هزینه پشتیبانی سایت شرکتی

هزینه پشتیبانی سایت شرکتی

نکاتی زیادی در مورد هزینه پشتیبانی سایت شرکتی و عوامل موثر بر آن وجود دارد. اگر منظور ما از پشتیبانی سایت اختصاص فضای هاست باشد، معمولا برای سایت شرکتی یک اکانت در پرتال مشتریان تعریف می شود که هر حساب کاربری در واقع یکی از مشتریان فضای هاستینگ می باشد. با استفاده از فیلد های موجود در این قسمت می توان نام کاربری، رمز عبور و سایر مشخصات فردی اجباری یا اختیاری  هریک از کاربران را وارد نمود. همچنین با استفاده از گزینه Role می توان مشخص کرد که حساب کاربری مربوط به نماینده و یا کاربر معمولی باشد. اما هزینه پشتیبانی سایت شرکتی  و هم چنین مواردی که برای پشتیبانی سایت شرکتی مورد نیاز است تنها محدود به پشتیبانی هاست نمی شود.

به روز رسانی محتوا هزینه پشتیبانی سایت شرکتی

معمولا برای این که با مشتریان خود در ارتباط باشید، نیاز به بروزرسانی سایت شرکتی خود را خواهید داشت. با این کار علاوه بر اعلام اخبار شرکت، مقالات مرتبط با حوزه کاری خود را در اختیار بازدید کنندگان قرار می دهید. معمولا تعداد کلمات، کیفیت کار و تعداد به روزرسانی در هزینه نهایی موثر است. در مورد محتوا در نظر داشته باشید که این پشتیبانی ممکن است از نظر گرافیکی نیز باشد.

رفع خطاها در هزینه پشتیبانی سایت شرکت

هر سایتی پس از راه اندازی ممکن است به خطاهایی برخورد کند که رفع این نوع خطاها زمان بر  و هزینه بر است، در نتیجه یکی دیگر از عوامل مهم در هزینه پشتیبانی سایت شرکتی همین برطرف کردن نواقص و ایرادات احتمالی است که هر چقدر این پشتیبانی بیشتر باشد، به تبع آن هزینه ها هم بالا تر می رود.

البته سایت های وجود دارند که از سیستم مدیریت  محتوا وردپرس استفاده می کنند. این گونه سایت ها در پشتیبانی نیازهای مشخصی دارند. که از جمله می توان به روزرسانی هسته وردپرس و افزونه های به کار رفته در سایت اشاره کرد.

دریافت و پرداخت ها

یکسری خدمات هم مربوط به  بخش فنی در دریافت ها و پرداخت ها است که از حساسیت بالایی برخوردار بوده و معمولا شرکت ها به دنبال  پشتیبانی آن هستند که در صورت انتخاب این نوع پشتیبانی، هزینه هایی نیز در پکیج پشتیبانی در نظر گرفته خواهد شد.

مدت زمان پشتیبانی

معمولا این خدمات برای مدت های مشخصی است و هر چقدر که این مدت زمانی افزایش پیدا کند، هزینه پشتیبانی سایت شرکتی بالاتر می رود. معمولا پکیج های پشتیبانی برای وب سایت شرکتی به مدت یکسال در نظر گرفته می شود.

اطلاع از تعرفه ها: پشتیبانی و مدیریت سایت

دیگر موارد موثر بر هزینه پشتیبانی وب سایت شرکتی:

پشتیبانی تلفنی در ساعات اداری: این پشتیباتی برای پاسخگویی به سوالات مشتری است.

رفع مشکلات پرداخت آنلاین : انجام می شود.

بروز رسانی سیستم: بستگی به درخواست مشتری .

تعریف ایمیل های جدید : بسته به درخواست مشتری.

تعریف فایل پشتیبان (بک آپ) :  به میزان درخواست مشتری بستگی دارد.

ارائه آموزش در محل کارفرما : هزینه های اضافی.

حداکثر زمان پاسخگویی به درخواست ها: از 8 تا 24 ساعت.

هزینه: منعطف با نیاز مشتری

تجربه ثابت کرده وب سایت های در دنیای وب موفق بوده اند که از خدمات پشتیبانی مناسب استفاده نموده اند، شما هم می توانید برای دریافت این نوع خدمات و آگاهی از هزینه پشتیبانی سایت شرکتی ، از طریق فرم تماس با ما و یا پشتیبانی تلگرام ارتباط برقرار کنید.

دیدگاه‌ها
  • دیدگاهی فرستاده نشده است
  • دیدگاه خودتان را بنویسید

شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید

درخواست تماس شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما جهت راهنمایی تماس بگیرند
logo-samandehi

مفتخریم به شفافیت در ارایه خدمات به شما

تمامی خدمات ما با جزئیات تعهدات به شما ارائه می شود. در صورتی که خدمات مورد نیاز شما در قالب بسته های یا خدمات پیشنهادی پنتازوم نباشد، در قالب قرارداد های مشخص سطح تعهدات ما به شما مشخص می گردد.

اطلاعات بیشتر