بهترین شرکت طراحی سایت در تهران

بهترین شرکت طراحی سایت در تهران

در دنیای امروزه داشتن یک وب سایت برای معرفی شرکت، تبلیغ و فروش محصولاتتان و راه یابی شما به دنیای مجازی ضروری است. طراحی سایت شرکتی، شخصی و … در اساس مورد تازه ای نیست و یکی از ابزارهای ابتدایی هر کسب و کاری به شمار می رود. در این مطلب قصد داریم ابتدا در مورد اهمیت طراحی وب سایت صحبت کرده و سپس شما را با روند بهترین شرکت طراحی سایت در تهران آشنا کنیم. با پنتازوم همراه باشید.

خدمات مرتبط: پشتیبانی ماهیانه سئو سایت

اهمیت طراحی سایت چیست؟

زمانی که مخاطبین شما از وب سایتتان دیدن می‌کنند، اولین برداشت آن‌ها از کسب‌وکارتان ایجاد می شود. آن‌ها در عرض چند ثانیه کسب‌وکار شما را قضاوت خواهند کرد. در این چند ثانیه اول، شما می‌خواهید تاثیر مثبتی بر روی مخاطبین خود داشته باشید و بهترین شرکت طراحی سایت به شما کمک می کند تا به این هدف خود برسید.

اگر وب سایت شما غیر جذاب و یا قدیمی به نظر برسد، بلافاصله بر مخاطبین شما تاثیر منفی خواهد داشت. آن‌ها وب سایت شما را جذاب نخواهند یافت و این باعث می شود آن ها وب سایتتان را ترک کنند. شما مشتریان بالقوه خود را از دست خواهید داد چون آن‌ها وب سایت شما را ترک کرده و به سایت رقیب مراجعه خواهند کرد.

طراحی وب مهم است زیرا این امر نشان می‌دهد که چگونه مخاطبین برند شما را درک می‌کنند. تاثیری که شما بر روی آن‌ها می‌گذارید، می‌تواند آن‌ها را وادار به ماندن در صفحه شما کند و با کسب‌وکار شما آشنا شوند یا صفحه شما را ترک کند و به سایت رقیب بروند. بهترین شرکت طراحی سایت در تهران به شما کمک می‌کند که مخاطبین را در صفحه خود نگاه دارید.

مرتبط بخوانید: طراحی سایت شرکتی در تهران به همراه خدمات پشتیبانی

بسیاری از عناصر طراحی وب و عملکردها بر چگونگی انتشار محتوای وب سایت تان تاثیر می‌گذارند، که به نوبه خود بر چگونگی خزیدن عنکبوت موتور جستجو و شاخص وب سایت شما تاثیر می‌گذارد.

گذشته از این که چگونه محتوا بر روی وب سایت شما منتشر می‌شود، برخی عناصر طراحی وب خاص می‌توانند به طور مستقیم بر سئو تاثیر بگذارند. طراحی وب می‌تواند مشکل باشد اگر شما با نحوه کار آن آشنا نیستید، اما به بیان ساده  کدنویسی شما باید با سئو سازگاری داشته باشد.

بهترین راه برای اطمینان از شیوه‌های طراحی وب مناسب شریک شدن با بهترین شرکت طراحی سایت در تهران است که می‌داند  چه کاری برای شما انجام دهند.

مردم می‌توانند درباره نحوه رفتار شما با نگاه کردن به وب سایتتان قضاوت کنند. طراحی شما به آن‌ها نشان می‌دهد که چطور به مخاطبین خود نگاه می‌کنید. اگر هیچ تلاشی در طراحی وب سایت خود نکنید، مخاطبین شما می‌دانند که شما هیچ تلاشی برای کمک به مخاطبینتان نمی‌کنید.

وب سایت شما شبیه به یک نماینده خدمات مشتری است. اگر وب سایت شما واضح، مدرن و تشویق کننده است، مخاطبینتان در صفحه شما احساس خوشایندی خواهند داشت. شما این تصور را خواهید داد که شما مشتاق و پذیرای افرادی هستید که به وب سایت شما مراجعه می‌کنند.

از طرف دیگر، یک وبسایت قدیمی و غیر جذاب باعث می‌شود که کسب‌وکار شما سرد و منزوی به نظر برسد. مردم نمی‌خواهند کسب و کاری را که به اندازه کافی به آنها ارزش قائل نمی شود را بررسی کنند.

به طراحی وب به عنوان چهره دیجیتالی کسب‌وکار خود فکر کنید. اگر کسی وارد شرکت فیزیکی شما شود، نمی‌خواهید که یک چهره دوستانه به آن‌ها خوشامد بگوید و آن‌ها را خوشحال کند؟ یک طراحی وب به روز شده و مدرن معادل با یک چهره دوستانه برای خوش‌آمدگویی به بازدیدکنندگان جدید است.

بهترین شرکت طراحی سایت در تهران

بهترین شرکت طراحی سایت در تهران

مراحل طراحی سایت در بهترین شرکت طراحی سایت در تهران

پنتازوم از بهترین شرکت طراحی سایت در تهران است. این شرکت بر اساس نیازهای مشتریان خود خدمات طراحی سایت را به آن ها ارائه می دهد. در ادامه می خواهیم به مراحلی که این شرکت برای طراحی سایت انجام می دهد بپردازیم. با ما همراه باشید تا با این مراحل بیشتر آشنا شوید.

فرآیند طراحی وب برخلاف سایر فرایندهای ارتباطی نیست. اگر شما با توسعه یک برنامه کوتاه خلاقانه، یک برنامه خویشاندی، یک برنامه ارتباطی و یا یک محصول جدید آشنا هستید، این مراحل بسیار آشنا به نظر خواهند رسید. مراحل فرآیند طراحی وب در بهترین شرکت طراحی سایت در تهران شامل مراحل زیر است:

مرتبط بخوانید: طراحی سایت فروشگاهی در تهران : پنتازوم

تعریف پروژه در بهترین شرکت طراحی سایت در تهران

سازمان‌ها نیاز به برقراری ارتباط با سهامداران در زمینه مسائل دارند و مخاطبین را از محصولات و خدمات خود آگاه می‌سازند. بسیاری از مواقع، نیاز به ارتباطات، مانند داشتن وب سایت با تغییر جهت استراتژیک و یا پیشنهاد جدید ایجاد می‌شود. مشخص کردن دلایل وجود این سایت و آنچه که باید به آن دست یابد، اولین گام در این فرآیند است. اهدافی که در ابتدای پروژه ایجاد می‌شوند، همه تصمیمات آینده از ساختار سایت و قراردادهای ذکر شده برای طراحی دیداری را مشخص می کنند. اولین مرحله در فرآیند تعریف مصاحبه با سهامداران سازمان برای شناسایی اهداف استراتژیک سایت، درک نیازهای کلیدی مخاطبین و شناسایی رقبای کلیدی است. هدف مرحله تعریف شناسایی سه پیامد کلیدی قابل‌اندازه‌گیری است که مستقیما با اهداف استراتژیک سازمان مرتبط هستند. چالش در این مرحله محدود کردن تعداد اهداف است. اغلب سازمان‌ها اهداف بیشتری نسبت به آنچه که باید با آن انجام دهند دارند، و هر بخش معتقد است که اهداف انفرادی آن‌ها مهم‌ترین اهداف است. توانایی تمرکز بر اهداف سازمانی، توسعه سایت را آسان‌تر نموده و محصول نهایی را موثرتر می‌سازد.

هنگامی که تمام اطلاعات و ارزیابی‌های انجام‌شده از مصاحبه سهامداران تکمیل شد، آن‌ها در یک پروژه خوب قالب‌بندی شده و جمع‌آوری می شوند. خلاصه این مرحله شامل موارد زیر است:

خلاصه پروژه: مروری کلی بر پروژه، سابقه شرکت، محیطی که شرکت در آن وجود دارد، افرادی که شرکت به آن خدمت می‌کند و ارزش منحصر به فردی که برای مخاطبان خود فراهم می‌کند.

اهداف: دو یا سه هدف قابل‌اندازه‌گیری که سایت باید به آن دست یابد چه هستند؟ اهداف روشن به تیم بهترین شرکت طراحی سایت در تهران اجازه می‌دهد تا بر روی چیزی که بیش‌ترین تاثیر را خواهد گذاشت و شرکت را به جلو حرکت خواهد داد تمرکز کند.

مخاطبان هدف: چه کسی به شرکت در دستیابی به اهداف بیان‌شده خود کمک می‌کند؟ اکثر شرکت‌ها با چندین سازمان (مانند مشتریان، سهامداران، مخاطبان داخلی، تامین کنندگان، شرکا، سهامداران و / یا موسسات دولتی) صحبت می‌کنند. پروفایل های مخاطبین شامل اطلاعات دموگرافیگ، درک برند، نیازهای مخاطبین، اهداف و وظایف آنلاین است.

پیغام‌ها: پیغام‌های کلیدی که مخاطبان کلیدی را جذب کرده و به آن ها انگیزه می‌دهد تا با شرکت شما درگیر شوند چیست؟ پیام‌های اصلی برند که به متمایز کردن شرکت از رقیبان خود کمک می‌کنند چه هستند؟

رقابت: سازمان‌های رقیب که پیشنهادها مشابهی را به مخاطبین ارائه می‌کنند چه کسانی هستند؟ این مرحله شامل مروری بر وب سایت‌های شرکتهای رقیب، با در نظر گرفتن نام تجاری، پیام‌رسانی، فراخوانی برای اقدام و تفاوت های کلیدی است.

مرتبط بخوانید:طراحی سایت حرفه ای در تهران

دامنه پروژه

تعریف دامنه پروژه یک گام مهم است. یکی از عوامل شکست در پروژه‌های وب، خزش دامنه است. با ایجاد یک برنامه دامنه پروژه مشخص که فعالیت‌های خاص و خروجی‌های خاص را همراه با زمان خاص مشخص می‌کند، بهترین شرکت طراحی سایت در تهران قادر خواهد بود که به وضوح انتظارات مشتریان خود را مشخص کند. یکی از رایج‌ترین روش‌های ردیابی پروژه‌های وب، استفاده از نمودار گانت است. نمودار گانت نه تنها فعالیت‌های اصلی را تشریح می‌کند بلکه وظایف مربوط به هر فعالیت و شروع و پایان آن را نیز تشریح می‌کند. نمودار گانت مرجع دیداری برای تیم ایجاد می‌کند و بازه زمانی هر گام و وابستگی‌های بین مراحل را نشان می‌دهد. نمودار گانت همچنین باعث ایجاد پاسخگویی بین تیم وب و مشتری می شود و به مشتری و تیم اجازه می دهند که بدانند برنامه تحویل بستگی به هر دو طرف دارد.

وایرفریم و معماری سایت در بهترین شرکت طراحی سایت در تهران

مرحله بعدی در فرآیند طراحی در بهترین شرکت طراحی سایت در تهران  معماری سایت است. معماری سایت شامل نقشه سایت و وایرفریم صفحات است. ایجاد نقشه سایت تضمین می‌کند که شما تمام صفحات کلیدی در سایت را در نظر گرفته‌اید، رابطه آن‌ها با یکدیگر را نشان داده و نحوه ساختار کلی سایت را مشخص کرده اید. وایرفریم دیدگاه دقیقی از محتوا را ارایه می‌دهد که در هر صفحه ظاهر خواهد شد. بااینکه آن‌ها هیچ عنصر طراحی واقعی را نشان نمی‌دهند، اما وایرفریم یک راهنما برای تعریف سلسله‌مراتب محتوا در صفحه ارایه می‌کنند.

بهترین شرکت طراحی سایت در تهران

بهترین شرکت طراحی سایت در تهران

طراحی بصری

هنگامی که طرح اولیه برای سایت از طریق ایجاد نقشه سایت و وایرفریم مشخص شد، مرحله بعدی ایجاد یک سبک دیداری است. سبک دیداری کلی در اکثر مواقع توسط شرکت تعیین می شود. برند شرکت نقش مهمی در این بخش از فرآیند ایفا می‌کند، چرا که طراحان می‌خواهند ایده‌های ادراکی برند را در طراحی نشان دهند.

توسعه سایت در بهترین شرکت طراحی سایت در تهران

با نهایی شدن طرح‌ها، زمان آن است که طراحی صفحات، ایجاد محتوای جدید و اصلاح محتوای قدیمی، ایجاد ویدئو، اسلایدشوها، پادکست ها و دیگر رسانه‌ها که در سایت ظاهر می‌شوند و همچنین ساخت HTML و CSS سایت توسط بهترین شرکت طراحی سایت در تهران ایجاد شود.

مرتبط بخوانید: تعرفه طراحی سایت و عوامل تاثیرگذار بر آن

آزمایش سایت

در این مرحله از فرآیند طراحی در بهترین شرکت طراحی سایت در تهران قبل از راه‌اندازی سایت، بر روی یک سرور قرار داده خواهد شد که در آن تنها مخاطبان داخلی و افراد مجاز می‌توانند آن را ببینند. آزمایش سایت حیاتی است چون به ناچار باید قبل از راه اندازی سایت، مسایلی وجود دارند که باید مورد توجه قرار گیرند. چیزی بیشتر از یک سایت که به درستی کار نمی کند نمی تواند به یک برند آسیب برساند. در این مرحله، سایت باید در مرورگرهای متعدد (فایرفاکس، سفری، اینترنت اکسپلورر و چندین ابزار  مانند لپ‌تاپ‌ها، تبلت، و موبایل مورد بررسی قرار گیرد.

راه اندازی

سایت آزمایش شده، مورد بررسی قرار گرفته و توسط سهامداران پروژه تایید شده، و برای شروع آماده است. اما زمانی که سایت راه‌اندازی می شود، پروژه تمام نشده است. در این مرحله از بهترین شرکت طراحی سایت در تهران به دریافت بازخورد کاربران با سایت جدید پرداخته می شود. انتظار میرود تا تغییراتی فوری در سایت ایجاد شود.

تعمیر و نگهداری وبسایت

وب سایت‌ها زنده هستند، نفس می کشند و نیاز به مراقبت و نگهداری ثابت دارند. به‌هنگام‌سازی محتویات، ایجاد تغییرات در بک اند(بخشی که کاربران عادی با آن در تماس نیستند) و رسیدگی و بررسی پیوندهای شکسته‌شده مواردی هستند که باید برای نگهداری یک وب سایت انجام شوند.

نیاز به طراحی سایت در بهترین شرکت طراحی سایت در تهران برای کسب و کار خود دارید؟ با پشتیبانی ما تماس بگیرید! شماره مستقیم پشتیبانی : 0922389653

دیدگاه‌ها
  • دیدگاهی فرستاده نشده است
  • دیدگاه خودتان را بنویسید

شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید
درخواست تماس شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما جهت راهنمایی تماس بگیرند
logo-samandehi

مفتخریم به شفافیت در ارایه خدمات به شما

تمامی خدمات ما با جزئیات تعهدات به شما ارائه می شود. در صورتی که خدمات مورد نیاز شما در قالب بسته های یا خدمات پیشنهادی پنتازوم نباشد، در قالب قرارداد های مشخص سطح تعهدات ما به شما مشخص می گردد.

اطلاعات بیشتر