تولید محتوا صادرات مناسب چه کسانی است؟! اگر شما یک تولید کننده هستید، که به فکر صادر کردن محصول خود هستید، یا می خواهید وب سایت اختصاصی خود را در زمینه صادرات داشته باشید، تولید محتوا صادرات از روش هایی است که به وسیله آن می توانید مشتری بیشتری را جذب کنید. همچنین با تولید محتوا صادرات می توانید محصول خود را در سایت یا صفحه اینستاگرام معرفی کنید. با توجه به فضای رقابتی که در میان شرکت های صادراتی ایجاد شده، تولید محتوا صادرات اهمیت زیادی پیدا کرده است.
به عنوان صاحب یک شرکت صادراتی، ممکن است بخواهید از روش های مختلفی مانند سایت، اینستاگرام، یا پلتفرم های دیگر برای تولید محتوا استفاده کنید. ولی نیاز به این دارید که بدانید تولید محتوا در سایت چه فرقی با تولید محتوا در اینستاگرام دارد؟ برای تولید محتوا چه مواردی را باید رعایت کرد؟ به چه صورت می توان سفارش تولید محتوا داد؟ اگر در شرکتهای تولید محتوا مانند پنتازوم سفارش تولید محتوا ثبت کنیم، در هنگام تحویل محتوا باید به چه مواردی دقت داشته باشیم؟ در ادامه همراه پنتازوم باشید.
سفارش تولید محتوا صادرات
هدف تولید محتوا این است که محصول و برند شما توسط مخاطب دیده شود. قبل از اقدام برای سفارش تولید محتوا باید بدانید که در چه قالبی می خواهید تولید محتوا کنید. تولید محتوا صوتی؟ گرافیکی؟ ویدئویی؟ یا شاید هم بخواهید از همه این قالب ها استفاده کنید.
همچنین باید مشخص کنید که قالبهای محتوایی خود را در چه پلتفرمی می خواهید قرار دهید. سایت؟ اینستاگرام؟ یوتیوب؟ آپارات؟
تولید محتوا در هریک از اینها قلق های خاص خود را دارد. برای همین نیاز به شرکتی دارید که اصول استفاده از تمامی این موارد را بداند. برای سفارش تولید محتوا می توانید روی پنتازوم حساب باز کنید.
تولید محتوا سایت صادرات با استفاده از اصول سئو
همانطور که متوجه شدید هدف اصلی از تولید محتوا این است که در رقابت با رقبا صدرنشین باشیم و بیشتر توسط مشتریان دیده شویم. برای همین محتوایی که برای سایت تولید می کنیم باید منطبق با اصول سئو در تولید محتوا باشد. با رعایت اصول سئو در گوگل رتبه بهتری را کسب خواهیم کرد. در این مورد باید مسلط به اصول سئو باشیم.
ممکن است سوالی برای شما ایجاد شود که گوگل چه ارتباطی با مشتری دارد؟ در صورتی که هدف من جذب مشتری است نه گوگل.
سوال شما درست است. ولی لازم است این را بدانید که ربات های گوگل به اصول سئو بسیار حساس هستند. تا زمانی که اصول سئو را در تولید محتوا خود اعمال نکنیم، توسط گوگل رتبه ای به دست نمی آوریم. در این صورت توسط مشتری هم دیده نمی شویم. به همین دلیل برای دیده شدن توسط مشتری باید اصول سئو را رعایت کنیم.
کسب درآمد از تولید محتوا صادرات
از طریق تولید محتوا صادرات می توانید به درآمد برسید. اما به این نکته توجه کنید که میزان درآمد تولید محتوا صادرات ارتباط مستقیمی با کیفیت محتوای تولید شده دارد. یعنی اینکه هرچه تولید محتوا صادرات برای مشتریان، جذاب تر باشد، نظر آنها را بیشتر به خود جلب می کند. در این صورت تعداد مخاطبان بیشتر شده و فروش محصول هم بالاتر می رود.
برای کسب درآمد از تولید محتوا صادرات، توجه ویژه ای به بازاریابی محتوا داشته باشید. لازم است بدانید که بازاریابی محتوا فرایندی است که در آن می توانید در ذهن مخاطب تاثیر بگذارید و او را با نگرش خود همراه کنید.
یکی از اصول مهم در بازاریابی محتوا، تبلیغات است. متناسب با پلتفرمی که انتخاب کردید، می توانید به شکل های مختلف اقدام به تبلیغات محصول خود کنید.
بازاریابی محتوا صادرات
بازاریابی محتوا روشی برای ایجاد محتوای ارزشمند و جذاب با هدف جلب مخاطب است. اگر به شکل ساده بخواهیم توضیح دهیم، بازاریابی محتوا قابلیتی است که توسط آن می توانید مشتریان بیشتری را جلب کنید. این فرایند به کمک تولید محتوا انجام می شود. تولید محتوا شاه کلید بازاریابی محتواست.
بازاریابی محتوا دو مزیت مهم برای شما دارد. اول از همه به شما کمک می کند در زمان کوتاهی فروش خود را بالا ببرید. علاوه بر اینکه در کسب رتبه در گوگل هم تاثیر دارد.
از روش های مختلفی برای بازاریابی محتوا استفاده می شود:
- تولید محتوای گرافیکی: این نوع محتوا براساس مستندات دقیق به دست می آید. مانند جداول، نمودارها و … در این نوع تولید محتوا اطلاعات جامعی در مورد محصول و شرکت خود در اختیار مخاطبان قرار می دهید.
- تولید محتوای صوتی: فایل های صوتی و پادکست ها حاوی مطالب مهمی هستند که به راحتی توسط مخاطبان قابل استفاده اند.
- تولید محتوا ویدئویی: در این نوع محتوا به کمک تولید کلیپ های جذاب از شرکت خود و محصولاتی که ارائه می کنید، می توانید مخاطبان زیادی را جلب کنید.
تولید محتوا حرفه ای صادرات + تعیین استراتژی
عامل موفقیت در بازاریابی محتوا تولید محتوا حرفه ای است. تولید محتوا حرفه ای نیاز به استراتژی محتوا دارد. استراتژی محتوا یعنی تعیین سیاست های کلی برای تولید محتوا. به طور کلی باید مشخص کنید که چه هدفی دارید؟ در چه مدت و با چه ابزاری و چقدر هزینه، می خواهید به هدف خود برسید.
برای تعیین استراتژی محتوا باید به موارد زیر دقت کنید:
- مشتریان و نیازهای آنها را به خوبی شناسایی کنید.
- وضعیت خود را به دقت بررسی کنید.
- رقبای خود را بشناسید و وضعیت آنها را به خوبی بررسی کنید.
- اطلاعات مورد نیاز خود را آماده کرده و برنامه ریزی مناسبی داشته باشید.
- براساس ارزیابی ها، اقدام به تولید محتوا مناسب کنید.
تولید محتوا متنی صادرات
یکی از روش های مهم برای تولید محتوا در سایت یا اینستاگرام استفاده از تولید محتوا متنی است. منظور از تولید محتوا متنی فقط استفاده از کلمات و جملات نیست. در واقع یکی از فرایندهای بازاریابی محتوا استفاده از تولید محتوا متنی است. در تولید محتوا متنی به موارد مختلفی باید توجه کرد. یکی از مهم ترین اینها استفاده از تولید محتوا متنی منطبق با اصول سئو است.
اگر تولید محتوا متنی را به صورت استاندارد و متناسب با پلتفرم خود آماده کنید، می توانید مطمئن باشید که کسب و کار پر پول تری خواهید داشت.
نوشتن متن و تبلیغات در تولید محتوا صادرات
هدف همه شرکت ها از تبلیغات فروش بیشتر محصول است. تبلیغاتی که به صورت آنلاین انجام می شود علاوه بر جذابیتی که دارد، مخاطبان زیادی را نیز جلب می کند. از ابزارهای مختلفی می توانید برای تبلیغ محصول خود استفاده کنید.
برای تبلیغات در سایت از ابزارهایی مانند گوگل ادز، ایمیل مارکتینگ، تبلیغات کلیکی و مواردی از این قبیل می توانید استفاده کنید.
برای تبلیغات در اینستاگرام نیز بهتر است از محتواهای ویدئویی، اینفلوئنسر مارکتینگ، تبلیغات بازدیدی اینستاگرام و مواردی این چنین استفاده نمایید.
دقت داشته باشید که در هر پلتفرمی که اقدام به تبلیغ می کنید، موارد مختلفی را برای نوشتن تبلیغات باید رعایت کنید:
- در متن های خود از مواردی استفاده کنید که برای مخاطب جذاب باشد. متن خود را به شکلی بنویسید که در مخاطب احساس نیاز ایجاد شود.
- از محصولات خود تصاویر با کیفیت و جذاب تهیه کنید.
تولید محتوا صادرات در سایت
اگر بتوانید براساس نیاز مشتریان، محتوا مناسب تولید کنید، نیمی از راه را برای رسیدن به هدف طی کرده اید. برای تولید محتوا صادرات در سایت فقط کافی است چند اصل مهم را رعایت کنید:
- محصول یا محصولات خود را به خوبی به مشتریان معرفی کنید.
- محتوایی که برای محصولات تولید می کنید باید منطبق با اصول سئو باشد.
- با لینک سازی درست به مطالب مرتبط در سایت خود، میزان بازدید از سایت را بالا ببرید. به عنوان مثال در مورد نحوه استفاده از محصول، در بخش وبلاگ، تولید محتوا کنید.
تولید محتوا صادرات در اینستاگرام
اینستاگرام هم در کنار سایت می تواند به برندینگ شما کمک کند. با تولید محتوا صادرات در اینستاگرام علاوه بر سایت، فضای دیگری هم برای بازاریابی خواهید داشت.
تولید محتوا اینستاگرام در واقع تهیه پست های جذاب و هدفمند با استفاده از عکس و ویدئو است. این نوع محتوا در کنار محتوا متنی می تواند معرفی خوبی از شرکت و محصولات شما در اختیار مخاطب قرار دهد. برای اینکار ابتدا باید نیازهای مخاطبان خود را به خوبی بررسی کنید. بعد از آن اقدام به تولید محتوا کنید. برای تولید محتوا صادرات در اینستاگرام پیشنهاد می کنیم:
نکات مهم تولید محتوا صادرات
همانطور که از مطالب این مقاله متوجه شدید، برای افزایش فروش و درآمد خود باید تولید محتوا ارزشمندی داشته باشید. به طور کلی برای تولید محتوا صادرات ارزشمند نیاز است که به نکات زیر به دقت توجه کنید.
- کیفیت را در اولویت قرار دهید.
- پرسونای مشتریان خودتان را تعریف کنید. یعنی باید بدانید برای چه کسی می نویسید.
- تحقیقات و اطلاعات آماری را درباره محصول خود گردآوری کرده و از آنها استفاده کنید.
- برای محصولات خود، راهنمای استفاده بنویسید. این راهنما می تواند به صورت عکس، متن، ویدئو و مواردی از این دست باشد.
در پایان….
چرا به تولید محتوا صادرات نیاز دارید؟
تولید محتوا صادرات سرمایه گذاری بلند مدت است. با تولید محتوا صادرات، می توانید این اطمینان را داشته باشید که بدون محدودیت جغرافیایی، محصول شما به خوبی به مشتریان معرفی می شود. به همین دلیل تعداد مشتریان محصول شما بیشتر شده و میزان فروش نیز افزایش می یابد.
با استفاده از تولید محتوا مناسب در سایت یا اینستاگرام می توانید بیشتر بفروشید. فقط باید ایده های خوب برای محتوا داشته باشید.
3 پاسخ
واقعا با تولید محتوا میشه برا صادرات محصول هم مشتری پیدا کرد؟
سلام! بله همونطور که برای دیگر مشاغل میشه!
سلام لطفا مطلب بذارین که از کجا باید شروع کنیم و چه چیزایی مهم هست تو تولید محتوا برای صادرات اگه لازم داریم.