سفارش پست اینستاگرام آرایشی

تولید محتوا آرایشی بهداشتی

4.9/5 - (15 امتیاز)

تولید محتوا آرایشی بهداشتی در عین سادگی، نکات و ترفند های زیادی دارد. با سفارش تولید محتوا آرایشی بهداشتی برای سایت یا صفحه اینستاگرام خود می توانید فروش را زیاد کنید. افزایش درآمد همان چیزی است که همه ی صاحبان کسب و کار به دنبال آن هستند! اما برای اینکه با تولید محتوا مخاطب جذب کنیم، چه مواردی را باید در نظر بگیریم؟ استاندارهای تولید محتوا در سایت آرایشی کدام موارد هستند؟ آیا تولید محتوا سایت آرایشی با تولید محتوا پیج آرایشی بهداشتی متفاوت است؟ اگر سفارش تولید محتوا را در یکی از شرکت های تولید محتوا مثل پنتازوم ثبت کنیم، به چه مواردی در هنگام تحویل محتوا از مجری توجه کنیم؟

تولید محتوا آرایشی بهداشتی برای سایت

سایت های آرایشی بهداشتی هدف های تجاری متفاوتی را دنبال می کنند.

✅ اگر شما صاحب یک فروشگاه اینترنتی آرایشی بهداشتی هستید، پس با فروش کالا به درآمد می رسید. در تولید محتوا فروشگاه اینترنتی باید چند اصل مهم را در نظر بگیرید:

1- برای محصولات خود توضیحات مناسب به همراه تصاویر با کیفیت درج کنید.

2- محتوا همه محصولات باید بر اساس سئو نوشته شود.

3- بخش وبلاگ یک سایت فروشگاهی می تواند بازدید کننده واقعی بسیار خوبی برای سایت جذب کند. با تولید محتوا در زمینه آموزش استفاده از محصولات و ترفند های آرایشی بهداشتی مقالات پر بازدید تهیه کنید. داخل این مقالات باید لینکسازی مناسبی به محصولات فروشگاه شما ایجاد شود.

✅اما یک سایت در حوزه آرایشی بهداشتی همیشه هم لزوما یک فروشگاه اینترنتی نیست. خیلی از آرایشگران، ناخن کاران، افرادی که به صورت حرفه ای در زمینه آرایش عروس، رنگ و مش مو، خدمات اسپا و فشیال و یا دیگر انواع خدمات آرایشی بهداشتی فعالیت می کنند، نیاز به یک سایت برای معرفی خدمات خود دارند.

برای تولید محتوا آرایشی بهداشتی این نوع کسب و کارها این موارد را در نظر بگیرید:

1- نمونه کارهایی که امکان درج آن ها را در سایت دارید، مرتب کنید و در سایت قرار بدهید.

2- درست مثل یک سایت فروشگاهی آرایشی بهداشتی، تولید محتوا وبلاگ این سایت ها هم اهمیت فوق العاده ای در جذب مخاطب دارد.

✅هر نوع مدل درآمدی که دارید و هر نوع سایتی که در زمینه آرایشی بهداشتی داشته باشید این موارد مهم هستند:

برای تولید محتوای مناسب و جذاب برای سایت باید اصول تولید محتوا آرایشی بهداشتی را به خوبی بدانید.

به همین دلیل باید نیازهای مخاطبان خود را شناسایی کرده و از آخرین اخبار مد و آرایش با خبر باشید. برندهای مختلف و محصولات جدید آنها را بشناسید و بتوانید متناسب با ویژگی های پوست و مو افراد، بهترین خدمات را به آنها ارائه کنید. با توجه به تخصصی که پنتازوم در زمینه تولید محتوا دارد می تواند راهنمای خوبی برای شما باشد. پنتازوم به شما کمک می کند که از طریق تولید محتوا آرایشی بهداشتی برای سایت، درآمد خود را به خوبی رونق دهید.

سفارش تولید محتوا آرایشی بهداشتی

خب همانطور که تا به اینجا متوجه شدیم، یکی از روش های برقراری ارتباط بین صاحبان مشاغل و مخاطبان، تولید محتوا است. هدف تولید محتوا دیده شدن توسط مخاطب و افزایش درآمد است. با سفارش تولید محتوا آرایشی بهداشتی از یک شرکت مجرب، به راحتی می توانید به اهداف خود برسید.

پنتازوم با توانایی در شناخت مخاطبان در حوزه آرایشی بهداشتی می تواند در رسیدن به اهداف، به شما کمک کند. برای سفارش تولید محتوا می توانید روی پنتازوم حساب باز کنید.

چرا به تولید محتوا برای فروش آرایشی بهداشتی نیاز است؟

بسیاری از افراد فکر می کنند که تولید محتوا و بازاریابی به ویژه در حوزه آرایشی بهداشتی شاید آن چنان هم در فروش محصول اثر ندارد! اما این افراد کافی است نگاهی به روند فروش برندهای مطرح آرایشی بهداشتی در ایران داشته باشند. با کمی دقت می بینند که یکی از اصلی ترین دلایل رونق فروش این برندها، استفاده مناسب از تولید محتوا آرایشی بهداشتی در فضای مجازی است.

تولید محتوا آرایشی بهداشتی به معنای ارائه همزمان محصول آرایشی بهداشتی به صدها نفر در مناطق مختلف و فروش چندین برابری محصول است.

با استفاده از تولید محتوای مناسب در سایت یا اینستاگرام می توانید بیشتر بفروشید. فقط باید ایده های خوب برای محتوا داشته باشید.

تولید محتوا آرایشی در پیج اینستاگرام

یکی از پرطرفداراترین موضوعات پیج های اینستاگرام، صفحات مربوط به آرایشی بهداشتی است که اصولا مخاطب اصلی آنها خانم ها هستند.

با تولید محتوا آرایشی در اینستاگرام، علاوه بر سایت، یک فضای دیگر را هم برای بازاریابی محتوا پوشش داده اید.

برای موفقیت در تولید محتوا آرایشی در پیج اینستاگرام بهتر است به موارد زیر خوب دقت کنید.

  • استایل ها یا سبک های زیبایی و آرایشی در جهان را معرفی کنید. افراد به دنبال الگو هستند. با معرفی افراد معروف جهان و توضیحی در مورد سبک زیبایی و آرایشی آنها، در رقابت با دیگران برنده باشید.

  • یکی از بهترین روش ها برای تولید محتوا آرایشی در پیج اینستاگرام، آموزش نحوه آرایش، به ویژه خودآرایی است. آرایش کامل مو و صورت می تواند میزان جلب مخاطب به سمت صفحه و سایت شما را بسیار بیشتر کند. البته آموزش آرایش ناخن و طراحی آن را نیز در برنامه خود داشته باشید.

  • یکی از دغدغه های افراد به ویژه خانم ها، حضور زیبا در مراسم های عروسی و مراسم های مختلف است. افراد دوست دارند بدانند هر مدل آرایش مناسب چه مراسمی است. همچنین می خواهند بدانند که کدام نوع آرایش صورت و مو را با کدام مدل لباس هماهنگ کنند. می توانید ایده های جذاب خود را براساس آخرین مدل های سال، در مورد هماهنگی آرایش مو و صورت، با مدل لباس برای افراد به اشتراک بگذارید.

  • افراد دوست دارند بدانند که در مراسم شبانه، محل کار، یا در فصل های مختلف چگونه باید آرایش کنند. ایده های مختلفی را در مورد انواع شیوه های آرایش بدهید که افراد بتوانند متناسب با موقعیت خود از آن استفاده کنند.

نوشتن متن و تبلیغات لوازم آرایشی بهداشتی

برای رسیدن به فروش زیاد و سود بیشتر، بهترین راه، استفاده از تبلیغات آنلاین و نوشتن متن های جذاب و کاربر پسند است.

برای تبلیغات سایت می توانید از ابزارهای مختلفی استفاده کنید. ابزارهایی مانند گوگل ادز، تبلیغات بنری با قالب های گرافیکی ثابت یا متحرک، ایمیل مارکتینگ (که این روزها بسیار رواج دارد)، تبلیغات کلیکی و مواردی از این قبیل.

همچنین برای انجام تبلیغات در اینستاگرام نیز می توانید از محتواهای ویدئویی، اینفلوئنسر مارکتینگ، تبلیغات بازدیدی اینستاگرام و مواردی از این قبیل استفاده کنید. برای نوشتن متن و تبلیغات، چند پیشنهاد برایتان داریم:  

  • در متن های خود از مواردی استفاده کنید که برای مخاطب مفید باشد. نیاز مخاطب را بررسی کنید و براساس نیاز آنها، نوشتن متن و تبلیغات آرایشی بهداشتی را انجام دهید.
  • متن های تبلیغاتی خود را تا جای ممکن خلاصه بنویسید. از کمترین کلمات بیشترین استفاده را ببرید. به طوری که مخاطب به راحتی بتواند هدف شما را درک کند. در برخی موارد توضیح قابل درکی از یک برند یا محصول خاص ارائه کنید.
  • بسیاری از افراد در کنار زیبایی، به فکر سلامتی خود نیز هستند. به همین دلیل در نوشتن متن و تبلیغات لوازم آرایشی بهداشتی از عنوان هایی استفاده کنید که دغدغه افراد را در برگیرد، به عنوان مثال: برترین رژلب های مایع بدون سرب.

 

9 ایده جذاب برای تولید محتوا لوازم آرایشی

تولید محتواهای تکراری تاثیری بر روی مخاطب ندارد. از خلاقیت خود استفاده کنید و ایده های نابی را برای تولید محتوا لوازم آرایشی خلق کنید. می توانید از ایده های زیر برای تولید محتوای جذاب کمک بگیرید:

1- آشنایی با لوازم آرایشی معتبر برای افرادی که به تازگی از لوازم آرایشی استفاده می کنند، بسیار مهم است. یکی از ایده های جذاب، ارائه نکات مناسب به مبتدیان برای استفاده از لوازم آرایشی است. در مورد نحوه بهتر آرایش کردن با مبتدیان بیشتر صحبت کنید. (مثال : ترفند های کشیدن خط چشم صاف و قرینه، چطور از خط لب استفاده کنیم؟ و…)

2- بهترین مراکز فروش لوازم آرایشی را به مخاطبتان سایت یا صفحه اینستاگرام معرفی کنید. همچنین فرق لوازم آرایشی اصلی با جعلی را با ساخت ویدئو برای ببیننده ها توضیح بدهید.

3- کاهش سن و جوانتر دیده شدن یکی از ملاک های اصلی خرید لوازم آرایشی است. می توانید محتوای متفاوتی تولید کنید که مخاطب بداند چگونه با استفاده از لوازم آرایشی، زیباتر و جوانتر به نظر برسد.

 

4- در هنگام تولید محتوا، نیازهای همه افراد را در نظر بگیرید. محصولات مربوط به آقایان را معرفی کنید. به عنوان مثال می توانید بالم لب، اسپری ها و مام های مخصوص آقایان را هم معرفی کنید. ( اصلا شاید ایده ی راه اندازی یک پیج یا سایت اختصاصی برای فروش محصولات بهداشتی مربوط به آقایان عالی باشد!)

5- همیشه توجه کنید که پست ها مفید و جذاب باشند. مثلا می توانید از مزایای ویتامین E برای پوست صحبت کنید. در ادامه آن، لوازم آرایشی که موجود دارید و در آن ها از این ویتامین استفاده شده، معرفی کنید.

6- یکی از دغدغه های افراد برای شرکت در مجالس مختلف، از بین رفتن آرایش مو در زیر چادر و روسری است. از ایده آرایش مو برای خانم های محجبه، در تولید محتوا لوازم آرایشی می توانید بهترین استفاده را ببرید.

7- خیلی از افراد به ویژه تازه عروسان علاقه زیادی به خرید ست لوازم آرایشی دارند. بهتر است مطالبی را در مورد لوازم آرایشی با کیفیت در اختیارشان قرار دهید.

8- بیان باید و نباید های روش استفاده از محصولات، از بهترین روش های فروش لوازم آرایشی است. مخاطبان شما نیاز دارند بدانند از لوازم به چه صورت باید استفاده کنند. 

9- از گریم و لوازم آرایشی گریم غافل نشوید. مطالب مختلفی در مورد لوازم آرایشی برای گریم عروس، گریم سینمایی و حتی طراحی تصویر بر روی چهره کودکان با مخاطب به اشتراک بگذارید.

10- نکات خرید لوازم آرایشی از فروشگاه های اینترنتی :

همه می خواهند زیباتر باشند! اصلا به همین دلیل هم به سراغ خرید لوازم آرایشی می روند. ولی انتخاب محصول خوب و اصولا این که چه محصولی مناسب آن هاست سخت است! آن هم در میان تنوع بی نظیر لوازم آرایشی بهداشتی در این روزها.

مردم را راهنمایی کنید. با ایده ها و نکات مهمی که در انتخاب فروشگاه اینترنتی (یا فیزیکی ) مناسب برای تهیه لوازم آرایشی بهداشتی باید در نظر بگیرند، تولید محتوا کنید.

نمونه تولید محتوا آرایشی بهداشتی

همیشه سعی کنید محتوا واقعا کاربردی برای مخاطبان تهیه کنید. مثلا اگر می خواهید در زمینه روتین مراقبت از پووست محتوا تولید کنید، مراحل را جدا کنید و هر مرحله را جداگانه توضیح بدهید. روتین مراقبت از پوست نرمال در سه مرحله انجام می شود.

  • در ابتدا از پاک کننده استفاده کنید: بهتر است از روغن پاک کننده صورت استفاده کنید که بدون از بین بردن چربی پوست، تمام آرایش صورت را پاک کنید.
  • در مرحله بعد از تونر استفاده کنید: تونر در واقع محصولی است که صورت را برای جذب بهتر سایر محصولات مراقبتی آماده می کند. به همین دلیل، براساس نوع پوست خود و نیازی که پوست دارد اقدام به خرید تونر مناسب کنید.
  • مرحله اخر سرم پوستی است: سرم های پوستی در واقع محصولاتی سرشار از مواد مغذی با ترکیبات آب رسان برای تقویت پوست است. بهتر است سرم پوست را هنگام صبح استفاده کنید که در طول روز از پوست شما مراقبت کند.

کسب درآمد از تولید محتوا آرایشی

از طریق تولید محتوا آرایشی می توان به درآمد رسید. میزان درآمد در تولید محتوایی آرایشی، بستگی به کیفیت محتوای تولید شده دارد. هر چه تولید محتوای آرایشی جذاب و کاربرپسند باشد، مخاطبان بیشتری را جلب می کند. به همین دلیل فروش بیشتر شده و درآمد به دست آمده از تولید محتوای آرایشی بسیار بیشتر خواهد شد.

برای کسب درآمد از تولید محتوا آرایشی بهداشتی، محتوای خاص تولید کنید. بازاریابی محتوا را دست کم نگیرید و به شکل های مختلف اقدام به تبلیغات کنید.

قبل از هر چیز باید مشخص کنید که میخواهید با تولید محتوا در چه پلتفرمی به درآمد برسید؟ اینستاگرام؟ سایت؟ یوتوب یا دیگر سایت های ویدئویی؟ (شاید هم می خواهید همه ی این ها را با هم شروع کنید!)

استاندارهای تولید محتوا در هر پلتفرمی متفاوت است. ساده تر بگوییم : تولید محتوا برای هر جایی قلق خاص خودش را دارد.

بازاریابی محتوا برای لوازم آرایشی بهداشتی

هر برند آرایشی بهداشتی تلاش می کند نکته ها و مطالب آموزشی خاصی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد. با استفاده از بازاریابی محتوا برای لوازم آرایشی بهداشتی، رفتار و تصمیم گیری مخاطبان به شکلی که مورد نظر بازاریابان است تغییر پیدا می کند. به همین دلیل از روش های مختلفی استفاده می شود، مانند اینستاگرام، پادکست، ویدئو و اینفوگرافیک.

به کمک بازاریابی محتوا میزان فروش و کسب درآمد می تواند در مدتی کوتاه رشد فراوانی داشته باشد. علاوه بر اینکه در کسب رتبه در گوگل نیز تاثیر می گذارد. برای کسب درآمد از بازاریابی محتوا آرایشی بهداشتی می توانید روی پنتازوم حساب کنید.

تولید محتوا حرفه ای + تعیین استراتژی

از مهم ترین عوامل موفقیت در بازاریابی محتوا، تولید محتوا حرفه ای است. تولید محتوای حرفه ای نیاز به  استراتژی محتوا دارد. استراتژی محتوا یعنی تعیین سیاست های کلی برای تولید محتوا. برای تعیین استراتژی محتوا به روش زیر عمل کنید:

  • در ابتدا باید هدف خود از تولید محتوا را مشخص کنید.
  • به بررسی وضعیت کسب و کار خود بپردازید.
  • وضعیت کنونی خود را به دقت ارزیابی کنید.
  • طبق ارزیابی ها، موضوعات محتوایی خود را مشخص کنید.
  • برای کسب رتبه در گوگل کلمات کلیدی سایت خود را بررسی کنید.
  • رقبا و مخاطبان خود را بشناسید.
  • اطلاعات مورد نیاز خود را آماده کرده و برنامه ریزی مناسب داشته باشد.

 

نکات مهم در تولید محتوا اینستاگرام پیج آرایشی

از آنجایی که محتوای آرایشی بهداشتی در اینستاگرام از موضوعات بسیار محبوب است، بازاریابی و تولید محتوا اینستاگرام برای همچنین پیج هایی در واقع استفاده از یک فرصت طلایی است.

  • برای تولید محتوا مناسب، نیازهای مخاطبان را شناسایی کنید. می توانید از انواع نظرسنجی اینستاگرام در پیج آرایشی خود استفاده کنید.
  • از تصاویر به بهترین شکل استفاده کنید. به ویژه برای نمایش تفاوت مشتریان قبل از آرایش و بعد از آن.
  • محصولات و خدمات خود را به صورت عکس یا ویدئو برای مخاطبان به نمایش بگذارید.
  • عکس و ویدئوهای رضایت مشتریان را با سایر مخاطبان به اشتراک بذارید. این روش باعث اعتماد بیشتر مخاطبان به شما می شود.
  • می توانید از پشت صحنه های فعالیت های خود فیلم تهیه کنید. به ویژه در هنگام آماده سازی عروس که جذابیت خاصی برای هر مخاطبی دارد!

و در پایان…

بسیاری از شرکت ها معتقدند که راه اندازی فروشگاه اینترنتی به راحتی منجر به فروش بالا می شود. اما همانطور که در ابتدای این نوشته هم گفتیم، راه کسب درآمد از سایت فقط راه اندازی فروشگاه اینترنتی نیست. شما می توانید در یک سایت خدمات آرایشی بهداشتی خود را هم معرفی کنید.

هدف شما از راه اندازی سایت یا یک صفحه اینستاگرام در حوزه آرایشی بهداشتی هر چیزی که باشد، تولید محتوای خوب است که به شما کمک می کند.

به همین دلیل است که توصه می کنیم تولید محتوا آرایشی بهداشتی را جدی بگیرید. با توجه به محبوبیت خریدهای آنلاین، هر چه محتوای جذاب تری در زمینه آرایشی و بهداشتی تولید کنید، موفقیت خود را تضمین کرده ایدبرای موفقیت در این حوزه پنتازوم در کنار شماست. در صورت تمایل از مشاوره رایگان با کارشناسان ما استفاده کنید.

جدیدترین مقالات

ما را در تلگرام دنبال کنید
@pentazoom
ما را در آپارات دنبال کنید
@pentazoom
ما را در اینستاگرام دنبال کنید
@pentazoom
ما را در یوتیوب دنبال کنید
@pentazoom

مقالات مرتبط در پنتازوم

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *