برندسازی شخصی بهترین راه برای رسیدن به مخاطبان بیشتر و ایجاد یک شخصیت جهانی است. مشتریان شما می خواهند احساس کنند با شما در ارتباط هستند و این ارتباط به ایجاد اعتماد کمک می کند.
آیا به یاد دارید زمانی که فقط افراد مشهور و شرکت های بزرگ برندهای شخصی داشتند؟ بازیگران، نوازندگان، کسبوکارهای خوش شانس و ورزشکاران همه توجه را به خود جلب کرده بودند و بر امواج رادیو و تلویزیون تسلط داشتند.
این روزها، تقریباً هر کسی که در طول زمان تلاش کند، میتواند به یک «رهبر فکری» (اینفلوئنسر)در یک جایگاه خاص تبدیل شود. البته که این موضوع یک شبه اتفاق نمی افتد.
فقط کافی است یک جستجوی سریع در گوگل انجام دهید تا ببینید افراد عادی از سراسر جهان از ابزارهای جدید برندسازی شخصی، به ویژه رسانه های اجتماعی، برای ایجاد برندهای شخصی استفاده می کنند که افراد بی شماری را به وب سایت ها و حساب های اجتماعی خود جذب می کنند.
در این مطلب از پنتازوم، ما توضیح خواهیم داد که برندسازی شخصی چیست، چرا اهمیت دارد و چگونه می توانید یک برند آنلاین قوی برای کسب و کار خود ایجاد کنید.
برندسازی شخصی چیست؟
برندسازی شخصی فرآیندی است که روی عموم مردم تاثیر می گذارد. این کار با قرار دادن آنها به عنوان یک مرجع در یک صنعت یا متمایز کردن آنها از رقبا و افزایش شهرت آنها انجام می شود.
برندسازی شخصی بهترین راه برای نشان دادن منحصر به فرد بودن، تخصص ها و امتیازات فروش شماست. این شامل همه راه هایی است که شما خودتان را تبلیغ می کنید و یک شخصیت عمومی برای کسب و کار خود ایجاد می کنید.
در اینجا دیگر فقط افراد مشهور و مجریان برنامه های گفتگوی لیست A نیستند که از برندهای شخصی بهره می برند. این روزها، هر کسی می تواند با رشد برند شخصی خود به صورت آنلاین شناخته شود.
همانطور که جف بزوس یک بار گفت: “برند شما چیزی است که مردم در مورد شما وقتی در اتاق نیستید می گویند.”
مطمئن شوید که آنها چیز خوبی می گویند!😉
چرا برندسازی شخصی مهم است؟
به برخی از معروف ترین نام های خانوادگی فکر کنید.
اپرا وینفری. ایلان ماسک. الن.
هر یک از این افراد دارای یک برند شخصی واضح و عمومی هستند که از شهرت جهانی برخوردار است. ما اپرا را بهعنوان یک شخص خوش قلب، ایلان را بهعنوان مرد دنیای تکنولوژی و الن را بهعنوان شخصی شوخ طبع میشناسیم.
حتی ممکن است احساس کنید که آنها را در سطح شخصی و از نزدیک می شناسید. حداقل به خاطر شخصیتی که دارند به کار آنها توجه می کنید.
برندسازی شخصی بهترین راه برای تثبیت خود به عنوان یک متخصص در یک محیط است. این امر به شما این امکان را می دهد از قرار گرفتن در معرض حجم بالای کار بهره مند شوید و در مورد اهداف، ارزش ها و اهداف کسب و کار موضعی تمیز داشته باشید.
داشتن یک برند حرفه ای و شناخته شده می تواند شانس شما را برای کسب و کار جدید افزایش دهد. هر چه مشتریان بیشتر در مورد شما بدانند، احتمال خرید از شما بیشتر می شود.
به طور مشابه، برندسازی شخصی، اعتماد، تعهد و جامعه را در اطراف برند شما ایجاد می کند. این می تواند منجر به روابط بهتر با مشتری و تکرار بیشتر تجارت شود.
انواع برندسازی شخصی
مقاله ای از نیویورک تایمز شش نوع اصلی از برندهای شخصی را شناسایی کرد که در اینجا مشاهده می کنید:
- نوع دوست: این افراد به خاطر کمک به دیگران و اختصاص وقت خود به امور خیریه شناخته می شوند. آنجلینا جولی، دالی پارتون و بیل گیتس در این دسته قرار می گیرند.
- مشاغل: این برندها موفقیت را مقدم بر هر چیز دیگری می دانند. این برند به دلیل به اشتراک گذاری اطلاعات و رهبران فکری در صنایع خود شناخته شده است. این دسته شامل ایلان ماسک، جف بزوس و سایمون سینک می شود.
- هیپسترها: این برندها اغلب نوع دوستی و شغلی را با هم ترکیب می کنند، اما بیشتر بر اشتراک گذاری اطلاعات متمرکز هستند تا اقدام به آنها. برای همه چیزهای جدید و مد روز به این برند نگاه کنید.
- بومرنگ ها: برندهای بومرنگ، محتوا را برای ایجاد جنجال به اشتراک می گذارند. آنها ممکن است با محتوایی که به اشتراک می گذارند موافق نباشند، اما دوست دارند تحریک کننده باشند. این می تواند شامل حساب های میم مورد علاقه شما یا خبرنگاران خبری باشد.
- رابط ها: این افراد عاشق گرد هم آوردن مردم هستند و به ایجاد جوامع افتخار می کنند. آنها اغلب خلاق هستند و از اعتبار دیگران لذت می برند. به اینفلوئنسرها یا ستاره های اینستاگرام مورد علاقه خود فکر کنید.
- انتخاب ها: برندهای منتخب فقط اطلاعات را با مخاطبان خاص به اشتراک می گذارند. آنها مدبر هستند و وقت خود را صرف تهیه اطلاعات برای بینندگان خود می کنند.
درک اینکه برند شخصی شما چیست و چگونه عمل می کند اولین قدم برای بهبود آن است.
نمونه های برندسازی شخصی موفق
در حالی که ممکن است برند شما به تازگی شروع به کار کرده باشد، امروزه نمونه های زیادی از برندسازی شخصی موفق در بازار وجود دارد.
برای الهام گرفتن و حرکت در این مسیر به این حرفه ای ها نگاه کنید. زمانی که بدانید چه کسی می خواهید باشید، برندسازی به طور طبیعی به وجود می آید.
بیل نای
بیل نای، دانشمند دوست داشتنی، نمونه کاملی از برندسازی شخصی موفق است.
بیل نای از زمان اولین حضورش در تلویزیون، به عنوان حامی شوخیهای پدرانه، علم دوست و مدافع گرمایش جهانی شناخته میشود. بیل نای از پوشیدن کت آزمایشگاهی در برنامهاش گرفته تا یک وبسایت آنلاین که به محتوای علمی اختصاص دارد، نشان میدهد که او کیست و برای عموم چه چیزهایی ارزش دارد.
کیم گارست
کیم گارست یک بازاریاب است که به خاطر قدرت فروش اجتماعی اش شناخته شده است. کسب و کار او حول تصویر شخصی اش می چرخد، و او هرگز از نشان دادن آن خجالت نمی کشد.
او در نمایههای رسانههای اجتماعی خود به وضوح حضور دارد، که به اثبات توانایی او در فروش اجتماعی میافزاید. او مطالب مکرر و مرتبطی را برای بینندگانش پست می کند و همیشه این را نشان می دهد که اینجاست تا کمک کند.
آنتونی رابینز
تونی رابینز شخصیتی بحث برانگیز است، اما حتی اگر او را دوست نداشته باشید، نام او را می دانید.
رابینز که به خاطر کتابها و سمینارهای خودیاریاش مشهور است، همیشه برند خود را از انرژی گرفته تا شخصیتش، مانند دندانهای کاملش زندگی کرده است.
طرفداران رابینز می توانند انتظار اعتماد به نفس، پیتزا و قدرتی را داشته باشند که در برندسازی و شخصیت عمومی او نشان داده شده است.
نکاتی برای بهبود برندسازی شخصی خود با استفاده از شبکه های اجتماعی
در عصر رسانه های اجتماعی و گرفتن نیرو های تازه به صورت آنلاین، برندسازی شخصی شما مهمتر از همیشه است.
مشتریان شما به پلتفرم های اجتماعی شما نگاه می کنند تا ببینند شما در حال انجام چه کاری هستید و چگونه می توانید به آنها کمک کنید.
اگر حضور ثابتی در شبکه های اجتماعی ندارید، ممکن است از غافله عقب بیوفتید.
در اینجا چند راه ساده برای ایجاد برند شخصی در شبکه های اجتماعی معرفی می کنیم:
- حساب های اجتماعی خود را مرتبط و به روز نگه دارید.
- مرتب پست کنید و از برنامه های زمان بندی اجتماعی برای کمک به خود استفاده کنید.
- محتوایی ایجاد کنید که مخاطبان شما به آن علاقه مند باشند.
- در صورت امکان با مخاطبان خود صحبت کنید و به اشتراک بگذارید.
- گروه های آنلاین مرتبط را پیدا کنید و به آنها بپیوندید.
- صدا، لحن و تصویر برند خود را در کانالها ثابت و یکپارچه نگه دارید.
- مخاطبین را از لیست های ایمیل و صف های فروش وارد کنید.
- محتوای خود را مثبت نگه دارید.
برندسازی شخصی چیزی است که شما را از بقیه افرادی که سعی در ایجاد آن در حوزه کاری خود دارند جدا می کند. ساختن یک برند شخصی به شما این امکان را می دهد که به شخصیت برجسته ای تبدیل شوید که مردم آن را بشناسند، دوست داشته باشند و به او اعتماد کنند.
برای تبدیل شدن به متخصص پیشرو در حوزه کاری خود، این هفت مرحله ساده زیر را دنبال کنید.
قدم اول: با پیدا کردن جایگاه خود شروع کنید
ضرب المثلی در مورد ترافیک سئو وجود دارد که چیزی را می گوید که اکثر مردم به آن دقت نمی کنند.
شما نمی توانید تقاضا کنید تا جستجو ایجاد کنید. شما فقط می توانید آن را برداشت کنید. این بدان معناست که شما نمی توانید افراد را مجبور به جستجوی یک کلمه کلیدی خاص کنید. آنها یا قبلاً آن را سرچ کرده اند و یا به دنبال چیز دیگری هستند.
ببینید تیم ما چگونه می تواند ترافیک زیادی را به وب سایت شما برساند.
وظیفه شما در سئو این است که کلمه کلیدی را تشخیص دهید و روی به دست آوردن ترافیک بیشتری از کلماتی که قبلاً به تنهایی محبوب هستند، کار کنید.
چه باور کنید چه نه، برندسازی شخصی نیز همین است.👍
به عنوان مثال، اگر بازار یا جایگاهی برای آن وجود نداشته باشد، بهترین تولیدکننده طناب کراس فیت در جهان بودن هم بی ارزش است. (جدی، وجود دارد؟!)
فرآیند انتخاب جایگاه واقعا مهم است! شما نمی خواهید تمام وقت و انرژی خود را صرف پیوند نام تجاری خود به جایگاهی کنید که در حال رشد نیست.
هنگام انتخاب جایگاه خود از کجا باید شروع کرد؟
این سؤال خوبی است. زیرا لزوماً پاسخ درستی برای آن وجود ندارد، اما من فکر می کنم باید از اینجا شروع کنید.
چیز خاصی را انتخاب کنید که بتوانید آن را بهتر از 90 درصد دنیا انجام دهید.
چرا اینقدر مشخص است؟ زیرا احتمالاً می توانید بسیاری از کارها را به خوبی انجام دهید، اما این بدان معنا نیست که شما در تک تک آنها متخصص هستید.
تنها راه ایجاد یک برند شخصی، تبدیل شدن به یک مرجع معتبر و شناخته شده در یک موضوع خاص است.
اگر شما در آن متخصص نیستید، شخص دیگری متخصص خواهد بود. برای تسلط بر یک موضوع از کوچک یا محدود کردن آن هراس نداشته باشید.
فردی مانند برایان دین را در نظر بگیرید، که تصمیم گرفت به جای پریده از این شاخه به آن شاخه، در یک موضوع خاص عمیق شود.
توجه داشته باشید که او چگونه به برند شخصی خودکاملاً جهت می دهد. همه چیز در مورد بک لینک و رتبه بندی برای سئو است.
سپس گرافیک، طراحی و توصیفات سایت همگی این نکات را تقویت می کنند.
با این حال، یک عنصر مهم دیگر برای یک برند شخصی موفق وجود دارد. یکی که بیشتر به سبک و دیدگاه شما در این موضوع می پردازد.
قدم دوم: شخصیت را به برند شخصی خود تزریق کنید
اولین قدم (پیدا کردن جایگاه خود) در مورد مهارت های خود و ارزش بالقوه بازار است.
مرحله دوم در مورد آن چیزی است که شما شخصاً روی میز می آورید. این دیدگاه یا «لحن» شماست که به شما کمک میکند تا شما را از همه کسانی که درباره موضوعات مشابه شما صحبت میکنند متمایز کند.
به عنوان مثال، من می خواهم فردی با شخصیت و سر به زیر دیده شوم.
به همین دلیل است که من اغلب هنگام نوشتن از زبان عامیانه استفاده می کنم. ممکن است در مورد یک موضوع فنی صحبت کنیم، اما میخواهم به شما کمک کنم آن را در قالبی آسان برای هضم درست موضوع درک کنید.
نمونه مشابه آن رامیت ستی از فیلم I Will Teach to Be Rich است.
او در فضای مالی شخصی کار می کند، جایی که پر از افراد مشکوک است که توصیه های مشکوکی می دهند.
رامیت رویکرد مخالف را در پیش میگیرد و از زبان معمولی، شوخیهای درونی و بمبهای افاف استفاده میکند تا به شما نشان دهد که صادق است و هیچ چیز را دریغ نمیکند.
پست مورد علاقه من در مورد نان تست آووکادو است، که در آن او “توصیه” وحشتناک دیگری از ستون نویس امور مالی شخصی را کاملاً نادیده می گیرد.
Ash Ambirge در پروژه The Middle Finger نیز از زبان قوی و بدون مدرک استفاده می کند. نگرشی که مردم را وادار می کند تا بنشینند و توجه کنند.
تضاد این مسئله ممکن است برخی از افراد را ناامید کند، اما همچنین می تواند به شما کمک کند طرفدارانی متعصب ایجاد کنید که ممکن است احساس کنند که از نظر سیاسی درست بودن با مطالب مشابه، ناصادقانه به نظر می رسد.
حالا ، آن مثال را با کسی که در مورد موضوعات مشابه، اما با سبک و لحن کاملاً متفاوت صحبت می کند، مقایسه کنید: ماری فورلئو.
ممکن است هر دو موضوعات مشابهی را پوشش دهند، اما شخصیت ماری (و بنابراین، محتوا، طراحی و سایر عناصر برندسازی) متضاد یکدیگر هستند.
اگر خاکستر گاهی اوقات بین PG-13 و R رتبه بندی می شود، ماری کاملاً دارای رتبه G است.
آنچه شما می گویید مهم است، بله. اما نحوه بیان شما هم می تواند به همان اندازه مهم باشد. مطمئن شوید لحنی را انتخاب کردهاید که برای شما و خروجیتان معتبر باشد.
قدم سوم: هویت برند خود را ایجاد کنید
آیا متوجه روندی که با چند نفر قبلی ذکر کردیم، شده اید؟
از وب سایت خودمان گرفته تا رامیت، آش و بعد ماری؟
برگردید و به وب سایت آنها نگاه کنید. به چه چیزی توجه می کنید؟
طراحی بی عیب و نقص است که به چشم می آید.
هر کدام دارای سایت های سفارشی، عکاسی زیبا هستند و حتی لوگوی آنها به راحتی قابل شناسایی است.
چرا سرمایه گذاری سنگین در ظاهر این سایت ها انجام می شود؟
زیرا طبق یک مطالعه آکادمیک، 94٪ از مواقع اولین برداشت شخصی بر اساس طراحی است و فقط 50 میلی ثانیه طول می کشد تا آن تصمیم در کسری از ثانیه گرفته شود.
بخش بزرگی از ایجاد یک برند شخصی، نگاه کردن به آن بخش است. یک مزیت ثانویه نیز وجود دارد.
طراحی منسجم به آنها کمک میکند بدون توجه به جایی که تصمیم به ارسال یا تعامل آنلاین دارند، از وبسایتهایشان گرفته تا سایتهای رسانهای مانند Entrepreneur.com یا حتی فیسبوک و توییتر، قابل تشخیص باشند.
اولین قدم برای رسیدن به این هدف، ایجاد نشان یا لوگوی برند شماست.
99designs نمونههایی را از مردم سراسر جهان طراحی میکند. بنابراین می توانید بودجه تعیین کنید و توضیح دهید که به دنبال چه هستید، سپس بنشینید و طراحان را تماشا کنید که شروع به ارسال ایده می کنند.
سپس می توانید تصمیم بگیرید که کدام یک در مسیر درست هستند، به آنها بازخورد بدهید تا لوگو را اصلاح کنند و بقیه را رد صلاحیت کنید.
این عناصر برند استیو ولف، مفاهیم برند یا ایده های لوگو را به نمایش می گذارند.
طراحی حرفه ای اغلب چیزی است که متخصصان “واقعی” را از دیگران جدا می کند.
برای ایجاد رابطه کاری با طراح مورد علاقه خود، از یک لوگو شروع کنید، زیرا هنگامی که زمان طراحی مجدد وب سایت شما فرا می رسد، آنها بسیار مفید و کمک کننده هستند.
قدم چهارم: طراحی سایت برای برندسازی شخصی
نگاه کنید: یک مدل لحن وجود دارد.
احتمالاً قبلاً تمام آمارها را شنیده اید. مانند آنچه که می گویند روزانه پنج میلیون پست وبلاگ منتشر می شود.
این بدان معناست که نه تنها محتوای شما باید عالی باشد، بلکه باید به طور مکرر منتشر شود (حداقل چندین بار در هفته).
انتشار مداوم مطالب خوب باعث شروع به ایجاد این ارتباط بین شما و موضوع مورد نظر می کند.
منظورم دقیقا اینجاست.
«سایت پنتازوم» را گوگل کنید.
محتوای ما در همه جا نمایش داده می شود، از اینستاگرام گرفته تا فیسبوک و فراتر از آن.
بنابراین تصور کنید که سخت کار می کنید تا در یک موضوع متخصص شوید، اما وقتی مردم شما را در گوگل جستجو می کنند، در نهایت به جای وب سایت شما، به یک وب سایت دیگر می روند.
خسته کننده است، درسته؟!
به همین دلیل است که داشتن سایت خود و سپس تلاش سخت برای ارتقاء نمایه آن، می تواند بخش مهمی از تقویت برند شخصی شما باشد.
محتوا و استراتژی های اجتماعی ما یکی از دلایل اصلی رتبه بندی سایت های ما است که بالاتر از سایر سایت های رسانه ای اصلی است.
قدم پنجم: یک استراتژی تولید محتوا و برندسازی شخصی
بازاریابی محتوا «62 درصد کمتر از بازاریابی سنتی هزینه دارد و حدود سه برابر بیشتر سرنخ ایجاد میکند».
این آمار هر چیزی ک باید گفته شود را می گوید!
به مثال SERP در مرحله آخر نگاه کنید.
دلیل اینکه همه وبسایتهای ما در رتبه بالایی قرار دارند، به دلیل تمام محتوای با کیفیتی است که طی سالها منتشر کردهایم.
( توجه! برای سفارش تولید محتوا سایت شخصی خود روی پنتازوم حساب باز کنید!)
هیچ رازی وجود ندارد: فقط کار سخت و مداوم زیاد.💪😎
من شخصاً متوجه میشوم که محتوای طولانی و عمیق برای ایجاد سرنخ و رتبهبندی خوب بهترین عملکرد را دارد. به عنوان مثال، برخی از پست های ما بیش از 10000 کلمه هستند و به فهرست کامل مطالب نیاز دارند!
ترفند این است که بفهمید چه نوع محتوایی برای شما و خوانندگانتان بهتر است.
استراتژی محتوای شما باید به کانال های رسانه های اجتماعی شما نیز گسترش یابد.
اما به خاطر داشته باشید که لزوماً نباید در تک تک پلتفرمهای اجتماعی حضور داشته باشید.
پخش شدن بیش از حد خود (و سپس بهروزرسانی نکردن مکرر هر کدام از آنها) تقریباً بدتر از عدم حضور در هیچ پلتفرم اجتماعی است.
بنابراین یک بار دیگر به مخاطبان خود بازگردید. آنها کجا هستند؟
به عنوان مثال، در اینجا بزرگترین سایت های اجتماعی در حال حاضر بر اساس اندازه مخاطب هستند.
محصول یا خدمات شما نیز نقش کلیدی ایفا می کند. به عنوان مثال، یک برنامه ریز عروسی ممکن است در توییتر مورد توجه قرار نگیرد. با این حال، اگر برنامهریز عروسی، تمرکز خود را به یک پلتفرم اجتماعی متمرکز بر تصویر، مانند پینترست یا اینستاگرام تغییر دهد، قطعا بیزینستان بهتر کار می کند!
قدم ششم: وبلاگ مهمان برای تبلیغ نام تجاری خود
در روزهای اول، هیچ کس واقعاً نمی داند که شما کی هستید.
اشکالی ندارد! بسیار مهم است که قبل از اینکه خیلی دیر شود، این را زود بفهمید.
اگر در ابتدا تمام وقت خود را صرف انتشار محتوای خوب در سایت خود کنید، متأسفانه وقت خود را تلف خواهید کرد.
در عوض، تقریباً باید زمان بیشتری را برای ورود به سایتهای دیگر صرف کنید.
روی سایت هایی تمرکز کنید که از قبل تعداد بازدیدکنندگان و مخاطبان مورد نظر شما را دارند. به عنوان مثال، تبدیل شدن به یک کاربر معمولی در یک سایت بزرگ مانند فوربس به طور ناگهانی به شما امکان حضور در این صنعت را می دهد.
اکنون می توانید از این ترافیک استفاده کنید تا وقتی افراد شروع به جستجوی اطلاعات بیشتر در مورد شما می کنند، به سایت خود بازگردند.
بسیاری از اوقات، این سایت ها به شما این امکان را می دهند که بیوگرافی و عنوان خود را نیز اضافه کنید.
بنابراین بهجای «بنیانگذار شرکتی که هیچکس از آن چیزی نشنیده»، میتوانید از آن املاک ارزشمند برای کاشت بذر برای برند شخصی خود استفاده کنید. جایگاه خود را بگنجانید و عناصر شخصیت خود را وارد کنید.
قدم هفتم: به دنبال مربیان خوب باشید
چیزی به نام یک فرد موفق «خودساخته» وجود ندارد.
هر کسی باید از کسی، در جایی، در زمانی از زندگی خود کمک بگیرد.
به طور مشابه، تبدیل شدن به یک متخصص شناخته شده در یک زمینه می تواند در ابتدا بسیار چالش برانگیز باشد.
شما در نهایت به سایر بازیگران مشهور در صنعت نیاز خواهید داشت تا شما را به عنوان یک متخصص بشناسند، که باعث تقویت برندسازی شخصی شما می شود و به شما کمک می کند تا به بالای جایگاه انتخابی خود برسید.
حتی تایگر وودز، قطعا موفقترین گلف باز تمام دوران، تقریباً در تمام دوران حرفهای خود با یک مربی سوئینگ تمرین می کرد.
راجع به این مسئله خوب فکر کنید.
مسلماً آن مرد نیازی به گوش دادن به حرف کسی نداشت. و با این حال، او از مربیان برای کمک استفاده کرد تا بازی خود را بهتر کند.
80 درصد از مدیران عاملی که در یک مطالعه مورد بررسی قرار گرفتند، گفتند که یک مربی برای کمک به آنها در ابتدای کارشان دارند.
تقریباً همه کارآفرینان موفقی که من می شناسم، مربیانی داشته اند که به آنها کمک می کنند تا به متخصصان شناخته شده امروزی تبدیل شوند.
سوالات متداول برندسازی شخصی
❓برندسازی شخصی چیست؟
✅برندسازی شخصی یعنی فرآیندی که باعث شهرت شما می شود. با برندسازی شخصی مردم با شما ارتباط برقرار می کنند.
❓طراحی سایت برای برندسازی شخصی چه اهمیتی دارد؟
✅طراحی سایت کمک می کند جایگاه خود در حوزه کاری تان را تثبیت کنید. طراحی یک وبسایت شخصی باعث می شود شما فوراً به صورت آنلاین قابل تشخیص باشید.😁
❓چرا در برندسازی شخصی به یک جایگاه نیاز دارم؟
✅مشخص کردن جایگاه خود به شما این امکان را می دهد که آنچه را که شما را منحصر به فرد می کند بیابید. این همچنین به این معنی است که شما می توانید به مخاطبانی که به دنبال کارهایی هستند که می توانید برای کمک به آنها انجام دهید، کمک کنید.
❓برای تثبیت خودم به عنوان یک مرجع و راهنما چه کنم؟
✅ایجاد و تبلیغ محتوا در سایر وبسایتها و وبلاگها به شما کمک میکند با مخاطبان موجود ارتباط برقرار کنید و خود آگاهی ایجاد کنید. پستهای مهمان در وبلاگها میتواند به شما در ایجاد حضور در پلتفرم های مختلف کمک کند.
نتیجه گیری برندسازی شخصی
تبدیل شدن به یک متخصص شناخته شده در صنعت خود یک پیشنهاد یک شبه نیست.
برای رسیدن به اوج، کار و تلاش زیادی لازم است، اما همچنین یکی از بالاترین فعالیتهای بازگشت سرمایه است که میتوانید دنبال کنید.
البته نه در ابتدا. شما باید زمان، پول و کار خود را سرمایه گذاری کنید تا به آرامی در صنعت خود پیشرفت کنید.
شما باید به بخش های مختلف نگاه کنید، محتوا را با سرعت زیاد منتشر کنید و دائماً با افراد جدید ملاقات کنید. پیدا کردن یک مربی می تواند به شما کمک کند تا از بسیاری از اشتباهات مشابهی که افراد قبل از شما را آزار داده اند جلوگیری کنید.
در نهایت، تبدیل شدن به یک مرجع شناخته شده در جایگاه شما قطعاً قابل انجام است تا زمانی که کار خود را انجام دهید.
بهترین نکته برندسازی شخصی شما برای عبور از فضای شلوغ چیست؟
2 پاسخ
مطلب برند سازی شخصی عالی بود واقعا خیلی روی فروش تاثیر داره.
سلام ممنون از محبت شما
بله واقعا برندسازی شخصی در فروش بی تاثیر نیست.