تولید محتوا پیج املاک

تولید محتوا پیج املاک

5/5 - (10 امتیاز)

تولید محتوا برای  املاک می تواند در حوزه ی اینستاگرام یا سایت انجام شود. برای تولید محتوا پیج املاک می توانید روی ایده های جذاب در قالب ریلزهای کوتاه تمرکز کنید. علت این که تولید محتوا برای پیج املاک به تازگی به شدت مورد توجه قرار گرفته است این است که خریداران این روزها دیگر از روش های سنتی برای خرید ملک استفاده نمی کنند! بلکه در اینستاگرام یا سایت دنبال موردهای مناسب می گردند. بیشتر از 80% مردم اعتبار یک کسب و کار آنلاین به خصوص در حوزه املاک را از طریق سایت یا بررسی پیج آن کسب و کار در اینستاگرام می سنجند. به همین دلیل است که باید به عنوان یک مشاور املاک یا یک بنگاه املاک که به صورت حرفه ای فعالیت می کند باید سراغ روش های جدید برای تبلیغات باشید. این روش های جدید یعنی تولید محتوا برای پیج املاک که متعلق به دفتر املاکی شما باشد.

هزینه تولید محتوا پیج املاک

قیمت تولید محتوا اینستاگرام برای پیج املاک مثل هر نوع کار دیگری اول از همه بستگی به کیفیت دارد. تسلط به ترندهای اینستاگرام و تولید محتوایی که برای فالوئرها جذاب باشد، روی درآمد شما تاثیرگذار هست. به همین دلیل است که هزینه دادن برای یک تولید محتوای خوب واقعا ارزشش را دارد. هزینه تولید محتوا پیج املاک معمولا فقط به یک عامل بستگی ندارد و عوامل مختلفی از جمله موارد زیر روی نرخ تولید محتوا پیج املاک موثر هستند:

  • تعداد پست ها و استوری ها در یک ماه
  • تسلط تولیدکننده محتوا به ترندهای اینستاگرام و تولید محتوا بر اساس آن ها
  • کیفیت ادیت و تدوین ریلزها
  • تهیه محتوای خام توسط ادمین (خدمات عکاسی و فیلم برداری) یا ارائه محتوا توسط کارفرما

در مجموع هزینه تولید محتوا اینستاگرام نرخ دقیقا مشخصی ندارد و هر شرکت با توجه به تخصص و کیفیت کار خود یک هزینه مشخص می کند.

نمونه تولید محتوا پیج املاک

تولید محتوا پیج املاک فقط مربوط به اصول تدوین ویدئو یا گرافیک زیبا نیست! گاهی یک ریلز با آهنگ ترند 1 ثانیه ای می تواند برای پیج شما ده ها مخاطب جذب کند. در تولید محتوا پیج املاک باید به این توجه کنیم که چه چیزی باعث بیشتر دیده شدن پست های شما می شود و چه پستی می تواند فالوئر جذب کند. تعدادی از نمونه کارهای پنتازوم برای پیج املاک را در ادامه ببینید:

چرا بنگاه های املاکی نیاز به صفحه اینستاگرام دارند؟

حتما قبول دارید که روش های تبلیغات با سرعت زیادی تغییر کرده است. انتظارات مشتریان و هم چنین شیوه هایی که آن ها به دنبال رفع نیاز خود هستند هم تغییر کرده است. شاید در سال های نه چندان دور حتی فکرش را هم نمی کردید که یک صفحه اینستاگرام بتواند برای شما مشتری جذب کند! شما مشتریان خود را به شیوه ی سنتی جذب و اکثرا درب بنگاه املاکی خود جذب می کردید. حالا داستان تبلیغات متفاوت است. ایده های جذاب در اینستاگرام که با ترندهای روز همراه شده باشند می توانند برای شما بفروشند! درست به همین علت است که هر بنگاه املاک یا هر مشاور حرفه ای حوزه ملک و املاک باید یک پیج در اینستاگرام داشته باشد.

استخدام ادمین پیج املاک و قرارداد ادمین اینستاگرام

برای مدیریت پیج املاک، حتما باید قرارداد با ادمین اینستاگرام داشته باشید. زیرا این قرارداد ادمینی پیج نه تنها شرایط همکاری و انتظارات طرفین را مشخص می‌کند، بلکه از بروز مشکلات و اختلافات احتمالی در آینده نیز جلوگیری می‌کند. بدون داشتن قرارداد، ممکن است با مشکلاتی مانند عدم تعهد به زمان‌بندی پست‌ها، کیفیت نامناسب محتوا، یا حتی سوءاستفاده از اطلاعات و دسترسی‌های پیج مواجه شوید. اشتباهات متداول اغلب کارفرماها در این زمینه شامل عدم تعیین دقیق وظایف و مسئولیت‌ها، نبود برنامه‌ریزی مالی و تعیین دستمزد مشخص و عدم بررسی مهارت‌های ادمین است که می‌تواند به مشکلات جدی در مدیریت پیج منجر شود. ما پیشنهاد می کنیم از نمونه قرارداد ادمین اینستاگرام پنتازوم برای شروع یک همکاری حرفه ای استفاده کنید.

5 نکته مهم برای تولید محتوا املاک در اینستاگرام

حتما قبول دارید که برای موفقیت در هر کاری باید یک سری اصول در نظر گرفته شود. ما برای  تولید محتوا پیج املاک در پنتازوم این موارد را برای مشتریان خود پیاده سازی می کنیم. به این ترتیب تضمین می کنیم این صفحات بتوانند فالوئر بیشتری جذب کنند:

  • اطلاعات دقیق و معتبر در مورد ملک: محتوای شما باید حاوی اطلاعات دقیق، معتبر و به‌روز درباره املاک باشد. این شامل جزئیات فنی، امکانات، قیمت، شرایط فروش یا اجاره و وضعیت قانونی ملک است. درک می کنیم که حوزه کار شما بسیار رقابتی است و اگر همه ی اطلاعات دقیق را در پست های خود درج کنید، رقبا از این اطلاعات به نفع خود استفاده می کنند! پس اگر هم نمی توانید تمامی اطلاعات را در پست ها بگذارید، سعی کنید با در نظر گرفتن جذاب ترین اطلاعات آن ملک ریلز درست کنید. خودتان را جای مشتری بگذارید. چه چیزی بیشترین جذابیت را دارد؟ متراژ؟ موقعیت ملک؟ قیمت مناسب؟ روی جذاب ترین مورد تمرکز و تولید محتوا کنید.
  • تصاویر با کیفیت از ملک: تصاویر با کیفیت و حرفه‌ای از داخل و خارج ملک مورد نظر بسیار مهم هستند. عکس‌ها باید از زوایای مختلف گرفته شوند و جزئیات ملک را به خوبی نشان دهند. یک تکنیک بسیار جذاب این است که همه ی عکس ها را هم در پست نشان ندهید! از فالوئر ها بخواهید یک عدد یا یک واژه ی مشخص را کامنت کنند تا به صورت اتوماتیک بقیه ی عکس ها در دایرکشان ارسال شود.
  • ویدیوهای تور مجازی از داخل خانه یا ویلا: ویدیوهای تور مجازی از داخل منزل، باعث می شود پست های شما مدت زمان بیشتری دیده شوند. همین افزایش واچ تایم به شما کمک می کند محتوا بیشتر دیده شود. این ویدیوها باید با کیفیت بالا و به طور کامل همه بخش‌های ملک را پوشش دهند.
تولید محتوا پیج املاک
تولید محتوا پیج املاک
  • نکات حقوقی و مشاوره‌ای برای خرید ملک: ارائه مشاوره‌های حقوقی و مالی مرتبط با خرید، فروش و اجاره ملک می‌تواند ارزش افزوده‌ای برای فالوئرهای شما باشد. از تجربه ی خود استفاده کنید تا نکاتی را در پیج اینستاگرام املاک خود بگویید که تا به حال هیچکس به مردم توضیح نداده است!
  • تحلیل بازار املاک: تحلیل‌های بازار مسکن و گزارش‌های دوره‌ای درباره روندهای قیمت، عرضه و تقاضا، و عوامل تأثیرگذار بر بازار مسکن می‌تواند به فالوئرهای پیج شما کمک کند تا تصمیمات بهتری بگیرند. فالوئرها باید این احساس را داشته باشند که این پیج برترین تحلیل گر بازار است تا همیشه پست های شما را لایک و شیر کنند و از این طریق به بهتر دیده شدن صفحه شما کمک کنند.
  • بسته‌های اطلاعاتی شخصی‌سازی‌شده بر اساس نیاز فالوئرهای پیج املاک: ارائه بسته‌های اطلاعاتی شخصی‌سازی‌شده بر اساس نیازها و ترجیحات مخاطبان، به آنها کمک می‌کند تا به راحتی ملک مناسب خود را پیدا کنند. مثلا برای افرادی که می خواهند ملک در غرب تهران خریداری کنند می توانید پست های آموزشی (برای معرفی بهترین محله های غرب) یا معرفی ملک های موجود را داشته باشید.

با رعایت این مشخصات، می‌توانید محتوای جذاب و ارزشمندی برای پیج املاک خود تولید کنید که به جذب مخاطبان بیشتر و افزایش اعتماد و رضایت آنها کمک کند.

نتیجه گیری

یک بنگاه املاک یا مشاوره املاک حرفه‌ای باید پیج اینستاگرام داشته باشد زیرا این فضا به آنها امکان می‌دهد تا با ارائه پست های جذاب در قالب عکس یا ریلز، تصاویر و ویدیوهای با کیفیت، توضیحات شفاف، و تحلیل‌های بازار مسکن، مخاطبان بیشتری جذب کنند. بنگاه‌های املاک می‌توانند با یک پیج اینستاگرام حرفه ای، اعتماد و رضایت مخاطبان را جلب کرده و به سوالات و نگرانی‌های آنها پاسخ دهند، که در نهایت منجر به افزایش تعامل و موفقیت در کسب و کار آنها می‌شود.

جدیدترین مقالات

ما را در تلگرام دنبال کنید
@pentazoom
ما را در آپارات دنبال کنید
@pentazoom
ما را در اینستاگرام دنبال کنید
@pentazoom
ما را در یوتیوب دنبال کنید
@pentazoom

مقالات مرتبط در پنتازوم

4 پاسخ

  1. تولید محتوا برای سایت املاک چقدر میشه هزینه اش؟ کلمه ای حساب می کنین؟ برای تولید محتوا متنی منظورم هست.

    1. سلام تولید محتوا متنی برای سایت منظور شماست؟ چون برای پست های اینستاگرام کپشن ها رو بدون هزینه اضافه و با همون تعرفه پایه تولید می کنیم. تولید محتوا متنی برای سایت املاک از کلمه ای 150 تومن شروع میشه در این تاریخ که براتون کامنت میذارم.

  2. سلام عکسبرداری و فیلمبرداری از محیط خونه های مد نظر برای فروش یا اجاره بر عهده ما یا خود ادمین پیج هستش؟ تولید محتوا برای پیج املاک تقریبی چقدر هزینه داره؟

    1. سلام در حال حاضر پکیج تولید محتوا اینستاگرام املاک تو پنتازوم از ماهیانه 3.500.000 تومان شروع میشه ولی اگر خدمات عکاسی و فیلم برداری و حضور سرپروژه رو بخواهید هزینه بیشتر میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *