سفارش تولید محتوا لوازم خانگی

تولید محتوا لوازم خانگی با ایده هایی که در این مطلب از پنتازوم ارائه می کنیم، می تواند فروش شما را افزایش بدهد! هم چنین در صورتی که تمایل داشته باشید می توانید سفارش تولید محتوا لوازم خانگی خود را در پنتازوم ثبت کنید. در دنیای دیجیتال مارکتینگ تولید محتوا هر نوع محتوایی امکان دارد. اگر شما در بازار سنتی لوازم خانگی فعالیت میکنید و هنوز به دنیای بازاریابی دیجیتال وارد نشدهاید، پیشنهاد میکنیم از همین حالا به فکر بازاریابی اینترنتی برای محصول خود باشید. چراکه بازاریابی در دنیای امروز رقابت بسیاری دارد همچنین دیگر جوابگو نیست و معایب بسیاری خواهد داشت.
بهعنوانمثال تبلیغات و بازاریابیهای سنتی هزینه زیادی به دوش میکشد و مخاطبان زیادی را تحت تأثیر قرار نمیدهد ولی بازاریابی دیجیتال امروزه به دلیل حضور همه مخاطبان در این دنیای پررونق وسیع، هزینه کمتر و بازدهی بیشتری دارد. امروزه شرکتها و برندهای موفق از هر دو روش برای بازاریابی استفاده میکنند. (برای سفارش تولید محتوا در زمینه انواع لوازم خانگی می توانید روی پنتازوم حساب باز کنید.:)
در این مطلب از پنتازوم قصد داریم در مورد ویژگیهای یک محتوای لوازم خانگی (چه در زمینه سایت و چه در زمینه ی اینستاگرام)، اهداف و ایدهها، نکتههای مهم برای شروع تولید محتوا لوازم خانگی صحبت کنیم؛ با ما همراه باشید
جدول هزینهها و سفارش تولید محتوا لوازم خانگی
برای تولید محتوا لوازم خانگی، نیاز داریم تا اطلاعاتی راجب محصول تهیه کنیم. به همین منظور قبل از آن محصول را از شما دریافت کرده تا درباره آن تحقیق بیشتر و اطلاعات بیشتری کسب کنیم. برای برخی از محصولات نیاز به ضبط ویدئو است و برخی دیگر تنها نیاز به تولید محتوای متنی دارند.
هزینههای درجشده در جدول هزینه تولید محتوا پنتازوم، برای تولید محتوا سایت لوازم خانگی نیز است. در صورتی که نیاز به برنامه های اختصاصی برای تولید محتوا در زمینه لوازم خانگی دارید، با ما تماس بگیرید!
تولید محتوا سایت لوازم خانگی
اصول تولید محتوا در هر سایتی یکسان است. برای این که در گوگل با کلمات کلیدی دلخواه خود نمایش داده شوید باید محتوا را بر اساس سئو بنویسید. مهم ترین نکاتی که در تولید محتوا سایت لوازم خانگی باید رعایت کنید:
1- قبل از تولید محتوا دنبال کلمات کلیدی مهم حوزه کاری خودتان باشید! (کی ورد ریسرچ را جدی بگیرید)
2- بر اساس تیترهای جذاب تولید محتوا کنید.
3- در نوشتن متا تایتل ها و توضیحات متا نهایت دقت را به کار ببرید.
4- به صورت منظم تولید محتوا کنید.
5- در تولید محتوا سایت لوازم خانگی از عکس ها و ویدئوهای جذاب استفاده کنید.
6- محتوای منتشر شده را هر چند وقت یکبار بازبینی کنید و بهبود بدهید!
7- در صورتی که می خواهید کار تولید محتوا سایت لوازم خانگی خود را برون سپاری کنید، می توانید روی کمک پنتازوم حساب باز کنید.

اهداف فروشگاهها از تولید محتوا لوازم خانگی
بدون شک همه دیجیتال مارکتینگ های دنیا باهدف کسب درآمد تولید محتوا میکنند ولی هر فروشگاهی شیوه خود را برای کسب درامد دارد. اصلیترین هدف این فروشگاهها جذب مشتری را برای خرید یک محصول است. برای انجام این کار کافی است محتوایی تولید شود که مخاطب را بسیار تحت تأثیر قرار دهد تا اعتمادش به این فروشگاه جلب شود. وقتی مشتری محتوای تولیدشده و باکیفیت بودن آن را میبیند به قوی بودن استراتژی محتوا یک فروشگاه و برطرف شدن نیازش هم فکر می کند و سپس اقدام به خرید خواهد کرد.
ایدههای مناسب برای جلب نظر مشتری با تولید محتوا لوازم خانگی
تیم پنتازوم یکی از بهترینها در زمینه تولید محتواست. تجربه کاری ما در زمینه تولید محتوا باعث شده تا برای سفارش هر محتوای مدنظر شما ایدهای داشته باشیم. در ادامه این مطلب ما به 8 ایده تخصصی که حتی بعضی از آنها در فروشگاههای لوازم خانگی دیده نشده میپردازیم:
1. بررسی تخصصی محصولات لوازم برقی خانگی با استفاده از ویدئو
لوازم برقی خانگی معمولاً به دلیل کاربردهای وسیع نیاز به بررسی کاملتر و تخصصیتر دارند بهطوریکه شما باید به شیوهای متفاوت و از نگاه کلیتر محصول را در قالب ویدیو معرفی کنید، تبلیغ کنید، آنباکس کنید و قابلیتهای مختلف آن را جلوی دوربین امتحان کنید تا مشتری برای خرید آن وسوسه پیدا کند. این ایده معمولاً در تلویزیونها، کولرگازی و سایر برای تولید محتوا لوازم خانگی میتوان استفاده کرد.
2. آموزش استفاده از محصولات لوازم خانگی
بسیاری از لوازم پرکاربرد خانگی روش استفاده صحیح و نکتههایی خارج از دفترچه دارند که با تولید محتوا درباره آنها میتوان آموزش داد. بهعنوانمثال کولرگازیهای جدید میتوانند به اینترنت متصل شده و با استفاده از اپلیکیشن قابلکنترل باشد. یا برخی از لوازم مثل مبلها نیاز به پاککنندههای مخصوص برای چوب آن دارد. شما با تولید محتوا درباره ابزار تمیزکننده لوازم خانگی آموزشی به مخاطبان ارائه کنید.
یک نمونه از ویدئو معرفی سرخ کن برند فیلیپس که به عنوان یک ریلز در اینستاگرام منتشر شده است را ببینید.
یک نمونه از ویدئو برای فروش ست لوازم خانگی برای پذیرایی از مهمان را ببنید! فوق العاده است!
3. معرفی چند محصول متفاوت برای ست شدن
همانطور که میدانید امروزه بسیاری از خانمهای خانهدار به دنبال لوازمی هستند که با تمام لوازم دیگر همرنگ و یکدست باشد. وسایلی مانند مبلمان، فرش، میز ناهارخوری، میز تلویزیون، تابلوها در پذیرایی و وسایل آشپزخانه مثل یخچالفریزر، اجاقگاز، لباسشویی، ماشین ظرفشویی همرنگ را بهعنوان محصول ست به مشتری معرفی کنید. در این حالت با یک تیر دو نشان را هدف گرفتهاید و حتی میتوانید چند محصول را باهم بفروشید.
4. معرفی مناسبترین مدلها برای هر متراژ و ابعاد
امروزه با زیادتر شدن جمعیت بسیاری از افراد محدودیت جا برای لوازمخانگی خود دارند و یا متراژ خانه بعضی از مشتریها ممکن است بزرگتر باشد. به همین منظور وسایلی مانند تلویزیون، کولرگازی را نسبت به متراژ پذیرایی خریداری میکنند و یا فروشنده نسبت به پذیرایی کوچکتر پیشنهاد میکند چستر مبل یا راحتی تهیه کنید. شما با تولید محتوا درباره لوازم مناسب با هر متراژ میتوانید به انتخاب مشتری کمک کنید.
5. معرفی مناسبترین مدلها برای کاربردهای مختلف
بسیاری از مشتریها در انتخاب لوازمخانگی حساس هستند و میگویند یک محصول باید چند کاربرد متخلف داشته باشد. بهعنوانمثال برخی از میز ناهارخوریهای جدید بهطور کامل جمع میشود و به میز جلو مبلی تبدیل میشود. برخی تخت خوابها نیز بهطور کامل جمع شده و میتواند فضای خالی بیشتری در اختیار مشتری قرار دهد. شما با تولید محتوا درباره این محصولات هم ازنظر فضای کافی کمک کردهاید هم یک محصول با چند کاربرد مختلف معرفی کردهاید.
6. معرفی 10 لوازم پرفروش خانگی
برخی از لوازمخانگی تا حد زیادی پر از نظرات مثبت و فروش بسیار بالایی دارند. به همین دلیل شما بایستی با توجه به نظرات مشتری آن کالا را برای فروشگاه خود موجود کنید و در صدر مطالب قرار دهید تا افرادی که به دنبال این محصولات هستند خریداری کنند. در زمان تولید محتوا برای آن محصول خاص به مزایای و این که چرا این مدل ها محبوب و پرفروش هستند، اشاره کنید.
7. تمام چیزهایی که برای خرید یک لوازمخانگی خاص باید بدانید
بسیاری از مشتریها که به دنبال خرید لوازم خانگی برای جهیزیه هستند نیاز به نکاتی دارند تا از محصولات متنوع روز مطلع باشند و در خرید ضرر نکنند یا برای مدیریت هزینه ها در ابتدای زندگی وسایل با اولویت پایین تر را خریداری نکنند.
در هنگام تولید محتوا لوازم خانگی باید دقت شود که مخاطب شما همیشه بهصورت تکی خرید نمیکند و گاهی چند وسیله را برای خرید مدنظر دارد. تهیه یک راهنمای کامل خرید لوازم ضروری منزل می تواند یک ایده خیلی خوب برای تولید محتوا در زمینه لوازم خانگی باشد.
8. اخبار لوازم خانگی و معرفی برندهای مختلف
درنهایت شما برای توسعه بهتر کسبوکارتان میتوانید محتوایی را بهصورت خبری ارائه کنید و برندهای مختلف را برای خرید هر لوازمی معرفی کنید. در این زمینه حتی میتوانید تبلیغات کنید و از برند موردنظرتان در مورد مزایا، گارانتی کالا و شرایط خرید بهصورت اقساطی محتوا تولید کرده و مشتری را فروشگاه خود آشنا کنید.
به طور مثال برند بوش محصولات لوازم خانگی با کیفیت تولید می کند حتی اگر جدید ترین محصولات این برند را هنوز برای فروش آماده ندارید؛ می توانید از وب سایت اصلی شرکت محصولات جدید را معرفی کنید.
9. مقایسه مدل های مختلف لوازم خانگی
یک ایده عالی برای تولید محتوا لوازم خانگی، مقایسه مدل های مختلف موجود در بازار از یک محصول با یک کاربرد خاص است. مثلا می توانید با تهیه تصاویر و مشخصات دو مدل محصول مخلوط کن ویژگی های مدل ها را با هم مقایسه کنید.
طراحی های اینفوگرافی خاص را برای محصول مهم فروشگاه اینترنتی خود حتما انجام بدهید. به طور مثال یک نمونه از مقایسه دو مدل مخلوط کن کنوود و بوش را در عکس زیر ببینید:

نکات مهم تولید محتوا لوازم خانگی
درواقع در فرایند تولید محتوا فروشگاهی تعدادی نکته وجود دارد که زمینه یک مطلب باکیفیت در تولید محتوا را ایجاد میکند.
این نکتهها شامل تولید محتوا لوازم خانگی نیز میشود که در ادامه ما به این 5 نکته میپردازیم:
1. اهمیت ارائه مزایا و معایب در تولید محتوا لوازم خانگی
بسیاری از محصولاتی که خرید میکنیم ممکن است مزایا یا معایبی داشته باشد که مخاطب از آن بیخبر است. بهعنوانمثال یک فرش ماشینی ممکن است ارزانقیمت و زیبا باشد ولی تراکم کمتری داشته باشد. توصیه میکنیم در هنگام تولید محتوا لوازمخانگی در قسمتی از مطالب مزایا و معایب محصول را توضیح دهید تا مشتری انتخاب بهتری داشته باشد.
2. ارائه کامل مشخصات در تولید محتوا لوازمخانگی
مشتری در ابتدا پس از دیدن نام، تصویر و قیمت یک محصول به سراغ مشخصات کلی آن میرود؛ زیرا هر کالایی امکانات خاصی دارد و بدون این مشخصات کمکی به افزایش و تبدیل مخاطبان به مشتری فروشگاه لوازم خانگی نمیشود. همچنین برای همه ما پیشآمده که برخی از فروشگاهها در تولید محتوا معمولاً توضیح محصول را خالی میگذارند یا به مشخصاتی بسیار کوتاه اکتفا و سعی میکنند این نقص را با دادن تخفیف بیشتر جبران کنند.
ولی سؤال اصلی اینجاست که به نظر شما نوشتن و شرح دادن مشخصات بهتنهایی میتواند سبب فروش محصول شود؟ در جواب این سؤال باید بگوییم که مشخص نیست زیرا مشخصات بهتنهایی اعتماد مخاطب را جلب نمیکند بلکه اطلاعاتی از محصول را به کاربر میدهد تا بهتر انتخاب کند.
3. اهمیت تصویر در تولید محتوا لوازم خانگی
در برخی مواقع دیدهشده است که یک محصول در فروشگاههای اینترنتی تصویر ندارد. وقتی مخاطب تصویر کالا را نمیبیند برای خرید آن نیز اقدامی نمیکند زیرا مشتری اعتمادی به وجود محصول ندارد. درواقع شما برای جلب نظر مشتری محصول خود باید حداقل 5 تصویر را از زاویه دیدهای مختلف و قسمتهای مختلف آن تصویر با پس از زمینه سفید تهیه کنید.
یکی از ترفندهای جالبی که در برخی فروشگاههای آنلاین استفاده میشود نوشتن مشخصات بهصورت یک تصویر کنار محصول است. یک نمونه از این نوع تولید محتوا را برای محصول اتو تفال با هم می بینیم:

4. اهمیت تولید محتوا لوازم خانگی در پیج اینستاگرام
امروز اینستاگرام یکی از بهترین شبکه های اجتماعی برای بازاریابی و کسب درآمد است. شما با تولید محتوا در اینستاگرام هم میتوانید درآمد کسب کنید؛ زیرا امروزه بسیاری از خانمهای خانهدار در همین رسانه فعالیت میکنند که با تبلیغات در پیج های خاص مربوط به خانهداری مخاطب موردنظرتان را بهسادگی پیدا کنید.
خوشبختانه پنتازوم یکی از حرفهایها در بخش تولید محتوا لوازم خانگی در اینستاگرام است و شما میتوانید از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.
5. اهمیت بخش پرسش یا سؤالات متداول در وبسایت فروش لوازم خانگی
بسیاری از وبسایتهای مارکتینگ بخشی به نام پرسش، سوالات متداول، نظرات یا تماس پشتیبانی دارد که این ویژگی باعث میشود در خرید مشتری کمک کند. تصور کنید که در بازاریابی سنتی مشتری بهراحتی سؤالاتی راجب یک محصول میپرسد ولی در بازاریابی دیجیتال به دلیل ارتباط نداشتن با فروشنده ممکن است حتی از خرید صرفنظر کند که خوشبختانه امروزه همه سایتهای فروشگاهی حداقل یکی از این بخشها را دارد.
شما با پاسخ به سؤالات و کامنت های یک محصول میتوانید جلوی از دست رفتن مشتریهای خود را بگیرید. حتی برای راحتی مشتری میتوانید در قسمت معرفی یا مشخصات آن باکسی ایجاد کنید و در آن قسمت سؤالات متداول را بنویسید و به آنها پاسخ دهید.
4 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
به نظر من بیشتر الان محتوایی جوابه که طرف ببینه مثلا از فلان محصول چطوری داره استفاده میشه.قابلمه. مخلوط کن … هر چی حالا تو لوازم خونگی.
دقیقا در همین متن چند نمونه ویدئو از همین مواردی که گفتین درج شده!
مخلوط کن هم توی لوازم خانگی خیلی پر فروش هست.
سلام بله و وسیله ی خانگی مورد علاقه ی ماست.