین نتیجه برسید. برای استفاده از خدمات ما با پنتازوم تماس بگیرید.  

✅ 09223896531

ابتدا باید مشخص شود چه نوعی از تولید محتوا ورزشی مناسب شماست. برای مثال تولید محتوا متنی یا تولید محتوا به صورت اینفوگرافی؟ بنابراین بعد از مشاوره گرفتن از کارشناسان ما می توانید به نتیجه برسید چه نوع و چه میزانی تولید محتوا احتیاج دارید و سپس سفارش خودتان را ثبت کنید.

تجربه ما در حوزه کسب و کار نشان می دهد اکتفا کردن به تولید محتوا تنها در یک پلتفرم درست نیست چرا که هر کدام از بسترهای فضای مجازی می توانند به نوبه خود در بازدهی بیشتر موثر باشند.

بنابراین ما به شما توصیه می کنیم تولید محتوای حرفه ای و بهینه سازی شده را در سایت اولویت خود قرار بدهید و در کنار آن به تولید محتوا ورزشی در سایر شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام بپردازید.

هزینه تولید محتوا بسته به نوع خدمات متغیر است. چرا که تولید محتوا در پنتاروم در هر حوزه ای که انجام شود، بستگی به نیاز شما دارد. بعد از اینکه مشاوره تخصصی برای حوزه کاری شما انجام شد، میزان و نوع تولید محتوای مورد نیاز برای شما مشخص می شود. بنابراین به شما توصیه می کنیم برای به دست آوردن دقیق هزینه تولید محتوا ورزشی با کارشناسان ما در پنتازوم تماس بگیرید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *