سفارش طراحی سایت برای چه کسب و کارهایی کاربردی است؟ آیا یا حوزه های سنتی کسب و کار هم می توانند با طراحی سایت مشتریان بیشتری پیدا کنند؟ طراحی سایت شرکتی بهتر است یا طراحی سایت فروشگاهی؟ اگر بخواهیم یک سایت حرفه ای طراحی کنیم چقدر باید هزینه کنیم؟  چطور باید سفارش طراحی وبسایت بدهیم؟ هزینه ی سفارش ساخت سایت فروشگاهی با سفارش ساخت سایت شرکتی متفاوت است؟

بعد از طراحی سایت، تولید محتوا هم می کنید؟ سئو سایت چطور انجام می شود؟ 

آیا برای پشتیبانی سایت باید مبلغی به صورت ماهیانه در نظر بگیرم؟ علت تفاوت اختلاف هزینه های طراحی سایت در شرکت های مختلف چیست؟

  قطعا قبل از ثبت سفارش پروژه طراحی سایت باید جواب مناسبی برای این سوالات خود پیدا کنید.

قبل از اینکه پاسخ این سوالات را بدهیم، فقط یادآوری میکنیم که برای فروش بیشتر باید دیده شوید. با طراحی یک وبسایت حرفه ای کسب و کار شما دیده می شود. این اصلی ترین هدف سفارش سایت است. اگر شما هم درخواست طراحی سایت دارید، تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

سفارش طراحی سایت

سفارش طراحی سایت حرفه ای پنتازوم​

اگر درخواست طراحی سایت دارید، زمان کمی برای طراحی وبسایت خود دارید و می خواهید همین حالا از مشاوره رایگان کارشناسان ما استفاده کنید، الان تماس بگیرید تا پروژه طراحی سایت خود را با پنتازوم شروع کنید. برای سفارش ساخت سایت فروشگاهی ، سفارش طراحی سایت شرکتی و دیگر انواع سایت می توانید روی ما حساب باز کنید.

09223896531

02144004726

یا شماره خود را جهت مشاوره رایگان سفارش طراحی سایت درج کنید.

سفارش طراحی سایت حرفه ای

چرا سفارش طراحی سایت بدم؟

بذارین این یه پاراگراف رو هم صمیمانه بنویسیم! قبل از اینکه سفارش طراحی سایت بدی باید فکر کنی به این که اصلا چرا باید وبسایت داشته باشی؟ واقعا سایت به دردت میخوره یا فقط هزینه اضافس؟ از نوشته های تکراری سایت ها که میگن این روزها باید مشتری پیدات بکنه و سایت بهترین راه تبلیغاته، بگذریم.

خلاصه میشه این که اگه تو کارت جدی هستی و حساب و کتاب نگهداری ماهیانه سایت رو کردی، شک نکن که باید همین امروز یه سایت بزنی. چرا؟ به هزار و یک دلیل.

  • اگه محصول میفروشی، تو اینستاگرام نمیتونی بیشتر از یه تعداد رو مدیریت کنی.
  • اگه کارت خدماته، سایت بهت اعتبار میده و یه منبع جدید برای پیدا کردن مشتریه.
  • اگه شرکت هستین که دیگه شک نکنین بدون سایت کارتون راه نمیوفته.
  • پس فردا ممکنه هر پلتفرمی (همون بلایی که سر اینستاگرام اومد) به هر دلیلی فیلتر بشه. یا اصلا خدمات نده دیگه.

اگه بازم تکلیفت مشخص نیست، زنگ بزن مشاوره رایگان سفارش طراحی سایت بگیر.

سفارش سایت 

یه نکته مهم که قبل از سفارش سایت باید در نظر بگیرین موضوع رسیدگی به سایت به صورت ماهیانه یا همون پشتیبانی سایت هست. در واقع سفارش وب سایت شروع یک پروژه تا پایان عمر کسب و کار شماست! اگر چه باید در ابتدا به این توجه کنید که طراحی سایت سئو شده در آینده سایت اهمیت داره. اما بحث پشتیبانی سایت یک موضوع بسیار مهمه که باید برای اون هم بودجه مشخص در نظر بگیرین.

سفارش سایت رو  فقط در شرکت هایی ثبت کنین که حرفه ای هستن و میتونن شما رو در ادامه هم پشتیبانی کنن. 

با ثبت سفارش وب سایت کسب و کارتون قطعا تغییر میکنه اما به شرطی که بهش رسیدگی کنین و بعد از طراحی، سایت رو رها نکنین. به روزرسانی فنی، تولید محتوا و سئو از جمله مواردی هست که بعد از سفارش سایت باید به اون ها توجه کنین.

فرم سفارش طراحی سایت

برای ثبت سفارشتون در پنتازوم می تونین از فرم محاسبه هزینه طراحی سایت استفاده کنین. در این فرم گزینه های مختلفی رو از امکاناتی که یه سایت در زمینه های مختلف میتونه به شما ارائه بده گذاشتیم. یعنی نوع وبسایت، تعداد بازدید ماهیانه (که البته تخمینی هست)، امکانات مختلف سایت، حجم هاست و نوع دامنه رو میتونین در این فرم مشخص کنین و سیستم برای شما قیمت طراحی سایت رو مشخص میکنه. البته هر زمان که نیاز باشه میتونین تماس بگیرین شرکت و از مشاوره با کارشناسان طراحی سایت ما استفاده کنین.

یه خوبی که فرم ثبت سفارش طراحی وبسایت داره اینه که یه تخمینی بهتون میده که هزینه ها در چه حدودی هست. 

قیمت سفارش طراحی سایت 

قیمت طراحی سایت به تجربه شرکتی که به آن سفارش می دهید و هم چنین امکانات درخواستی شما دارد. البته عوامل زیادی در هزینه طراحی سایت موثر هستند. در صورتی که نیاز به مشاوره رایگان قبل از ثبت سفارش طراحی سایت با ما در تماس باشید. قیمت هر وبسایتی بستگی عوامل مختلفی دارد. برخی از این عوامل عبارت اند از:

  • تعداد صفحات وبسایت
  • نوع زبان برنامه نویسی و سیستم مدیریت محتوا
  • نوع طراحی گرافیکی صفحات
  • تعداد زبان های سایت
  • فرم های اختصاصی مورد درخواست هر مشتری 
  • امکانات سایت
  • حجم داده ها (که منجر به انتخاب هاست متناسب با آن می شود)
  • نوع دامنه 

توجه! اگر درخواست طراحی سایت دارید، قابلیت پرداخت قسطی وجود دارد! با پنتازوم تماس بگیرید.

انواع سفارش وب سایت در پنتازوم

شما به چه دلیلی می خواهید سفارش سایت بدهید؟ هر سایتی به یک دلیل خاص طراحی می شود! برخی از وب سایت ها محصولات یا خدمات را به صورت آنلاین می فروشند. این سایت ها نیاز به درگاه آنلاین و نماد اعتماد الکترونیکی و دیگر ملزومات یک سایت فروشگاهی دارند. سایت های فروشگاهی همانطور که از اسم آن ها پیداست، مناسب فروش محصول هستند. از طرفی بسیاری از سایت ها نیازمند فروش آنلاین یک محصول نیستند. سایت های شرکتی معمولا به معرفی کسب و کار شرکت و نحوه ی ارائه خدمات و محصولات می پردازند.

بعضی از سایت ها مخصوص پزشکان طراحی می شود. در این سایت ها امکان رزرو زمان ویزیت به صورت آنلاین وجود دارد. سایت های مجله ای نیازمند ارائه دسته بندی موضوعی قدرتمند و جالب هستند. 

طراحی سایت چند زبانه هم نیازمند تسلط به اصول حرفه ای طراحی وب و هم چنین تسلط به سئو است تا این سایت ها در آینده دچار مشکل نشوند.

در نتیجه واقعا مهم است که قبل از سفارش وب سایت هدف شما از ثبت سفارش طراحی سایت مشخص شود. اگر درخواست طراحی سایت دارید ابتدا باید نوع وبسایت را مشخص کنید.

سفارش طراحی سایت شرکتی

مناسب شرکت ها، تجار و بازرگانان

سفارش طراحی سایت مجله ای

مناسب همه ی موضوعات

سفارش طراحی سایت مشاور

ارائه ی مشاوره در هر موضوعی مربوط به تخصص شما

سفارش طراحی سایت فروشگاهی

مناسب فروش آنلاین انواع محصول

سفارش طراحی سایت خدماتی

مناسب شرکت های خدماتی

سفارش طراحی سایت پزشکی

مناسب کادر درمان

سفارش طراحی سایت آموزشی

مناسب برگزاری انواع دوره آموزشی

سفارش طراحی سایت چند زبانه

مناسب شرکت های فعال در دیگر کشورها

سفارش طراحی سایت رستوران

مناسب رستوران ها و اغذیه فروشی ها

نمونه طراحی سایت در پنتازوم

قبل از ثبت سفارش سایت نمونه طراحی سایت در پنتازوم رو ببینین. البته میتونین با ما تماس بگیرین و نمونه های بیشتری که ممکنه در سایت برای نمایش عموم نذاشته باشیم رو ببینین. طراحی سایت با توجه به نیاز و سلیقه شما انجام می شه. پیش از ثبت درخواست طراحی سایت نمونه های طراحی سایت در پنتازوم را ببینین. این نمونه طراحی سایت ها در زمینه های مختلف انجام شدن. از سایت های شرکتی بگیر تا سایت های فروشگاهی. سایت های آموزشی هم داریم.

طراحی سایت فروشگاهی سوگول شاپ

سوگول شاپ در زمینه فروش لوازم آرایشی بهداشتی فعال است.
مشاهده نمونه کار

طراحی سایت صادراتی به زبان اصلی

اوراسکا در زمینه ی صادرات مواد غذایی فعالیت می کند.
مشاهده نمونه کار

سایت آموزش زبان

سایت زبان نگار در حوزه آموزش زبان و فروش دوره و کتاب آموزش انواع زبان ها فعالیت می کند.
مشاهده نمونه کار

طراحی فروشگاه اینترنتی برگ سبز

برگ سبز در زمینه ی فروش انواع محصولات عطاری و ادویه فعالیت دارد.
مشاهده نمونه کار

سایت شرکتی - فروشگاهی بتن کاور

بتن کاور در حوزه تولید انواع افزودنی های بتن فعالیت می کند.
مشاهده نمونه کار

فروشگاه اینترنتی گلدوخت

گلدوخت در زمینه فروش انواع چرخ خیاطی فعالیت می کند.
مشاهده نمونه کار

خدمات طراحی سایت پنتازوم

ما تو پنتازوم قبل از اینکه سفارش طراحی سایت خودتون رو ثبت کنین، یه سری خدمات مشاوره بهتون میدیم که بتونین بهترین انتخاب رو داشته باشین. بهترین انتخاب حتما این نیست که با هزینه کمتر یا زمان سریع تری سایت خودتون رو طراحی کنین. ما هم ادعا نمیکنیم که پایین ترین قیمت رو تو این حوزه داریم. ولی شرکت ما یه خوبی بزرگ داره.

درک میکنیم شما تخصص طراحی سایت ندارین. بنابراین از ایده تا طراحی و اجرا در کنارتون هستیم. ممکنه شما ایده ای داشته باشین که در ظاهر پیچیده به نظر بیاد ولی بشه با سیستم های مدیریت محتوا مثل وردپرس اون رو پیاده سازی کرد. یا ممکنه اصلا شما خودتون هم دقیقا ندونین از سایت چه انتظاری دارین. ممکنه در مورد تفاوت قیمت ها و این که برای پشتیبانی سایت باید چقدر هزینه کنین سوال داشته باشین. همه ی اینا با یه مشاوره رایگان حل میشه.

بعد از اینکه سایت رو تحویل شما میدیم، هنوز کار ما با شما تموم نشده! از اهمیت پشتیبانی بعد از طراحی به خوبی خبر داریم. 

سایت شما شناسنامه ی کاسبی شماست. هر چقدر براش از کارشناس های حرفه ای استفاده کنین، نتیجه ی بهتری می گیرین. پس دقت کنین این موضوع مهم رو به هر جایی نسپارین. سایت ساز های آماده که با قیمت های پایین ارائه میشن هرگز به شما امکانات یه سایت حرفه ای رو نمیدن!

خدمات طراحی سایت پنتازوم
خدمات طراحی سایت پنتازوم

کسی که ادعا میکنه با هزینه کم و سریعا یه سایت به شما تحویل میده، هرگز پشتیبانی خوب و کاملی بهتون نمیده. اگه از اینا استفاده کنین نتیجه چی میشه؟ هیچی. شروع میکنین و تا یه جایی پیش میرین یه سری از موارد و مشکلات رو جواب نمیدن! یا میگن این جزو وظایف ما نیست. یا هزینه بیشتر ازتون میخوان تو هر مرحله!

اینطوری میشه که شما عوض اینکه یکبار هزینه کنین، به تصور اینکه این قیمت ارزون تر هست یا کار سریع تر هست، با یه جایی قرارداد طراحی سایت میبندین ولی نتیجه اونی که میخواهین نمیشه! پس دوباره باید از اول هزینه کنین. 

نکات مهم در ثبت سفارش طراحی سایت

قبل از اینکه سفارش طراحی وبسایت رو ثبت کنین، باید یه سری نکته ها رو بدونین. مهم ترین نکته اینه که طراحی سایت یه محصول نیست که شما بخرین و کارتون تموم بشه! یعنی یکی از مهم ترین نکات در طراحی سایت اینه که خب پشتیبانی سایت بعد از طراحی چی میشه؟

شرکت طراحی سایت که ازش خدمات میگیرین باید پشتیبانی خوبی بهتون بده. یکی از دلایلی که قیمت های طراحی سایت تو جاهای مختلف فرق داره اصولا همینه.

شاید یه فریلنسر طراح سایت یه سایتی براتون طراحی کنه بده. بعد مشکلاتی برای سایت به وجود بیاد که زیر بار مسئولیت برطرف کردن این مشکلات نره. فرق گرفتن خدمات از یه شرکت و یه شخص همینه. شاید شرکت هزینه هاش بالاتر هم باشه. ولی خیالتون رو راحت میکنه.

دلایل ترک سایت از سوی بازدیدکنندگان
دلایل ترک سایت از سوی بازدیدکنندگان

خیلی از وقتا مشکلات یه سایت برمیگرده به هاست. یا مشکلات زیرساخت اینترنت که همه ما دیگه باهاش آشنا هستیم.  شاید باورتون نشه یه وب سایت حتی ممکنه تو بعضی سرویس دهنده های اینترنت درست نشون داده نشه. یا اصلا باز نشه! مثلا با اینترنت ایرانسل مشکل داشته باشه و با همراه اول باز بشه. عجیبه نه؟! این مشکل بارها برای مشتری های پنتازوم هم پیش اومده و جالب اینجاس که بگیم اصلا هم ربطی به خدمات طراحی سایت نداره. ولی مشتری ما چه گناهی داره؟!

اون که تخصص نداره! ما وقتی یک قرارداد امضا می کنیم، حتی بیشتر از تعهدمون کنارتون هستیم. مشکل رو رفع میکنیم. این میشه یه وجه تمایز که بهش افتخار می کنیم. حالا چیزای دیگه هم هست باید در ثبت سفارش طراحی سایت بهش توجه کنین. ادامه مطلب رو ببینین.

قرارداد طراحی سایت داشته باشید!

قرارداد طراحی سایت کمک میکنه نه شما به عنوان کارفرما به مشکل بر بخورین و نه طراح سایت دچار مشکل بشه. تو هر کاری همینه. وقتی از اول مشخص میکنی چه خدماتی بابت چه هزینه و با چه شرایطی میدی، جلوی یه عالمه مشکل گرفته میشه! حرف های شفاهی از ذهن آدم پاک میشه. ولی چیزی که مکتوب باشه، از بین نمیره. اون میشه سند همکاری شما. (البته ما قالب خام قرارداد طراحی سایت هم آماده کردیم. دوست داشتین میتونین دانلود کنین) 

این موارد در نوشتن قرارداد طراحی سایت ضروری هست:

  • موضوع و طرفین قرارداد
  • مدت زمان قرارداد طراحی سایت
  • میزان و نحوه ی پرداخت
  • نحوه ی انجام کار و شرح وظایف طرفین
  • نحوه ی رفع اختلافات

مشخص کردن نحوه آماده سازی قالب سایت

البته نحوه آماده سازی قالب سایت یکی از مواردی است که در قرارداد طراحی سایت و قبل از ثبت نهایی سفارش طراحی سایت مشخص می شود.

برخی از سایت ها از سیستم های محبوب مدیریت محتوا مثل وردپرس (wordpress) استفاده می کنند. قالب های خود وردپرس هم تنوع بسیار بالایی دارد. هم چنین همانطور که گفتیم، سایت ها امکانات مختلفی دارند و نیازمندی های متفاوتی را هم پوشش می دهند.

در پیاده سازی قالب سایت باید این موارد را در نظر بگیرید:

  • مشخصات و امکانات و بخش های صفحه اصلی سایت
  • مشخص شدن تعداد صفحات سایت که نیاز به طراحی دارد( صفحه اصلی، تماس با ما، سوالات متداول و…)
  • فرم های مورد نیاز در سایت
  • رنگ و تم سازمانی سایت 

طراحی سایت 0 تا 100

همانطور که گفتیم، شما می توانید قبل از ثبت سفارش طراحی سایت از مشاوره رایگان پنتازوم استفاده کنید. راه اندازی وبسایت فقط بخشی از سفارش طراحی سایت و معرفی کسب و کار شما در وب است. بعد از تحویل سایت ممکن است سوالات زیادی داشته باشید که پاسخگوی شما هستیم.

اگر سایت فروشگاهی داشته باشید، نیازمند دریافت نماد اعتماد الکترونیکی و هم چنین یک درگاه پرداخت هستید. در کلیه ای موارد نیز به شما خدمات می دهیم. یکی از خوبی های ثبت سفارش طراحی سایت در پنتازوم این است که ما یک ویدئو از نحوه مدیریت سایت در پنل ادمین به صورت اختصاصی برای شما ضبط می کنیم. هر زمان در طول پروژه هم نیاز به کمک داشتید، میتوانید از بسته های پشتیبانی سایت ما استفاده کنید.

ممکن است شما ترجیح بدهید به جای صرف هزینه، خودتان روی سایت کار کنید. در این صورت هم می توانید از خدمات آموزشی ما که با قیمت بسیار مناسب و کاملا کاربردی ارائه می شود، استفاده کنید.

آمار کانال های ترافیک ورودی سایت ها
آمار کانال های ترافیک ورودی سایت ها

بهینه سازی سایت چیست؟

بهینه سازی سایت یکی از کارهایی هست که برای اینکه در صفحه اول گوگل دیده بشین، باید انجام بشه. اما بهینه سازی سایت چیه؟ اجازه بدین با یه مثال این رو توضیح بدیم. 

فرض کنین میخواهین با کلمه کلیدی “طراحی سایت” صفحه اول گوگل دیده بشین. خب باید یه سری کارها انجام بشه. 

در مجموع گوگل بیشتر از 250 فاکتور رو می سنجه تا سایت شما رو صفحه اول نشون بده. خیلی از نکاتی که باعث میشه یه صفحه اول بشه هم واقعا مشخص نیست!

اما از بین نکاتی که مشخصه یه بخشی بهینه سازی فنی سایت هست. یعنی چطوری؟ یعنی سایت سریع بیاد بالا. 

مشکل ریسپانسیو (به هم ریختگی تو تبلت یا گوشی یا سایزهای مختلف صفحه نمایش) نداشته باشه.

کدهای وبسایت بهینه باشن و در مجموع کسی که میاد وارد سایت شما میشه باید تجربه کاربری خوبی رو حس کنه.

سفارش ساخت سایت ارزان

تبلیغات برای سفارش ساخت سایت ارزان در سطح وب بسیار زیاد است! هر شرکت طراح سایت یا فریلنسری با توجه به تجربه ی خود قیمت سفارش طراحی سایت را مشخص می کند. البته همانطور که گفتیم، قیمت بستگی به امکانات و تعداد خدماتی هم که به شما ارائه می شود، دارد. 

اگر شما به دنبال کسب درآمد و فعالیت جدی در وب هستید، دنبال سفارش ساخت سایت ارزان قیمت نباشید.

یکی از ترفندهایی که انواع سایت سازهای بی کیفیت و شرکت های ارائه دهنده ی خدمات طراحی سایت ارزان به کار می برند این است که همه ی هزینه های طراحی سایت را یکجا اعلام نمی کنند!

به این ترتیب که یک هزینه ی بسیار پایین و عملا با امکانات ناقص اعلام می کنند. به این شیوه در هر مرحله از کار شما باید یک هزینه ی دیگر بپردازید.

بنابراین قیمت نهایی که برای به ثمر رسانیدن پروژه طراحی سایت خود می پردازید، بسیار بیشتر از حد میانگین بازار هم خواهد بود. بنابراین برای استفاده از خدمات با کیفیت طراحی سایت هزینه کنید!

سفارش طراحی سایت و سئو همزمان

آیا سفارش طراحی سایت و سئو به صورت همزمان امکان پذیر است؟ در پاسخ به این سوال اول باید هر کدام از این خدمات را توضیح بدهیم.

با سفارش طراحی سایت می توانید خدمات و محصولات خود را معرفی کنید. برای اینکه مشتری (بازدید کننده) داشته باشید حتما باید یک سایت سئو شده داشته باشید.

سئو سایت شامل چند بخش می شود. یک بخش فنی که مربوط به سئو فنی وبسایت و نمایش صحیح آن و هم چنین استفاده از کدهای بهینه در طراحی سایت می باشد. بخش دیگر سئو بستگی به محتوا سایت، تعیین استراتژی درست، شناخت دقیق پرسونا و تحلیل و آنالیز داده ها دارد. 

بنابراین طراحی سایت و سئو سایت دو پروژه کاملا مجزا هستند که مرحله ی اول طراحی یک سایت با رعایت اصول سئو می باشد.

بعد از تحویل پروژه طراحی سایت می توانید روی بخش سئو سایت برنامه ریزی کنید. البته که سایت باید یک سری پیش نیازها و  موارد فنی را داشته باشد. در غیر این صورت انجام کار سئو روی آن بی فایده است! 

خیلی از وقت ها تیم سئوکار یا همان شرکت سئو از انجام یک پروژه سئو خودداری می کند. زیرا سایت در مرحله ی اول آنقدر اشکال و ایراد فنی دارد که نیاز به بازطراحی آن می باشد.

سفارش طراحی سایت پنتازوم
سفارش طراحی سایت پنتازوم

همینجاست که حرف های ما در انتخاب یک شرکت طراحی سایت خوب دوباره تایید می شود. برای اینکه چند بار هزینه نکنید، از ابتدا با یک شرکت حرفه ای کار کنید. در غیراینصورت شک نکنید، کیفیت پایین وبسایت دیر یا زود به شما آسیب می زند.

مراحل طراحی سایت

برای اینکه هر کاری بازده خوبی داشته باشه باید یه سری از مراحل رو طی کنه. استفاده از روش های استاندارد باعث میشه که خروجی کار با کیفیت باشه. خیلی از کارفرماها روز اول که باهاشون درباره ی طراحی سایت صحبت می کنیم با شوق و ذوق زیاد فقط میخوان بهترین ها براشون انجام بشه. اما قدم اول برای ساخت سایت اینه که بدونیم از سایت چی میخواهیم؟ یعنی فاز تحلیل و نیاز سنجی اولین مرحله طراحی سایت هست. خلاصه مراحل طراحی سایت:

  1. نیازسنجی پروژه طراحی سایت کارفرما
  2. انتخاب نام برند و دامنه.
  3. شروع طراحی سایت.
  4. ارسال فایل های اولیه و دریافت تاییدیه کارفرما
  5. بازچینی و رفع اشکالات احتمالی
  6. تست نهایی
  7. تحویل پروژه طراحی سایت

___ سوالات متداول سفارش طراحی سایت ___

برای ثبت سفارش طراحی سایت پیشنهاد می کنیم ابتدا از مشاوره رایگان ما استفاده کنید. 09223896531

هزینه طراحی سایت با توجه به تعداد امکاناتی که مورد نظر شماست تعیین می شود. برای مشاوره رایگان با پنتازوم در تماس باشید. 09223896531

بله. با توجه به اینکه در پنتازوم طراحی سایت به صورت داینامیک انجام می‌شود امکان آپدیت و ارتقا سایت در آینده نیز وجود دارد.

تمامی سایت های طراحی شده توسط پنتازوم دارای یکسال پشتیبانی فنی رایگان هستند.

پشتیبانی سایت شامل  

در صورت نیاز به پشتیبانی محتوا سایت و پشتیبانی سئو سایت با ما در تماس باشید. پشتیبانی مستقیم : 09223896531

بله. تیم طراحی و توسعه پنتازوم طراحی سایت شرکتی شما را با استفاده از آخرین تکنولوژی کدنویسی و کاملا بر اساس سئو انجام می‌دهند. سبک، اختصاصی و قابل بارگزاری در مدت زمان کوتاه برای جذب بیشتر مشتری.

برای مشتریانی که از خدمات طراحی سایت اختصاصی استفاده کنند، دامنه و هاست یکساله رایگان ارائه می شود.

پنتازوم برای تولید محتوا سایت پلن های اقتصادی و حرفه ای را در نظر گرفته است. با این حال شما می توانید با مشاوره با کارشناسان ما برنامه اختصاصی تولید محتوا برای سایت خود داشته باشید. برای اطلاع از قیمت تولید محتوا به صفحه مربوط مراجعه کنید و یا برای مشاوره با ما تماس بگیرید. 

بله. امکان ویرایش قسمت‌های مختلف سایت توسط مشتری وجود دارد. بدین منظور یک فیلم آموزشی برای مشتریان سایت اختصاصی، توسط پنتازوم تهیه و ارائه می‌گردد تا مشتری بتواند تغییرات لازم را شخصا اعمال کند.

بله. هزینه پشتیبانی سایت در سال اول پس از طراحی سایت شرکتی رایگان است. در سال های بعدی به طور معمول 20% هزینه اولیه طراحی سایت است.

توجه داشته باشید پشتیبانی تولید محتوا و سئو سایت به صورت جداگانه محاسبه می شود و این هزینه پشتیبانی بابت تضمین عملکرد بخش های مختلف سایت از شما دریافت می شود.

برخی از مشتریان پنتازوم

انواع طراحی سایت شرکتی