راه اندازی سایت لوازم خانگی

راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی چقدر هزینه دارد!؟راه اندازی سایت لوازم خانگی چقدر به فروش آنلاین کمک می کند؟ به نظر شما چه روشی موثر ترین راه برای فروش لوازم خانگی است؟ چگونه می توان با صرف معقول ترین هزینه، به فروش بالایی دست پیدا کرد؟ آیا با طراحی سایت لوازم خانگی می توان به بهترین بازدهی رسید؟
همانطور که می دانید، در دنیای امروز کسب و کار، فروش اینترنتی به بخش جدا نشدنی هر کسب و کار تبدیل شده است. اغلب کسب و کارها به دلایل مختلف و متعددی که توضیح خواهیم داد، به دنبال این هستند که معرفی، فروش و ارائهی خدمات و کسب و کار خود را به صورت اینترنتی گسترش دهند.
✅توجه! برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی روی پنتازوم حساب باز کنید.
به همین دلیل با راه اندازی سایتی مخصوص بیزینس شان، محصولات و خدماتشان را در بستر اینترنت معرفی کرده و با بهینه سازی محتوا و گسترش سایت، از این طریق به فروش بیشتر و بهتری هم می رسند.
با توجه به این مباحث و موضوعاتی که در ادامه ی این مطلب پنتازوم توضیح خواهیم داد راه اندازی سایت لوازم خانگی یکی از موثرترین و بهترین روش برای فروش لوازم خانگی است.
فرم درخواست طراحی سایت لوازم خانگی
راه اندازی سایت لوازم خانگی یک روش واقعا کارآمد برای فروش انواع لوازم خانگی است.
برای درخواست مشاوره رایگان طراحی سایت لوازم خانگی با پنتازوم تماس بگیرید!

هزینه راه اندازی فروشگاه لوازم خانگی
یکی از مهم ترین سوالاتی که پیش از راه اندازی سایت لوازم خانگی از خودتان می پرسید، این است که چقدر باید هزینه کنید!؟
حقیقت امر این است که راه اندازی سایت لوازم خانگی بسته به نوع سایت و خدماتی که ارائه می دهد، هزینه های مختلفی را دربر دارد و علاوه هزینه های مادی، زمان و انرژی بخصوصی هم نیاز دارد. اما این هزینه ها در برابر بازدهی مطلوبی که از یک سایت لوازم خانگی مطلوب خواهید گرفت، بسیار ارزشمند است. قطعا یک فروشگاه فیزیکی هم هزینه های مخصوص به خودش را دارد، اما محدودیت هایی که با آن مواجه است و تاثیر این محدودیت ها بر روی فروش کالاها، کم نیستند.
سئو سایت فروشگاه لوازم خانگی
برای اینکه بهترین نتیجه را در بین سایت های مشابه و رقبایتان به دست آورید، باید جایگاه مناسبی در بین نتایج سرچ گوگل به دست آورید. برای رسیدن به این هدف، باید از تجربیات و تخصص های متخصصان محتوا بر روی سئو یا همان بهینه سازی برای موتورهای جست و جوی گوگل استفاده کنید.
بهینه سازی فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی
مسیر درستی که برای بهینه سازی فروشگاه اینترنتی تان طی می کنید، میتواند شما را در بین دیگر رقبایتان برجسته کند. بهتر دیده شدن شما در گوگل باعث می شود افراد بیشتری فروشگاه اینترنتی تان ببینند بنابراین افراد بیشتری هم مشتری شما خواهند شد.
طراحی سایت با سئو
طراحی سایت ریسپانسیو
پنل مدیریت ساده
توسعه پذیری سایت
راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی با ووکامرس
ووکامرس بخش فروشگاهی سیستم مدیریت محتوا وردپرس است. ووکامرس امکانات بسیار فوق العاده ای را برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی در هر زمینه ای که باشد، ارائه می دهد.
پیشنهاد پنتازوم در جهت راه اندازی فروشگاه اینترنتی برای کسب و کارهای کوچک و متوسط قطعا ووکامرس است. زیرا علاوه بر امکانات فوق العاده و پشتیبانی هزاران برنامه نویس از سیستم متن باز ووکامرس، این سیستم قابلیت راه اندازی با هزینه ای بسیار مناسب را دارد.
راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه
برای فروش لوازم آشپزخانه، قطعا راه اندازی سایت حرفه ای را به شما پیشنهاد می کنیم. شما می توانید برای مشاوره رایگان راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه با پنتازوم در تماس باشید.
چطور لوازم خانگی بفروشیم؟
وقتی شما یک فروشگاه حضوری تاسیس می کنید، اگر فعالیتتان تنها محدود به همان فروشگاه باشد و سایت و فروشگاه اینترنتی ای نداشته باشید، مشتری های شما هم محدود به یک عدهی خاص می شوند.
برای مثال وقتی در خیابان جمهوری تهران یک مغازه ی لوازم خانگی تاسیس کنید، تنها کسانی به فروشگاه شما سر خواهند زد که گذرشان به خیابان جمهوری بیفتد.
در حالی در سایت چنین محدودیت عظیمی وجود ندارد و اگر شما به قدر کافی بر روی بهینه سازی سایت خود متمرکز شوید، این امکان به وجود می آید که هر فردی از سرتاسر ایران و جهان بتواند فروشگاه شما را بشناسد و از آن خرید کند.
علاوه بر این یک فروشگاه فیزیکی محدودیت های زمانی خودش را دارد. برای مثال صبح از ساعت 8 صبح شروع به کار می کند و نهایتا تا ساعت 9 شب مشغول به فعالیت است. در حالی که شما اگر به سراغ راه اندازی سایت لوازم خانگی بروید، این محدودیت برداشته خواهد شد.
چرا که سایت محدودیت زمانی ندارد و ساعت 3 یا 6 صبح یا هر ساعت دیگری هم می توان از آن خرید کرد.
این نکته مهم را هم در نظر داشته باشید که در دنیای امروز و با وجود مشغله های فردی و شغلی بسیار زیاد هر فرد، هر کسی ترجیح می دهد فرآیند خرید را به سریع ترین شکل ممکن انجام دهد.
خرید حضوری از یک فروشگاه فیزیکی بسیار زمانبر تر از خرید از یک سایت و فروشگاه اینترنتی است.
راه اندازی سایت لوازم خانگی چه مراحلی دارد؟
راه اندازی سایت لوازم خانگی باید قدم به قدم و طی مراحل مختلف انجام شود. در این مطلب از پنتازوم سعی کرده ایم به مخاطبان توضیح بدهیم در مسیر راه اندازی سایت لوازم خانگی چه گام هایی باید برداشته شود تا اثربخشی لازم را به همراه داشته باشد و شما را به نتیجه مطلوب برساند.
انتخاب محصولات فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی
از اولین و مهم ترین قدم ها در مسیر راه اندازی سایت لوازم خانگی انتخاب محصولات این فروشگاه است. محصولات یک فروشگاه خانگی معتبر از برندهای معتبر و شناخته شده ای تامین می شوند که خیال مشتریان را از بابت کیفیت محصولات راحت کنند. برای مخاطبی که برای اولین بار از طریق سایت با فروشگاه و خدمات شما آشنا می شود، ارائه یک محصول متفرقه اقدامی ریسک پذیر به حساب می آید، چرا که به گوش مخاطب ناآشناست. علاوه بر این، از آنجایی که مشتری در درجه اول امکان مشاهده و بررسی محصول را از نزدیک ندارد، وجود محصولات متفرقه که برای فرد ناآشناست، باعث می شود مشتری برای خرید اینترنتی از فروشگاه شما دچار تردید شده و حتی به کلی از خرید منصرف شود.
نکته مهم دیگر گستردگی کالاهای شماست. هر قدر محصولات شما بیشتر باشند و طیف گسترده ای از انواع لوازم خانگی را پوشش بدهند، شما در راه اندازی سایت لوازم خانگی تان موفق تر خواهید بود.
مشخص کردن تامین کننده های کالا
قدم مهم دیگر برای راه اندازی سایت لوازم خانگی مشخص کردن تامین کننده های کالاهای شماست. شما باید تامین کننده هایی را که می توانند به بهترین شکل کالاهایتان را تامین کنند، شناسایی کرده و لوازم خانگی را از طریق آن ها تامین کنید.
در مسیر راه اندازی سایت لوازم خانگی برای مشخص کردن تامین کننده های کالا نکات بسیاری وجود دارد که باید به آنها توجه کنید، از جمله اینکه تامین کنندهی شما قیمت مناسب، کیفیت مطلوب و نحوه ارائه خدمات مناسبی داشته باشد.
تک تک این مسائل برای راه اندازی سایت لوازم خانگی بسیار مهم است. بنابراین باید بهترین تامین کننده را انتخاب کنید. برخی تامین کننده ها کالاهای مناسبی دارند اما قیمت بالایی برای محصولاتشان در نظر گرفته اند. برخی دیگر قیمت پایین تری ارائه می دهند اما کیفیت کالاهایشان مطلوب نیست. اتفاق دیگری هم که ممکن است با آن مواجه شوید، این است که تامین کننده برای تامین کالا بدقولی کند.
ممکن است شما تامین کننده ای پیدا کنید که هم کالای مناسب و هم قیمت مطلوبی را ارائه بدهد اما در تعداد و زمان تحویل کالا بدقولی کند. رخ دادن چنین اتفاقاتی قطعا به کسب و کار شما صدمه می زند درنتیجه در مسیر راه اندازی سایت لوازم خانگی با مشکل مواجه خواهید شد.
به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم در انتخاب تامین کننده های کالاهایتان دقت و حساسیت لازم را به خرج بدهید.
طرح تجاری (بیزنس پلن) فروشگاه اینترنتی
یک ساختمان زیبا را تصور کنید؛ به نظر شما این ساختمان یک شبه تبدیل به یک بنای باشکوه شده است!؟ مسلما خیر! هر ساختمانی قبل اینکه حتی اسکلت و زیربنای آن ساخته شود، ابتدا نقشه و طرح آن برنامه ریزی و طراحی شده و سپس گام به گام پیش رفته تا جایی که کم کم تبدیل به یک بنای کامل، مستحکم و زیبا شده است.
شما پیش از راه اندازی سایت لوازم خانگی هم باید مسیر مشابهی را طی کنید! قبل از هرچیز باید زیربنای کسب و کارتان را مشخص کرده و اهداف تان را تعیین کنید چرا که مدیریت بهتر یک کسب و کار نیاز به یک بیزینس پلن درست و مناسب دارد.
با مشخص کردن بیزینس پلن یا طرح کسب و کار، استراتژی های مختلف را شناسایی و بررسی می کنید تا نهایتا بهترین استراتژی را برای راه اندازی سایت لوازم خانگی انتخاب کنید.
علاوه بر این، برای اینکه متوجه شوید که آیا در راه اندازی سایت لوازم خانگی موفق خواهید بود یا خیر، و برای راه اندازی سایت لوازم خانگی به چه میزان بودجه، چه مقدار تامین کننده و چقدر کارمند و … نیاز دارید، حتما نیازمند یک بیزینس پلن قوی هستید.
در مسیر نوشتن دقیق و ثمربخش یک بیزینس پلن، کارشناسان ما در پنتازوم آماده ارائه بهترین مشاوره به شما هستند.
انتخاب یک اسم و دامنه برای فروشگاه اینترنتی
راه اندازی سایت لوازم خانگی یک گام سخت و بسیار مهم به نام انتخاب اسم و دامنه دارد! اگر قبلا تجربه ثبت دامنه را داشته باشید، متوجه شده اید که انتخاب دامنه کار دشواری است و بسیاری از اسامی که به نظر خودتان جدید یا حتی نا آشنا هستند، از قبل انتخاب و ثبت شده اند!
انتخاب نام مناسب و دامنه بسیار مهم و ضروری است. بنابراین پیش از راه اندازی سایت لوازم خانگی باید وسواس و دقت کافی برای انتخاب اسم و دامنه به خرج دهید.
انتخاب اسم و دامنه نیازمند مشاوره و راهنمایی تخصصی است. برای اینکه بتوانید بهترین اسم را انتخاب کنید، می توانید از راهنمایی مشاوران کسب و کار ما در پنتازوم بهره ببرید.
انتخاب هاست برای فروشگاه اینترنتی
هاست قسمت مهمی از فروشگاه اینترنتی شماست که اطلاعات مختلف فروشگاه اینترنتی شما را به مخاطبانتان نشان می دهد. به همین دلیل شما برای راه اندازی سایت لوازم خانگی نیازمند یک هاست امن و باکیفیت هستید که پشتیبانی حرفه ای هم داشته باشد.
هاست مناسب باید ویژگی های مختلف و مناسبی داشته باشد از جمله اینکه:
- امنیت بالایی داشته باشد
- از پشتیبانی مناسبی برخوردار باشند
- دارای قابلیت ارتقا باشد
- به طور مرتب و به شکلی منظم از اطلاعات شما بکآپ بگیرد
- سرعت بالایی داشته باشد.
انتخاب سیستم مدیریت محتوا (CMS) فروشگاه اینترنتی
CMS مخفف عبارت Content Management System و به معنی سیستم مدیریت محتواست. یک گام مهم دیگر برای راه اندازی سایت لوازم خانگی انتخاب یک سیستم مدیریت محتوای متناسب با فروشگاه اینترنتی شماست.
سیستم های مدیریت محتوای مختلفی وجود دارند که شما برای راه اندازی سایت لوازم خانگی باید سیستمی متناسب با سایت و فروشگاه خود انتخاب کنید.
انتخاب سیستم مدیریت محتوا بسته به نوع سایت و فروشگاه اینترنتی شما متفاوت خواهد بود. به همین دلیل بهتر است قبل از راه اندازی سایت لوازم خانگی از مشاوره های تخصصی کسب و کار پنتازوم استفاده کنید.
نوشتن توضیح محصول
یک مغازهدار برای هر مشتری که وارد مغازه اش می شود و قصد خرید یک یا چند محصول را دارد، چطور رفتار می کند و چقدر زمان می گذارد؟
همانطور که حتما بارها و بارها شاهد خرید و فروش محصولات مختلف بوده اید، فروشندگان تا جایی که بتوانند روی ویژگی های خوب محصول تمرکز می کنند، قابلیت های محصول را با دقت، با ذکر جزئیات و اعتماد به نفس کافی توضیح می دهند، تلاش می کنند مشتری را به خرید محصول ترغیب کنند، درباره خدمات پس از فروش توضیح می دهند و ….
✅ برای سفارش تولید محتوا فروشگاه اینترنتی خود روی پنتازوم حساب باز کنید.
با این تفاسیر، وقتی فروشگاه شما اینترنتی باشد و شما امکان صحبت رو در رو با مشتری را نداشته باشید، برای مجاب کردن مشتری هایتان و توضیح محصولاتتان به آنها، چه کار باید بکنید؟!؟
در این شرایط، وقتی قصد راه اندازی سایت لوازم خانگی را داشته باشید، تمامی این فرآیند باید به شکل محتواهای کارآمد درآمده و به شکلی جذاب در اختیار مشتری قرار داده شود.
تاثیر مثبتی که محتوای غنی، با کیفیت و جذاب بر روی مخاطب می گذارد، اجتناب ناپذیر است.
اثر محتواهای مناسب در یک سایت حرفه ای، مشابه تاثیر مثبت و اثرگذار یک فروشنده متبحر است که به صورت حضوری و رو در رو با مشتری ها ارتباط دارد و شما را مجاب به خرید یک یا چند کالا می کند.
بنابراین اگر به دنبال نتیجه بخشی کافی برای فروشگاه اینترنتی تان هستید، باید زمان، انرژی و هزینه های کافی و مناسبی بر روی محتواهای سایتتان بگذارید.
تهیه عکس از محصول
به عنوان مشتری وقتی برای خرید یک محصول، مثلا یک جارو برقی به مغازه ی لوازم خانگی می روید، برای بررسی دقیق محصول چه کار می کنید؟ قطعا فروشنده تمام امکانات یک دستگاه جاروبرقی را از نزدیک به شما نشان می دهد. برای مثال کارکرد سری های مختلف جاروبرقی را به شما نشان می دهد، دستگاه را باز می کند تا شما اندازه کیسه جاروبرقی را از نزدیک مشاهد کنید و …
دست فروشنده در یک فروشگاه حضوری کاملا باز است تا تمام جوانب یک دستگاه را به شما نشان بدهد تا از نزدیک به طور کامل با آن آشنا شوید.
اما وقتی شما به سراغ راه اندازی سایت لوازم خانگی می روید، به نظر می رسد دیگر امکان نشان دادن محصولات به مشتری ها را نخواهید داشت! در این شرایط چه راه حلی به ذهنتان می رسد؟
در گذشته نه چندان دور، مردم حتما باید یک کالا را از نزدیک می دیدند تا مجاب شوند آن را بخرند یا خیر. اگر پانزده سال پیش کسی می گفت به صورت غیر حضوری و تنها از طریق سایت می توان یک دستگاه ماشین لباسشویی خرید، کمتر کسی باور می کرد چنین چیزی امکان پذیر باشد!
امروزه فروشگاه های اینترنتی از هر محصول خود، از محصولات خوراکی مثل کشمش و خرما گرفته تا لوازم خانگی بزرگی مثل یخچال و ماشین ظرفشویی، عکس های مختلفی در اختیار مخاطب قرار می دهند؛ تا جایی که دیگر مشتری هیچ نیازی ندارد برای خرید، حتما کالا را از نزدیک ببیند.
قطعا عکاسی کردن از یک محصول یکی از گام های مهم برای نشان دادن محصول به مشتری است. بنابراین وقتی قصد راه اندازی سایت لوازم خانگی را دارید، یکی از مهم ترین گام ها برای موفقیت این است که عکس های مناسبی از محصولاتتان تهیه کنید.
هر قدر عکاسی شما از محصول حرفه ای تر باشد و عکس هایی که از محصولات تهیه کرده اید رزولوشن بالاتر و بهتری داشته باشند، مشتری شما بهتر و بیشتر با محصولات و جوانب آن ها آشنا می شود. بنابراین باید تلاش کنید برای هر محصول عکس مناسبی تهیه کنید.
دریافت مجوز برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی
هر فروشگاه اینترنتی با دریافت نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت و معدن می تواند اعتماد مخاطب خود را جلب کند.
فرآیند درخواست نماد با ثبت کسب و کار شما در این سامانه دولتی به سادگی قابل انجام است. برای اینکه نماد اعتماد دریافت کنید، حتما باید فروش اینترنتی روی سایت قابل انجام باشد. به عبارت دیگر نماد اعتماد به فروشگاه های اینترنتی اعطا می شود.
برای دریافت نماد نیاز به ثبت آدرس، شماره تماس و مشخصات صاحب کسب وکار اینترنتی در سامانه وزرات صنعت و معدن دارید. معمولا حداکثر ظرف مدت 1 هفته کاری از روز درخواست می توانید پس از احراز هویت، نماد اعتماد الکترونیکی فروشگاه اینترنتی خود را دریافت کنید و آن را روی سایت قرار بدهید.
سرمایه لازم برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی
هزینه و سرمایه ای که برای راه اندازی سایت لوازم خانگی نیاز دارید، با توجه به نوع سایتی که می خواهید داشته باشید و امکانات مختلف آن متغیر است. با مشاوران ما در پنتازوم تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.
مزایای راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی
حتما تاکنون با مطالعه این مقاله متوجه مزایای بی شمار راه اندازی سایت لوازم خانگی شده اید. راه اندازی سایت لوازم خانگی به شما این امکان را می دهد که با صرف یک هزینه معقول و مناسب (که قطعا برای یک فروشگاه فیزیکی لوازم خانگی چندین برابر بیشتر است) زودتر به بازدهی بالاتر برسید.
روش های بازاریابی فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی
برای راه اندازی سایت لوازم خانگی روش های بازاریابی مختلفی هم وجود دارد که هر کدام به نحوی می توانند به موفقیت شما کمک کنند. از جمله:
بازاریابی با تولید محتوا و سئو
با بهرهمند شدن از خدمات و راهنمایی تخصصی یک یا چند متخصص سئو، میتوانید وب سایت خود را به گونه ای در زمینه محتوا بهینه سازی کنید که به راحتی در گوگل نشان داده شوید.
بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام، فیسبوک، توییتر و … هم می توانند بستر مناسبی برای معرفی کسب و کار و خدمات شما باشند. شما می توانید در هر کدام از این پلتفرم ها اکانت مخصوص برند و کسب و کارتان را ایجاد کنید. تولیدمحتوای مناسب و اصولی و همچنین تعامل با دنبال کنندگان در شبکه های اجتماعی، باعث می شود شما در این فضا مخاطبان بسیاری پیدا کنید که بسیاری از آن ها به مشتریان ثابت شما تبدیل شوند.
بازاریابی با اینفلوئنسرها
اینفلوئنسرها یا همان افراد تاثیرگذار در شبکه های اجتماعی که تعداد زیادی دنبال کننده دارند، می توانند باعث بهتر دیده شدن کسب و کار شما شوند.
دردنیای امروز بسیاری از کسب و کارها از طریق اینفلوئنسرها مخاطبان خود را افزایش می دهند.
6 ویژگی ضروری یک فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی
برای راه اندازی سایت لوازم خانگی باید به نکات مهم مختلفی توجه کرد. در این میان داشتن 6 ویژگی بسیار مهم است:
-
UI و UX مناسب
ظاهر سایت یا UI و رابط کاربری سایت شما یا UX باید به گونه باشد که مخاطب را جذب کند و استفاده از آن برای کاربر راحت باشد.
-
اتصال به درگاه پرداخت آنلاین برای ثبت سفارش
سایت شما باید به یک درگاه پرداخت امن و سریع متصل باشد تا مشتریان برای پرداخت هزینه محصولاتی که قصد خرید آن را دارند، به مشکل برنخورند.
-
بخش وبلاگ فروشگاه اینترنتی
با ایجاد یک وبلاگ در سایت فروشگاهی تان، می توانید مطالب جذاب زیادی درباره لوازم خانگی مختلف، نحوه کارکرد آنها، مشکلاتی که یک دستگاه در طول زمان می تواند پیدا کند، روند تعمیر یک دستگاه، توضیح درباره ی برند های مختلف و … منتشر کنید. این کار به پربار شدن سایت شما و بازدهی بهتر آن کمک شایانی می کند.
-
بخش نقد و بررسی محصول
هر محصول در سایت شما باید یک بخش مجزا برای نقد و بررسی اختصاصی داشته باشد. این کار به مخاطبان شما کمک می کند تا هر چه بیشتر و بهتر با محصولات شما آشنا شوند و بتوانند زوایای مختلف یک محصول را بررسی کنند.
-
سازگاری با موبایل یا واکنش گرایی
سایتی که برای فروشگاه تان ایجاد می کنید، باید این قابلیت را داشته باشد که با دستگاه های مختلف (لپتاپ، گوشی موبایل یا تبلت) سازگاری داشته باشد و مخاطب در هر کدام از این دستگاه ها بتواند به راحتی با سایت کار کند.
امروزه بیشتر مخاطبان با گوشی تلفن همراه شان به اینترنت وصل شده و خریدهای مختلف و متعدد را از طریق گوشی انجام می دهند. بنابراین برای راه اندازی سایت لوازم خانگی حتما حواستان به این موضوع باشد.
-
سرعت مناسب بارگزاری صفحات
اگر سایت شما سرعت مناسبی نداشته باشد و مشتری نتواند به راحتی صفحات مختلف آن را بارگزاری کند، در اولین قدم سایت شما را می بندد و به سراغ یک فروشگاه اینترنتی دیگر خواهد رفت! بنابراین بسیار مهم است که سرعت سایت شما مناسب و کار کردن با آن راحت باشد.
امکانات فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی
حتما متوجه امکانات مهم و زیاد یک فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی شده اید. برخی از مهم ترین امکاناتی که راه اندازی سایت لوازم خانگی به شما و مشتریانتان می دهد این است که:
- کسب و کار شما اعتبار بیشتری پیدا خواهد کرد.
- در هر ساعت از شبانه روز قادر به فروش کالاهایتان خواهید بود.
- در هر نقطه ای از کره زمین می توانید مشتریان مختلفی داشته باشید.
- نیازی به حضور فیزیکی در کنار مشتری ها نخواهید داشت.
- بدون داشتن یک فروشگاه فیزیکی و هزینه های سرسام آور آن، میتوانید به بازدهی و فروش خوبی برسید.
- محدودیت های یک فروشگاه فیزیکی را کنار بزنید.
راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی بستگی به نوع امکانات درخواستی شما دارد. با پنتازوم تماس بگیرید! مشاوره طراحی سایت ما رایگان است.
این موضوع بسته به نوع محتوا و میزان انرژی و هزینه ای که برای یک سایت می گذارید، متفاوت است. هر قدر محتواهای مناسب تری داشته باشید و بهینه سازی بهتری انجام بدهید، بازدهی بهتری نیز خواهید داشت. برای بازدهی بهتر می توانید از خدمات تخصصی ما در پنتازوم بهره مند شود.
سابقه پنتازوم در طراحی سایت و مشاوره کسب و کار، و همچنین نمونه کارهای مختلف که در سایت پنتازوم موجود است، نشان دهنده کیفیت خدمات و مشاوره تخصصی و حرفه ای کارشناسان ماست. برای راهنمایی بیشتر میتوانید با ما تماس بگیرید و از راهنمایی رایگان کارشناس استفاده کنید.
دیدگاهتان را بنویسید